Σελίδα 1 από 2

Πρόβλημα με λαδια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2016, 18:13
από Thief7710
Καλησπέρα σε όλους.

Έχω ένα Citroen C4 1.4 αγορασμένο τον Ιούνιο του 2009.

Το πήγα πριν 15 περίπου μέρες ένα απλό service (λαδια,φιλτρα κτλ) όχι στην αντιπροσωπία.
Όταν πήγα να το πάρω το μεσημερι μου είπαν ότι θέλω φλατζα κεφαλής και ότι χάνω παρα πολύ λαδι. Να πω σε αυτό το σημείο ότι από το τελευταίο service είχαν περάσει 14-16.000 χλμ και δεν είχα πρόβλημα με τα λαδια.

Τον ρωτάω αν πέρα από το να χάνω λαδι θα μου δημιουργήσει άλλο πρόβλημα, μου λέει όχι και φεύγω.

5 μέρες μετά κόβεται ο εξωτερικός ιμάντας και φυσικά τελειώνει και η μπαταρια.

Ο ίδιος μηχανικός μου λέει ότι τα λαδια που χάνω έκαψαν-έφαγαν τον ιμάντα (στάζει πάνω του το λαδι) και ότι το ίδιο μπορεί να πάθει και ο ιμάντας χρονισμού (τον έχω άλλαξει πριν 2 χρονια περίπου στα 90.000 χλμ περιπου)

Πηρα τηλέφωνο στην αντιπροσωπία για να μάθω τιμή για φλατζα κεφαλής και μου είπαν 450-500 ευρω και αν έχει πάρει και ο ιμάντας χρονισμού αλλα 100.

Πέρα από το αν είναι καλη η τιμή θέλω και γνώμες για το αν είναι φλατζα κεφαλής. Γιατί άλλος μου είπε ότι αν ήταν γλατζα κεφαλής θα είχα και πρόβλημα με θερμοκρασίες , θα έβγαινε ατμός κ.α. Εγώ πέρα από το ότι στάζει λαδι δεν έχω κάποιο άλλο πρόβλημα.

Ανεβάζω και φωτόγραφια με σημειωμένο το σημείο που χάνει λαδι.

Δεν μπορώ να ανεβάσω εδώ την φωτό οποτε απλα κάντε κλικ στο λινκ για δείτε την φωτό.

https://www.dropbox.com/s/yqg1076etyqpezr/c4.jpg?dl=0

Re: Πρόβλημα με λαδια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2016, 23:46
από NEKTARIOS C5
Κλασική περιπτωση βλαβης ιδίως με τα χιλιόμετρα που έχεις!!Ότι σου ειπε ο μηχανικός σου ισχύει!!Φτιαχτό σύντομα πριν μπερδέψει και τα νερα με το λάδι.Τωρα για τιμη επισκευής ρωτα και αλλού!!

Re: Πρόβλημα με λαδια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος 2016, 10:47
από The Ace
Τόσο είναι το κόστος με καινούρια/αυθεντικά ανταλλακτικά, με εκπτώσεις και φιλικές τιμές άντε να σου πουν ένα 400αρι. Τυπική βλάβη για γαλλικό, δεν έχεις κάποιο άλλο σύμπτωμα πέρα από την υψηλή κατανάλωση λαδιού. Το περίεργο είναι που λες ότι δεν έβλεπες πτώση της στάθμης, όταν είχα το ίδιο στο 206 συμπλήρωνα σχεδόν κάθε μήνα κανά λιτράκι....

Re: Πρόβλημα με λαδια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος 2016, 12:20
από kobulis
Στη C5 κάποια στιγμή εξαφανιζόντουσαν τα λάδια του μοτέρ, και υπέθεσα πως μετά από 200.000 χιλιόμετρα με υγραέριο και 250.000 χλμ συνολικά το μοτεράκι είχε θέμα. Φλάντζα, βαλβίδες, συμπίεση, το μενού είναι μεγάλο.

Για καλή μου τύχη το πρόβλημα βρισκόταν στο πλαστικό κέλυφος του φίλτρου λαδιού. Κάποιος ταλιμπάν το είχε σφίξει πολύ περισσότερο από όσο έπρεπε, ράγισε και πετούσε λάδι στο χώρο της μηχανής ΚΑΙ στον ιμάντα του δυναμό.

Με δεδομένο πως και το C4 1.4 έχει αντίστοιχο καπάκι για το φίλτρο λαδιού, δές μήπως είναι από εκεί το πρόβλημα. Καθαρίζεις με ένα πανάκι το καπάκι που λέγαμε, και βλέπεις μετά από κάποια χιλιόμετρα αν και κατά πόσο είναι δακρυσμένο. Κόστος αν θυμάμαι καλά γύρω στα 30ε, και ολοκληρώνεται το ευχάριστο σενάριο με χάπι έντ.

Τώρα για το θέμα της φλάντζας μπορείς να σιγουρέψεις τη διάγνωση αν ανοίξεις την τάπα από το δοχείο ψυκτικού. Εκεί -στη δική μου C4 1.4- βρήκα μία μαύρη πηχτή αλοιφή aka "μαγιονέζα" που είναι απόδειξη οτι λαδάκι περνάει στο παραφλού της ψύξης. Δεν το έφτιαξα, έγραψα άλλα 3000 χιλιόμετρα και πλέον βλέπω σταγόνες λαδιού στο καπάκι.

Από τα λίγα που έχω ψάξει, υποτίθεται πως ακόμα δεν είναι τόσο πρόβλημα και απλά συμπληρώνεις λαδάκι μία στις τόσες. Το μεγάλο πρόβλημα συμβαίνει όταν περάσει παραφλού μέσα στα λάδια του κινητήρα, οπότε χάνουν τις ιδιότητές τους και δεν μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους. Εκεί πλέον έχεις πανηγύρια με λευκούς καπνούς από την εξάτμιση, πτώση δύναμης, αυξημένες θερμοκρασίες και άλλα τέτοια όμορφα που σίγουρα δε θα περάσουν απαρατήρητα.

Re: Πρόβλημα με λαδια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος 2016, 18:48
από Thief7710
Εμενα δεν με βλεπω να βγαζω τοσα χιλιομετρα. Χανει παρα πολυ λαδι το αυτοκινητο. Εχω παρει και φοβο με τον εξωτερικο ιμαντα που κοπηκε και φοβαμαι μην κοπει και ο ιμαντας χρονισμου. Το θεμα μου ειναι οτι δεν θελω να βαλει χερι στη μηχανη κανεις περα απο την αντιπροσωπια αλλα απο την αλλη τα 600 που ζητανε ειναι παρα πολλα. Υπαρχει στη Λαρισα κανενα συνεργειο που μπορω να εμπιστευτω για τετοια δουλεια?

Re: Πρόβλημα με λαδια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος 2016, 19:15
από Tzakos
Υπάρχει.
Να στείλεις ένα μήνυμα στο μέλος μας stelios1,να σε κατατοπίσει.

Re: Πρόβλημα με λαδια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος 2016, 19:22
από The Ace
Thief7710 έγραψε:
Εμενα δεν με βλεπω να βγαζω τοσα χιλιομετρα. Χανει παρα πολυ λαδι το αυτοκινητο. Εχω παρει και φοβο με τον εξωτερικο ιμαντα που κοπηκε και φοβαμαι μην κοπει και ο ιμαντας χρονισμου. Το θεμα μου ειναι οτι δεν θελω να βαλει χερι στη μηχανη κανεις περα απο την αντιπροσωπια αλλα απο την αλλη τα 600 που ζητανε ειναι παρα πολλα. Υπαρχει στη Λαρισα κανενα συνεργειο που μπορω να εμπιστευτω για τετοια δουλεια?


Αν και δεν είναι αστροφυσική, και εγώ το ίδιο με σένα σκέφτηκα και πήγα σε εξουσιοδοτημένο Peugeot για το 206. Φλάντζα με ιμάντα χρονισμού, αλλά και το "μεγάλο" service των 90Κ μιας και πλησίαζε -τότε- μου πήγε σύνολο 800-850€ αν θυμάμαι καλά, ήταν βασικά η πρώτη ένδειξη ότι το αυτοκίνητο άρχιζε να ζητάει πολλά και συνεχόμενα....

Re: Πρόβλημα με λαδια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Μάιος 2016, 22:22
από Thief7710
Δεν... έχει χαλάσει η ψυχολογία μου. Νιώθω ότι το αυτοκίνητο είναι για πέταμα. Πραγματικά έτσι νιώθω. Και διάβασα κιόλας ότι και να την αλλάξω την φλάντζα σε 2 χρόνια μπορεί να το ξαναπάθει. Δεν γίνεται έτσι ρε παιδιά. Και αυτό το "Κλασικό πρόβλημα για Citroen" τι πάει να πει. Είναι δυνατόν. Δεν μπορούμε το 2016 να κάνουμε μια μηχανή να μην χάνει λάδια? Να το κλείσουμε και να γυρίσουμε στα κάρα και στα άλογα.
Έχω ξενερώσει απίστευτα.

Re: Πρόβλημα με λαδια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Μάιος 2016, 22:32
από bakevang
Μη το βλέπεις τόσο αρνητικά. Είναι κρίμα για μία αβαρεία (γιατί αβαρεία είναι γι'αυτό το μοτέρ) να κάθεσαι να σκας και να χαλάς και την ψυχολογία σου.
Αυτός που σου είπε αυτό με τα 2 χρόνια, δεν ισχύει.
Εάν το αναλάβει σωστό συνεργείο, τότε δεν θα πάθει τίποτα ποτέ ξανά.
Έχει βγει και καινούριο και πιο ενισχυμένο ανταλλακτικό για να διασφαλιστεί η ακεραιότητα του μοτέρ σου.

Όλα πίνουν λάδια. Από ελάχιστα έως πάρα πολύ. Μέχρι και τα Ιαπωνικά και ας μη το λένε.

Re: Πρόβλημα με λαδια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Μάιος 2016, 22:35
από Orestis
Σε βλέπω να σε χάνουμε απο το φορουμ σε λιγο και να αλλαζεις πεζοδρόμιο απο γαλλικές αντιπροσωπείες

Re: Πρόβλημα με λαδια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Μάιος 2016, 22:39
από bakevang
Επειδή τα'χω περάσει πρόσφατα και η ψυχολογία μου ήταν παρόμοια με του φίλου μας παραπάνω, θεωρώ ότι κάτι τέτοιο θα ήταν λάθος κίνηση.
Το αμάξι, θα φτιαχτεί σωστά και τουλάχιστον εγώ, θα προσπαθήσω να τον βοηθήσω σε οτιδήποτε θελήσει.

Re: Πρόβλημα με λαδια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Μάιος 2016, 18:10
από gregxsara
Όλα καίνε φλατζα όλα καίνε λάδια αλλά καίνε εγκεφάλους....οπότε μην το ψάχνει...

Re: Πρόβλημα με λαδια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Μάιος 2016, 21:34
από vil
φιλαρακο σε δουλευει ο μαστορας σου!!!!απο το σημειο που δειχνεις δεν μπορει να χασεις παρα εως 400-500ml σε 10000χλμ.
και μη φοβασε τιποτα....ο ιμαντας ο εξωτερικος δεν κόπηκε απ αυτο τον λογο, κόπηκε λογο παλαιοτητας (ποτε ειχες αλλαξει ?????)!!!!!
Οσο για τον χρονισμου ισχυουν τα ιδια....
τωρα αν και καλα θελεις να αλλαξεις φλαντζα για τον λογο αυτο, (για να μην χανει λαδι), τα υλικά, δηλαδη:
- φλαντζα- βιδες-παραφλουκαι νεα λαδια δεν κοστιζουν πανω απο 150€ αντε βαριά-βαριά 200€ να τα αγορασεις εσυ!!!!!

Re: Πρόβλημα με λαδια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Μάιος 2016, 09:04
από kristosfm
Καλημέρα. καλή εβδομάδα!!!
Thief7710 έχω την ίδια διαρροή με εσένα στο δικό μου 1.4. Το αμάξι το είχα πάρει μεταχειρισμένο το 2014 και ήταν εν γνώση μου το συγκεκριμένο πρόβλημα. Μετά απο 25000χλμ (και με το υγραερειο που εχει τοποθετηθει το οποίο δεν ξέρω αν παίζει ρόλο) εξακολουθεί να υπάρχει χωρίς να έχει επιδεινωθεί για την ώρα που μιλάμε. Απλά το παρακολουθώ για να είμαι σίγουρος.
Εκεί που έχει την διαρροή εχω την εντύπωση οτι είναι δύσκολο να πέφτει στον ιμάντα γιατί γλύφει τα μέταλλα και αν είναι μεγάλη η διαρροή ισως να καταλήγει στην ποδιά του αυτοκινήτου. Στο τελευταίο σερβις για ιμάντα που το πήγα την Τετάρτη που μας πέρασε μου είπε το αφήνεις έτσι και το παρακολουθείς. Εν τω μεταξύ μετά απο 5000χλμ είχα χάσει-κάψει (ουτε και γω ξέρω) 500ml λάδι τα οποία και συμπλήρωσα.

Μια ερώτηση αν γνωρίζετε, με την διαρροή εκει είναι καλό να συνεχίσω με 10w-40 ή να τα αλλάξω σε 5w-40?

Re: Πρόβλημα με λαδια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Μάιος 2016, 10:38
από NEKTARIOS C5
Διάφορα σε αυτό το σημείο δεν θα βρεις.