Σελίδα 1 από 1

Πρόβλημα σαζμάν σε 1.6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Απρ 2014, 04:44
από Κώστας Καρα
Καταρχήν τα χαιρετίσματά μου :salute σε όλα τα μέλη του φόρουμ, μιάς και είμαι νέο μέλος :newbie αν και σας παρακολουθώ χρόνια αμμέτοχος. Αφορμή για προσωπική επικοινωνία στάθηκε ένα μάλλον σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζω με το σαζμάν που παρόμοιο δεν έχω διαβάσει!

Το αυτοκίνητο είναι C4 VTS 1.6 coupe του 2006'.
Τον Σεπτέμβρη-Οκτώβρη που μας πέρασε αισθάνθηκα για πρώτη φορά δυσκολία κουμπώματος της 1ης αλλά και της όπισθεν από στάση, π.χ. φανάρια, παρκάρισμα κτλ. Το κοντέρ έδειχνε κάτι λιγότερο από 108.000χμ. Τώρα πια' μετά από 800χμ 7 στις 10 δέν θα κουμπώσει καθόλου η 1η (κοινώς μουλαρώνει!), σπανιότερα και η όπισθεν, αισθητά γίνονται και κάτι γρανζτουνίσματα-χτυπήματα της 2ας αλλά και της 3ης, όμως το χειρότερο απ' όλα είναι ότι με πολυ λίγα χμ εν κινήσει' συνήθως κουρεύει την 1η' αναγκάζοντάς με ή να ακινητοποιώ το αυτοκίνητο και ξαναπροσπαθώ ή να κουμπώσω την 2α και με λίγο συμπλεκτάρισμα προχωρώ! 3 τιπς που έχω βρεί όταν μουλαρώνει για να μπεί τελικά η ταχήτητα είναι αλλαγή με κάποια άλλη και ξανά την ίδια ή ένα γκάζωμα να ανέβουν λίγο οι στροφές ή αφήνω να τσουλήσει λίγο αν υπάρχει κλίση. Όσο όμως περνάει ο καιρός το πρόβλημα εντείνεται και τα 3 τιπς παύουν να έχουν ισχύ!
Για την ιστορία, άλλαξα βαλβολίνες στις 60.000χμ πρώτη φορά και στις 90.000χμ λόγω αλλαγής τσιμούχας ημιαξωνίου με Elf Tranself NFP 75W80 και τις 2 φορές.
Εδώ στη Ρόδο ένας μηχανικός μου είπε για αλλαγή δίσκο-πλατό έτσι αόριστα, ένας άλλος μου είπε ή σαζμάν ή δίσκο-πλατό γιατί ίσως έχει στραβώσει και τέλος στην αντιπροσωπεία φτάσαμε να μιλαμε για αλλαγή ιμάντων-ρουλεμάν κινητήρα :lol !!!!!!
Παρακαλώ όποιος γνωρίζει τα φώτα του!

Re: Πρόβλημα σαζμάν σε 1.6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Απρ 2014, 08:39
από Drakonakis
Iμάντες μπορεί να χρειάζεται αλλά αυτό δεν έχει σχέση με τις ταχύτητες.
Τα πράγματα είναι απλά κατεβάζεις κιβώτιο για δίσκο πλατώ κι αν δεν βρεις πρόβλημα, όχι εσύ, ο τεχνικός,
ελέγχεις προσεκτικά το δίχαλο, τις 2 αντλίες του συμπλέκτη και τις ντίζες ταχυτήτων, αν δεν εντοπιστεί πρόβλημα ανοίγεις το κιβώτιο και βλέπεις. Αν σβηστό τις παίρνει κανονικά σε συνδιασμό με τα χιλιόμετρα πας για συμπλέκτη κατά 80%

Re: Πρόβλημα σαζμάν σε 1.6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Απρ 2014, 20:05
από Κώστας Καρα
Σε ευχαριστώ για την απάντηση!

Να τονίσω μόνο ότι το 85% των χμ έχουν γίνει σε διεθνή και γενικά δεν το πιέζω με γρήγορες εκκινήσεις και συμπλεκταρίσματα!

Το τσέκαρα σβηστό με συμπλέκη πατημένο ή χωρίς και δούλευε σχεδόν τέλεια! Τίποτα το ύποπτο!

Re: Πρόβλημα σαζμάν σε 1.6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Απρ 2014, 07:35
από nik0laus
Ο συμπλέκτης θέλει αλλαγή ..... και να μην ξεκουράζεται το αριστερό πόδι πάνω στο αριστερό πετάλι :)




Χριστός Ανέστη

Re: Πρόβλημα σαζμάν σε 1.6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Απρ 2014, 07:50
από MeddlingMageGR
Ο Νικόλας ο Δρακωνάκης που σου απάντησε είναι από τους καλύτερους μηχανικούς του κλαμπ μας, με δικό του συνεργείο. Εγώ του έχω απόλυτη εμπιστοσύνη.

Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Πρόβλημα σαζμάν σε 1.6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Απρ 2014, 09:18
από diesoulas
:agree :agree :agree

Re: Πρόβλημα σαζμάν σε 1.6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Απρ 2014, 17:22
από Κώστας Καρα
Ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις σας!

Στο ξεκίνημα του προβλήματος που το είχα πάει σε έναν μηχανικό εδώ στη Ρόδο που ασχολείται μόνο με CITROEN-PEUGEOT μου είπε: έχει ακόμα υλικό τριβής ο συμπλέκτης αλλά ίσως να έχει στραβώσει και να θέλει αλλαγή, αλλιώς πάς για σαζμάν!

Να σημειώσω επίσης ότι ο δίσκος σκορτσάρει-πατινάρει στην 1η ταχύτητα μετά από ταξίδι ή ώρα στην κίνηση από όταν το αγόρασα (καινούριο), το γνωστό πρόβλημα με τους συμπλέκτες: http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopi ... F&start=15