Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 14:41 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Φεβ 2017, 02:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02
Δημοσιεύσεις: 3506
Έτσι πρέπει πάντα. :thumb Έμαθα να βάζω ζώνη μόλις κλείσω την πόρτα, είτε οδηγώ εγώ είτε όχι.

Δε νομίζω οτι πρόκειται περί bug. Είναι πολλά τα οποία συμβαίνουν και δεν παίρνουμε είδηση.
Για παράδειγμα εγώ παρατήρησα οτι Αν είμαι σε ευθεία ακίνητος και πατήσω φρένο πέφτουν οι στροφές του ρελαντί. Αν αφήσω το πεντάλ ανεβαίνουν. Το ίδιο ακριβώς και αν τραβήξω χειρόφρενο. Επίσης αν είμαι σε κατηφόρα και πατάω φρένο(έχει μπει το hill assist) αν βάλω όπισθεν για να ανέβω με το που κουμπώνει η ταχύτητα ανεβαίνουν οι στροφές του ρελαντί.
Αυτά τα διαπίστωσα ακούγοντας τον ήχο του μοτέρ. Προφανώς μιλάμε για μικρές μεταβολές δύσκολα αντιληπτές.

_________________
2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018)
2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- )
MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Φεβ 2017, 05:45 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Skotis έγραψε:
vpafi έγραψε:
xireland έγραψε:
Λοιπον βρήκα τι έφταιγε με το Stop & Start

δεν θα το πιστέψετε ,
Λοιπόν επειδή βαρίεμαι αυτό το ντιν ντιν που κάνει άμα δεν βάλεις την Ζωνη
την είχα συνέχεια συνδεδεμένη και πίσω απο το κάθισμα.
Λοιπόν το cactus για κάποιο λόγο μετά απο 2-3 μέρες μπλόκαριζε και ενώ η ζώνη ήτανε συνδεδεμένη το σ΄στημα σταματαγε να λειτουργεί
αν βγάλω την ζώνη και την ξανακουμπώσω τότε λειτουργει και πάλι

οπότε καθε 2-3 μέρες απλώς βγαζω και βάζω ζώνη λειτουργεί παντα

ευχαριστώ για τις συμβουλες πάντος δεν ήτανε η μπαταρία ευτυχώς !


Αυτά είναι τα κουφά. Έχουν όμως την λύση τους.





Να ρωτήσω κάτι άλλο εγώ τώρα αν και είναι δικό σου θέμα.....
Πως ακριβώς θα κάνει την δουλειά που είναι προορισμένη η ζώνη να κάνει αν εσύ την έχεις πίσω από το κάθισμα...;
Εκτός και αν δεν σε ενδιαφέρει να δεις αν ο μη γένοιτο συμβεί κάτι,αν κάνει καλά την δουλειά της.....

From Inside C4 White Airbus

+1000 Στον Μάνθο
Βαγγελάκο δεν είναι δικό του θέμα. Αν κάνουμε ένα χαζό τσούγκρισμα και τσατσαλιαστεί και σπάσει τα πάντα όπως θα ανοίξει ο αερόσακος και κλείσει ένα σπίτι εγώ θα γεμίσω τύψεις και ας μην φταίω. Όπως και τα μαλακισμένα με τα μηχανάκια και τις σφήνες.

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Το είπα ευγενικά μην το πάρει κάπως και αρχίσει τα τι σε νοιάζει εσένα και τέτοια και ξέρεις ότι εγώ δεν τα μπορώ αυτά...!!
Κατά τα άλλα όλοι έχουμε την ίδια άποψη επάνω στο θεμα!!!

From Inside C4 White Airbus

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Οκτ 2017, 23:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Οκτ 2017, 00:37
Δημοσιεύσεις: 17
Καλησπέρα παίδες,
Αγόρασα 2 εβδομάδες πριν ένα cactus 1.6 diesel. ξερει κανένας αν απενεργοποιείται με κάποιο τρόπο το start stop? ακόμα και 2-3 λεπτά που έχεις ξεκινήσει το αμάξι και ενώ είναι ακόμη κρύο, αυτό ενεργοποιείται αν σταματήσεις (κάτι που φυσικά δεν είναι και ότι καλύτερο για τον κινητήρα και ειδικά σε diesel)?
Αν τυχον έχει ξανασυζητηθεί με ενημερώνετε


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Οκτ 2017, 00:23 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Ckalan έγραψε:
Καλησπέρα παίδες,
Αγόρασα 2 εβδομάδες πριν ένα cactus 1.6 diesel. ξερει κανένας αν απενεργοποιείται με κάποιο τρόπο το start stop? ακόμα και 2-3 λεπτά που έχεις ξεκινήσει το αμάξι και ενώ είναι ακόμη κρύο, αυτό ενεργοποιείται αν σταματήσεις (κάτι που φυσικά δεν είναι και ότι καλύτερο για τον κινητήρα και ειδικά σε diesel)?
Αν τυχον έχει ξανασυζητηθεί με ενημερώνετε
Λογικά θα έχεις ένα πλήκτρο στα αριστερά του ταμπλό που γράφει eco. Αυτό το απενεργοποιεί. Αν και δε νομίζω να έχεις κάποιο θέμα. Προσωπικά δε το βγάζω ποτέ. Έχω 85.000χλμ σε 3,5 χρόνια και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Λειτουργεί σα την πρώτη μέρα.

Στάλθηκε από το Galaxy S7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Οκτ 2017, 08:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Οκτ 2017, 00:37
Δημοσιεύσεις: 17
Καλημέρα Lohias,
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
ίσως δεν όρισα καλά το θέμα. Απενεργοποιείται με το σχετικό κουμπάκι αλλά όταν το αυτοκίνητο σβήσει και ανάψει ξανά, παίρνει μπροστά και το start stop bυ default.
Ήθελα να το βγάλω εντελώς και γι αυτό ρωτησα αν το έχει κάνει κανείς.
Ειδικά τώρα που το αμάξι είναι στο στρώσιμο θεωρώ δεν είναι και ότι καλυτερο, αν το ξεχνάς και σου σβήνει καθε τρεις και λίγο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Οκτ 2017, 09:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 04 Φεβ 2012, 19:34
Δημοσιεύσεις: 1186
Ckalan έγραψε:
Καλημέρα Lohias,
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
ίσως δεν όρισα καλά το θέμα. Απενεργοποιείται με το σχετικό κουμπάκι αλλά όταν το αυτοκίνητο σβήσει και ανάψει ξανά, παίρνει μπροστά και το start stop bυ default.
Ήθελα να το βγάλω εντελώς και γι αυτό ρωτησα αν το έχει κάνει κανείς.
Ειδικά τώρα που το αμάξι είναι στο στρώσιμο θεωρώ δεν είναι και ότι καλυτερο, αν το ξεχνάς και σου σβήνει καθε τρεις και λίγο.
Αυτό που θελεις δεν γίνεται, απλά κάθε φορά που θα ξεκινάς θα το απενεργοποιείς χειροκίνητα.
Μην το φοβάσαι ρε φίλε Δεν πρόκειται να πάθει τίποτα

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Οκτ 2017, 19:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Οκτ 2017, 00:37
Δημοσιεύσεις: 17
Ευχαριστώ φίλε nikos333.
Αν δεν έκανα 35-40000 χλμ το χρόνο δε θα με ένοιαζε, το αμάξι όμως το κινώ συνέχεια και από κάτι τέτοιες λεπτομέρειες διατηρείται ή βγάζει προβλήματα μερικά από κάποια χρόνια.
Σε κάθε περίπτωση ευχαριστώ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Οκτ 2017, 15:04 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Ckalan έγραψε:
Ευχαριστώ φίλε nikos333.
Αν δεν έκανα 35-40000 χλμ το χρόνο δε θα με ένοιαζε, το αμάξι όμως το κινώ συνέχεια και από κάτι τέτοιες λεπτομέρειες διατηρείται ή βγάζει προβλήματα μερικά από κάποια χρόνια.
Σε κάθε περίπτωση ευχαριστώ
Πρόβλημα να σου βγάλει δε νομίζω. Καθότι έχει ανεξάρτητο σύστημα εκκίνησης με όριο το 1.000.000 εκκινήσεις, το πολύ πολύ όταν θα πιάσεις το όριο, να μη θέλεις να αλλάξεις την μίζα του SS έτσι να είσαι συμβατικός χωρίς S&S. Από την άλλη το κόστος δεν είναι σημαντικό (περί τα 180€ μου είπαν).

Το μόνο που δεν ξέρουμε είναι η καταπόνηση της μπαταρίας, που μάλιστα κοστίζει παραπάνω απ τις συμβατικές. Θα δείξει όμως. Εγώ βλέπω να κλείνω εύκολα τον 4ο χρόνο και αυτό είναι καλό. Και μάλιστα έχοντας σταθερά follow me home + welcome τα φώτα στα 60s.

Στάλθηκε από το Galaxy S7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Lohias^ για την δημοσίευση του/της: Ckalan
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Οκτ 2017, 19:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Οκτ 2017, 00:37
Δημοσιεύσεις: 17
Καλησπέρα φίλε Lohias,
Πολύ καλή πληροφορηση.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες!
Καλό απόγευμα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιαν 2020, 21:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 18 Ιαν 2020, 21:01
Δημοσιεύσεις: 5
καλησπέρα σε όλους,
είμαι νέος στο forum και θα ήθελα να μοιραστώ κάποια στοιχεία με όλους αλλά και κάποιο πρόβλημα.

είμαι κάτοχος citroen c4 e-hdi 1.6 115 mcp stt (αυτόματο) μηνός 8/12 έχει 109.110 χλμ.
Δεν μου έχει βγάλει μέχρι στιγμής κανένα θέμα ούτε με άφησε ποτέ ξεκρέμαστο.
Στο πρόσφατο σέρβις που έκανα πριν 2 εβδομάδες βρήκαν χαμηλή τάση μπαταρίας. Η μπαταρία άλλαξε κανονικά σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο citroen όμως μετά την αλλαγή μου βρήκαν αυξημένη τάση σε σχέση με τη φυσιολογική (1520 συγκεκριμένα μου είπαν) έτσι μου είπαν ό,τι έχει θέμα το δυναμό το οποίο μετά απο έλεγχό τους σε ηλεκτρολόγο είχε καμμένα πηνία(να προσθέσω ότι το αμάξι δούλευε κανονικά και έπαιρνε μπρος κανονικά, μόνο το σταρτ στοπ δεν δούλευε περίπου για ένα χρόνο) αφού έγινε και η αλλαγή δυναμό με ανακατασκευασμένο, παρατηρώ ότι δεν δουλεύει το σταρτ στοπ και συγκεκριμένα το λαμπάκι του είναι αναμμένο συνέχεια (δλδ απενεργοποιημένο) αλλά και όταν το πατάω για ενεργοποίηση το αυτοκίνητο σβήνει και δεν παίρνει μπρος παρά μόνο αν γυρίσω πάλι το κλειδί-μίζα και βάλω (Ν) δηλαδή νεκρά. (να προσθέσω ότι πριν αλλάξουν το δυναμό αλλά με την καινούρια μπαταρία το σταρτ στοπ δούλευε κανονικά) ξέρει κάποιος τι μπορεί να συμβαίνει?

συγνώμη για το μεγάλο κείμενο!
ευχαριστώ εκ των προτέρων!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Ιαν 2020, 01:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Τα τινά έχουν ως εξής:
1) Θέλει δήλωση στον εγκέφαλο και η καινούρια μπαταρία αλλά και το καινούριο δυναμό.
2) Κάποια χαζομάρα στη σύνδεση του εξαρτήματος και γι' αυτό δεν δουλεύει το S&S.
3) Το καινούριο δυναμό, είναι ελαττωματικό.

Πας, τους το αφήνεις και λες... θα'ρθω να το πάρω όταν θα είναι έτοιμο!

Υ.Γ.: Το 15,2 από τα 14,8 που είναι η κανονική τάση μπαταρίας δεν είναι μεγάλη διαφορά. Το είδαν μέσω υπολογιστή ή μέτρησαν το δυναμό με όργανο; SOS ερώτηση!

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε bakevang για την δημοσίευση του/της: Vagkyr
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Ιαν 2020, 01:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 18 Ιαν 2020, 21:01
Δημοσιεύσεις: 5
Vagkyr έγραψε:
καλησπέρα σε όλους,
είμαι νέος στο forum και θα ήθελα να μοιραστώ κάποια στοιχεία με όλους αλλά και κάποιο πρόβλημα.

είμαι κάτοχος citroen c4 e-hdi 1.6 115 mcp stt (αυτόματο) μηνός 8/12 έχει 109.110 χλμ.
Δεν μου έχει βγάλει μέχρι στιγμής κανένα θέμα ούτε με άφησε ποτέ ξεκρέμαστο.
Στο πρόσφατο σέρβις που έκανα πριν 2 εβδομάδες βρήκαν χαμηλή τάση μπαταρίας. Η μπαταρία άλλαξε κανονικά σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο citroen όμως μετά την αλλαγή μου βρήκαν αυξημένη τάση σε σχέση με τη φυσιολογική (1520 συγκεκριμένα μου είπαν) έτσι μου είπαν ό,τι έχει θέμα το δυναμό το οποίο μετά απο έλεγχό τους σε ηλεκτρολόγο είχε καμμένα πηνία(να προσθέσω ότι το αμάξι δούλευε κανονικά και έπαιρνε μπρος κανονικά, μόνο το σταρτ στοπ δεν δούλευε περίπου για ένα χρόνο) αφού έγινε και η αλλαγή δυναμό με ανακατασκευασμένο, παρατηρώ ότι δεν δουλεύει το σταρτ στοπ και συγκεκριμένα το λαμπάκι του είναι αναμμένο συνέχεια (δλδ απενεργοποιημένο) αλλά και όταν το πατάω για ενεργοποίηση το αυτοκίνητο σβήνει και δεν παίρνει μπρος παρά μόνο αν γυρίσω πάλι το κλειδί-μίζα και βάλω (Ν) δηλαδή νεκρά. (να προσθέσω ότι πριν αλλάξουν το δυναμό αλλά με την καινούρια μπαταρία το σταρτ στοπ δούλευε κανονικά) ξέρει κάποιος τι μπορεί να συμβαίνει?

συγνώμη για το μεγάλο κείμενο!
ευχαριστώ εκ των προτέρων!




Σε ευχαριστώ πολύ bakevang για την άμεση απόκριση!

Η μέτρηση έγινε με αμπερόμετρο πανω στην μπαταρία απευθείας με αναμμένη μηχανή και φώτα. Επίσης το δυναμό (υποτίθεται) πήγε σε ηλεκτρολόγο απο ότι μ ειπαν και εχει καμμένα πηνία, έτσι μ είπαν τουλάχιστον...(η απορία μ όταν το άκουσα αυτό ήταν-- γίνεται να δουλεύει το δυναμό με καμμένα πηνία??).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Ιαν 2020, 10:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Vagkyr έγραψε:
Σε ευχαριστώ πολύ bakevang για την άμεση απόκριση!

Η μέτρηση έγινε με αμπερόμετρο πανω στην μπαταρία απευθείας με αναμμένη μηχανή και φώτα. Επίσης το δυναμό (υποτίθεται) πήγε σε ηλεκτρολόγο απο ότι μ ειπαν και εχει καμμένα πηνία, έτσι μ είπαν τουλάχιστον...(η απορία μ όταν το άκουσα αυτό ήταν-- γίνεται να δουλεύει το δυναμό με καμμένα πηνία??).


Η μέτρηση του δυναμό, γίνεται πάνω στο δυναμό και όχι πάνω στη μπαταρία. Πρώτη φορά το ακούω αυτό...
Έλα ντε, γίνεται; Ακριβώς αυτό! Να υποθέσω το λαμπάκι μπαταρίας, δεν άναβε καθόλου στον πίνακα οργάνων. Αν όχι, τότε φόρτιζε σωστά.
Να ζητήσεις το παλιό σου δυναμό πίσω.... και να πάει για έλεγχο σε ηλεκτρολόγο σωστό, να δούμε αν υπάρχει κοροϊδία ή όντως πρόβλημα.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Ιαν 2020, 10:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 18 Ιαν 2020, 21:01
Δημοσιεύσεις: 5
bakevang έγραψε:
Vagkyr έγραψε:
Σε ευχαριστώ πολύ bakevang για την άμεση απόκριση!

Η μέτρηση έγινε με αμπερόμετρο πανω στην μπαταρία απευθείας με αναμμένη μηχανή και φώτα. Επίσης το δυναμό (υποτίθεται) πήγε σε ηλεκτρολόγο απο ότι μ ειπαν και εχει καμμένα πηνία, έτσι μ είπαν τουλάχιστον...(η απορία μ όταν το άκουσα αυτό ήταν-- γίνεται να δουλεύει το δυναμό με καμμένα πηνία??).


Η μέτρηση του δυναμό, γίνεται πάνω στο δυναμό και όχι πάνω στη μπαταρία. Πρώτη φορά το ακούω αυτό...
Έλα ντε, γίνεται; Ακριβώς αυτό! Να υποθέσω το λαμπάκι μπαταρίας, δεν άναβε καθόλου στον πίνακα οργάνων. Αν όχι, τότε φόρτιζε σωστά.
Να ζητήσεις το παλιό σου δυναμό πίσω.... και να πάει για έλεγχο σε ηλεκτρολόγο σωστό, να δούμε αν υπάρχει κοροϊδία ή όντως πρόβλημα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Ιαν 2020, 11:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 18 Ιαν 2020, 21:01
Δημοσιεύσεις: 5
Vagkyr έγραψε:
bakevang έγραψε:
Vagkyr έγραψε:
Σε ευχαριστώ πολύ bakevang για την άμεση απόκριση!

Η μέτρηση έγινε με αμπερόμετρο πανω στην μπαταρία απευθείας με αναμμένη μηχανή και φώτα. Επίσης το δυναμό (υποτίθεται) πήγε σε ηλεκτρολόγο απο ότι μ ειπαν και εχει καμμένα πηνία, έτσι μ είπαν τουλάχιστον...(η απορία μ όταν το άκουσα αυτό ήταν-- γίνεται να δουλεύει το δυναμό με καμμένα πηνία??).


Η μέτρηση του δυναμό, γίνεται πάνω στο δυναμό και όχι πάνω στη μπαταρία. Πρώτη φορά το ακούω αυτό...
Έλα ντε, γίνεται; Ακριβώς αυτό! Να υποθέσω το λαμπάκι μπαταρίας, δεν άναβε καθόλου στον πίνακα οργάνων. Αν όχι, τότε φόρτιζε σωστά.
Να ζητήσεις το παλιό σου δυναμό πίσω.... και να πάει για έλεγχο σε ηλεκτρολόγο σωστό, να δούμε αν υπάρχει κοροϊδία ή όντως πρόβλημα.





Προφανώς θέλαν να μετρήσουν με τη νέα μπαταρία αν όλα είναι οκ. Βρήκαν αυξημένη τάση και κινήθηκαν προς δυναμό. Με το νέο δυναμό η τάση ήταν οκ.Επίσημα μου ανέφεραν οτι το δυναμό υπερλειτουργούσε για να φορτίζει την παλια μου μπαταρία (7 χρονών και 6μηνών) γιαυτό κάηκαν τα πηνία (πόρισμα ηλεκτρολόγου) και μου άλλαξαν το δυναμό με ανακατασκευασμένο αφού το δικό μου θα πάει για ανακατασκευή και αν φτιάχνεται.

Υ.Γ: Δεν άναψε ποτέ κανένα λαμπάκι ούτε δυσκολεύτηκε ποτε το αυτοκίνητο να πάρει μπρος παρόλο που η μπαταρία ήταν τόσων χρόνων.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 11 από 14 [ 203 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρόβλημα με αισθητήρες παρκαρίσματος
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 14
πρόβλημα με αερόσακο οδηγού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: mutunas
Απαντήσεις: 2
Πρόβλημα στο αυτόματο άναμμα φώτων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Πράκτορας
Απαντήσεις: 16
CITROEN AX 1.1I ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Δ. Συζήτηση: AX
Συγγραφέας: Nick_Mav
Απαντήσεις: 2
Προβλημα με προβολεις ομιχλης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: SARC3
Απαντήσεις: 13
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ