Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 06 Δεκ 2019, 22:19 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ευθραυστα σασμαν?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2015, 21:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 27 Ιουν 2015, 02:41
Δημοσιεύσεις: 28
το αμαξι ειναι του 2008 απο κουτα. ειναι ενα c4 coupe 1.4 16v και ειναι του πατερα μου με 118.000χλμ. σημερα ακουσαμε ενα κρου κρου στις 1η ταχυτητα και μετα στην 2α εσβηνε ο ηχος 3η 4η 5η κομπλε. παμε στον συνεργειο του λεω το και το και λεει σασμαν! λεω σοβαρα?? λεει ναι διαφορικο σασμαν. παρτο μια βολτα του λεω ακουτο και εσυ. το περνει κανει μια γυρα ερχετε και λεει ναι διαφορικο σασμαν. το λυνει ολα κομπλε οντως ειχε θεμα ειχε κατεβει η οδοντωση στην κορωνα πηνιο και το ρουλεμαν ηταν χαρχαλο βρηκε μεταχειρησμενο στα 300 ευρω κομπλε σασμαν καλο. ποιο πολυ γραφω γιατι στεναχωρηθηκα με τον πατερα μου γιατι πηγε να σκασει. δεν το πιστευε με τιποτα.υποψιν ειναι πολυ συντηρητικος και το ποναει το αμαξι δεν το ζοριζει (μηχανολογος μηχανικος ειναι) και μας λεει ο μαστορας οτι ολα τα citroen - peugeot πονανε εκει. στις 120.000? αντε 150.000 λεει δεν πανε παραπανω. τον ρωταω δηλαδη το xsara picasso που εχω εγω με 220.000 θα εχει αλλαξει? και μου ειπε πιθανοτατα. τελος παντων η ερωτηση μου ειναι αν αληθευει αυτο οτι ειναι ευθραυστα. σε ενα nissan που ειχαμε απο κουτα ειχαμε κανει 470.000 και δεν ειχε ζητησει πραγματικα τιποτα! μονο λαδια και τακακια ηθελε. μα εχει τοσο μεγαλη διαφορα? και η οδοντωση στην κωρονα και το πηνιο δεν ειναι παιξε γελασε του c4 ειχε ψωμη μπολικο πως φαγωθηκε? εχει τρελαθει γιατι και με κατι αλλα πραγματακια που ηθελε + την εργασια ειναι στα 550 ευρω και "πηδηξε" ο πατερας. θα ηθελα να τον καθησυχασω λιγο με τις γνωσης σας μια και ποτε δεν ειχαμε στο παρελθον δηλαδη πριν απο το c4 καποιο citroen-peugeot. σας ευχαριστω για τον χρονο σας.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ευθραυστα σασμαν?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2015, 21:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Αυτό που λέει ο μαστορας δεν ισχύει,απλά έτυχε στον πατέρα σου!

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ευθραυστα σασμαν?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2015, 21:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 9425
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
dolmadakias έγραψε:
τον ρωταω δηλαδη το xsara picasso που εχω εγω με 220.000 θα εχει αλλαξει? και μου ειπε πιθανοτατα.


Έχω ίδιο αυτοκίνητο (1,8 16V) με 300.000 χιλιόμετρα και δεν έχει αλλάξει σασμάν. Ούτε θορύβους ακούμε. Το μόνο που κάνουμε, είναι να αλλάζουμε βαλβολίνες κάθε 30.000 χλμ. και αυτο επειδή οι βαλβολίνες που φοράει είναι 75W80, δηλαδή ορυκτές.
Πολλοί από εδώ μέσα έχουν 300.000 - 400.000 ή κοντεύουν τις 500.000 χλμ. χωρίς καμία αλλαγή σε σασμάν, ούτε καν επισκευή. Αλλάζοντας απλά βαλβολίνες! :thumb

_________________
Xsara Picasso 1.8 Luxe - 117 hp (2000) "Ελέφαντας" / C4 1.6 BlueHDi Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ευθραυστα σασμαν?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2015, 21:44 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 15045
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
"Lucky strike" η φαση...

Zx με 181.000km, xantia I με 193.000km και xantia II με 189.000km..ποτε κανενα θεμα με σασμαν..!
Να μην αναφερω και τα παλαιοτερα citroen που ειχαμε..μηδεν θεματα σε μεταδοση.

_________________
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 216.000km
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 201.000km


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ευθραυστα σασμαν?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2015, 21:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 27 Ιουν 2015, 02:41
Δημοσιεύσεις: 28
οποτε βρε παιδια ετυχε? βαλβολινες δεν εχουμε αλλαξει ποτε η αληθεια ειναι... το ρουλεμαν γιατι χαρχαλεψε? εφηγε απο μεσα ο πλαστικος αποστατης που βασταει τις μπιλιες στην σωστη θεση αλλα επειδη ειναι πλαστικος δεν θα εκανε κατι στα γραναζια της κορωνας και του πηνιου. οποτε γιατι φαγωθηκαν? καλα μην φανταστειτε οτι φαγωθηκαν πολυ ισα ισα που για τον πατερα μου ηταν ανεκτο αλλα για τον μαστορα ειπε να το αλλαξουμε. ελεγε ο πατερας μου αν αλλαζαμε μονο ρουλεμαν μπας και την σκαπουλαραμε αλλα ειπε ο μαστορας να αλλαξουμε ολο το σασμαν για σιγουρια.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ευθραυστα σασμαν?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2015, 22:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 9425
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
dolmadakias έγραψε:
οποτε βρε παιδια ετυχε? βαλβολινες δεν εχουμε αλλαξει ποτε η αληθεια ειναι...


Η μη λίπανση του κιβωτίου με τις τελειωμένες βαλβολίνες σε έφερε εδώ. Στα 120.000 χλμ. θα έπρεπε να είχες αλλάξει βαλβολίνες 3-4 φορές. Θεωρώ ότι δεν έτυχε, από τη στιγμή που δεν το συντήρησες έτσι όπως έπρεπε. Ειδικά, όπως μας λες, ότι η οδήγηση του πατέρα σου είναι πολύ ήρεμη και σωστή απέναντι στο αυτοκίνητο! :thumb

_________________
Xsara Picasso 1.8 Luxe - 117 hp (2000) "Ελέφαντας" / C4 1.6 BlueHDi Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ευθραυστα σασμαν?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2015, 22:08 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 15045
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
3-4 φορες βαλβολινες μεσα σε 120.000km ειναι υπερβολη..οπως και λαθος να μην αλλαξεις ουτε μια εστω φορα!
Εχει σημασια ποση βαλβολινη βγηκε απο το σασμαν που αλλαξες και αν ο μαστορας ειδε καμια διαρροη.. επισης αν ειχε παρατηρηθει αλλαγη στην συμπεριφορα και αισθηση του λεβιε.

_________________
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 216.000km
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 201.000km


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ευθραυστα σασμαν?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2015, 22:36 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20728
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Χρήστο,βαλβολίνες στα 120.000 χλμ,πρέπει να έχουμε αλλάξει ακριβώς 4 φορές.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ευθραυστα σασμαν?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2015, 22:45 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 15045
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Οπως εσυ αφηνεις μεσα λαδια για 25.000km που το θεωρω αδιανοητο, συναρτησει και του πολυ χαμηλοτερου ρυθμου που γραφω km ,εξισου υπερβολη απο την αναποδη θεωρω το οριο αυτο για βαλβολινες.. για τυπικη χρηση παντα..

_________________
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 216.000km
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 201.000km


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ευθραυστα σασμαν?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2015, 23:42 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20728
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Είναι τελείως διαφορετικά θέματα.
Το σαζμάν δεν έχει ούτε ψυγείο λαδιού,ούτε μειώνει θερμοκρασίες με το νερό.
Εκτός αυτού φοράει ορυκτή βαλβολίνη(έτσι πρέπει),οπότε εάν δουλεύεις 70% υπεραστικό κύκλο,το 30.000 χλμ,είναι μονόδρομος.
Σηκώνει πολύ μεγάλες θερμοκρασίες,που ούτε καν φανταζόμαστε.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ευθραυστα σασμαν?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2015, 23:46 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13301
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Mαρέσει η εξήγηση όπως την έδωσες!!

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ευθραυστα σασμαν?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2015, 23:51 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20728
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Ευχαριστώ Ατσαλάκωτε.
Αυτή είναι η πραγματικότητα.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ευθραυστα σασμαν?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Νοέμ 2015, 09:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Βαλβολίνες κάθε 30.000 το πολύ για νορμάλ οδήγηση!

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ευθραυστα σασμαν?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Νοέμ 2015, 11:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιουν 2015, 10:55
Δημοσιεύσεις: 249
Εγώ έχω 147 χιλιάδες καλό θα ήταν να τις αλλάξω δηλαδη. Θα υπάρχει κάτι εκεί μέσα; Μια χαρα δουλευουν δεν έχω πρόβλημα. Κάτι άσχετο τα ψαρολάδια του υδραυλικού στο τιμόνι τα αλλάζουμε ποτέ;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ευθραυστα σασμαν?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Νοέμ 2015, 12:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 9425
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
C4LA1.4 Manos έγραψε:
Εγώ έχω 147 χιλιάδες καλό θα ήταν να τις αλλάξω δηλαδη. Θα υπάρχει κάτι εκεί μέσα; Μια χαρα δουλευουν δεν έχω πρόβλημα. Κάτι άσχετο τα ψαρολάδια του υδραυλικού στο τιμόνι τα αλλάζουμε ποτέ;

Ναι, να τις αλλάξεις, σύντομα κιόλας! Μη βάλεις οτιδήποτε, να βάλεις κάτι καλό. Εγώ προσωπικά, είδα διαφορά όταν το γύρισα από βαλβολίνη PSA σε βαλβολίνη YACCO.

Εγώ, με 300.000 χλμ. δεν έχω αλλάξει ποτέ υγρά υδραυλικού τιμονιού. ΚΑΚΩΣ! Έχουν μπει στο πρόγραμμα και μόλις βρω κενό χρόνο, θα γίνει!

_________________
Xsara Picasso 1.8 Luxe - 117 hp (2000) "Ελέφαντας" / C4 1.6 BlueHDi Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 35 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Σασμαν
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C1
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Σασμάν ξάντια ΒΕ2
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: citronelas
Απαντήσεις: 17
ΣΑΣΜΑΝ για PONY
Δ. Συζήτηση: 2CV / Dyane / Mehari / Ami / Pony
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Berlingo σασμαν
Δ. Συζήτηση: Επαγγελματικά μοντέλα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
ΣΑΣΜΑΝ C2 (οχι off-topic)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: souledge
Απαντήσεις: 14
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron