Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 16:26 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: κολλημα γκαζιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2007, 12:51 
Άβαταρ μέλους
εχω ενα προβλημα με το c4 1.4 vtrs που το εχω εδω και 4 μηνες.το γκαζι κολλαει ορισμενες φορες στις 2000 στροφες και μετα απο 2-3 δευτερολεπτα ξεκολαει.απο την αντιπροσωπεια λενε οτι ειναι φυσιολογικο γιατι ενδεχεται να πηγαινει περισσοτερο μειγμα στην μηχανη.ποια ειναι η γνωμη σας .ευχαριστω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2007, 13:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Φεβ 2007, 22:28
Δημοσιεύσεις: 133
Τοποθεσία: ΧΑΪΔΑΡΙ
hmmm αυτο πρωτη φορα το ακουω!!!! Εχεις κανει καποια αλλαγη σε φιλτρο ή εξατμιση;;; hmmm

_________________
ΕικόναΕικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2007, 16:44 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35
Δημοσιεύσεις: 1404
Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
και εμενα στην αρχη κολλαγε συνεχεια το γκαζι και δεν ξεκολλαγε κιολας.. επρεπε να το ξαναπατησω για να ξεκολλησει.. μαλιστα πηγα να σκοτωθω κιολας..
το παραδοξο ειναι οτι δεν θυμαμαι πως και ποτε σταματησε να κολλαει.. ισως απο τοτε που εβαλα την χοανη αλλα δεν ειμαι σιγουρος.. hmmm hmmm

_________________
Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2007, 17:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 14 Φεβ 2007, 13:20
Δημοσιεύσεις: 188
Τοποθεσία: Αθηνα, Moνεμβασια, Σαμος
ειναι λες κ πατιναρει.. το παθαινω κ εγω καμια φορα.. βασικα, νομιζω οτι θελει ξεμπουκωμα!

_________________
www.betanalysis.gr To 1o στοιχηματικο site της Ελλαδας!
www.livesbx.gr Το γρηγοροτερο Live Score της Ευρωπης!
www.myspace.com/malvasia
www.myspace.com/betanalysismusic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2007, 18:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
:-? :-? :-? πως ειναι δυνατον να κολλαει το γκαζι ρε παιδια και να ειναι και φυσιολογικο ?


hmmm hmmm hmmm hmmm


με ταχυτητα μεσα χωρις η και τα 2 ?


μηπως ειναι το ρελαντι τπτ hmmm

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2007, 19:42 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35
Δημοσιεύσεις: 1404
Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
ποιος ειπε οτι ειναι φυσιολογικο? hmmm
ξεμπουκωμα αποκλειεται δεν εχει σχεση..
και με ταχυτητα το εκανε και χωρις.. συνηθως κολλαγε οταν το παραπαταγα πολυ βαθια... :schraeg κια ας μην ξεχναμε οτι ειναι ηλεκτρονικο..

_________________
Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2007, 20:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18
Δημοσιεύσεις: 1311
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
pkos76c4
Πες μας πιο συγκεκριμένη κατάσταση.
Το ηλεκτονικό γκάζι δεν είναι λογικό να κολλάει εκτός και αν είναι ελλατωματικό... hmmm

Μήπως μπλέχτικε το πατάκι, γιατί συμβαίνει και αυτό...
Μήπως απλώς αργούν να κατέβουν οι στροφές όατν είναι κρύο?

_________________
C4 VTS 1.6+αεροτομή+αισθητήρες εμπρός+συναγιαρμό+JBL παλιά!!
Τώρα C4 VTS 2.0+πανοραμική+δερμα+JBL
Έχω γίνει Μίτς Μπιουκάνον... Παλιά!
Τώρα είμαι Μαΐκλ Νάιτ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2007, 20:55 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Θυμάμαι μια φορά μου το έκανε και μένα μέσα σε κίνηση στη Νέα Ιωνία σε επιτάχυνση απο φανάρι (έκανε ένα τίναγμα σαν turbo) και αναγκάστηκα να πατήσω φρένο για να μην πέσω στον μπροστινό. Δέν μου το ξανάκανε όμως και δεν έδωσα σημασία...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2007, 21:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2098
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Έχει γίνει και σε μένα....Γίνεται σε περιπτώσεις που χαζομαρσάρεις γύρω στις 2-2500rpm.. Το ξαναπατάς και είναι οκ...Η στο φανάρι καμιά φορά όταν βάζεις νεκρό και παν να πέσουν οι στροφές,κολλάει...Αλλά έχει πολύ καιρό να μου το κάνει..... :fsss

_________________
Εικόνα
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2007, 21:43 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Εγώ το εχω πάθει με μοκέτα, όπως λέει και ο Αντρέας, σε σημείο που δούλευε συνεχώς το ESP και η μηχανή μούγκριζε σαν τρελή. Και ευτυχώς που ήταν βράδυ και ο δρόμος ήταν άδειος :thumbup

Η πλάκα ειναι οτι μου λέει ο αδερφός μου: "Ρε μαλάκα τρελάθηκες τελείως???" :lol:

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2007, 21:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:58
Δημοσιεύσεις: 273
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
το ηλεκτρονικο γκαζι κανει κατι σαν κολλημα οταν μαρσαρεις πολλες και κοφτες φορες σε μια συγκεκριμενη περιοχη στροφων.ο εγκεφαλος καταλαβαινει οτι χρησιμοποιεις αυτην τη περιοχη και''λοκαρει'' εκει.για να τσεκαρεις ομως αν το ποτενσιομετρο του πεταλιου ειναι ενταξει δοκιμασε με το μοτερ ζεστο χωρις ταχυτητα πρωτα να πατησεις το πεταλι τερμα(στιγμιαια) κανα δυο φορες και προσεξε αν θα σκαλωσουν πουθενα οι στροφες.κανε το ιδιο και εν κινηση.

_________________
ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2007, 23:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 12 Σεπ 2006, 11:44
Δημοσιεύσεις: 216
Τοποθεσία: on air
κ μενα μου το εχει κανει αυτο 2 φορες συγκεκριμενα.......κ ο λογος ειναι οτι το πεταλι κολλησε κατω στο πατωμα δεν φταιει κατι αλλο δλδ.......η δευτερη φορα ηταν οταν ανοιξα με ενα golf 1.6 fsi......τον περασα δε λεω απλα ψαχνωμουνα να δω γιατι ουρλιαζε η μηχανη........μετα το καταλαβα κ απλα εβγαλα ταχυτητα κ του εδωσα μια δυο στο πεταλι να ξεκολησει......αυτο ηταν ολο....απο τοτε δεν το ξαναεκανε.....το ειχα παει κ στον κυριακοπουλο να το δουν αλλα......"£$%&&//()(&/£&)%
:thumbup ;)

_________________
Citroen C1 1.2 Pure tech 82 hp 3D

https://www.youtube.com/channel/UC_920d ... g/featured


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Απρ 2007, 00:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 14 Φεβ 2007, 13:20
Δημοσιεύσεις: 188
Τοποθεσία: Αθηνα, Moνεμβασια, Σαμος
παιδες.. μιας κ το θυμηθηκα.. κ ισως να εχει σχεση..
Κατι φορες που το εχω σταματημενο με αναμμενη μηχανη(συνηθως για να το βαλω στο γκαραζ) αντι να μεινει κατω απο τις 1000 στροφες, ανεβοκατεβαζει μονο του!!!!!!!! παει μεχρι τις 1400 κ μετα πεφτει.. κ μετα παλι ανεβαζει κ πεφτει.. περιοδικα.. κ σημειωτεον οτι δ εχω καποιον εξτρα ηλεκτρικο αναμμενο.. ουτε προβολακια ουτε κλιμα ουτε τπτ περιττο.. τι να συμβαινει;;;
παρακαλω απαντηστε αν ξερετε η αν υποθετετε κατι!!!

_________________
www.betanalysis.gr To 1o στοιχηματικο site της Ελλαδας!
www.livesbx.gr Το γρηγοροτερο Live Score της Ευρωπης!
www.myspace.com/malvasia
www.myspace.com/betanalysismusic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Απρ 2007, 02:49 
Άβαταρ μέλους
Επιδει ειναι ηλεκτρονικο εχει μια μικρη καθηστερηση ειτε οταν το πατας ειτε οταν το αφηνης.Στο δικο μου χαθηκε αυτη η καθηστερηση οταν μου κανανε αναβαθμηση στον εγκεφαλο.Οταν λες ομως για κολημα στο γκαζι για ποσο χρονο η μετρα μηλας ;Ελενξε και το πατακι μηπως τσαλακωνη η κατι τετοιο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Απρ 2007, 11:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:44
Δημοσιεύσεις: 214
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΘΗΝΑ
παιδια αυτο γινετε και στα ντιζογκαζα..............
citroen μιλαμε παντα...

μπορει οχι σε ολα
αλλα και στο xsara που ειχα το εκανε αλλα και στο C4 το κανει
το παρατηρω αρκετες φορες να μενει καπως κολημενο η να το εξηγησω καλυτερα στο κατεβασμα των στροφων κολαει στις 1400 αλλα και πιο ψηλα , αλλα μετα πεφτει ....................
εχω επισης παρατηρησει πως την ημερα που το κανει αυτο, ειναι σαν ναχει κεφια :bambam το αυκιντητο δηλ γινετε πιο ζωηρο ...
παντος το μονο σιγουρο παιδια ειναι πως με βολευει πολυ ολο αυτο και μαρεσει γενικοτερα..........
κατα την διαρκεια αλλαγης ταχυτητας μου κραταει τις στροφες σε επιθυμυτο
σημειο στροφων και ετσι μουμπωνοντας την επομενη σχεση το αυτοκινητο ξεκολαει χωρις δευτερη κουβεντα
επισης μη ξεχναμε πως αλλοι το κανουν και χειροκινητα αυτο..δηλ αλαζοντας ταχυτητα εχουν πατημενο το πεταλι(καρφωτες) κρατωντας ψηλες τις στροφες ετσι ωστε να κερδισει ρεπριζ

_________________
C4 VTS 2.0
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 32 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

c2 vts προβλημα γκαζιου
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: CRAZyVTS
Απαντήσεις: 13
Κολλημα με τα stop (φωτα φρενων);
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: B.M-SPORT
Απαντήσεις: 3
Πρόβλημα και αντικατάσταση πεταλούδας γκαζιού c2 vts
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: πέτρος παλουκίδης
Απαντήσεις: 18
Μπουκωμα γκαζιου στην εκκινηση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Haris_c4_1.4
Απαντήσεις: 17
Διακόπτης στο πενταλ γκαζιου. Τι κάνει;
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: poison
Απαντήσεις: 14
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 19 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron