Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 19:22 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καταλυτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Αύγ 2017, 16:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2015, 20:57
Δημοσιεύσεις: 581
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη-Καλαμαρια
Φίλε kristosfm αφου είσαι απο αθηνα πηγαινε στον LPGAS http://www.inctek.gr/contact.htm ο οποιος δουλεύει ΜΟΝΟ BRC , είναι κορυφή αλλα έχει και πανακριβα μηχανηματα όπως "ιδιόκτητο δυναμόμετρο 4WD με φρένα που προσομοιώνει πραγματικές συνθήκες δρόμου" τι να λεμε τώρα. 20 και χρόνια βελτιωτες είναι αν δεν ξέρουν αυτοι απο χάρτες ποιος θα ξέρει.

_________________
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καταλυτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Σεπ 2017, 18:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 06 Απρ 2014, 19:20
Δημοσιεύσεις: 132
Βαγγελη καταλαβαίνεις οτι είναι πολύ δύσκολο να ανεβω στα δικά σας μέρη για μια ρυθμιση. Ολες κι ολες εχω ανέβει μια φορα προς Κομοτηνή και 2 φορές Θεσσαλονική με την μια εξ αυτών να είναι η 3ήμερη του σχολείου χεχεχεχ. Εντάξει δεν είμαι και στην Ανδρο ώστε να χρειαστεί να μεταβώ κάπου κεντρικά, στην Αθήνα είμαι οποτε ολο και καποιος σωστός θα υπάρχει.
tripa σε αυτόν έκανα αρχικά την εγκατάσταση αλλά επειδή κατα την διάρκεια λειτουργίας του αμαξιού μου εμφανισε 2 φορές το depollution car faulty ξεκίνησα να το πηγαίνω προς Κηφισιά μεριά οπου μου το εσβηναν και μου ρύθμιζαν τα αέριο. Εσύ εκεί κάνεις τις ρυθμίσεις;
Τώρα δεν γνωρίζω τι ακριβώς συνετέλεσε ώστε να προκύψει αυτή η ζημιά το ευχάριστο είναι οτι φτιάχτηκε και εχει πλεον μεγάλη διαφορά στην λειτουργία του, απο το ξεκίνημα που μου έκανε ολη την ώρα μπερδέματα μέχρι και κατά την πορεία οπου είναι αρκετά γραμμικό. Σύντομα θα το πάω η στον lpgas ή στον αντιπρόσωπο της brc στο χαιδάρι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καταλυτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Σεπ 2017, 20:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
"ιδιόκτητο δυναμόμετρο 4WD με φρένα που προσομοιώνει πραγματικές συνθήκες δρόμου"

Ψάρωσα τώρα.......

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καταλυτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Σεπ 2017, 23:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2015, 20:57
Δημοσιεύσεις: 581
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη-Καλαμαρια
kristosfm έγραψε:
Εσύ εκεί κάνεις τις ρυθμίσεις;
Σύντομα θα το πάω η στον lpgas ή στον αντιπρόσωπο της brc στο χαιδάρι


Εγώ το όχημα το πήρα από Αθήνα μεταχειρισμένο και του έβαλα αέριο στον Lpgas καθως είναι απο τους λίγους στην Ελλαδα που γνωρίζουν πως να προγραμματίσουν το BRC και απο προγραμματισμό γενικά. Δεν έχω κάνει ξανα ρύθμιση
78.000km με LPG προβληματα ΜΗΔΕΝ.
Μπορεί να σου που διάφορα εξαρτήματα που χάλασαν κατά την διάρκεια των χρόνων που το εχω, ήταν όλα της Citroen. Έχω μένει άφωνος με την αξιοπιστία της BRC μέχρι στιγμής.

_________________
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καταλυτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Σεπ 2017, 00:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 27 Οκτ 2016, 03:52
Δημοσιεύσεις: 1465
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Και μια πολλαπλή εξαγωγής εξάρτημα - περιφεριακό σιτροέν είναι, αλλά κάλιστα ραγίζει λόγω θερμοκρασιών από το αέριο. Όπως και πιστόνια λιωμένα, καμμένες βαλβίδες εξαγωγής, and the list goes on. But, who’s to blame?

Δεν λέω ότι θα συμβούν σε εσένα, και μακάρι να είναι πάντα απροβλημάτιστο. Ωστόσο, η λογική αυτή μου θυμίζει την ελληνική νοοτροπία "το αμάξι προχωράει, πένα είναι". Μέχρι που σταματάει να προχωράει.

Τέλος, καλές οι 78.000km, αλλά με τα χιλιόμετρα που κάνω εγώ, είναι περίπου τρια χρόνια. Το οποίο σαν νούμερο το θεωρώ αρκετά βραχυπρόθεσμο, για ασφαλή συμπεράσματα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Χρήστος


Citroen C4 1.6 Exclusive - Η κορόνα μου
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καταλυτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Σεπ 2017, 09:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02
Δημοσιεύσεις: 3506
:agree

_________________
2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018)
2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- )
MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καταλυτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Σεπ 2017, 10:29 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Ετσι ακριβως. Δε φταιει το υγραεριο που χαλασε πχ ο καταλυτης. Οχι, το Citroen φταιει.

Να γιατι χανω τα μαλλια μου τελικα...

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καταλυτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Σεπ 2017, 13:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2015, 20:57
Δημοσιεύσεις: 581
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη-Καλαμαρια
Reizakos έγραψε:
Και μια πολλαπλή εξαγωγής εξάρτημα - περιφεριακό σιτροέν είναι, αλλά κάλιστα ραγίζει λόγω θερμοκρασιών από το αέριο. Όπως και πιστόνια λιωμένα, καμμένες βαλβίδες εξαγωγής, and the list goes on. But, who’s to blame?

Έχει ραγίσει σε πολλά με βενζίνα ΜΟΝΟ και εκπλήσσομαι που δεν το ξέρεις.
Reizakos έγραψε:
Δεν λέω ότι θα συμβούν σε εσένα, και μακάρι να είναι πάντα απροβλημάτιστο. Ωστόσο, η λογική αυτή μου θυμίζει την ελληνική νοοτροπία "το αμάξι προχωράει, πένα είναι". Μέχρι που σταματάει να προχωράει.

Έχω το background, τις γνωριμίες και την οικονομική άνεση να συντηρώ το όχημα μου με την ακριβή σειρά ανταλλακτικών της Citroen και αν υπάρχει ανταλλακτικό αντικατάστασης με το καινούργιο.
Ποτέ , όχημα μου, δεν με άφησε στον δρόμο.
Reizakos έγραψε:
Τέλος, καλές οι 78.000km, αλλά με τα χιλιόμετρα που κάνω εγώ, είναι περίπου τρια χρόνια. Το οποίο σαν νούμερο το θεωρώ αρκετά βραχυπρόθεσμο, για ασφαλή συμπεράσματα.

Τα ίδια πάνω κάτω χιλιόμετρα κανουμε τα έκανα στα 3.5 χρονια.
Αυτά που χάλασαν δεν σχετίζονται με το LPG τρία όλα κιόλα

1)Πλαστικό ποτηράκι φίλτρου λαδιού, διαρροή λαδιού.(Δεν είχε μπει ακόμα LPG )
2)Ψυγείο καλοριφέρ ζεστού αέρα, διαρροή παραφλού .
3)Τα πλαστικά γρανάζια που ρυθμίζουν την φορά του αέρα (πανω ,κατω κλπ.)

_________________
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Καταλυτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Σεπ 2017, 15:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 27 Οκτ 2016, 03:52
Δημοσιεύσεις: 1465
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
-Το ξέρω καθώς και η δική μου ράγισε, μέσα στην βδομάδα θα αλλαχτεί. Αλλά μετά απο 274.000km. Και μόνο ήπια χρήση δεν έχει αυτό το αμάξι, οπότε ήταν αναμενόμενο. Μιλάμε βέβαια για την εξαίρεση και όχι τον κανόνα. Καθώς με την ίδια λογική, σχεδόν οποιαδήποτε βλάβη που μπορεί να προκληθεί λόγω αερίου, μπορεί και χωρίς αέριο.

-Και πολύ καλά κάνεις φίλε. Έτσι πιστεύω ότι πρέπει. Αν και ότι να βάλεις μερικά πράγματα είναι απροόπτα (πχ. Ντίζες σασμάν που άφησε εμένα). Ωστόσο, στο προήγουμενο ποστ αναφέρομαι ξεκάθαρα στο αέριο.

-Εμένα το αμάξι θέλει 1ο λάμδα. Το βγάζει στο lexia, άναψε check engine για μια μέρα και έσβησε. Γιατί; Γιατί τα fuel trims είναι μέσα στα όρια του κατασκευαστή. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχει θέμα; Το ίδιο ήθελα να πω και για το αέριο. Ότι προχωράει, δεν ανάβουν λαμπάκια, κλπ, δεν σημαίνει και πολλά. Μπορεί βέβαια να είναι τέλεια ρυθμισμένο το δικό σου. Δεν το έχω δει, δεν ξέρω. Μιλάω γενικά για τα misconceptions που υπάρχουν γύρω από το θέμα του αερίου.




Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Χρήστος


Citroen C4 1.6 Exclusive - Η κορόνα μου
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καταλυτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Σεπ 2017, 17:00 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Εντατικα μαθηματα ο Reizakos στο c4...αναγκαστικα αλλωστε...χαχαχα

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καταλυτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Σεπ 2017, 08:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 06 Απρ 2014, 19:20
Δημοσιεύσεις: 132
Καλημέρα.
Την Παρασκευή πήγα Πειραιά για να ρυθμίσω το υγραέριο. Ρυθμίστηκε να κόβει απο τις 4500σαλ και ανω το υγραέριο , απο τις 2700σαλ και μετά να ψεκάζει και βενζίνη και πριν απο αυτές τις στροφές μόνο υγραέριο εκτός κι αν έχει φορτίο το αμάξι (οχι βάρος) οπότε μπαίνει παράλληλα και βενζίνη. Ετσι μου τα είπε ετσι σας τα μεταφέρω. Εγινε και βόλτα για ρύθμιση αλλάχτηκε και ενα φίλτρο και όλα οκ.
Χθές έχοντας κάνει μολις 35χλμ μου άναψε το depollution system faulty. Και κατά την αρχική λειτουργία του υγραεριου πριν 2μιση χρόνια οταν ο συγκεκριμένος μου έκανε την εγκατάσταση και το ρύθμιζε πάντα μου έβγαζε αυτή την ενδειξη εν αντιθέση με αλλο συνεργείο στην Κηφισιά που το ρύθμιζε και δεν έβγαζε τπτ. Ξέρετε τι μπορεί να συμβαίνει;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καταλυτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Σεπ 2017, 09:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Μείγματα. Κάτι συμβαίνει με τα μείγματά σου. Βγάλε εκτός το υγραέριο.

Μπουζί είδατε σε τι κατάσταση είναι; Φοράει μαμάω μπουζί; Μην περιμένεις από κάποιο της σειράς να κάνει σωστή δουλειά.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καταλυτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Σεπ 2017, 09:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
εσύ είσαι Γιάννενα? :hmm

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καταλυτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Σεπ 2017, 09:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
barracuda έγραψε:
εσύ είσαι Γιάννενα? :hmm
Είμαι Γιάννενα. Να περιμένεις τηλέφωνο! Έχω έλλειψη από πλευρικά Gs. Θα μείνω κοντά 2 βδομάδες στην πόλη σας. Και είμαι άμπουζος εδώ.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καταλυτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Σεπ 2017, 10:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 06 Απρ 2014, 19:20
Δημοσιεύσεις: 132
bakevang έγραψε:
Μείγματα. Κάτι συμβαίνει με τα μείγματά σου. Βγάλε εκτός το υγραέριο.

Μπουζί είδατε σε τι κατάσταση είναι; Φοράει μαμάω μπουζί; Μην περιμένεις από κάποιο της σειράς να κάνει σωστή δουλειά.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Το εχω βγάλει ήδη εκτός το υγραέριο. Αυριο θα παω να δουν τι σφάλμα εχει βγάλει. Φοράει μαμα μπουζί της citroen τα οποία είναι κλειστός κωδικός και αλλάχτηκαν προ δεκαημέρου.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 5 [ 71 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

Μυριζει ο καταλυτης!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Tolis
Απαντήσεις: 30
Μεταλικος καταλυτης 200ης ή 300αρης?
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Haris_c4_1.4
Απαντήσεις: 1
καταλυτης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: stergios
Απαντήσεις: 7
DPF + καταλυτης + εολυς+εργασια
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: zetor
Απαντήσεις: 17
Καταλύτης c3 diesel 2014
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: bandicoot92
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια