Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 20 Απρ 2024, 17:06 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Συγκριση ροπης ενος diesel με βενζινοκινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2013, 17:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 14 Απρ 2013, 20:37
Δημοσιεύσεις: 13
Εχω την εξής απορία εχω κινητηρα turbo diesel 90hp με ροπη στα 230 με ποσους hp βενζινης ειναι ισοδυναμο;κανουμε συγκριση μόνο την ροπη;γιατι σε τεχνικα χαρακτηριστικα που κοιτάζω ενας βενζινοκινητηρας 120hp εχει ποιο λίγη ροπη


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγκριση ροπης ενος diesel με βενζινοκινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2013, 17:53 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Η ροπή δε συμβαδίζει πάντα με την ιπποδύναμη και φυσικά, πολλά παίζουν ρόλο. Τα σύγχρονα βενζινοκίνητα turbo μοτέρ, έχουν και υψηλές ροπές. Ο γνωστός THP της PSA με τα 155 άλογα, στο DS3 για παράδειγμα, έχει 240nm ροπής, από τις 1400-4000 (θεωρητικά). Χοντρικά, όσο το δικό σου μοτέρ.

Ένα αντίστοιχης ιπποδύναμης ατμοσφαιρικό μοτέρ (όπως το VTi 1.4), έχει 95 άλογα και 136nm ροπής στις 4000σαλ.

Η ουσία είναι πάντως πως η ροπή του μοτέρ σου, τη βρίσκεις σε ατμοσφαιρικά μοτέρ άνω των 2000κε.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγκριση ροπης ενος diesel με βενζινοκινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2013, 20:22 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 10:45
Δημοσιεύσεις: 793
Τοποθεσία: Εδεσσα
Η ισχύς ενός κινητήρα (ιπποδύναμη ή KW) προκύπτει άμεσα από την ροπή. Για την ακρίβεια είναι το γινόμενο της ροπής επί τις rpm. Το ότι τα diesel αν και έχουν ηψηλή ροπή, έχουν δυσανάλογα χαμηλή ισχύ είναι άμεσο αποτέλεσμα αυτού του πράγματος. Τα diesel "ξεψυχούν" γρήγορα (σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες) οπότε δεν "ανεβάζουν" την ιπποδύναμη λόγω χαμηλών rpm.
Το αντίστροφο βέβαια ισχύει για τους βενζινοκινητήρες, οι οποίοι αν και έχουν χαμηλότερη ροπή, κερδίζουν την μάχη της ιπποδύναμης λόγω υψηλότερων rpm

kw=T*rpm/9429
BHP=T*rpm/5252

Όπου Τ η ροπή σε Nm

Σελίδα 29
http://www.scribd.com/doc/125464174/Mix ... B7%CF%82-2

_________________
C4 1.6 112ps e-Hdi STT attraction grey shark

Γιάννης

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγκριση ροπης ενος diesel με βενζινοκινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2013, 20:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Πολύ σωστός,Γιαννάκο. :clap

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγκριση ροπης ενος diesel με βενζινοκινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2013, 20:28 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 10:45
Δημοσιεύσεις: 793
Τοποθεσία: Εδεσσα
Έχω και σκονάκι :) .... ε ε ε ε βιβλιογραφία εννοούσα :)

_________________
C4 1.6 112ps e-Hdi STT attraction grey shark

Γιάννης

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγκριση ροπης ενος diesel με βενζινοκινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2013, 20:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 14 Απρ 2013, 20:37
Δημοσιεύσεις: 13
Δηλαδη αν εχουμε δυο κινητηρες turbo ο ενας ντιζελ και ο αλλος βενζινα ιδια κυβικα και ιδιους ιππους ποια θα ειναι η διαφορα τους;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγκριση ροπης ενος diesel με βενζινοκινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2013, 20:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Ο ντίζελ θα έχει μεγαλύτερη ροπή,αλλά θεωρητικά και εργοστασιακά δεν μπορούν να έχουν την ίδια ιπποδύναμη.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγκριση ροπης ενος diesel με βενζινοκινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2013, 20:39 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 10:45
Δημοσιεύσεις: 793
Τοποθεσία: Εδεσσα
Εξ ορισμού αυτό δεν είναι εφικτό και πάμε λίγο στην σφαίρα της φαντασίας και των ικασιών.
Προσωπική εκτίμηση, o diesel θα εξακολουθεί να έχει ηψηλότερη ροπή, χαμηλότερες rpm κλπ κλπ. Σε επιδόσεις ο βενζινοκινητήρας ενδεχομένως να είναι γρηγορότερος λόγω ευστροφίας.

ΑΛΛΑ το diesel θα καίει ΠΑΝΤΑ λιγότερο :p

_________________
C4 1.6 112ps e-Hdi STT attraction grey shark

Γιάννης

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Συγκριση ροπης ενος diesel με βενζινοκινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2013, 21:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
anestis έγραψε:
Εχω την εξής απορία εχω κινητηρα turbo diesel 90hp με ροπη στα 230 με ποσους hp βενζινης ειναι ισοδυναμο;κανουμε συγκριση μόνο την ροπη;γιατι σε τεχνικα χαρακτηριστικα που κοιτάζω ενας βενζινοκινητηρας 120hp εχει ποιο λίγη ροπη


Φαντάσου ότι το 2 λίτρο ατμοσφαιρικό μοτέρ το δικό μου, βγάζει 180 άλογα και έχει 20 κιλά ροπής.

From Galaxy Note 2 with Swype "talk and type"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγκριση ροπης ενος diesel με βενζινοκινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2013, 21:57 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 10:45
Δημοσιεύσεις: 793
Τοποθεσία: Εδεσσα
Δυστυχώς όλοι ψάχνουμε τους αριθμούς και μάλιστα τους λάθος, για να αξιολογήσουμε ένα αυτοκίνητο (κι εγω μέσα σε αυτούς).

Αυτό που σε επιταχύνει είναι η ροπή.
Άρα ένα diesel με ηψηλή ροπή είναι ταχύτερο? Όχι
Και λέω όχι διότι αν συγκριθεί με ένα βεζινοκίνητο μπορεί να έχει διπλάσια ροπή αλλά για να κινείται στις ίδιες ταχύτητες ταξιδιού, ωφείλει να έχει και σχέση μετάδοσης τουλάχιστον 50% μακρύτερη λόγω βραδύτερης περιστροφής κινητήρα.

_________________
C4 1.6 112ps e-Hdi STT attraction grey shark

Γιάννης

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγκριση ροπης ενος diesel με βενζινοκινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Απρ 2013, 10:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Στα πολύ σωστά που ανέφερε ο φίλος azzarel, θα συμπληρώσω τα εξής:

- Ναι, ένα diesel φαίνεται γρηγορότερο από ένα βενζινοκίνητο λόγω ροπής, και είναι, αλλά υπό προυποθέσεις. Έχεις μεν καλύτερη επιτάχυνση αλλά για περιορισμένο εύρος στροφών. Πάνω που το καμαρώνεις τελειώνει το ωφέλιμο εύρος των 2 - 2,5 χιλιάδων στροφών και ξενερώνεις. Για μια προσπέραση όμως, αυτό το εύρος είναι υπεραρκετό.

- Εκεί που μεγαλουργεί το ροπάτο diesel είναι όταν κυκλοφορεί φορτωμένο και έχει -πάνω κάτω- την ίδια επιτάχυνση με άδειο ειδικά σε ακόμα μεγαλύτερα νούμερα ροπής. Πχ η εικοσαετίας μερσεντέ του πατέρα μου με 30 κιλά ροπή έχει περίπου ίδιο 0-100 είτε είμαι μόνο εγώ μέσα, είτε έχω άλλα 3 άτομα. Το 2.5tdi φορτηγάκι της δουλειάς με 40+ κιλά ροπή επιταχύνει σχεδόν ίδια είτε είναι άδειο είτε έχει 500κιλά στην καρότσα.

Πάντως ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης με πολλά κυβικά δεν φτάνεται στη λειτουργία του, ασχέτως προδιαγραφών.
Πχ θα περίμενε κανείς το C5 με το δίλιτρο βενζίνης που βγάζει 140 άλογα και 20,5 κιλά ροπής να σέρνεται, με βάρος αυτοκινήτου τα 1650 κιλά. Παρόλα αυτά, βγάζει τη μέγιστη ροπή στις 2 χιλιάδες στροφές, οπότε μπορείς άνετα να ανεβάζεις ταχύτητα στις 2100 αν θέλεις να πηγαίνεις ήσυχα. Την μέγιστη ισχύ του την αποδίδει στις 6 χιλιάδες στροφές, οπότε έχεις και μεγάλο εύρος στροφών αν θέλεις να κινηθείς γρηγορότερα. Κάτι αντίστοιχο ίσχυε και στον 1.6 TU που φορούσε η ΖΧ.

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγκριση ροπης ενος diesel με βενζινοκινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Μάιος 2013, 15:23 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Ειπατε πολλα ωραια πραγματα, να τονισω επισης στο φιλο μας, οτι αλλο ροπη και ιπποδυναμη απλωμενη σε 7.000στροφες και αλλο απλωμενη σε 5.000στροφες.
Παραδειγματα απο λεωφορεια και φορτηγα, μεχρι αυτοκινητα και μηχανες. :)

Το θεματακι ειναι καθαρα εγκυκλοπεδικο και πως μου αρεσουν τετοια θεματακια :mrgreen

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Λάστιχα Πόρτας & Στεγανότητα (C3 Diesel).
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C3
Συγγραφέας: Silver
Απαντήσεις: 2
Πώληση c4 diesel
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: thespyr
Απαντήσεις: 1
C3 Αircross 2023 1500 diesel παραφλού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: lefkal
Απαντήσεις: 6
ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ C4 DIESEL
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 12
DS3 - DIESEL 1.4
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS3
Συγγραφέας: Ds3onTheWay
Απαντήσεις: 120
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ