Σελίδα 1 από 5

System managment engine faulty

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Μαρ 2007, 20:31
από Manos
Εγω παδια μετραω 1 φορα που μου εμεινε το C4 στο δρομο. Εσεις?
Ακουστε. Ειπα να παω μια βολτα και γω σαν ανθρωπος. Αυτην την Κυριακη γυρνωντας απο την Καστορια ειχα βαλει το Cruise control για να μην κουραζομαι. Για μια στιγμη βλεπω το servise αναμενο. Το αυτοκινητο κοβει ταχυτητα απο μονο του. Παταω γκαζ τιποτα. Στην οθονη γραφει system managment engine faulty. Αναβω alarm και παω στην ακρη. Δεν σβηνει αλλα ουτε και ανεβασει στροφες. Αρχιζει να σκαει. Εκανε σαν να μην μπορουσε να ρουφηξει αερα. Και ασχετος να ησουν καταλαβαινες οτι η μηχανη δεν επαιρνε αερα. Το σβηνω, το αναβω τιποτα. Βγαζω τον πολο απο την μπαταρια, τιποτα. Σε δυο ωρες ερχεται ο αδερφος μου για να με τραβηξει. Το βλεπει και αυτος καταλαβε το ιδιο οπως και εγω. Βγαζουμε το φιλτρο και βλεπουμε πως η πεταλουδα δεν ανοιγει για να παρει αερα. Την σπρωχνω με το χερι τιποτα.Παει και βγαζει το φισ απο τον αισθητηρα του αερα. Το αφηνει βγαλμενο παλι τα ιδια.Βαζει ξανα το φις και πηρε μπροστα κανονικα. Το servise παντα αναμενο ομως. Ξεκιναμε και φεγμουμε. Μετα απο 5 χιλ σβηνει το λαμπακι (servise). Μετα απο λιγο καταλαβα πως κανενα κουμπι πανω στο τιμονι δεν λειτουργουσε. Τιποτα ουτε κορνα. Παραλληλα ακουγοταν και ενας θορυβος μεσα στο τιμονι. Μετα απο λιγο καταλαβαινω οτι ουτε και τα παραθυρα δουλευαν κανονικα. Δηλαδη ειτε το αυτοματο πατουσα ειτε συνεχομενο το κουμπι τα τζανια κατεβαιναν 10 εκατοστα και σταματουσαν μονα τους. Φτανω στο σπιτι το σβηνω μετα απο 3 ωρες το αναβω και βλεπω οτι λειτουργουν κανονικα μονο τα κουμπια και οχι τα παραθυρα. Μετα απο 1 ωρα στρωνει το παραθυρο του οδηγου. Και μετα απο 5 λεπτα και του συνοδηγου. Το παω την Δευτερα στον Γιαννιρη του λεω αυτο το προβλημα και ηρθαν ολοι πανω μου. Εφεραν και μηχανικους. Με λεει ενας εβγαλες τον πολο? Λεω ναι. Λεει δεν θα μπορεσουμε να δουμε την βλαβη γιατι θα εχει διαγραφει. Το παιρνει μεσα, παω το μεσημερι να το παρω με ειπαν οτι αλλαξαν τον αισθητηρα του αερα και το μπλοκ χειριστηριων που δεν ειχα παει για αλλαγη.
Σας κουρασα λιγο ε...



δεν μπορω να καταλάβω γιατι άνοιξες 2 ίδια θέματα στην ίδια ενότητα??? :schraeg
αν δεν με καταλαβαίνεις εννοω αυτο εδω http://www.greekcitroenclub.gr/forum/vi ... 76039f287b
κλειδώθηκε και αυριο θα διαγραφεί
edited by Someone

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Μαρ 2007, 20:38
από agiorgitis
Τα παράθυρα συμπεριφέρονταν έτσι γιατί εβγαλες τον πόλο. Δεν έχει σχέση με τα άλλα. Για δοκιμή μπορείς να ξαναβγάλεις αύριο τον πόλο για λίγη ώρα, να δείς οτι μετά θα πρέπει να τα ξαναρυθμίσεις... ;)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Μαρ 2007, 23:20
από giannisC2vts
φιλε μου το ειχε κανει κ μενα αυτο σε μια κοντρα πανω.....το ιδιο πραμα απλα εμενα δν εσβησε... δν ανεβαζε στροφες μετα απο ενα σημειο....το αποτελεσμα ηταν το πηγα την αλλη μερα σε ενα συνεργειο οχι στην citroen γιατη ημουν πτολεμαιδα το εβαλε στον εγκεφαλο magneti mareli κ το εσβησε μου ειπε οτι ηταν απο βενζινα κ μπερδεψε τα μηγματα ο αισθητιρας κατι τετοιο...τελος καλο ολα καλα....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Μαρ 2007, 01:26
από nitse
Μάνο πρέπει να σε πέτυχα στο συνεργείο.
Ο Νίκος είμαι. Είχα πάει για το σπασμένο παρμπρίζ.
Τελικά δε σου είπαν ακριβώς τι είχε...;

Είσαι σίγουρος ότι άλλαξαν τους αισθητήρςε και δεν έσβησαν απλά τη βλάβη;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Μαρ 2007, 02:08
από vagosvtr
agiorgitis έγραψε:
Τα παράθυρα συμπεριφέρονταν έτσι γιατί εβγαλες τον πόλο. Δεν έχει σχέση με τα άλλα. Για δοκιμή μπορείς να ξαναβγάλεις αύριο τον πόλο για λίγη ώρα, να δείς οτι μετά θα πρέπει να τα ξαναρυθμίσεις... ;)


Όταν λές οτι πρέπει να τα ξαναρυθμίσει τι εννοείς? Ειναι κάτι που το κάνουμε μόνοι μας ή στην αντιπροσοπεία? Αν μόνοι μας πώς?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Μαρ 2007, 11:22
από agiorgitis
Πατάς το διακόπτη πολλές φορές μέχρι να παει τέρμα κάτω. (Σε κάθε πάτημα κατεβαίνει 5-10 εκατοστά).
Με αυτόν τον τρόπο το σύστημα μαθαίνει πού ειναι τα όρια...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Μαρ 2007, 11:59
από KarlBarks
και οταν παει τερμα κατοω τον κρατας πατημενο για μερικα δευτερολεπτα .


το ιδιο κανεις και οταν το ανεβασεις .


ετσι του δηλωνεις το πανω και το κατω.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Μαρ 2007, 12:22
από Manos
Ναι τα παραθυρα ειναι οντως απο την μπαταρια.

Δεν μου ειπαν τι προβλημα εχει απλα οτι αλλαξαν τον αισθητηρα.

Με το τζαμι τι εγινε το σπασμενο? Αλλαχτηκε nitse?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μαρ 2007, 10:43
από sparu_c4
χμμμμ κατι μου θυμιζει αυτο :rtfm αλαγει πεταλουδας και πεταλ γκαζιου που εχει τον εσθητηρα μονο με αλαγει πεταλουδας παλι θα σου το κανει αφτο μετα απο καπιο διαστημα σε καπια ασχετη στιγμη.....εμενα με αφισε μεσα στα Τεμπη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μαρ 2007, 11:35
από djfanis
Αυτό με τα παράθυρα πρέπει να το κάνεις και μόλις πάρεις το αμάξι???Την πρώτη φορά δηλαδή???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μαρ 2007, 12:14
από Manos
Οχι δεν υπαρχει λογος να το κανεις αυτ για τα τζαμια

Re: System managment engine faulty

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μαρ 2009, 21:03
από tasosptl
Παιδια μου εμφανισε και εμενα το μηνυμα "Engine Management System Faulty" και μαλιστα οχι μια αλλα πολλες φορες. Μαλιστα, οταν μου το εμφανιζει παρατηρω μια μειωση της αποδοσης του αυτοκινητου για μερικα λεπτα δηλαδη πτωση ταχυτητας με το ιδιο πατημα γκαζιου και αδυναμια ανεβασματος στροφων ανεξαρτητου ταχυτητας. Μετα το αυτοκινητο επανερχεται αλλα η ενδειξη παραμενει εως οτου σβησω τη μηχανη.
Πηγα στην αντιπροσωπεια για να ρωτησω τι συμβαινει και μου απαντησαν οτι το μηνυμα εμφανιζεται λογω κακης ποιοτητας βενζινης. Συγκεκριμενα οτι εχει "μαζεψει" υγρασια το καυσιμο. Το εχετε ξανακουσει ποτε αυτο; Ειναι τελικα το αυτοκινητο μας τοσο ευαισθητο στην βενζινη ή φταιει κατι αλλο;
Το θεμα ειναι δοκιμασα απο τρια διαφορετικα βενζιναδικα και το μηνυμα συνεχιζει να κανει την εμφανιση του παντα οταν το αυτοκινητο βρισκεται εν κινησει. Ο μηχανολογος στην αντιπροσωπεια μου προτεινε να βαλω βενζινη 100 οκτανιων και να παω απο εκει να το ελεγξουμε. Προς το παρων εχω ακομη 95-αρα βενζινη. Μολις με το καλο βαλω 100-αρα θα παω να το ελεγξουν και θα σας ενημερωσω.
Εχετε ξανακουσει παρομοιο περιστατικο;

Re: System managment engine faulty

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Μαρ 2009, 16:47
από KarlBarks
ε λιγο η βενζινη ειναι η καραμελα τους .


μπορει και να συμβαινει .

το αυτοκινητο οταν βγαλει προβλημα μπενει σε κατασταση safe mode για αυτοπροστατευθει .

Re: System managment engine faulty

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Μαρ 2009, 17:07
από tasosptl
Safe mode ε; :scratch
Κατι σαν τα Windows δηλαδη...Μηπως ειναι ωρα και για format? :)
Αυτο που με ανυσηχει ειναι οτι θα μαθω να μην δινω πλεον σημασια σε αυτο το μηνυμα και οταν συμβει κατι πραγματικα σημαντικο εγω απλως θα το αγνοησω.
Παντως δεν μ' εχει αφησει στο δρομο...ακομη.

Re: System managment engine faulty

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Απρ 2009, 21:13
από andymourtz
και μενα στο C4 το εκανε περυσι το καλοκαιρι 14:30 το μεσημερι πριν το 3ήμερο για 15Αυγουστο και το κοντινοτερο συνεργειο ηταν 2 ωρες. :guns

Τελικα εβγαλα τον πολο για 1' και εστρωσε ΟΥΦΦΦ

το εκανεκαι σε ενα C2 VTS ενος φιλου(στο ιδιο σημειο καθε μερα :s :s :s ) και αλλαξε πεταλουδα εισαγωγης τελικα.Εγω του ειπα να πηγαινει απο αλλου!!!!! χαχαχαχαχα