Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 12:02 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Σπασμένη κάτω βάση μηχανής 2η φορά σε 1,5 χρόνο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Απρ 2014, 23:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 21:49
Δημοσιεύσεις: 601
Τοποθεσία: Athens
Έχω ένα c4 coupe 1.4 και πριν 1,5 χρόνο άλλαξα την κάτω βάση μηχανής επειδή είχε σπάσει. Σήμερα προς μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα ότι έχει σπάσει και πάλι η κάτω βάση! Το έχει πάθει κανένας άλλος; Τι μου προτείνετε να κάνω; Υπάρχει κάποια που να μην είναι πλαστική ώστε να μην σπάει; Γιατί είναι πολλά τα έξοδα να την αλλάζω κάθε λίγο και λιγάκι γιατί εκτός της βάσης λύνεται και όλο το κάτω μέρος και μετά θέλει και καινούργιες βαλβολίνες.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σπασμένη κάτω βάση μηχανής 2η φορά σε 1,5 χρόνο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Απρ 2014, 20:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Εννοείς την πίσω-κάτω βάση στην μέση που έχει?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σπασμένη κάτω βάση μηχανής 2η φορά σε 1,5 χρόνο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Απρ 2014, 21:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 21:49
Δημοσιεύσεις: 601
Τοποθεσία: Athens
Tzakos έγραψε:
Εννοείς την πίσω-κάτω βάση στην μέση που έχει?


Ναι σωστά.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σπασμένη κάτω βάση μηχανής 2η φορά σε 1,5 χρόνο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Απρ 2014, 21:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Ωραία λοιπόν..........
Θα πάρεις μια καινούργια βάση και θα πείς στον μηχανικό σου να την βάλει ανάποδα,το μπρός-πίσω δλδ.
Έτσι δεν θα ξανασπάσει ποτέ.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σπασμένη κάτω βάση μηχανής 2η φορά σε 1,5 χρόνο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Απρ 2014, 22:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 21:49
Δημοσιεύσεις: 601
Τοποθεσία: Athens
Tzakos έγραψε:
Ωραία λοιπόν..........
Θα πάρεις μια καινούργια βάση και θα πείς στον μηχανικό σου να την βάλει ανάποδα,το μπρός-πίσω δλδ.
Έτσι δεν θα ξανασπάσει ποτέ.


Δεν το κατάλαβα αυτό που λες. Δεν είχα αλλάξει ολόκληρη της βάση αλλά μόνο αυτό που είχε σπάσει, δηλαδή το στρογγυλό που είναι σαν ροδάκι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σπασμένη κάτω βάση μηχανής 2η φορά σε 1,5 χρόνο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Απρ 2014, 22:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Αυτό ακριβώς λέω καλέ μου,το στρογγυλό να μπεί ανάποδα.
Έχει μπρός και πίσω,αν το πάρεις στο χέρι σου θα το καταλάβεις.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σπασμένη κάτω βάση μηχανής 2η φορά σε 1,5 χρόνο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Απρ 2014, 23:18 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Το λαστιχενιο τμημα της βασης Μανθο ειναι πρεσσαριστο σε αυτες? Μηπως απλα αντικατεστησε το καουτσουκ? καλο ειναι ν αλλαζεται ολοκληρη μαζι με τη μεταλλικη βαση στηριξης και νταξ σιγουρα υπαρχει ενα παραπανω κοστος..

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σπασμένη κάτω βάση μηχανής 2η φορά σε 1,5 χρόνο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Απρ 2014, 02:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 21:49
Δημοσιεύσεις: 601
Τοποθεσία: Athens
nonos έγραψε:
Το λαστιχενιο τμημα της βασης Μανθο ειναι πρεσσαριστο σε αυτες? Μηπως απλα αντικατεστησε το καουτσουκ? καλο ειναι ν αλλαζεται ολοκληρη μαζι με τη μεταλλικη βαση στηριξης και νταξ σιγουρα υπαρχει ενα παραπανω κοστος..


Ακριβώς αυτό. Αντικατέστησα το στρογγυλό καουτσούκ το οποίο μπαίνει πρεσαριστό. Αλλά και αυτό μέσα σε 1,5 χρόνο έχει διαλυθεί!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σπασμένη κάτω βάση μηχανής 2η φορά σε 1,5 χρόνο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Απρ 2014, 13:11 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Λογικο ειναι αφου ειναι απιθανο να τοποθετει σωστα.. εχω παθει το ιδιο σε zx εκει μεσα σε 1,5 χρονο περιπου.. μαλιστα ο μαστορας μου οταν την ξαναλλαξα μου ειπε αν θυμαμαι καλα το αντιθετο απο αυτο που λεει ο Μανθος..οτι επειδη ειχε τοποθετηθει αναποδα κοπηκε τοσο γρηγορα!

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σπασμένη κάτω βάση μηχανής 2η φορά σε 1,5 χρόνο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Απρ 2014, 13:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Πρεσσάρισε την καινούργια ανάποδα και τέλιωσες.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σπασμένη κάτω βάση μηχανής 2η φορά σε 1,5 χρόνο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Απρ 2014, 16:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 21:49
Δημοσιεύσεις: 601
Τοποθεσία: Athens
Tzakos έγραψε:
Πρεσσάρισε την καινούργια ανάποδα και τέλιωσες.


Ευχαριστώ πολύ για την συμβουλή αλλά που το στηρίζεις ότι αν την βάλω ανάποδα δεν θα υπάρχει πρόβλημα; δηλαδή ποια είναι η λογική πάνω στην οποία στηρίζεται αυτή η άποψη;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σπασμένη κάτω βάση μηχανής 2η φορά σε 1,5 χρόνο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Απρ 2014, 16:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 15 Οκτ 2013, 17:58
Δημοσιεύσεις: 115
τσεκαρε και τις υπολοιπες μηπως και καποια αλλη ειναι κομενη και σου κοβει και αυτη! εγω θα σου προτεινα καινουργια και ολοκληρη οχι μονο το λαστιχο!

_________________
οταν οι αλλοι φτιαχναν δρομους οι γαλλοι φτιαχναν αναρτησεις!!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σπασμένη κάτω βάση μηχανής 2η φορά σε 1,5 χρόνο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Απρ 2014, 16:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 21:49
Δημοσιεύσεις: 601
Τοποθεσία: Athens
gournods3 έγραψε:
τσεκαρε και τις υπολοιπες μηπως και καποια αλλη ειναι κομενη και σου κοβει και αυτη! εγω θα σου προτεινα καινουργια και ολοκληρη οχι μονο το λαστιχο!


Το διάβασα και πιο πάνω που το έγραψε ο nonos για καινούργια πως είναι καλύτερα αλλά από την στιγμή που η υπόλοιπη βάση δεν έχει το παραμικρό, πραγματικά δεν βρίσκω τον λόγο να την αλλάξω όλη. Εκτός κι αν ξέρετε κάτι που δεν γνωρίζω. Γιατί άλλο 6€-6,5€ που δίνω για τον λαστιχένιο κύλινδρο και άλλο τα πολύ περισσότερα χρήματα που κοστίζει όλη η βάση. Οι υπόλοιπες 2 βάσεις πριν 1,5 χρόνο που άλλαξα την κάτω ήταν μια χαρά, τώρα θα τις ξανατσεκάρω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σπασμένη κάτω βάση μηχανής 2η φορά σε 1,5 χρόνο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Απρ 2014, 18:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
loeb έγραψε:
Tzakos έγραψε:
Πρεσσάρισε την καινούργια ανάποδα και τέλιωσες.


Ευχαριστώ πολύ για την συμβουλή αλλά που το στηρίζεις ότι αν την βάλω ανάποδα δεν θα υπάρχει πρόβλημα; δηλαδή ποια είναι η λογική πάνω στην οποία στηρίζεται αυτή η άποψη;


Αν το στηρίξω στα 3.500.000 εκατομμύρια χλμ που έχω κάνει και στα δεκάδες αυτοκίνητα που πέρασαν απο τα χέρια μου(αγωνιστικά και μη),θα σε πείσω?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σπασμένη κάτω βάση μηχανής 2η φορά σε 1,5 χρόνο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Απρ 2014, 08:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 21:49
Δημοσιεύσεις: 601
Τοποθεσία: Athens
Tzakos έγραψε:
loeb έγραψε:
Tzakos έγραψε:
Πρεσσάρισε την καινούργια ανάποδα και τέλιωσες.




Ευχαριστώ πολύ για την συμβουλή αλλά που το στηρίζεις ότι αν την βάλω ανάποδα δεν θα υπάρχει πρόβλημα; δηλαδή ποια είναι η λογική πάνω στην οποία στηρίζεται αυτή η άποψη;


Αν το στηρίξω στα 3.500.000 εκατομμύρια χλμ που έχω κάνει και στα δεκάδες αυτοκίνητα που πέρασαν απο τα χέρια μου(αγωνιστικά και μη),θα σε πείσω?


Δεν το είπα με σκοπό να αμφισβητήσω τα λεγόμενά σου αλλά λογικό είναι να θέλω κάποιες πληροφορίες παραπάνω όταν δεν γνωρίζω από αυτά και επίσης λογικό είναι να έχω την απορία γιατί δεν τις βάζουν οι κατασκευαστές ανάποδα αφού έτσι δεν σπάνε. Τέλος για να είμαι σίγουρος ότι μιλάμε για το ίδιο πράγμα, θα προσπαθήσω αργότερα να ανεβάσω κάποια φωτογραφία με το τμήμα που έχει το πρόβλημα. Όπως και να έχει ευχαριστώ για την βοήθεια.

edit: περιμένω ενημέρωση από το συνεργείο πότε να το πάω και τότε θα βγάλω και την φωτογραφία.


Τελευταία επεξεργασία από loeb και Κυρ 13 Απρ 2014, 16:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 53 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

αντικατάσταση μηχανής σε ΖΧ
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 33
ανταλλακτικό ξεκόλησε απτη βάση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: pelekis
Απαντήσεις: 7
ΚΑΠΟ ΜΗΧΑΝΗΣ
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: dimitrisc4vts
Απαντήσεις: 18
Βαση οργανων στο κεντρικο αεραγωγο xsara2
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό Xsara
Συγγραφέας: JIMBoy1
Απαντήσεις: 23
ΛΑΔΙ ΜΗΧΑΝΗΣ 5W40 - ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟ ΓΙΑ C4 1.6
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Snipers
Απαντήσεις: 55
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ