Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 20:01 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Κολάρο απο Φίλτρο στην τουρμπίνα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Αύγ 2014, 23:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2009, 15:14
Δημοσιεύσεις: 27
Παιδια γεια σας προχθες μου αναψε λαμπακι μηχανης (εχω ενα c4 turbo 150ps 1.6 2009 model) οποτε πηγα στο συνεργειο και αφου ειδαμε εγκεφαλο και έβγαζε υπερτροφοδοσια τουρμπίνας ελεγξε το κολαρο το οποιο ειναι σκισμενο απο την αρχη μεχρι σχεδον εκει που τελειωνει η εσωτερικη μουφα (δαχτυλιδι).

εκανα μια ερωτηση και βγαινει γυρω στα 100 ευρο μονο το κολαρο μαμας.οσο και αν εψαξα ομως σε ebay δεν μπορεσα να βρω κανενα που να ειναι σαν το δικο μου. και εννοω τους δυο αισθητήρες αν το λεω σωστα.ο ενας ειναι αναθυμιασεων ο αλλος το αγνοω.

ξερει κανεις που μπορουμε να βρουμε κανενα σε καλυτερη τιμη?η ακομη ξερει κνεις τον κωδικο του ανταλακτικου?
τι προτεινετε εσεις να κανω?

τωρα το εχει πιασει με μια ειδικη ταινια που αντεχει σε υψηλες θερμοκρασιες και μου ειπε δεν εχεις προβλημα μεχρι να παρεις αλλο.

ενας αλλος μου ειπε να το βγαλει να βαλει φλατσοκολλα στο δαχτυλιδι και το κολλαρο να τα σφιξει και αφου κολλησουν κ γινουν ενα σωμα να το περασει στο αμαξι.αυτο μου λεει θα σε παει αλλες 100,000 χιλ. αν το κανουμε ετσι .στο κανω και τσαμπα μου ειπε το εχω ξανα κανει.

τι να πω. :wrc

ευχαριστω παιδια αν ξερει καποιος οτιδηποτε πειτε μου


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κολάρο απο Φίλτρο στην τουρμπίνα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Αύγ 2014, 00:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Μπορεις να βαλεις φωτο; Παιζει να εχω απο το δικο μου αν ειναι το ιδιο! Αυτο που παεο στο φιλτροκουτι δεν λες;


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κολάρο απο Φίλτρο στην τουρμπίνα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2014, 09:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2009, 15:14
Δημοσιεύσεις: 27
να σαι καλα αλλα ηδη παρηγγειλα απο αντιπροσωπία στα 110 ευρο.
βασικα δεν μπορω να καταλαβω αυτην την πολιτικη και τι εννοω οπως ειναι το κολαρο εχει μια μουφα η οποια στην ουσια αυτη ακουμπαει πανω στην τουρμπινα η οποια ομως οχι δεν εχει παθει τιποτα αλλα ακομη εχει την ελαστικοτητα της και το κολαρο που ειναι πανω απο αυτην σπαει και γινεται θρυψαλα λες και ειναι 100 χρονων.

συγνωμη παιδια αλλα με ολες αυτες τις αστοχιες υλικων πιστευουν οτι θα ξανα παρει καποιος citroen ????


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κολάρο απο Φίλτρο στην τουρμπίνα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2014, 11:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Φυσικα και θα ξαναπαρει! Ολα τα εργοστασιακα τουτμπο εχουν θεμα με τα κολλαρα τους και φυσικα δεν ειναι θεμα σιτροεν αλλα θερμοκρασιων!

Αν θες να το προσεξεις παραπανω πηγαινε φτιαξε κολλαρα

Ποσα κμ εχεις;


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κολάρο απο Φίλτρο στην τουρμπίνα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2014, 13:12 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Σιλικονουχα παιδες σε οτι σκιζεται (samco π.χ.) και ξενοιαζεις μια για παντα!

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κολάρο απο Φίλτρο στην τουρμπίνα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2014, 14:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
:agree

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κολάρο απο Φίλτρο στην τουρμπίνα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2014, 19:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
gerolikos282 έγραψε:
να σαι καλα αλλα ηδη παρηγγειλα απο αντιπροσωπία στα 110 ευρο.
βασικα δεν μπορω να καταλαβω αυτην την πολιτικη και τι εννοω οπως ειναι το κολαρο εχει μια μουφα η οποια στην ουσια αυτη ακουμπαει πανω στην τουρμπινα η οποια ομως οχι δεν εχει παθει τιποτα αλλα ακομη εχει την ελαστικοτητα της και το κολαρο που ειναι πανω απο αυτην σπαει και γινεται θρυψαλα λες και ειναι 100 χρονων.

συγνωμη παιδια αλλα με ολες αυτες τις αστοχιες υλικων πιστευουν οτι θα ξανα παρει καποιος citroen ????


ρε Γερολυκε ειχες αλλης μαρκας τουρμπο αυτοκινητο και τα κόλλαρα αυτά δεν ξεράθηκαν-σπάσανε ποτέ?????
μην μας κανεις να ξεχασουμε και τα λιγα που ξερουμε!!!!!
και το ξαναειπαμε "Μη πάρεις ξανά PSA ποτέ"

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κολάρο απο Φίλτρο στην τουρμπίνα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Αύγ 2014, 03:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
nonos έγραψε:
Σιλικονουχα παιδες σε οτι σκιζεται (samco π.χ.) και ξενοιαζεις μια για παντα!


Παντως δεν νομιζω οτι εννοει κολλαρο!


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κολάρο απο Φίλτρο στην τουρμπίνα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Αύγ 2014, 09:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 19 Μαρ 2011, 23:34
Δημοσιεύσεις: 42
Τοποθεσία: Athens
ds3_ncl έγραψε:
Φυσικα και θα ξαναπαρει! Ολα τα εργοστασιακα τουτμπο εχουν θεμα με τα κολλαρα τους και φυσικα δεν ειναι θεμα σιτροεν αλλα θερμοκρασιων!

Αν θες να το προσεξεις παραπανω πηγαινε φτιαξε κολλαρα

Ποσα κμ εχεις;


Sent from my iPhone -driving DS3


Σαν πρωην κατοχος διαφορων citroen και πλεον επαγγελματιας οδηγος εχω να αναφερω οτι οι βλαβες αυτες ειναι απαραδεκτες και αστειες οταν αλλες απλες...εταιριες οπως το σκοντα που δουλευω σκληρα μεσα στην πολη δεν βγαζουν στατιστικα ουτε για πλακα θεματα κολαρων και τουρμπο αν δεν εχει κανει τουλαχιστον 300.000 χιλιομετρα εντος πολης. εν τελει με το σκοντακι ησυχασα! :shift


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κολάρο απο Φίλτρο στην τουρμπίνα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Αύγ 2014, 09:13 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Από μέση πας καλά; Τα νεφρά είναι στη θέση τους ακόμη με το Σκοντάκι; :D

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κολάρο απο Φίλτρο στην τουρμπίνα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Αύγ 2014, 09:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Alexandros_kall έγραψε:
ds3_ncl έγραψε:
Φυσικα και θα ξαναπαρει! Ολα τα εργοστασιακα τουτμπο εχουν θεμα με τα κολλαρα τους και φυσικα δεν ειναι θεμα σιτροεν αλλα θερμοκρασιων!

Αν θες να το προσεξεις παραπανω πηγαινε φτιαξε κολλαρα

Ποσα κμ εχεις;


Sent from my iPhone -driving DS3


Σαν πρωην κατοχος διαφορων citroen και πλεον επαγγελματιας οδηγος εχω να αναφερω οτι οι βλαβες αυτες ειναι απαραδεκτες και αστειες οταν αλλες απλες...εταιριες οπως το σκοντα που δουλευω σκληρα μεσα στην πολη δεν βγαζουν στατιστικα ουτε για πλακα θεματα κολαρων και τουρμπο αν δεν εχει κανει τουλαχιστον 300.000 χιλιομετρα εντος πολης. εν τελει με το σκοντακι ησυχασα! :shift


Ναι βγαζουν γρυλλους δυναμο πολλαπλασιαστες κλπ κλπ! Σου αντεξε κολλαρο σε tdi 2.0 300000 κμ??? ρε δεν σταματατε το δουλεμα;;;; Υπαρχουν ανθρωποι που εχουν δουλεψει σ αυτα τα μοτερ και ξερουν!


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κολάρο απο Φίλτρο στην τουρμπίνα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Αύγ 2014, 10:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 19 Μαρ 2011, 23:34
Δημοσιεύσεις: 42
Τοποθεσία: Athens
ds3_ncl έγραψε:
Alexandros_kall έγραψε:
ds3_ncl έγραψε:
Φυσικα και θα ξαναπαρει! Ολα τα εργοστασιακα τουτμπο εχουν θεμα με τα κολλαρα τους και φυσικα δεν ειναι θεμα σιτροεν αλλα θερμοκρασιων!

Αν θες να το προσεξεις παραπανω πηγαινε φτιαξε κολλαρα

Ποσα κμ εχεις;


Sent from my iPhone -driving DS3


Σαν πρωην κατοχος διαφορων citroen και πλεον επαγγελματιας οδηγος εχω να αναφερω οτι οι βλαβες αυτες ειναι απαραδεκτες και αστειες οταν αλλες απλες...εταιριες οπως το σκοντα που δουλευω σκληρα μεσα στην πολη δεν βγαζουν στατιστικα ουτε για πλακα θεματα κολαρων και τουρμπο αν δεν εχει κανει τουλαχιστον 300.000 χιλιομετρα εντος πολης. εν τελει με το σκοντακι ησυχασα! :shift


Ναι βγαζουν γρυλλους δυναμο πολλαπλασιαστες κλπ κλπ! Σου αντεξε κολλαρο σε tdi 2.0 300000 κμ??? ρε δεν σταματατε το δουλεμα;;;; Υπαρχουν ανθρωποι που εχουν δουλεψει σ αυτα τα μοτερ και ξερουν!


Sent from my iPhone -driving DS3


καλα εχουν τα diesel πολλαπλασιαστες για να χαλασουν?? τωρα φαντασιωσεις λεμε?? η αθηνα εχει 11000 επαγγελματικα βαρια εργαζομενα αυτοκινητα 20 ωρες το 24ωρο!!! και μαντεψε δεν ΕΙΝΑΙ σιτροεν ...αλλα τογιοτα και σκοντα...σιτροεω ταξι βλεπω στο δρομο σπανιοοοοταταααα....αν ηταν ποιο αξιοπιστα δεν θα εβλεπες σκοντα παντουαλλα σιτροεν για επαγγελματικη χρηση...αντε κοιτατε τι γινετε εξω να καταλαβετε τι γινετε.

και αυτα τα μοτερ ειναι για 1000000 χιλιομετρα κυριοι οχι 200.000 και μετα πεταμα και αλλο....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κολάρο απο Φίλτρο στην τουρμπίνα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Αύγ 2014, 11:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Εχεις δει σε τι θεμα γραφεις; Για βενζινη ειναι! Οταν μιλαω για diesel γραφω 2.0 tdi! Μαθε να διαβαζεις πρωτα και μετα μπες και κραξε ως tdi!

Το οτι τα επαγγελματικα δουλευουν 24/7 με ταχυτητες μεχρι 60 κμ την ωρα αντε στο τσακιρ κεφι πιανετε και 120 δεν μου λεει κατι! Τα προβληματα στα τουρμπο σκανε το καλοκαιρι οταν τα πιεζεις και δεν ξερεις πως να τα λειτουργεις.

Επειδη μπηκες εδω για να κραξεις μονο και δεν εχεις ιδεα, μαθε λοιπον οτι οι πιο αξιοπιστοι κινητηρες diesel προερχονται απο citroen kai fiat!

Citroen taxi στη ελλαδα υπαρχουν μονο εδω και δυο χρονια με πολλες πωλησεις!

Και κοιταω τι γινεται εξω! Το 80% των επαγγελματικων αμαξιων στην ελλαδα ειναι τοσο κακοσυντηρημενα που αν σας σταματουσε η τροχαια θα τα πετουσατε στη θαλασσα μετα τα προστιμα που θα επεφταν!

Και πανω που πηγα να σε συμπονεσω για το προβλημα σου με την ωμεγα μας αποδεικνυεις οτι μπηκες εδω μεσα μονο και μονο για να κραξεις λεγοντας οτι να ναι!

1 000 000 κμ βγαζουν τα μοτερ οταν τα προσεχεις και εδω μεσα ειναι πολλα ιδιωτων που εχουν αντεξει τα μισα και πανε ακομη!

ΚΑΙ ΕΔΩ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΟΤΕΡ, ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΟΤΕΡ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΟΛΑΡΟ ΤΟΥΡΜΠΟ

οποτε θα σε παρακαλουσα να μην βγαινεις εκτος θεματος! Κραξε τουλαχιστον τα κολαρα



Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κολάρο απο Φίλτρο στην τουρμπίνα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Αύγ 2014, 11:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 19 Μαρ 2011, 23:34
Δημοσιεύσεις: 42
Τοποθεσία: Athens
ds3_ncl έγραψε:
Εχεις δει σε τι θεμα γραφεις; Για βενζινη ειναι! Οταν μιλαω για diesel γραφω 2.0 tdi! Μαθε να διαβαζεις πρωτα και μετα μπες και κραξε ως tdi!

Το οτι τα επαγγελματικα δουλευουν 24/7 με ταχυτητες μεχρι 60 κμ την ωρα αντε στο τσακιρ κεφι πιανετε και 120 δεν μου λεει κατι! Τα προβληματα στα τουρμπο σκανε το καλοκαιρι οταν τα πιεζεις και δεν ξερεις πως να τα λειτουργεις.

Επειδη μπηκες εδω για να κραξεις μονο και δεν εχεις ιδεα, μαθε λοιπον οτι οι πιο αξιοπιστοι κινητηρες diesel προερχονται απο citroen kai fiat!

Citroen taxi στη ελλαδα υπαρχουν μονο εδω και δυο χρονια με πολλες πωλησεις!

Και κοιταω τι γινεται εξω! Το 80% των επαγγελματικων αμαξιων στην ελλαδα ειναι τοσο κακοσυντηρημενα που αν σας σταματουσε η τροχαια θα τα πετουσατε στη θαλασσα μετα τα προστιμα που θα επεφταν!

Και πανω που πηγα να σε συμπονεσω για το προβλημα σου με την ωμεγα μας αποδεικνυεις οτι μπηκες εδω μεσα μονο και μονο για να κραξεις λεγοντας οτι να ναι!

1 000 000 κμ βγαζουν τα μοτερ οταν τα προσεχεις και εδω μεσα ειναι πολλα ιδιωτων που εχουν αντεξει τα μισα και πανε ακομη!

ΚΑΙ ΕΔΩ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΟΤΕΡ, ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΟΤΕΡ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΟΛΑΡΟ ΤΟΥΡΜΠΟ

οποτε θα σε παρακαλουσα να μην βγαινεις εκτος θεματος! Κραξε τουλαχιστον τα κολαρα



Sent from my iPhone -driving DS3


τα τουρμπο οπου και να ειναι ιδια αρχη εξυπηρετουν....νομιζεισ θα με νοιαξει αν χαλασει το παραθηρακι μου(γρυλλος)?? :laugh :laugh η μηπως αν ρουφηξει το τουρμπο κομματια και βρεθω κανα 2χιλιαρο ζημια?? :no1
τι σκανε δηλαδη? εργοστασιακο και να σκασει σε σκοντα θα ειναι η ειδηση της χρονιας...τα πειραγμενα δεν μετρανε γιατι ο καθενας το βγαζει εκτος προδιαγραφων.... εγω που το κοφτιαζω το οκταβια με 40 εξω με 400.000 χιλιομετρα δεν μου εχει σκασει τιποτα. να πας εκει που φιαχνουν σκοντα απο 1000 εως 800.000 χιλιομετρα και να ρωτησεις τι ζημιες βγαζουν να ενημερωθεις! δεν χρειαζεται κανενας να μου πει τιβλεπω αυτα τα χρονια με τα ματακια μου :clap στατιστικα ειναι σκυλλια!! γιαυτο και τα παιρνουν για τετοια χρηση! περοσοτερα χιλιομετρα με λιγοτερη συντηρηση οσο αναφορα τις βλαβες αυτο σκεφτεται ο επαγγελματιας και αυτο αναζητα. :no1

σιτροεν diesel υπηρχαν ανεκαθεν!!!! τι 2 χρονια λες??? :surprised απλα δεν τα εβλεπες γιατι κανενας δεν τα αγοραζε για ταξιιιιιιιιι..... :shift
ξανα παλι αν νομιζεις οτι εισαι σοβαρος στην επιλογη σου για σιτροεν σαν χρηση επαγγελματικη επειδη ακομα φορας παροπιδες βγες στον δρομο κατσε 10 λεπτα στην ακρη και μετρα τα σκοντα ταξι και τα ψιτροεν με τισ φανταστικες σου πωλησεις που λες και δες τι θα περασουν μπροστα σου. και οχι δεν γινετε χιλιαδες αλλοι που τα βαζουν για ΔΟΥΛΕΙΑ και οχι για βολτα να μην ξερουν και να ειναι ασχετοι και εσυ να εισαι ο σχετικος! εισαι χιλιαδες προς 1 λαθος.
επισεις δεν μπηκα σπιτι σου να κραξω οταν μπω καλεσε το 100 να με...συλλαβει!! Το βλεπεις εδω σπιτι σου μηπως και σε ενοχλησα? περιεργα σκεφτεσαι δεν νομιζεις?
οταν και εσυ γινεις επαγγελματιας οδηγος και δεν χρησιμοποιεις το σιτροεν σου για εκδρομουλες και για να σε πηγαινει στο γραφειο σου και με αυτο φερεις στην οικογενεια σου χρηματα για να ζησει θα μπορεις να κρινεις το εππαγγελμα των αλλων σωστα? Για πες μου και εσυ το ΔΙΚΟ σου επαγγελμα να το κρινουμε αναλογα οπως ξερω και εγω οταν χρειαστει.
Οσο για την ωμεγα αν νομιζεις οτι κλαιγομουν η το επαιζα καιλας για να με συμπονεσει ενας αγνωστος σε ενα φορουμ αυτοκινητου :D νομιζω πως απλα βλεπεις πολλες ελληνικες ταινιες! ζητησα εγω απο καποιον κατι ακομα και σαν χαρη? :scratch
Κλεινοντας στα σκοντα με 600.000 χιλιομετρα που βλεπω στο συνεργειο τα κολαρα ειναι τα περισοτερα μαμισια και ΑΣΚΑΣΤΑ! πωσ να το κανουμε τωρα οι γερμανοι ξερουν και τα φιαχνουν καλα! παντως οτι βλεπω λεω... :clap
(Ασε που αν σκανε ετσι και τα ρουφαει μεσα στο τελος δεν θα μεινει ουτε μοτερ να δουλευει οποτε το θεμα ειναι και μοτερ συνεπειες απο αναροφησεις :no1)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κολάρο απο Φίλτρο στην τουρμπίνα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Αύγ 2014, 12:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Ξεκαθαρίζω από την αρχή πως θα γράψω μόνο και μόνο μία απάντηση η οποία θα είναι Off Topic. Θα πω πως ο τόπος βρωμάει από Taxi Skoda και διάφορα άλλα γερμανικά για τον εξής λόγο: είναι ΦΘΗΝΑ στην αγορά, βοηθάνε οι εταιρείες με διάφορες οικονομικές διευκολύνσεις τους υποψήφιους αγοραστές και ορίστε πως λειτουργεί το πράγμα. Φίλος, ταξιτζής αποφασίζει να αλλάξει αυτοκίνητο. Τον παίρνω τον πηγαίνω στη Citroen έτοιμος να αγοράσει Taxi C4. Φεύγει εκστασιασμένος από την αντιπροσωπεία αλλά δεν παραγγέλνει, θέλοντας να κάνει έρευνα αγοράς. Σε μία βδομάδα με παίρνει τηλ. και μου λέει πως παρήγγειλε Passat. ΕΓΚΛΗΜΑ έκανες του λέω.. Και γιατί; Είχε περίπου στις 5.000 ευρώ λιγότερο! Άλλο περιστατικό, η θεία μου αγοράζει Skoda Roomster (έγκλημα και αυτό, αλλά έχει κολλητό τον αντιπρόσωπο). Αυτοκίνητο με μόλις 38.000 χλμ. και 7 χρόνια της έχει βγάλει ζημιές πάνω από 500 ευρώ και ναι, είχε πρόβλημα με το κεντρικό κολάρο που οδηγεί στο ψυγείο και έμεινε από αντιψυκτικά το αυτοκίνητο μέσα στην πόλη σε μία διαδρομή 4 χιλιομέτρων. Οδική και κτλ. για να μην τα πολυλογώ. Και μιλάμε για γυναικεία οδήγηση που σπανιότατα περνάει τα 140-150 χλμ/ω και τις 3.500 σαλ.! Όταν το παίρνω εγώ του δίνω και καταλαβαίνει αλλά ακόμη και η ίδια μετάνιωσε την αγορά του! Μέχρι και η τάπα του ντεπόζιτου αλλάχτηκε γιατί έμεινε στο χέρι του βενζινά! Το επόμενο είπε Citroen γιατί βλέπει εμένα με 275.600 χλμ. που την βγάζω με τα βασικά σέρβις. Επιπλέον, κάνει σέρβις (λάδια-φίλτρο) σε κινητήρα 1,4 λίτρων με 110 ευρώ και εγώ με στο δικό μου 1,8 με 75. Τέλος, πιστεύω πως τα Citroen απευθύνονται σε κόσμο που του αρέσει να καμαρώνει για το αυτοκίνητό του (οφθαλμόλουτρο), η ομορφιά του αμαξιού του, το εσωτερικό του αυτοκινήτου και διάφορα άλλα "μπιχλιμπίδια" που η Citroen ενσωματώνει στα αυτοκίνητά της. Εξάλλου και αυτό πληρώνεις κατά "5.000" ευρώ παραπάνω, την ομορφιά και τον εξελιγμένο κινητήρα που δεν βγάζει καπνό όταν γκαζώνεις όπως η σόμπα της γιαγιάς μου αν πρόκειται για diesel. Αγαπώ Citroen και όντως... αν μπορούσα θα αγόραζα όχι απλώς Citroen, ΟΛΗ ΤΗ CITROEN! Συγγνώμη για το μακροσκελές post.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 25 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Μπουκωμα γκαζιου στην εκκινηση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Haris_c4_1.4
Απαντήσεις: 17
Φίλτρο αέρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 17
Ανεπισημη συναντηση στην Πατρα 29/4...
Δ. Συζήτηση: Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 11
Φίλτρο αναθυμιάσεων λαδιού;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Bill30f
Απαντήσεις: 7
μυριζει βενζινη στην καμπινα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: kostasc476
Απαντήσεις: 25
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια