Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 20:09 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πατινιαρισμα δισκου σε διαχειριζομενο κυβοτιο ταχυτιτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Αύγ 2017, 08:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 24 Αύγ 2017, 07:52
Δημοσιεύσεις: 8
Τοποθεσία: Κοζανη
Γεια στην ομαδα.ειμαι καινουριο μελος και κατοχος ενος c4 e-hdi 1.6 diesel με διαχειριζομενο κυβοτιο ταχυτήτων 120.000 χλμ. Με παρουριασε προβλημα πατιναρει ο δισκος σε αλλαγη ταχυτητας μονο. Δηλαδη ξεκιναει αλλαζει σε δευτερα ανεβαζει στροφες μετα σιγα σιγα πεφτουν οι στροφες καταλαβενω το σύμπλεγμα του δισκου και μετα παει καλα μέχρι να βαλει 3 και παλι το ιδιο σε ολες τις ταχύτητες. Δεν μου εχει βγαλει κάποια ενδυξη στο καντραν. Εχει αντιμετωπίσει κανεις το ιδιο προβλημα;

_________________
Stelios K
Citroen C4 e-hdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατινιαρισμα δισκου σε διαχειριζομενο κυβοτιο ταχυτιτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Αύγ 2017, 09:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Αρχικά, ξεκινάς με μια εκμάθηση κιβωτίου και από κει και πέρα, βλέπεις τι γίνεται! :thumb

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατινιαρισμα δισκου σε διαχειριζομενο κυβοτιο ταχυτιτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Αύγ 2017, 09:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 24 Αύγ 2017, 07:52
Δημοσιεύσεις: 8
Τοποθεσία: Κοζανη
Στην αντιπροσοπια; Ποσο κοστίζει; Δηλαδή μπορεί να μην είναι δισκος φιλε Βαγκελη; Κατι ακομα. Λαδια στο σασμαν να αλλαξω;

_________________
Stelios K
Citroen C4 e-hdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατινιαρισμα δισκου σε διαχειριζομενο κυβοτιο ταχυτιτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Αύγ 2017, 10:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Πρέπει να γίνει η δουλειά σε κάποιον που να έχει γνήσιο διαγνωστικό, να έχει να αφιερώσει περίπου 45 λεπτά και να έχει κοντά του ανοιχτό και σχετικά άδειο δρόμο για να κάνει αυτά που του ζητάει το διαγνωστικό, βήμα προς βήμα.

Το κόστος, είναι ανάλογα με τον έκαστο αντιπρόσωπο. Εγώ την τελευταία φορά το έκανα δωρεάν, γιατί είχα κάνει και άλλες εργασίες παράλληλα.

Ο δίσκος σου έχει φαγωθεί σε κάποιο βαθμό. Θέλει εκ νέου ρύθμιση για την σύμπλεξη - αποσύμπλεξη και είναι λογικό σε αυτά τα χιλιόμετρα.

Βαλβολίνες σε αυτά τα χιλιόμετρα, έπρεπε να είχες αλλάξει 4 φορές, ήτοι κάθε 40.000 χλμ.! Προσοχή μεγάλη! Πρέπει να μπει προϊόν σωστό με τις σωστές προδιαγραφές.

Υ.Γ.: Σέρβις, πού κάνεις; Τι λιπαντικά χρησιμοποιείς;

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε bakevang για την δημοσίευση του/της: Stelios K
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατινιαρισμα δισκου σε διαχειριζομενο κυβοτιο ταχυτιτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Αύγ 2017, 10:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 24 Αύγ 2017, 07:52
Δημοσιεύσεις: 8
Τοποθεσία: Κοζανη
Servise τα βασικα λαδια φιλτρα τα κανω μονος μου κοζανη. Λαδι χρισημοποιω total Ineo ECS 5W-30.
Για το σασμαν της total θα βαλω το transmission gear 8 75w-80.
Στο βιβλιο του αυτοκινητου γραφει οτι τα λαδια δεν αλλαζοντε.

_________________
Stelios K
Citroen C4 e-hdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατινιαρισμα δισκου σε διαχειριζομενο κυβοτιο ταχυτιτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Αύγ 2017, 11:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Τουλάχιστον έχουν τις σωστές προδιαγραφές.

Εσύ πιστεύεις πως αντέχουν οι συγκεκριμένες βαλβολίνες επ αόριστον;

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατινιαρισμα δισκου σε διαχειριζομενο κυβοτιο ταχυτιτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Αύγ 2017, 11:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 24 Αύγ 2017, 07:52
Δημοσιεύσεις: 8
Τοποθεσία: Κοζανη
Τωρα που τα βλεπω μπροστά μου οχι δεν αντεχουν.. αλλα ο πατερας μου ειχε ενα vw vento 95' 320.000χλμ δεν αλλαξε ουτε μια φορα βαλβολινες σασμαν και αλλος με το ιδιο αυτοκινητο τις αλλαξε και μετα απο λιγο το πηρε στο χερι. Και πιστεβα οτι θα γηνετε και εδω κατι παρόμοιο..ευχαριστω για τις πληροφορίες θα αλλαξω βαλβολινες θα κανω εκμάθηση και βλεπω...
Μηπως γνωριζεις αν εχει και φιλτρο λαδιου στο σασμαν;

_________________
Stelios K
Citroen C4 e-hdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατινιαρισμα δισκου σε διαχειριζομενο κυβοτιο ταχυτιτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Αύγ 2017, 12:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Δεν έχει φίλτρο λαδιού το σασμάν εδώ! :thumb

Καμία απολύτως σχέση με τα παλιά αυτοκίνητα.

Εγώ, έβγαλα τις βαλβολίνες του γείτονα, που έχει ίδιο σασμάν με το δικό σου στις 112.000 χλμ. Ήταν σε άθλια κατάσταση, οπτικά. Που να έκανα δηλαδή και ανάλυση... Αμέσως μετά την αλλαγή τους, έγινε και η εκμάθηση και μιλάμε για απόλυτη αλλαγή στον ήχο του σασμάν κατά την αλλαγή ταχυτήτων. Δεν ακουγόταν ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ. Εγώ βέβαια έβαλα και Yacco βαλβολίνη.

Από δω και πέρα, αλλαγή βαλβολίνες κάθε 40.000 χλμ., για να είσαι σωστός.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατινιαρισμα δισκου σε διαχειριζομενο κυβοτιο ταχυτιτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Αύγ 2017, 12:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 24 Αύγ 2017, 07:52
Δημοσιεύσεις: 8
Τοποθεσία: Κοζανη
Ευχαριστώ φίλε Βαγγελη!!

_________________
Stelios K
Citroen C4 e-hdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατινιαρισμα δισκου σε διαχειριζομενο κυβοτιο ταχυτιτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Αύγ 2017, 12:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Για κάθε άλλη απορία, αν μπορώ να βοηθήσω, στη διάθεσή σου! :thumb

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατινιαρισμα δισκου σε διαχειριζομενο κυβοτιο ταχυτιτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Αύγ 2017, 12:44 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Βαγγελακη 4χ40 = 120 ? :D
Νταξ εισαι της θεωρητικης κατευθυνσης, δικαιολογεισαι! :P

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατινιαρισμα δισκου σε διαχειριζομενο κυβοτιο ταχυτιτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Αύγ 2017, 13:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Όχι φίλε μου! Ανά 30.000 αλλάζω βαλβολίνες! 4Χ30 = 120.

Απλά του είπα του φίλου μας, πως από δω και πέρα μπορεί να το πηγαίνει στις 40.000 χλμ.! :thumb

Υ.Γ.: Είμαι της τεχνολογικής κατεύθυνσης! :thumb

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατινιαρισμα δισκου σε διαχειριζομενο κυβοτιο ταχυτιτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Αύγ 2017, 14:10 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Stelios K έγραψε:
κατοχος ενος c4 e-hdi 1.6 diesel με διαχειριζομενο κυβοτιο ταχυτήτων 120.000 χλμ.


bakevang έγραψε:
Βαλβολίνες σε αυτά τα χιλιόμετρα, έπρεπε να είχες αλλάξει 4 φορές, ήτοι κάθε 40.000 χλμ.!


Καλα :P

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατινιαρισμα δισκου σε διαχειριζομενο κυβοτιο ταχυτιτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Αύγ 2017, 14:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Ξέφυγε τώρα εκεί ένα ψηφίο και έγινε θέμα! :laugh :laugh :laugh

Να με συγχωράτε, είμαι παραλία και έχω το μυαλό μου στο ρελαντί!

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατινιαρισμα δισκου σε διαχειριζομενο κυβοτιο ταχυτιτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Αύγ 2017, 21:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
παραλια το μυαλο να μπανει σε safe mode......ισα ισα να αξιοποιεις αυτα που θα βλεπεις παραλια....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 30 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αλλαγή δίσκου πλατώ στο citroen c1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C1
Συγγραφέας: xasomerh
Απαντήσεις: 1
αλλαγη δισκου-πλατω σε xsara
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: padelisxsara
Απαντήσεις: 6
Χάραγμα δίσκου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: chris
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ