Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
thnszgns
|
Θέμα δημοσίευσης: Χαμηλή απόκριση στο γκαζι Δημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Οκτ 2015, 20:11 |
|
Εγγραφή: Τετ 12 Αύγ 2015, 19:48 Δημοσιεύσεις: 54
|
Παιδιά το πρωί που ξεκινάω κάθε φορά μου κάνει το εξής: Στην πρώτη ξεκινάει με λίγο τρανταγμα σαν να μην αφήνω καλά το συμπλεκτη.. Αν δώσω αρκετό γκαζακι όλα καλά.. Όταν βάζω δευτερα πατάω γκαζι και αργεί χαρακτηρηστικα 1-2 δευτερόλεπτα μέχρι να επιταχύνει.. Όλα αυτά με βενζίνη.. Με το που μπαίνει στο υγραεριο όλα καλά και ομαλά όπως θα έπρεπειδή.. το μόνο άλλο που έχω παρατηρήσει είναι με μεγάλο φορτίο και 3η, 4η η 5η που μου κάνει κάτι ανεπαισθητες διακοπές.. Σαν πολλαπλασιαστης μυρίζει η δουλειά αλλά είναι σπάνιο και ανεπαισθητο ακόμα και δεν ασχολήθηκα.. Τι λέτε;
C4 1.4 2007, 130000χλμ, αέριο πρόσφατα τοποθετημένο
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμηλή απόκριση στο γκαζι Δημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Οκτ 2015, 20:14 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8103 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
να ξεκαθαρισουμε κατι τα ηλεκτρικα εχουν κοινη λειτουργια στην βενζινα και αεριο αν τα συμπτωματα ειναι και στα 2 τα ψαχνεις. αν ειναι μονο στο ενα οπως εισε εσυ θα κοιταξεις αντλια βενζινας ρυθμιστη πιεσης μπεκ βενζινας και φιλτρο αν εχεις...ρευμα δεν ειναι...αν ηταν θα ηταν πιο εντονο στο αεριο...
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμηλή απόκριση στο γκαζι Δημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Οκτ 2015, 20:23 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Χρησιμοποιείς τη βενζίνη μέχρι να ανάψει λαμπάκι. Βάζεις ένα πολύ καλό καθαριστικό και φουλάρεις με BP Ultimate 100άρα. Του τινάζεις τα μπουριά και θα είσαι εντάξει, εκτός και αν έχει ήδη αρχίσει να παρουσιάζει προβλήματα η αντλία βενζίνης.
Φίλε, αν ήταν πολλαπλασιαστής, θα σου το έκανε πολύ εντονότερα στο υγραέριο. Και μετά σχεδόν αναιπέσθητα στη βενζίνη. Την βενζίνη που έχεις μέσα να μην την αφήνεις για πάνω από 3 βδομάδες, να το γυρνάς, να την καις. Όχι μόνο υγραέριο.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
thnszgns
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμηλή απόκριση στο γκαζι Δημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Οκτ 2015, 20:25 |
|
Εγγραφή: Τετ 12 Αύγ 2015, 19:48 Δημοσιεύσεις: 54
|
Τις μικρές διακοπές που αναφέρω όταν το ζοριζω με 3η πχ και χαμηλές στροφές και τέρμα γκαζι η στις πολύ ψηλες το κάνει και με αέριο και με βενζίνη.. Η εκκίνηση που είναι και αρκετά πιο έντονο σαν πρόβλημα είναι μόνο στη βενζίνη..
Φίλτρο βενζίνης αυτό το αυτοκίνητο έχει κανονικά να ξεκινήσω από εκεί;
|
|
|
|
|
thnszgns
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμηλή απόκριση στο γκαζι Δημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Οκτ 2015, 20:27 |
|
Εγγραφή: Τετ 12 Αύγ 2015, 19:48 Δημοσιεύσεις: 54
|
Φίλε bakevang το έχω ένα μήνα το αέριο και είχα βάλει vpower.. Δεν την έχω αφήσει και πάρα πολύ μέσα
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμηλή απόκριση στο γκαζι Δημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Οκτ 2015, 20:29 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Την προηγούμενη βδομάδα την πάτησα με φουλάρισμα VPower από εταιρικό στις Σέρρες με ακριβώς ίδια συμπτώματα, και το έλυσα όπως σου περιγράφω παραπάνω.
Κάνε αυτά που σου είπαμε και δεν θα χάσεις! Το πρόβλημά σου προέρχεται από βενζιναντλία.
Όταν εννοείς πολύ υψηλές στροφές με υγραέριο, πόσο υψηλές εννοείς;
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
thnszgns
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμηλή απόκριση στο γκαζι Δημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Οκτ 2015, 20:35 |
|
Εγγραφή: Τετ 12 Αύγ 2015, 19:48 Δημοσιεύσεις: 54
|
Όταν ζορίζεται ο κινητήρας.. Είτε σε πολύ χαμηλές στροφές πχ με 3η και 1800στροφές αν πατήσω τέρμα γκαζι η σε ψηλες πχ 4000 σε ανηφόρα που ζορίζεται το αμάξι κάνει μια μικρή διακοπή
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμηλή απόκριση στο γκαζι Δημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Οκτ 2015, 20:44 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3762
|
με την ρητη επιφύλαξη οτι δεν χωρει τηλεδιάγνωση έχε υπ όψιν σου τα εξης Το σκορτσάρισμα,κρατηγμα, δισταγμός που έχεις οταν βαζεις μπρος το πρωι κρυο με βενζινη και οταν το πατας με αεριο ζεστο απ σε 2 3η ειναι το ΣΥΜΠΤΩΜΑ Σαν το βηχα ενα πράμα . Μπορεί να βηχεις γιατι εχεις και πνευμονια και ιγμοριτιδα δυο διαφορετικα οργανα να εμπλεκονται αλλα και τα δυο να εχουν το ιδιο συμπτωμα. απο την αλλη μπορει να φταιει το ιδιο πραγμα εξυπακουεται οτι μια πρωτη αναγνωση βλαβων μπορει να σε βοηθησει πριν κανεις οτιδηποτε Ας δουμε το πρωινο ξεκινημα. Πολυ πιθανη περα της αντλιας βενζινης. κακης βενζινης κτλπ ειναι μια δυσλειτουργια της πεταλουδας γκαζιου. αυτο μπορει να οφειλεται σε βρωμα. Αλλωστε δεν ειναι κακο να την καθαρισεις Γινεται ειτε επι του αυτοκινητου ειτε αφαιροντας την και καθαριζοντας την επιμελως με το χερι. Σε καθε περιπτωση χρειαζεται επαν εκμαθηση με γνησιο διαγνωστικο.Θεωρω οτι ο καθαρισμος στο χερι ειναι πολυ πιο καλος γιατι βλεπεις τι καθαριζεις και ποσο. Σε οτι αφορα την πορεια ειναι πιθανο περα απ οσα ειπαν τα παιδια για ηλεκτρικα θεματα-κτλπ να ειχε θεμα η πεταλουδα και κατα την εκπαιδευση της απο βενζινη σε αεριο οταν το περασες να εμαθε λαθος. Αρα ενας καλος καθαρισμος και επαναπρογραμματισμος της πεταλουδας μονο καλο θα κανει. Σε καθε περιπτωση σημερα ολα τα διαγνωστικα γνησια και μη εχουν την δυνατοτηα καταγραφης. εαν το εχεις κουμπομενο και πας βολτα και σου κανει τα νουμερακια μπορει να δεις απο τις παραμετρους τι δεν παει καλα προτου αρχισουν οι πασης φυσεως δοκιμες. Το καθαριστικο και την διαδικασια που προτεινε ο βαγγελης μπορεις να την κανεις αμεσα δεν θα κανεις κακο
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμηλή απόκριση στο γκαζι Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Οκτ 2015, 07:46 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8103 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
αρχικα θα μετραγα την πιεση της αντλιας...και μετα παρακατω.....
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
Skotis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμηλή απόκριση στο γκαζι Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Οκτ 2015, 09:18 |
|
Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53 Δημοσιεύσεις: 7471 Τοποθεσία: Βόλος
|
thnszgns έγραψε: Παιδιά το πρωί που ξεκινάω κάθε φορά μου κάνει το εξής: Στην πρώτη ξεκινάει με λίγο τρανταγμα σαν να μην αφήνω καλά το συμπλεκτη.. Αν δώσω αρκετό γκαζακι όλα καλά.. Όταν βάζω δευτερα πατάω γκαζι και αργεί χαρακτηρηστικα 1-2 δευτερόλεπτα μέχρι να επιταχύνει.. Όλα αυτά με βενζίνη.. Με το που μπαίνει στο υγραεριο όλα καλά και ομαλά όπως θα έπρεπειδή.. το μόνο άλλο που έχω παρατηρήσει είναι με μεγάλο φορτίο και 3η, 4η η 5η που μου κάνει κάτι ανεπαισθητες διακοπές.. Σαν πολλαπλασιαστης μυρίζει η δουλειά αλλά είναι σπάνιο και ανεπαισθητο ακόμα και δεν ασχολήθηκα.. Τι λέτε;
C4 1.4 2007, 130000χλμ, αέριο πρόσφατα τοποθετημένο Θα σου πω μια άποψη για το πρωί που λες.Τα c4 πάσχουν στο πλατό.Στραβώνει εύκολα.Πολλές φορές αν πας να ξεκινήσεις οριακά με λίγο γκάζι κάνει αυτό το τράνταγμα που είναι από απλό σκορτσάρισμα μέχρι γκαπ γκαπ που λυπάσαι το αμάξι.Αν δώσεις λίγο παραπάνω συνήθως στρώνει και σε μένα τουλάχιστον που το έχω περίπου 15000+ χιλιόμετρα είναι υπόθεση δύο φαναριών.Επειδή πια το έχω στο γκαράζ μέχρι να ξεπαρκάρω να βγω και να φύγω έχει στρώσει.Τώρα για την δευτέρα μια μικρή καθυστέρηση μπορεί οφείλεται και λόγο ηλεκτρόγκαζου.Δηλαδή οδηγώ με αυγό στο πάτωμα για αρκετά χιλιόμετρα και ξαφνικά πατάω τέρμα γκάζι καταλαβαίνεις μια μικρή καθυστέρηση επειδή έχει προσαρμοστή στην πολύ χαλαρή οδήγηση μου.Τώρα το πρόβλημα με μεγάλο φορτίο μου το είχε κάνει και εμένα αλλά δεν έχω αέριο και έκανα ότι και ο bakevang.Όταν μου το έκανε αυτό εμένα ήμουν διακοπές,είχα βάλει βενζίνη από μία shell έξω από την Θήβα και περίπου στα 120-130 ξαφνικά έκανε κόμπιασμα.Η λύση ήταν γέμισμα με 100αρα και καθαριστικό και όλα επανήλθαν.Μια ιδέα για την βενζίνη.Τώρα επειδή με φορτίο είσαι με αέριο κοίτα και αυτά που σου είπαν τα υπόλοιπα παιδιά.Επίσης τα c4 δεν έχουν φίλτρο βενζίνης αλλά μια σητούλα αν θυμάμαι καλά στην αντλία.
_________________ Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
My Citroen C4
|
|
|
|
|
kobulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμηλή απόκριση στο γκαζι Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Οκτ 2015, 13:09 |
|
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28 Δημοσιεύσεις: 1485 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Και μία χαζή ερώτηση του άσχετου: Η πεταλούδα γκαζιού πού βρίσκεται; Είναι εύκολο να τη δεις ώστε να καταλάβεις χωρίς να την ξηλώσεις αν χρειάζεται καθάρισμα;
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
|
|
|
|
|
C4LA1.4 Manos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμηλή απόκριση στο γκαζι Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Οκτ 2015, 09:47 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιουν 2015, 10:55 Δημοσιεύσεις: 249
|
Όταν είναι κρύος ο κινητήρας εμένα κάνει τέτοια κόλπα διακοπές και δεν ανταποκρίνεται. Το ρελαντί του είναι πολύ καλό και στην αρχή ανεβάζει στροφές για να το ζεστάνει αλλά σταματάει γρηγορότερα από όσο θα έπρεπε η προθέρμανση.Εγω το έχω μάθει και το αφήνω να ζεσταθεί λίγο αλλά αν βιαζομαι βάζω το αιρκουλ που ανεβάζει και άλλες στροφές και δεν έχω πρόβλημα μετά φεύγει σφαίρα!
|
|
|
|
|
thnszgns
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμηλή απόκριση στο γκαζι Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιαν 2016, 18:20 |
|
Εγγραφή: Τετ 12 Αύγ 2015, 19:48 Δημοσιεύσεις: 54
|
Για την ιστορία το πρόβλημα ήταν η βενζίνη στο δικό μου.. Απλά με το αέριο επειδή αλλάζει σε πιο αργά διαστήματα, το είχα και καινούριο το αυτοκίνητο και νόμιζα ότι συνέπεσε με τα κρύα.. Εν τέλη ακολούθησα τις συμβουλές των παιδιών, άδειασα από την παλιά βενζίνη (με καρδιοχτύπι γιατί η ένδειξη είναι ότι να'ναι) και όλα μια χαρά.. Η χαμηλή απόκριση στο γκάζι με 2η ταχύτητα και χαμηλές στροφές που το συζήτησα και με το μάστορα είναι από το ηλεκτρόγκαζο μάλλον επειδή οδηγώ γενικά χαλαρά..
|
|
|
|
|
C4LA1.4 Manos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμηλή απόκριση στο γκαζι Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Ιαν 2016, 20:39 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιουν 2015, 10:55 Δημοσιεύσεις: 249
|
1.4 είναι μην το ξεχνάς θέλει στροφές η μηχανή δεν μπορεί στα πολύ χαμηλά δε του αρέσει καθόλου ασε που δεν κάνει τέρμα γκάζι στα χαμηλά εκτός και αν είναι κατηφορα και πάει σιγά σιγα. Με αέριο ειδικά τέρμα γκάζι και μέσα μεγάλη ταχύτητα δεν είναι σωστό να γίνετε γενικότερα αγριεματα της μηχανής με αέριο δεν είναι σωστό με βενζίνη αν είναι ανάγκη και πρέπει να γίνει.
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|