Δυσεπίλυτη βλάβη σε μοτέρ C4 2011
Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιουν 2023, 09:45
Καλημέρες!
Δεν είμαι κάτοχος Citroen αλλά, γράφω για λογαριασμό φίλου που έχει μεν το C4 1600 του '11 αλλά δε γνωρίζει καθόλου από μηχανολογικά ζητήματα, δε.
Τί συμβαίνει με το αυτοκίνητο:
Αρχικά, μου παραπονέθηκε πως δεν τραβάει και πως, με το που βάζει μπροστά και ανεξαρτήτως θερμοκρασίας, ανάβει κατευθείαν το βεντιλατέρ σε φουλ στροφές και συνεχίζει να δουλεύει και με σβηστό μοτέρ.
Κάνοντας εγώ ένα πρόχειρο έλεγχο, διαπίστωσα πως το μοτέρ του, δουλεύει με τρεις κυλίνδρους στο ρελαντί (δεν σκέφτηκα να βγάλω τα μπουζοκαλώδια ένα προς ένα, για να δω ποιος ΔΕΝ δουλεύει) αλλά, δείχνει να "ξεμπουκώνει" ψηλα. Η θερμοκρασία είναι σε φυσιολογικά επίπεδα, τα λάδια και τα νερά δε, είναι πεντακάθαρα! Πράγματι, το βεντιλατέρ του, λειτουργεί μόνιμα και σβήνοντας το μοτέρ, σταματάει βγάζοντας τον πόλο της μπαταρίας...
Πώς αντιμετωπίστηκε το πρόβλημα ως τώρα:
Ο φίλος, αρχικά πήγε στην αντιπροσωπεία όπου του άλλαξαν ...ασφαλειοθήκη! 500 τα ευρώ και φυσικά, δεν άλλαξε τίποτα (ξέρω, γιατί δεν ξαναπήγε, γιατί δε ζήτησε πίσω τα λεφτά του κλπ. ..)
Σε δεύτερη φάση, κάπου πήγε και του αλλάξαν πολλαπλασιαστές, χωρίς να υπάρξει κάποια αλλαγή.
Τέλος, πήγαμε μαζί σε δικό μου φίλο μηχανικό όπου συνέδεσε διαγνωστικό και του έβγαλε κάμποσες βλάβες, όπως σφάλμα ένδειξης στάθμης παραφλού. (Να σημειώσω πως , στον ίδιο μηχανικό πήγα το δικό μου Peugeot 2008 και μου έλυσε θέμα κόστους 15 ευρώ που κανείς άλλος δεν έβρισκε!). Δεν έδειξε σφάλμα πολλαπλασιαστών ή κάτι άλλο σχετικό. Μετρήσαμε και συμπίεση και ήταν απολύτως εντάξει...
Ο άνθρωπος, όντας ειλικρινής, δήλωσε πως δε γνωρίζει πιο βαθιά τη Citroen και θα πρέπει να ψαχτεί σε συνεργασία με συναδέλφους. Ασχολήθηκε μιάμιση ώρα και δεν δέχτηκε ούτε ένα ευρώ, προς τιμήν του!
Τέλος, τηλεφώνησα σε φίλο μηχανικό της Citroen στην Ξάνθη και ήταν κάθετος: Πολλαπλασιαστής!
Τί γίνεται από δω και πέρα;
Προσπαθώ να βοηθήσω όσο μπορώ με τις λίγες μου γνώσεις τον άνθρωπο, που έχει περιέλθει σε αδιέξοδο, έχοντας ήδη πληρώσει αρκετά χρήματα, χωρίς αποτέλεσμα.
Υπάρχει κάποιος ή κάποια που θα μπορούσε να μας φωτίσει σχετικά με το ζήτημα; Πιστεύω πως είναι κάτι απλό (πολλαπλασιαστή μυρίζομαι κι εγώ, ξαναλέω, χωρίς να είμαι ειδικός)
Το αυτοκίνητο βρίσκεται μόνιμα στη Θεσσαλονίκη.
Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων!
Δεν είμαι κάτοχος Citroen αλλά, γράφω για λογαριασμό φίλου που έχει μεν το C4 1600 του '11 αλλά δε γνωρίζει καθόλου από μηχανολογικά ζητήματα, δε.
Τί συμβαίνει με το αυτοκίνητο:
Αρχικά, μου παραπονέθηκε πως δεν τραβάει και πως, με το που βάζει μπροστά και ανεξαρτήτως θερμοκρασίας, ανάβει κατευθείαν το βεντιλατέρ σε φουλ στροφές και συνεχίζει να δουλεύει και με σβηστό μοτέρ.
Κάνοντας εγώ ένα πρόχειρο έλεγχο, διαπίστωσα πως το μοτέρ του, δουλεύει με τρεις κυλίνδρους στο ρελαντί (δεν σκέφτηκα να βγάλω τα μπουζοκαλώδια ένα προς ένα, για να δω ποιος ΔΕΝ δουλεύει) αλλά, δείχνει να "ξεμπουκώνει" ψηλα. Η θερμοκρασία είναι σε φυσιολογικά επίπεδα, τα λάδια και τα νερά δε, είναι πεντακάθαρα! Πράγματι, το βεντιλατέρ του, λειτουργεί μόνιμα και σβήνοντας το μοτέρ, σταματάει βγάζοντας τον πόλο της μπαταρίας...
Πώς αντιμετωπίστηκε το πρόβλημα ως τώρα:
Ο φίλος, αρχικά πήγε στην αντιπροσωπεία όπου του άλλαξαν ...ασφαλειοθήκη! 500 τα ευρώ και φυσικά, δεν άλλαξε τίποτα (ξέρω, γιατί δεν ξαναπήγε, γιατί δε ζήτησε πίσω τα λεφτά του κλπ. ..)
Σε δεύτερη φάση, κάπου πήγε και του αλλάξαν πολλαπλασιαστές, χωρίς να υπάρξει κάποια αλλαγή.
Τέλος, πήγαμε μαζί σε δικό μου φίλο μηχανικό όπου συνέδεσε διαγνωστικό και του έβγαλε κάμποσες βλάβες, όπως σφάλμα ένδειξης στάθμης παραφλού. (Να σημειώσω πως , στον ίδιο μηχανικό πήγα το δικό μου Peugeot 2008 και μου έλυσε θέμα κόστους 15 ευρώ που κανείς άλλος δεν έβρισκε!). Δεν έδειξε σφάλμα πολλαπλασιαστών ή κάτι άλλο σχετικό. Μετρήσαμε και συμπίεση και ήταν απολύτως εντάξει...
Ο άνθρωπος, όντας ειλικρινής, δήλωσε πως δε γνωρίζει πιο βαθιά τη Citroen και θα πρέπει να ψαχτεί σε συνεργασία με συναδέλφους. Ασχολήθηκε μιάμιση ώρα και δεν δέχτηκε ούτε ένα ευρώ, προς τιμήν του!
Τέλος, τηλεφώνησα σε φίλο μηχανικό της Citroen στην Ξάνθη και ήταν κάθετος: Πολλαπλασιαστής!
Τί γίνεται από δω και πέρα;
Προσπαθώ να βοηθήσω όσο μπορώ με τις λίγες μου γνώσεις τον άνθρωπο, που έχει περιέλθει σε αδιέξοδο, έχοντας ήδη πληρώσει αρκετά χρήματα, χωρίς αποτέλεσμα.
Υπάρχει κάποιος ή κάποια που θα μπορούσε να μας φωτίσει σχετικά με το ζήτημα; Πιστεύω πως είναι κάτι απλό (πολλαπλασιαστή μυρίζομαι κι εγώ, ξαναλέω, χωρίς να είμαι ειδικός)
Το αυτοκίνητο βρίσκεται μόνιμα στη Θεσσαλονίκη.
Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων!