Oplon έγραψε:
Προσπάθησα λοιπόν να ξεβιδώσω το καπάκι αλλά απλώς έκανε βόλτες και δεν άνοιγε. Σε κάποιο σημείο γυρνώντας το τράβηξα προς τα πάνω και το άνοιξα. Συμπλήρωσα κανονικά το αντιψυκτικό και πήγα να βιδώσω το καπάκι... Το ίδιο με πριν. Κάνει στροφές το καπάκι και δεν ασφαλίζει. Το πίεσα αυτή τη φορά προς τα κάτω γυρνώντας το ώσπου όντως άρχισε να σφίγγει ώσπου φτάνει σε κάποιο σημείο που φαίνεται σαν να μην γυρνάει άλλο αλλά μετά κάνει ένα "κλακ" και ξεκινάει το βίδωμα απο την αρχή.
Μιας που έχασα πάλι λίγο ψυκτικό (150gr σε 2000χλμ), αναρωτιέμαι αν υπάρχει πιθανότητα να φταίει το καπάκι. Υπενθυμίζω ότι στο τελευταίο σέρβις είχε γίνει εξονυχιστικός έλεγχος για διαρροές, και υπό πίεση, και δε βρέθηκε τίποτα (ούτε στα πατάκια/μοκέτα).
Συγκεκριμένα, ήθελα να ρωτήσω αν γενικότερα στο C4 το καπάκι ξεβιδώνει με τόση δυσκολία (όπως παρατίθεται παραπάνω), ή έχει αντίστοιχο πρόβλημα και το δικό μου καπάκι, μιας και με ζόρισε στο ξεβίδωμα (έπρεπε να ασκώ αρκετή πίεση προς τα κάτω παράλληλα).
Αλλιώς... πάλι ψάξιμο... ελπίζω μόνο να μην είναι ψυγείο καλοριφέρ.