Συγγραφέας |
Μήνυμα |
pkos76c4
|
Θέμα δημοσίευσης: κολλημα γκαζιου Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2007, 12:51 |
|
|
εχω ενα προβλημα με το c4 1.4 vtrs που το εχω εδω και 4 μηνες.το γκαζι κολλαει ορισμενες φορες στις 2000 στροφες και μετα απο 2-3 δευτερολεπτα ξεκολαει.απο την αντιπροσωπεια λενε οτι ειναι φυσιολογικο γιατι ενδεχεται να πηγαινει περισσοτερο μειγμα στην μηχανη.ποια ειναι η γνωμη σας .ευχαριστω
|
|
|
|
|
Petran
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2007, 16:44 |
|
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35 Δημοσιεύσεις: 1404 Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
|
και εμενα στην αρχη κολλαγε συνεχεια το γκαζι και δεν ξεκολλαγε κιολας.. επρεπε να το ξαναπατησω για να ξεκολλησει.. μαλιστα πηγα να σκοτωθω κιολας..
το παραδοξο ειναι οτι δεν θυμαμαι πως και ποτε σταματησε να κολλαει.. ισως απο τοτε που εβαλα την χοανη αλλα δεν ειμαι σιγουρος..
_________________ Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!
|
|
|
|
|
Petran
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2007, 19:42 |
|
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35 Δημοσιεύσεις: 1404 Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
|
ποιος ειπε οτι ειναι φυσιολογικο?
ξεμπουκωμα αποκλειεται δεν εχει σχεση..
και με ταχυτητα το εκανε και χωρις.. συνηθως κολλαγε οταν το παραπαταγα πολυ βαθια... κια ας μην ξεχναμε οτι ειναι ηλεκτρονικο..
_________________ Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!
|
|
|
|
|
Daravigos Andreas
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2007, 20:35 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18 Δημοσιεύσεις: 1311 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
pkos76c4
Πες μας πιο συγκεκριμένη κατάσταση.
Το ηλεκτονικό γκάζι δεν είναι λογικό να κολλάει εκτός και αν είναι ελλατωματικό...
Μήπως μπλέχτικε το πατάκι, γιατί συμβαίνει και αυτό...
Μήπως απλώς αργούν να κατέβουν οι στροφές όατν είναι κρύο?
_________________ C4 VTS 1.6+αεροτομή+αισθητήρες εμπρός+συναγιαρμό+JBL παλιά!! Τώρα C4 VTS 2.0+πανοραμική+δερμα+JBL Έχω γίνει Μίτς Μπιουκάνον... Παλιά! Τώρα είμαι Μαΐκλ Νάιτ!
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2007, 20:55 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Θυμάμαι μια φορά μου το έκανε και μένα μέσα σε κίνηση στη Νέα Ιωνία σε επιτάχυνση απο φανάρι (έκανε ένα τίναγμα σαν turbo) και αναγκάστηκα να πατήσω φρένο για να μην πέσω στον μπροστινό. Δέν μου το ξανάκανε όμως και δεν έδωσα σημασία...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
PANOURAMIX
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2007, 21:57 |
|
Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:58 Δημοσιεύσεις: 273 Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
|
το ηλεκτρονικο γκαζι κανει κατι σαν κολλημα οταν μαρσαρεις πολλες και κοφτες φορες σε μια συγκεκριμενη περιοχη στροφων.ο εγκεφαλος καταλαβαινει οτι χρησιμοποιεις αυτην τη περιοχη και''λοκαρει'' εκει.για να τσεκαρεις ομως αν το ποτενσιομετρο του πεταλιου ειναι ενταξει δοκιμασε με το μοτερ ζεστο χωρις ταχυτητα πρωτα να πατησεις το πεταλι τερμα(στιγμιαια) κανα δυο φορες και προσεξε αν θα σκαλωσουν πουθενα οι στροφες.κανε το ιδιο και εν κινηση.
_________________ ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!
|
|
|
|
|
Lev
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Απρ 2007, 00:49 |
|
Εγγραφή: Τετ 14 Φεβ 2007, 13:20 Δημοσιεύσεις: 188 Τοποθεσία: Αθηνα, Moνεμβασια, Σαμος
|
παιδες.. μιας κ το θυμηθηκα.. κ ισως να εχει σχεση..
Κατι φορες που το εχω σταματημενο με αναμμενη μηχανη(συνηθως για να το βαλω στο γκαραζ) αντι να μεινει κατω απο τις 1000 στροφες, ανεβοκατεβαζει μονο του!!!!!!!! παει μεχρι τις 1400 κ μετα πεφτει.. κ μετα παλι ανεβαζει κ πεφτει.. περιοδικα.. κ σημειωτεον οτι δ εχω καποιον εξτρα ηλεκτρικο αναμμενο.. ουτε προβολακια ουτε κλιμα ουτε τπτ περιττο.. τι να συμβαινει;;;
παρακαλω απαντηστε αν ξερετε η αν υποθετετε κατι!!!
_________________ www.betanalysis.gr To 1o στοιχηματικο site της Ελλαδας!
www.livesbx.gr Το γρηγοροτερο Live Score της Ευρωπης!
www.myspace.com/malvasia
www.myspace.com/betanalysismusic
|
|
|
|
|
kosvouk
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Απρ 2007, 02:49 |
|
|
Επιδει ειναι ηλεκτρονικο εχει μια μικρη καθηστερηση ειτε οταν το πατας ειτε οταν το αφηνης.Στο δικο μου χαθηκε αυτη η καθηστερηση οταν μου κανανε αναβαθμηση στον εγκεφαλο.Οταν λες ομως για κολημα στο γκαζι για ποσο χρονο η μετρα μηλας ;Ελενξε και το πατακι μηπως τσαλακωνη η κατι τετοιο.
|
|
|
|
|
lefos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Απρ 2007, 11:10 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:44 Δημοσιεύσεις: 214 Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΘΗΝΑ
|
παιδια αυτο γινετε και στα ντιζογκαζα..............
citroen μιλαμε παντα...
μπορει οχι σε ολα
αλλα και στο xsara που ειχα το εκανε αλλα και στο C4 το κανει
το παρατηρω αρκετες φορες να μενει καπως κολημενο η να το εξηγησω καλυτερα στο κατεβασμα των στροφων κολαει στις 1400 αλλα και πιο ψηλα , αλλα μετα πεφτει ....................
εχω επισης παρατηρησει πως την ημερα που το κανει αυτο, ειναι σαν ναχει κεφια το αυκιντητο δηλ γινετε πιο ζωηρο ...
παντος το μονο σιγουρο παιδια ειναι πως με βολευει πολυ ολο αυτο και μαρεσει γενικοτερα..........
κατα την διαρκεια αλλαγης ταχυτητας μου κραταει τις στροφες σε επιθυμυτο
σημειο στροφων και ετσι μουμπωνοντας την επομενη σχεση το αυτοκινητο ξεκολαει χωρις δευτερη κουβεντα
επισης μη ξεχναμε πως αλλοι το κανουν και χειροκινητα αυτο..δηλ αλαζοντας ταχυτητα εχουν πατημενο το πεταλι(καρφωτες) κρατωντας ψηλες τις στροφες ετσι ωστε να κερδισει ρεπριζ
_________________ C4 VTS 2.0
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 19 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|