Σελίδα 1 από 1 [ 8 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
giwrgoss1986
|
Θέμα δημοσίευσης: κιτ χοανης, σκουπα. Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Δεκ 2014, 23:29 |
|
|
καλησπερα παιδια. ονομαζομαι γιωργος. και ειμαι κατοχος ενος c4 1.6. στο τελευταιο service που καναμε στο αυτοκηνιτο ειδαμε οτι το μαμα φιλτροκουτι εχει ανοιξει τελειως. το πιασαμε προχειρα με μια ταινια και το ξανακουμποσαμε πανω. σκεφτομαι τωρα αντι για καινουργιο μηπως βαλω καμια σκουπα η κιτ χοανης. εχω επισης στην κατοχη μου ενα τελικο καζανακι τυπου group n. και λεω να τα βαλω πανω μηπως παρει και λιγο ''νευρο'' εχω ψαξει στο internet και εχω βρει αυτο http://www.ebay.com/itm/CITROEN-C4-1-6L ... 08&vxp=mtrαλλα σε σκουπα δεν εχω βρει κατι. μπορειτε να με βοηθησετε? δωστε μου κανενα σαιτ. γνωριζετε εαν η σκουπα απο peagot 206 1.6 κανει για το c4. την εχω βρει με 150 ευρω. αξιζει τον κοπο? η να παρω το γνησιο φιλτροκουτι να τελειωνω? σας ευχαριστω προκαταβολικα!!
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: κιτ χοανης, σκουπα. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Δεκ 2014, 19:50 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Φίλε,μην βάζεις,ούτε σκούπα,ούτε φιλτροχοάνη. Χωρίς επιπλέον καύσιμο,τι να τον κάνεις τον επιπλέον αέρα?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
giwrgoss1986
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: κιτ χοανης, σκουπα. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Δεκ 2014, 21:58 |
|
|
ευχαριστω παιδια. το θεμα ειναι οτι το γνησιο φιλτροκουτι εχει πανω κατω 100 ευρω μαζι με το φιλτρο. την εξατμιση την εχω και εαν την βαλω δεν θα πληρωσω εργασια. δηλαδη με φιτρο, εξατμιση δεν θα παρει τιποτα?
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: κιτ χοανης, σκουπα. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Δεκ 2014, 22:17 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Ψιλά,δεν θα το καταλάβεις.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: κιτ χοανης, σκουπα. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Δεκ 2014, 23:30 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8107 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
Tzakos έγραψε: Ψιλά,δεν θα το καταλάβεις. και θα το πληρωσεις σε τζουφιες βενζίνες και παλι πισω θα εισε...
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
spiderman
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: κιτ χοανης, σκουπα. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Δεκ 2014, 16:02 |
|
Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 16:40 Δημοσιεύσεις: 391 Τοποθεσία: Ελλάδα
|
Εξαρτάται τι και άν θέλεις να πετυχεις κάτι καλυτερο απο ο,τι εχεις ήδη. Γενικά ισχύουν τα εξής, ιδιως σε οχηματα με "συντηρητικής" κατασκευης εισαγωγές. Τα citroen δε ξέρω τι προσεγγιση εχουν, αλλά οπως νιώθω το δικο μου δεν ειναι υπέρ της μεγιστης αποδοσης. Αν θες να βάλεις τη φιλτροχοάνη ή οποιο αλλο παρόμοιας φιλοσοφίας κίτ, για να έχεις ήχο "καλυτερο" (σχετικό αυτο! ιδιως μετα απο καποιους μηνες συνήθειας), τοτε θα πετυχεις το επιθυμητο. Θα ακουγεται περισσοτερο. Αν θές να βάλεις το κιτ για να εχεις αποδοση, τοτε μαλλον δε θα το καταφέρεις. Συνηθως, παίρνει λιγο ψηλά και χάνει λιγο περισσοτερο χαμηλά. Δλδ συν καποιο αλογο ψηλά, πλήν καποια ροπή χαμηλά. Αποδεδειγμένα σε δυναμομετρα, η διαφορά πριν και μετά ειναι στα ορια του στατιστικου λάθους. Η διαφορά σε αισθηση , που σου λέει οτι κέρδισες, εχει να κάνει με τον ήχο, και με τη "μεγάλη" διαφορά μεταξυ χαμηλών-ψηλών στροφων που σου δινει την εντυπωση "τουρμπισματος" (και καλά). Επισης, συνηθως, ολοι μας λογω ηχου (ή γιατί λειπει συγκριτικά η λιγη ροπή χαμηλά) , πατάμε περισσοτερο γκάζι.αρα πάμε πιο γρηγορα. Στην πράξη, θα δείς μάλλον μικρότερη τελική (το αλογο που χάθηκε) και μαλλον μεγαλυτερη πτώση το καλοκαίρι. Παρ'όλα αυτα, αν εχεις εξατμιση, και βάλεις και πρόγραμμα, τοτε πιθανώς θα δεις κάτι (αλλά οχι σιγουρα εξαιτίας του φιλτρου). Υπάρχουν εγκέφαλοι πια που κάνουν adapt στα νέα δεδομένα μιας χοάνης οπότε μπορεί να δείς αυτα που γράφω σε μικρή εκταση. Εξαρτάται απο τον εγκέφαλο του μοτέρ και τις ιδιοτητες του φιλτρου που θα βάλεις. Αν θές σωστη δουλειά, ξαναβάλε ενα μτχ μαμά συστημα, με ενα ανταλλακτικο τυπου ΚΝ κλπ στο μαμά φιλτροκουτι. Και ειναι και cost effective αφου θα δωσεις 40-50ευρω για ενα τετοιο πανελ φιλτρο και θα το κρατησεις 10χρονια τουλάχιστον. Θα εβαζα το κιτ (εχω βάλει νομιζω σε ο,τι ειχα σχεδόν, και το εχω βγάλει επισης) μονο λογω κ@υλας ή οικονομικου αν σου βγαίνει φθηνοτερο.
_________________ The Italian Job.gr Passione Stile Velocita
Alfa 156 GTA Selespeed-Fiat Barchetta E.L- Porsche Boxster 987 - Mercedes Benz E200kompressor W211- Bmw 316i E30-Citroen C3 Pluriel Sensodrive ...1 of 348 made........... 1 of 1900 made
www.drpatsis.gr
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 8 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|