Πρόβλημα στην εκκίνηση. Δυσκολεύεται να πάρει μπρος.
Δημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Μάιος 2015, 23:14
Μάλλον περιστασιακό πρόβλημα θα ήταν καλύτερος τίτλος. Πάμε να δούμε, μπας και βγει καμιά άκρη:
Προσοχή ακολουθεί μεγαλο ποστ, σε μια προσπάθεια να πω όλες τις λεπτομέρειες. Να διευκρινίσω πως το αμάξι είναι ένα C4 Coupe 1.6 , 2005 μοντέλο.
Στις 5 Δεκεμβρίου και ενώ ετοιμάζομαι να πάω το πρωί στη δουλειά, το αμάξι δε παίρνει μπρος. Γυρνάω το κλειδί, ανάβουν κανονικά τα όργανα στη 1η σκάλα και όταν το γυρνάω στη 2η για να πάρει μπρος κάνει το "γρου γρου" αλλά τίποτα, τζίφος. Αυτό συνεχίστηκε για περίπου μισή ώρα οπότε από το πολύ γύρισμα του κλειδιού κατέληξε να μπει σε economy mode και μετά δεν αντεχε και πολλά πολλά.
Καλώ οδική, που έκανε κανένα 40λεπτο να φτάσει, και στο ενδιάμεσο το δοκίμαζα μπας και δουλέψει.
Ερχεται ο τυπάς της οδικής και με ρωτάει "Τι έχει;", για να του απαντήσω "δε παίρνει μπρος". Κάθεται ο μισός στο κάθισμα του οδηγού ίσα ίσα να φτάνει το κλειδί, το γυρνάει και το αμάξι παίρνει μπρος με τη μία. Άντε μετά να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.
Πάω το αμάξι σε τοπική αντιπροσωπεία, μου λένε πως στο διαγνωστικό έχει μήνυμα πως δεν περνάει σήμα στην αντλία να στείλει καύσιμο και άρα θέλω ασφαλειοθήκη. Χμ. Οκ λέω, τα φάγαμε τα λεφτά μας.
1 εβδομάδα μετά: Μετά από μια γύρα μέσα σε δυνατή βροχή, παρκάρω το αμάξι για ένα μισάωρο και μετά όταν έρχομαι να το πάρω αρχίζει πάλι τα ίδια. Αυτή τη φορά πήρε μπρος με την 4η ή την 5η προσπάθεια.
Καλώ την αντιπροσωπεία και μου λένε φέρ'το από εδώ. Το πάω, τους το αφήνω κιόλας για 1 μέρα, για να μου πουν την επόμενη πως όσο ήταν εκεί το αμάξι έπαιρνε μπρος μια χαρά.
1 μήνας μετά (5-7 Ιανουαρίου): Ενώ πάω να φύγω από τη δουλειά, το αμάξι δε παίρνει μπρος. Τα γνωστά, όλα τα όργανα αναμμένα (οπότε μπαταρία φαινόταν οκ) κτλ.
Καλώ οδική.
Έρχεται και βάζει καλώδια στη μπαταρία: Δε παίρνει μπρος
Βάζει το χέρι από κάτω και βαράει την αντλία: Πήρε μπρος.
Αντλία βενζίνης μου λέει και να τσεκάρω και τη μπαταρία καλού, κακού.
Μετά από προτροπή εδώ στο φορουμ πάω auto-experts, όπου από τα παιδιά μου λένε να φτιάξουμε την αντλία. Υπάρχουν 2 επιλογές, είτε αλλάζει όλη, είτε μόνο το μοτέρ. Εν τέλει όπως την ανοίξανε μου άλλαξαν μόνο το μοτέρ και ότι πρέπει να είχε πρόβλημα σε κάτι pin-άκια που δεν έκαναν καλή επαφή λόγω φθοράς; Κάτι τετοιο νομίζω
Τέλος Ιανουαρίου: Πάω να αλλάξω ημίμπαρα στα παιδιά. Με το που τελειώνει όλη η εργασία, παώ να πάρω το αμάξι να φύγω. Γυρνάω το κλειδί και...τα γνωστά. Βγαίνει ο Ντίνος και ο Φώτης και μου προτείνουν να το πάω στον Καλούμενο να το δει για ηλεκτρολογικά, να μου κάνει κι ένα κλειδί μήπως παίζει τίποτα με το immobilizer. Επίσης παρατήρησαν πως κουνιόταν πάρα πολύ ο διακόπτης του κλειδιου στο τιμόνι.
Αρχές Φεβρουαρίου: Πάω στο Νίκο, όπου βρίσκω και Πράκτορα με ολόκληρο πάπυρο του τι ήθελε να φτιάξει.
Το βάζουμε στο διαγνωστικό, δε βγάζει τίποτα. Φτιάχνει τον διακόπτη του κλειδιου, και στο τέλος κοιτάζουμε τη μπαταρία. Η μπαταρία έφαγε άκυρο από το διαγνωστικό μηχάνημα του.
Ξαναπάω την επόμενη να μου βάλει καινούργια, είπαμε να βάλουμε μια σχετικά καλή για να μην έχουμε τίποτα περίεργα ( "αυτήν έχει και ο Μάνθος" ). Μου δίνει και το νέο κλειδί, (του οποίου τα χειριστήρια για ξε/κλείδωμα δούλεψαν 3 φορές και μετά πέθαναν, όταν ξαναπεράσω θα το κοιτάξω). Ελπίζοντας ότι το θέμα ήταν η μπαταρία που αλλάχθηκε, φεύγω.
Αμ δε. Έκτοτε μου συμβαίνει περιστασιακά, αλλά λόγω οικονομικών υποχρεώσεων δε μπορουσα να το ψάξω. Όταν συμβαίνει δε παίρνει με τη μία μπροστά, αλλά θέλει μερικές προσπάθειες. Μια φορά μου πήρε κανένα μισάωρο. Τις προάλλες μου συνέβη στο βενζινάδικο αφού μολις είχα σχεδόν γεμίσει το ντεπόζιτο.
Γενικά από τις βλάβες και μετά προσπαθώ να το έχω όσο πιο γεμάτο γίνεται και ποτέ κάτω από τη μέση, για να αποκλείσω όσο γίνεται το ενδεχόμενο αντλίας.
Ίσως να είναι περίεργη παρατήρηση αλλά νομίζω πως όσες φορές έχει συμβεί ήταν σε στιγμές που δεν το είχα κάψει πολύ, δηλαδή είτε αργή διαδρομή μέσα σε κατοικημένη περιοχή, είτε διαδρομή με πολύ βροχή όπου δεν το τρέχω και γενικα είμαι με σχετικά χαμηλές στροφές. Μπορεί να είναι και απλά μια σύμπτωση.
Να αναφέρω πως σε 2 περιπτώσεις (από τις πόσες) πάνω στο γύρισμα του κλειδιού, έσβησαν όλα τα όργανα στιγμιαία, ξαναάναψαν, πήρε μπρος και μου έβγαζε μηνυμα "Handbrake" (χειρόφρενο, ντε) στην κεντρική οθόνη για μερικά δευτερόλεπτα. Άλλο και τούτο.
Έχουμε και πρόσφατο βίντεο:
και το 2ο βίντεο μετά από μερικές προσπάθειες. Να πούμε πως δεν αφήνω το κλειδί νωρίς, απλά επειδή αυτό το βίντεο είναι μετά από μερικές προσπάθειες να πάρει μπρος ψοφάει πιο νωρίς (κάνει ένα κλικ και μετά δεν ακούγεται τίποτα, οπότε και αφήνω το κλειδί μιας και δεν έχει νόημα):
Έχει κανείς καμιά ιδέα;
Προσοχή ακολουθεί μεγαλο ποστ, σε μια προσπάθεια να πω όλες τις λεπτομέρειες. Να διευκρινίσω πως το αμάξι είναι ένα C4 Coupe 1.6 , 2005 μοντέλο.
Στις 5 Δεκεμβρίου και ενώ ετοιμάζομαι να πάω το πρωί στη δουλειά, το αμάξι δε παίρνει μπρος. Γυρνάω το κλειδί, ανάβουν κανονικά τα όργανα στη 1η σκάλα και όταν το γυρνάω στη 2η για να πάρει μπρος κάνει το "γρου γρου" αλλά τίποτα, τζίφος. Αυτό συνεχίστηκε για περίπου μισή ώρα οπότε από το πολύ γύρισμα του κλειδιού κατέληξε να μπει σε economy mode και μετά δεν αντεχε και πολλά πολλά.
Καλώ οδική, που έκανε κανένα 40λεπτο να φτάσει, και στο ενδιάμεσο το δοκίμαζα μπας και δουλέψει.
Ερχεται ο τυπάς της οδικής και με ρωτάει "Τι έχει;", για να του απαντήσω "δε παίρνει μπρος". Κάθεται ο μισός στο κάθισμα του οδηγού ίσα ίσα να φτάνει το κλειδί, το γυρνάει και το αμάξι παίρνει μπρος με τη μία. Άντε μετά να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.
Πάω το αμάξι σε τοπική αντιπροσωπεία, μου λένε πως στο διαγνωστικό έχει μήνυμα πως δεν περνάει σήμα στην αντλία να στείλει καύσιμο και άρα θέλω ασφαλειοθήκη. Χμ. Οκ λέω, τα φάγαμε τα λεφτά μας.
1 εβδομάδα μετά: Μετά από μια γύρα μέσα σε δυνατή βροχή, παρκάρω το αμάξι για ένα μισάωρο και μετά όταν έρχομαι να το πάρω αρχίζει πάλι τα ίδια. Αυτή τη φορά πήρε μπρος με την 4η ή την 5η προσπάθεια.
Καλώ την αντιπροσωπεία και μου λένε φέρ'το από εδώ. Το πάω, τους το αφήνω κιόλας για 1 μέρα, για να μου πουν την επόμενη πως όσο ήταν εκεί το αμάξι έπαιρνε μπρος μια χαρά.
1 μήνας μετά (5-7 Ιανουαρίου): Ενώ πάω να φύγω από τη δουλειά, το αμάξι δε παίρνει μπρος. Τα γνωστά, όλα τα όργανα αναμμένα (οπότε μπαταρία φαινόταν οκ) κτλ.
Καλώ οδική.
Έρχεται και βάζει καλώδια στη μπαταρία: Δε παίρνει μπρος
Βάζει το χέρι από κάτω και βαράει την αντλία: Πήρε μπρος.
Αντλία βενζίνης μου λέει και να τσεκάρω και τη μπαταρία καλού, κακού.
Μετά από προτροπή εδώ στο φορουμ πάω auto-experts, όπου από τα παιδιά μου λένε να φτιάξουμε την αντλία. Υπάρχουν 2 επιλογές, είτε αλλάζει όλη, είτε μόνο το μοτέρ. Εν τέλει όπως την ανοίξανε μου άλλαξαν μόνο το μοτέρ και ότι πρέπει να είχε πρόβλημα σε κάτι pin-άκια που δεν έκαναν καλή επαφή λόγω φθοράς; Κάτι τετοιο νομίζω
Τέλος Ιανουαρίου: Πάω να αλλάξω ημίμπαρα στα παιδιά. Με το που τελειώνει όλη η εργασία, παώ να πάρω το αμάξι να φύγω. Γυρνάω το κλειδί και...τα γνωστά. Βγαίνει ο Ντίνος και ο Φώτης και μου προτείνουν να το πάω στον Καλούμενο να το δει για ηλεκτρολογικά, να μου κάνει κι ένα κλειδί μήπως παίζει τίποτα με το immobilizer. Επίσης παρατήρησαν πως κουνιόταν πάρα πολύ ο διακόπτης του κλειδιου στο τιμόνι.
Αρχές Φεβρουαρίου: Πάω στο Νίκο, όπου βρίσκω και Πράκτορα με ολόκληρο πάπυρο του τι ήθελε να φτιάξει.
Το βάζουμε στο διαγνωστικό, δε βγάζει τίποτα. Φτιάχνει τον διακόπτη του κλειδιου, και στο τέλος κοιτάζουμε τη μπαταρία. Η μπαταρία έφαγε άκυρο από το διαγνωστικό μηχάνημα του.
Ξαναπάω την επόμενη να μου βάλει καινούργια, είπαμε να βάλουμε μια σχετικά καλή για να μην έχουμε τίποτα περίεργα ( "αυτήν έχει και ο Μάνθος" ). Μου δίνει και το νέο κλειδί, (του οποίου τα χειριστήρια για ξε/κλείδωμα δούλεψαν 3 φορές και μετά πέθαναν, όταν ξαναπεράσω θα το κοιτάξω). Ελπίζοντας ότι το θέμα ήταν η μπαταρία που αλλάχθηκε, φεύγω.
Αμ δε. Έκτοτε μου συμβαίνει περιστασιακά, αλλά λόγω οικονομικών υποχρεώσεων δε μπορουσα να το ψάξω. Όταν συμβαίνει δε παίρνει με τη μία μπροστά, αλλά θέλει μερικές προσπάθειες. Μια φορά μου πήρε κανένα μισάωρο. Τις προάλλες μου συνέβη στο βενζινάδικο αφού μολις είχα σχεδόν γεμίσει το ντεπόζιτο.
Γενικά από τις βλάβες και μετά προσπαθώ να το έχω όσο πιο γεμάτο γίνεται και ποτέ κάτω από τη μέση, για να αποκλείσω όσο γίνεται το ενδεχόμενο αντλίας.
Ίσως να είναι περίεργη παρατήρηση αλλά νομίζω πως όσες φορές έχει συμβεί ήταν σε στιγμές που δεν το είχα κάψει πολύ, δηλαδή είτε αργή διαδρομή μέσα σε κατοικημένη περιοχή, είτε διαδρομή με πολύ βροχή όπου δεν το τρέχω και γενικα είμαι με σχετικά χαμηλές στροφές. Μπορεί να είναι και απλά μια σύμπτωση.
Να αναφέρω πως σε 2 περιπτώσεις (από τις πόσες) πάνω στο γύρισμα του κλειδιού, έσβησαν όλα τα όργανα στιγμιαία, ξαναάναψαν, πήρε μπρος και μου έβγαζε μηνυμα "Handbrake" (χειρόφρενο, ντε) στην κεντρική οθόνη για μερικά δευτερόλεπτα. Άλλο και τούτο.
Έχουμε και πρόσφατο βίντεο:
και το 2ο βίντεο μετά από μερικές προσπάθειες. Να πούμε πως δεν αφήνω το κλειδί νωρίς, απλά επειδή αυτό το βίντεο είναι μετά από μερικές προσπάθειες να πάρει μπρος ψοφάει πιο νωρίς (κάνει ένα κλικ και μετά δεν ακούγεται τίποτα, οπότε και αφήνω το κλειδί μιας και δεν έχει νόημα):
Έχει κανείς καμιά ιδέα;