ds3_ncl έγραψε:
Εχεις δει σε τι θεμα γραφεις; Για βενζινη ειναι! Οταν μιλαω για diesel γραφω 2.0 tdi! Μαθε να διαβαζεις πρωτα και μετα μπες και κραξε ως tdi!
Το οτι τα επαγγελματικα δουλευουν
24/7 με ταχυτητες μεχρι 60 κμ την ωρα αντε στο τσακιρ κεφι πιανετε και 120 δεν μου λεει κατι! Τα προβληματα στα τουρμπο σκανε το καλοκαιρι οταν τα πιεζεις και δεν ξερεις πως να τα λειτουργεις.
Επειδη μπηκες εδω για να κραξεις μονο και δεν εχεις ιδεα, μαθε λοιπον οτι οι πιο αξιοπιστοι κινητηρες diesel προερχονται απο citroen kai fiat!
Citroen taxi στη ελλαδα υπαρχουν μονο εδω και δυο χρονια με πολλες πωλησεις!
Και κοιταω τι γινεται εξω! Το 80% των επαγγελματικων αμαξιων στην ελλαδα ειναι τοσο κακοσυντηρημενα που αν σας σταματουσε η τροχαια θα τα πετουσατε στη θαλασσα μετα τα προστιμα που θα επεφταν!
Και πανω που πηγα να σε συμπονεσω για το προβλημα σου με την ωμεγα μας αποδεικνυεις οτι μπηκες εδω μεσα μονο και μονο για να κραξεις λεγοντας οτι να ναι!
1 000 000 κμ βγαζουν τα μοτερ οταν τα προσεχεις και εδω μεσα ειναι πολλα ιδιωτων που εχουν αντεξει τα μισα και πανε ακομη!
ΚΑΙ ΕΔΩ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΟΤΕΡ, ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΟΤΕΡ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΟΛΑΡΟ ΤΟΥΡΜΠΟ
οποτε θα σε παρακαλουσα να μην βγαινεις εκτος θεματος! Κραξε τουλαχιστον τα κολαρα
Sent from my iPhone -driving DS3
τα τουρμπο οπου και να ειναι ιδια αρχη εξυπηρετουν....νομιζεισ θα με νοιαξει αν χαλασει το παραθηρακι μου(γρυλλος)??
η μηπως αν ρουφηξει το τουρμπο κομματια και βρεθω κανα 2χιλιαρο ζημια??
τι σκανε δηλαδη? εργοστασιακο και να σκασει σε σκοντα θα ειναι η ειδηση της χρονιας...τα πειραγμενα δεν μετρανε γιατι ο καθενας το βγαζει εκτος προδιαγραφων.... εγω που το κοφτιαζω το οκταβια με 40 εξω με 400.000 χιλιομετρα δεν μου εχει σκασει τιποτα. να πας εκει που φιαχνουν σκοντα απο 1000 εως 800.000 χιλιομετρα και να ρωτησεις τι ζημιες βγαζουν να ενημερωθεις! δεν χρειαζεται κανενας να μου πει τιβλεπω αυτα τα χρονια με τα ματακια μου
στατιστικα ειναι σκυλλια!! γιαυτο και τα παιρνουν για τετοια χρηση! περοσοτερα χιλιομετρα με λιγοτερη συντηρηση οσο αναφορα τις βλαβες αυτο σκεφτεται ο επαγγελματιας και αυτο αναζητα.
σιτροεν diesel υπηρχαν ανεκαθεν!!!! τι 2 χρονια λες???
απλα δεν τα εβλεπες γιατι κανενας δεν τα αγοραζε για ταξιιιιιιιιι.....
ξανα παλι αν νομιζεις οτι εισαι σοβαρος στην επιλογη σου για σιτροεν σαν χρηση επαγγελματικη επειδη ακομα φορας παροπιδες βγες στον δρομο κατσε 10 λεπτα στην ακρη και μετρα τα σκοντα ταξι και τα ψιτροεν με τισ φανταστικες σου πωλησεις που λες και δες τι θα περασουν μπροστα σου. και οχι δεν γινετε χιλιαδες αλλοι που τα βαζουν για ΔΟΥΛΕΙΑ και οχι για βολτα να μην ξερουν και να ειναι ασχετοι και εσυ να εισαι ο σχετικος! εισαι χιλιαδες προς 1 λαθος.
επισεις δεν μπηκα σπιτι σου να κραξω οταν μπω καλεσε το 100 να με...συλλαβει!! Το βλεπεις εδω σπιτι σου μηπως και σε ενοχλησα? περιεργα σκεφτεσαι δεν νομιζεις?
οταν και εσυ γινεις επαγγελματιας οδηγος και δεν χρησιμοποιεις το σιτροεν σου για εκδρομουλες και για να σε πηγαινει στο γραφειο σου και με αυτο φερεις στην οικογενεια σου χρηματα για να ζησει θα μπορεις να κρινεις το εππαγγελμα των αλλων σωστα? Για πες μου και εσυ το ΔΙΚΟ σου επαγγελμα να το κρινουμε αναλογα οπως ξερω και εγω οταν χρειαστει.
Οσο για την ωμεγα αν νομιζεις οτι κλαιγομουν η το επαιζα καιλας για να με συμπονεσει ενας αγνωστος σε ενα φορουμ αυτοκινητου
νομιζω πως απλα βλεπεις πολλες ελληνικες ταινιες! ζητησα εγω απο καποιον κατι ακομα και σαν χαρη?
Κλεινοντας στα σκοντα με 600.000 χιλιομετρα που βλεπω στο συνεργειο τα κολαρα ειναι τα περισοτερα μαμισια και ΑΣΚΑΣΤΑ! πωσ να το κανουμε τωρα οι γερμανοι ξερουν και τα φιαχνουν καλα! παντως οτι βλεπω λεω...
(Ασε που αν σκανε ετσι και τα ρουφαει μεσα στο τελος δεν θα μεινει ουτε μοτερ να δουλευει οποτε το θεμα ειναι και μοτερ συνεπειες απο αναροφησεις
)