Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 25 Νοέμ 2020, 07:15 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα με λαδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2016, 18:13 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα σε όλους.

Έχω ένα Citroen C4 1.4 αγορασμένο τον Ιούνιο του 2009.

Το πήγα πριν 15 περίπου μέρες ένα απλό service (λαδια,φιλτρα κτλ) όχι στην αντιπροσωπία.
Όταν πήγα να το πάρω το μεσημερι μου είπαν ότι θέλω φλατζα κεφαλής και ότι χάνω παρα πολύ λαδι. Να πω σε αυτό το σημείο ότι από το τελευταίο service είχαν περάσει 14-16.000 χλμ και δεν είχα πρόβλημα με τα λαδια.

Τον ρωτάω αν πέρα από το να χάνω λαδι θα μου δημιουργήσει άλλο πρόβλημα, μου λέει όχι και φεύγω.

5 μέρες μετά κόβεται ο εξωτερικός ιμάντας και φυσικά τελειώνει και η μπαταρια.

Ο ίδιος μηχανικός μου λέει ότι τα λαδια που χάνω έκαψαν-έφαγαν τον ιμάντα (στάζει πάνω του το λαδι) και ότι το ίδιο μπορεί να πάθει και ο ιμάντας χρονισμού (τον έχω άλλαξει πριν 2 χρονια περίπου στα 90.000 χλμ περιπου)

Πηρα τηλέφωνο στην αντιπροσωπία για να μάθω τιμή για φλατζα κεφαλής και μου είπαν 450-500 ευρω και αν έχει πάρει και ο ιμάντας χρονισμού αλλα 100.

Πέρα από το αν είναι καλη η τιμή θέλω και γνώμες για το αν είναι φλατζα κεφαλής. Γιατί άλλος μου είπε ότι αν ήταν γλατζα κεφαλής θα είχα και πρόβλημα με θερμοκρασίες , θα έβγαινε ατμός κ.α. Εγώ πέρα από το ότι στάζει λαδι δεν έχω κάποιο άλλο πρόβλημα.

Ανεβάζω και φωτόγραφια με σημειωμένο το σημείο που χάνει λαδι.

Δεν μπορώ να ανεβάσω εδώ την φωτό οποτε απλα κάντε κλικ στο λινκ για δείτε την φωτό.

https://www.dropbox.com/s/yqg1076etyqpezr/c4.jpg?dl=0


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με λαδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2016, 23:46 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13380
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Κλασική περιπτωση βλαβης ιδίως με τα χιλιόμετρα που έχεις!!Ότι σου ειπε ο μηχανικός σου ισχύει!!Φτιαχτό σύντομα πριν μπερδέψει και τα νερα με το λάδι.Τωρα για τιμη επισκευής ρωτα και αλλού!!

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε NEKTARIOS C5 για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με λαδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος 2016, 10:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1533
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Τόσο είναι το κόστος με καινούρια/αυθεντικά ανταλλακτικά, με εκπτώσεις και φιλικές τιμές άντε να σου πουν ένα 400αρι. Τυπική βλάβη για γαλλικό, δεν έχεις κάποιο άλλο σύμπτωμα πέρα από την υψηλή κατανάλωση λαδιού. Το περίεργο είναι που λες ότι δεν έβλεπες πτώση της στάθμης, όταν είχα το ίδιο στο 206 συμπλήρωνα σχεδόν κάθε μήνα κανά λιτράκι....

_________________
Ford Kuga 1.5EB ST-Line
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε The Ace για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με λαδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος 2016, 12:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1453
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Στη C5 κάποια στιγμή εξαφανιζόντουσαν τα λάδια του μοτέρ, και υπέθεσα πως μετά από 200.000 χιλιόμετρα με υγραέριο και 250.000 χλμ συνολικά το μοτεράκι είχε θέμα. Φλάντζα, βαλβίδες, συμπίεση, το μενού είναι μεγάλο.

Για καλή μου τύχη το πρόβλημα βρισκόταν στο πλαστικό κέλυφος του φίλτρου λαδιού. Κάποιος ταλιμπάν το είχε σφίξει πολύ περισσότερο από όσο έπρεπε, ράγισε και πετούσε λάδι στο χώρο της μηχανής ΚΑΙ στον ιμάντα του δυναμό.

Με δεδομένο πως και το C4 1.4 έχει αντίστοιχο καπάκι για το φίλτρο λαδιού, δές μήπως είναι από εκεί το πρόβλημα. Καθαρίζεις με ένα πανάκι το καπάκι που λέγαμε, και βλέπεις μετά από κάποια χιλιόμετρα αν και κατά πόσο είναι δακρυσμένο. Κόστος αν θυμάμαι καλά γύρω στα 30ε, και ολοκληρώνεται το ευχάριστο σενάριο με χάπι έντ.

Τώρα για το θέμα της φλάντζας μπορείς να σιγουρέψεις τη διάγνωση αν ανοίξεις την τάπα από το δοχείο ψυκτικού. Εκεί -στη δική μου C4 1.4- βρήκα μία μαύρη πηχτή αλοιφή aka "μαγιονέζα" που είναι απόδειξη οτι λαδάκι περνάει στο παραφλού της ψύξης. Δεν το έφτιαξα, έγραψα άλλα 3000 χιλιόμετρα και πλέον βλέπω σταγόνες λαδιού στο καπάκι.

Από τα λίγα που έχω ψάξει, υποτίθεται πως ακόμα δεν είναι τόσο πρόβλημα και απλά συμπληρώνεις λαδάκι μία στις τόσες. Το μεγάλο πρόβλημα συμβαίνει όταν περάσει παραφλού μέσα στα λάδια του κινητήρα, οπότε χάνουν τις ιδιότητές τους και δεν μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους. Εκεί πλέον έχεις πανηγύρια με λευκούς καπνούς από την εξάτμιση, πτώση δύναμης, αυξημένες θερμοκρασίες και άλλα τέτοια όμορφα που σίγουρα δε θα περάσουν απαρατήρητα.

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε kobulis για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με λαδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος 2016, 18:48 
Άβαταρ μέλους
Εμενα δεν με βλεπω να βγαζω τοσα χιλιομετρα. Χανει παρα πολυ λαδι το αυτοκινητο. Εχω παρει και φοβο με τον εξωτερικο ιμαντα που κοπηκε και φοβαμαι μην κοπει και ο ιμαντας χρονισμου. Το θεμα μου ειναι οτι δεν θελω να βαλει χερι στη μηχανη κανεις περα απο την αντιπροσωπια αλλα απο την αλλη τα 600 που ζητανε ειναι παρα πολλα. Υπαρχει στη Λαρισα κανενα συνεργειο που μπορω να εμπιστευτω για τετοια δουλεια?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με λαδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος 2016, 19:15 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20862
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Υπάρχει.
Να στείλεις ένα μήνυμα στο μέλος μας stelios1,να σε κατατοπίσει.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με λαδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος 2016, 19:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1533
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Thief7710 έγραψε:
Εμενα δεν με βλεπω να βγαζω τοσα χιλιομετρα. Χανει παρα πολυ λαδι το αυτοκινητο. Εχω παρει και φοβο με τον εξωτερικο ιμαντα που κοπηκε και φοβαμαι μην κοπει και ο ιμαντας χρονισμου. Το θεμα μου ειναι οτι δεν θελω να βαλει χερι στη μηχανη κανεις περα απο την αντιπροσωπια αλλα απο την αλλη τα 600 που ζητανε ειναι παρα πολλα. Υπαρχει στη Λαρισα κανενα συνεργειο που μπορω να εμπιστευτω για τετοια δουλεια?


Αν και δεν είναι αστροφυσική, και εγώ το ίδιο με σένα σκέφτηκα και πήγα σε εξουσιοδοτημένο Peugeot για το 206. Φλάντζα με ιμάντα χρονισμού, αλλά και το "μεγάλο" service των 90Κ μιας και πλησίαζε -τότε- μου πήγε σύνολο 800-850€ αν θυμάμαι καλά, ήταν βασικά η πρώτη ένδειξη ότι το αυτοκίνητο άρχιζε να ζητάει πολλά και συνεχόμενα....

_________________
Ford Kuga 1.5EB ST-Line
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με λαδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Μάιος 2016, 22:22 
Άβαταρ μέλους
Δεν... έχει χαλάσει η ψυχολογία μου. Νιώθω ότι το αυτοκίνητο είναι για πέταμα. Πραγματικά έτσι νιώθω. Και διάβασα κιόλας ότι και να την αλλάξω την φλάντζα σε 2 χρόνια μπορεί να το ξαναπάθει. Δεν γίνεται έτσι ρε παιδιά. Και αυτό το "Κλασικό πρόβλημα για Citroen" τι πάει να πει. Είναι δυνατόν. Δεν μπορούμε το 2016 να κάνουμε μια μηχανή να μην χάνει λάδια? Να το κλείσουμε και να γυρίσουμε στα κάρα και στα άλογα.
Έχω ξενερώσει απίστευτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με λαδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Μάιος 2016, 22:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 9817
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Μη το βλέπεις τόσο αρνητικά. Είναι κρίμα για μία αβαρεία (γιατί αβαρεία είναι γι'αυτό το μοτέρ) να κάθεσαι να σκας και να χαλάς και την ψυχολογία σου.
Αυτός που σου είπε αυτό με τα 2 χρόνια, δεν ισχύει.
Εάν το αναλάβει σωστό συνεργείο, τότε δεν θα πάθει τίποτα ποτέ ξανά.
Έχει βγει και καινούριο και πιο ενισχυμένο ανταλλακτικό για να διασφαλιστεί η ακεραιότητα του μοτέρ σου.

Όλα πίνουν λάδια. Από ελάχιστα έως πάρα πολύ. Μέχρι και τα Ιαπωνικά και ας μη το λένε.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με λαδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Μάιος 2016, 22:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Σε βλέπω να σε χάνουμε απο το φορουμ σε λιγο και να αλλαζεις πεζοδρόμιο απο γαλλικές αντιπροσωπείες


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με λαδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Μάιος 2016, 22:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 9817
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Επειδή τα'χω περάσει πρόσφατα και η ψυχολογία μου ήταν παρόμοια με του φίλου μας παραπάνω, θεωρώ ότι κάτι τέτοιο θα ήταν λάθος κίνηση.
Το αμάξι, θα φτιαχτεί σωστά και τουλάχιστον εγώ, θα προσπαθήσω να τον βοηθήσω σε οτιδήποτε θελήσει.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με λαδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Μάιος 2016, 18:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 917
Τοποθεσία: PALLHNH
Εικόνες: 3
Όλα καίνε φλατζα όλα καίνε λάδια αλλά καίνε εγκεφάλους....οπότε μην το ψάχνει...

_________________
Xsara 1.6. 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με λαδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Μάιος 2016, 21:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
φιλαρακο σε δουλευει ο μαστορας σου!!!!απο το σημειο που δειχνεις δεν μπορει να χασεις παρα εως 400-500ml σε 10000χλμ.
και μη φοβασε τιποτα....ο ιμαντας ο εξωτερικος δεν κόπηκε απ αυτο τον λογο, κόπηκε λογο παλαιοτητας (ποτε ειχες αλλαξει ?????)!!!!!
Οσο για τον χρονισμου ισχυουν τα ιδια....
τωρα αν και καλα θελεις να αλλαξεις φλαντζα για τον λογο αυτο, (για να μην χανει λαδι), τα υλικά, δηλαδη:
- φλαντζα- βιδες-παραφλουκαι νεα λαδια δεν κοστιζουν πανω απο 150€ αντε βαριά-βαριά 200€ να τα αγορασεις εσυ!!!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με λαδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Μάιος 2016, 09:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 06 Απρ 2014, 19:20
Δημοσιεύσεις: 132
Καλημέρα. καλή εβδομάδα!!!
Thief7710 έχω την ίδια διαρροή με εσένα στο δικό μου 1.4. Το αμάξι το είχα πάρει μεταχειρισμένο το 2014 και ήταν εν γνώση μου το συγκεκριμένο πρόβλημα. Μετά απο 25000χλμ (και με το υγραερειο που εχει τοποθετηθει το οποίο δεν ξέρω αν παίζει ρόλο) εξακολουθεί να υπάρχει χωρίς να έχει επιδεινωθεί για την ώρα που μιλάμε. Απλά το παρακολουθώ για να είμαι σίγουρος.
Εκεί που έχει την διαρροή εχω την εντύπωση οτι είναι δύσκολο να πέφτει στον ιμάντα γιατί γλύφει τα μέταλλα και αν είναι μεγάλη η διαρροή ισως να καταλήγει στην ποδιά του αυτοκινήτου. Στο τελευταίο σερβις για ιμάντα που το πήγα την Τετάρτη που μας πέρασε μου είπε το αφήνεις έτσι και το παρακολουθείς. Εν τω μεταξύ μετά απο 5000χλμ είχα χάσει-κάψει (ουτε και γω ξέρω) 500ml λάδι τα οποία και συμπλήρωσα.

Μια ερώτηση αν γνωρίζετε, με την διαρροή εκει είναι καλό να συνεχίσω με 10w-40 ή να τα αλλάξω σε 5w-40?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με λαδια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Μάιος 2016, 10:38 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13380
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Διάφορα σε αυτό το σημείο δεν θα βρεις.

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 18 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρόβλημα με κιβώτιο C4 2.0 VTS
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: dog80
Απαντήσεις: 17
ΝΕΟ CITROEN C3 DIESEL 2017 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΛΙΑ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: dimitrissal123
Απαντήσεις: 32
POWER STEERING προβλημα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: PanosPap64
Απαντήσεις: 14
Προβλημα?(με χωρητικοτητα ρεζερβουαρ)
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: error
Απαντήσεις: 1
ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: staurosp
Απαντήσεις: 12
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια