Σελίδα 1 από 3

ευθραυστα σασμαν?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2015, 21:27
από dolmadakias
το αμαξι ειναι του 2008 απο κουτα. ειναι ενα c4 coupe 1.4 16v και ειναι του πατερα μου με 118.000χλμ. σημερα ακουσαμε ενα κρου κρου στις 1η ταχυτητα και μετα στην 2α εσβηνε ο ηχος 3η 4η 5η κομπλε. παμε στον συνεργειο του λεω το και το και λεει σασμαν! λεω σοβαρα?? λεει ναι διαφορικο σασμαν. παρτο μια βολτα του λεω ακουτο και εσυ. το περνει κανει μια γυρα ερχετε και λεει ναι διαφορικο σασμαν. το λυνει ολα κομπλε οντως ειχε θεμα ειχε κατεβει η οδοντωση στην κορωνα πηνιο και το ρουλεμαν ηταν χαρχαλο βρηκε μεταχειρησμενο στα 300 ευρω κομπλε σασμαν καλο. ποιο πολυ γραφω γιατι στεναχωρηθηκα με τον πατερα μου γιατι πηγε να σκασει. δεν το πιστευε με τιποτα.υποψιν ειναι πολυ συντηρητικος και το ποναει το αμαξι δεν το ζοριζει (μηχανολογος μηχανικος ειναι) και μας λεει ο μαστορας οτι ολα τα citroen - peugeot πονανε εκει. στις 120.000? αντε 150.000 λεει δεν πανε παραπανω. τον ρωταω δηλαδη το xsara picasso που εχω εγω με 220.000 θα εχει αλλαξει? και μου ειπε πιθανοτατα. τελος παντων η ερωτηση μου ειναι αν αληθευει αυτο οτι ειναι ευθραυστα. σε ενα nissan που ειχαμε απο κουτα ειχαμε κανει 470.000 και δεν ειχε ζητησει πραγματικα τιποτα! μονο λαδια και τακακια ηθελε. μα εχει τοσο μεγαλη διαφορα? και η οδοντωση στην κωρονα και το πηνιο δεν ειναι παιξε γελασε του c4 ειχε ψωμη μπολικο πως φαγωθηκε? εχει τρελαθει γιατι και με κατι αλλα πραγματακια που ηθελε + την εργασια ειναι στα 550 ευρω και "πηδηξε" ο πατερας. θα ηθελα να τον καθησυχασω λιγο με τις γνωσης σας μια και ποτε δεν ειχαμε στο παρελθον δηλαδη πριν απο το c4 καποιο citroen-peugeot. σας ευχαριστω για τον χρονο σας.

Re: ευθραυστα σασμαν?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2015, 21:35
από ΠΕΤΡΟΣ XSARA II
Αυτό που λέει ο μαστορας δεν ισχύει,απλά έτυχε στον πατέρα σου!

Re: ευθραυστα σασμαν?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2015, 21:37
από bakevang
dolmadakias έγραψε:
τον ρωταω δηλαδη το xsara picasso που εχω εγω με 220.000 θα εχει αλλαξει? και μου ειπε πιθανοτατα.


Έχω ίδιο αυτοκίνητο (1,8 16V) με 300.000 χιλιόμετρα και δεν έχει αλλάξει σασμάν. Ούτε θορύβους ακούμε. Το μόνο που κάνουμε, είναι να αλλάζουμε βαλβολίνες κάθε 30.000 χλμ. και αυτο επειδή οι βαλβολίνες που φοράει είναι 75W80, δηλαδή ορυκτές.
Πολλοί από εδώ μέσα έχουν 300.000 - 400.000 ή κοντεύουν τις 500.000 χλμ. χωρίς καμία αλλαγή σε σασμάν, ούτε καν επισκευή. Αλλάζοντας απλά βαλβολίνες! :thumb

Re: ευθραυστα σασμαν?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2015, 21:44
από nonos
"Lucky strike" η φαση...

Zx με 181.000km, xantia I με 193.000km και xantia II με 189.000km..ποτε κανενα θεμα με σασμαν..!
Να μην αναφερω και τα παλαιοτερα citroen που ειχαμε..μηδεν θεματα σε μεταδοση.

Re: ευθραυστα σασμαν?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2015, 21:54
από dolmadakias
οποτε βρε παιδια ετυχε? βαλβολινες δεν εχουμε αλλαξει ποτε η αληθεια ειναι... το ρουλεμαν γιατι χαρχαλεψε? εφηγε απο μεσα ο πλαστικος αποστατης που βασταει τις μπιλιες στην σωστη θεση αλλα επειδη ειναι πλαστικος δεν θα εκανε κατι στα γραναζια της κορωνας και του πηνιου. οποτε γιατι φαγωθηκαν? καλα μην φανταστειτε οτι φαγωθηκαν πολυ ισα ισα που για τον πατερα μου ηταν ανεκτο αλλα για τον μαστορα ειπε να το αλλαξουμε. ελεγε ο πατερας μου αν αλλαζαμε μονο ρουλεμαν μπας και την σκαπουλαραμε αλλα ειπε ο μαστορας να αλλαξουμε ολο το σασμαν για σιγουρια.

Re: ευθραυστα σασμαν?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2015, 22:03
από bakevang
dolmadakias έγραψε:
οποτε βρε παιδια ετυχε? βαλβολινες δεν εχουμε αλλαξει ποτε η αληθεια ειναι...


Η μη λίπανση του κιβωτίου με τις τελειωμένες βαλβολίνες σε έφερε εδώ. Στα 120.000 χλμ. θα έπρεπε να είχες αλλάξει βαλβολίνες 3-4 φορές. Θεωρώ ότι δεν έτυχε, από τη στιγμή που δεν το συντήρησες έτσι όπως έπρεπε. Ειδικά, όπως μας λες, ότι η οδήγηση του πατέρα σου είναι πολύ ήρεμη και σωστή απέναντι στο αυτοκίνητο! :thumb

Re: ευθραυστα σασμαν?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2015, 22:08
από nonos
3-4 φορες βαλβολινες μεσα σε 120.000km ειναι υπερβολη..οπως και λαθος να μην αλλαξεις ουτε μια εστω φορα!
Εχει σημασια ποση βαλβολινη βγηκε απο το σασμαν που αλλαξες και αν ο μαστορας ειδε καμια διαρροη.. επισης αν ειχε παρατηρηθει αλλαγη στην συμπεριφορα και αισθηση του λεβιε.

Re: ευθραυστα σασμαν?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2015, 22:36
από Tzakos
Χρήστο,βαλβολίνες στα 120.000 χλμ,πρέπει να έχουμε αλλάξει ακριβώς 4 φορές.

Re: ευθραυστα σασμαν?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2015, 22:45
από nonos
Οπως εσυ αφηνεις μεσα λαδια για 25.000km που το θεωρω αδιανοητο, συναρτησει και του πολυ χαμηλοτερου ρυθμου που γραφω km ,εξισου υπερβολη απο την αναποδη θεωρω το οριο αυτο για βαλβολινες.. για τυπικη χρηση παντα..

Re: ευθραυστα σασμαν?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2015, 23:42
από Tzakos
Είναι τελείως διαφορετικά θέματα.
Το σαζμάν δεν έχει ούτε ψυγείο λαδιού,ούτε μειώνει θερμοκρασίες με το νερό.
Εκτός αυτού φοράει ορυκτή βαλβολίνη(έτσι πρέπει),οπότε εάν δουλεύεις 70% υπεραστικό κύκλο,το 30.000 χλμ,είναι μονόδρομος.
Σηκώνει πολύ μεγάλες θερμοκρασίες,που ούτε καν φανταζόμαστε.

Re: ευθραυστα σασμαν?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2015, 23:46
από NEKTARIOS C5
Mαρέσει η εξήγηση όπως την έδωσες!!

Re: ευθραυστα σασμαν?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2015, 23:51
από Tzakos
Ευχαριστώ Ατσαλάκωτε.
Αυτή είναι η πραγματικότητα.

Re: ευθραυστα σασμαν?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Νοέμ 2015, 09:32
από ΠΕΤΡΟΣ XSARA II
Βαλβολίνες κάθε 30.000 το πολύ για νορμάλ οδήγηση!

Re: ευθραυστα σασμαν?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Νοέμ 2015, 11:42
από C4LA1.4 Manos
Εγώ έχω 147 χιλιάδες καλό θα ήταν να τις αλλάξω δηλαδη. Θα υπάρχει κάτι εκεί μέσα; Μια χαρα δουλευουν δεν έχω πρόβλημα. Κάτι άσχετο τα ψαρολάδια του υδραυλικού στο τιμόνι τα αλλάζουμε ποτέ;

Re: ευθραυστα σασμαν?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Νοέμ 2015, 12:13
από bakevang
C4LA1.4 Manos έγραψε:
Εγώ έχω 147 χιλιάδες καλό θα ήταν να τις αλλάξω δηλαδη. Θα υπάρχει κάτι εκεί μέσα; Μια χαρα δουλευουν δεν έχω πρόβλημα. Κάτι άσχετο τα ψαρολάδια του υδραυλικού στο τιμόνι τα αλλάζουμε ποτέ;

Ναι, να τις αλλάξεις, σύντομα κιόλας! Μη βάλεις οτιδήποτε, να βάλεις κάτι καλό. Εγώ προσωπικά, είδα διαφορά όταν το γύρισα από βαλβολίνη PSA σε βαλβολίνη YACCO.

Εγώ, με 300.000 χλμ. δεν έχω αλλάξει ποτέ υγρά υδραυλικού τιμονιού. ΚΑΚΩΣ! Έχουν μπει στο πρόγραμμα και μόλις βρω κενό χρόνο, θα γίνει!