redfever έγραψε:
vpafi έγραψε:
Το ποιο πιθανό λοιπόν στα χιλιομετρα που έγραφε όταν το πήρες να είχε μπροστά έναν άσο ή και δυο.
Έχεις πμ
Τα χιλιομετρα με απολυτη σιγουρια ειναι πραγματικα!!!σημερα το πρωι που το τσεκαρα λιγο μονος μου χανει απο το ρακορακι της εισαγωγης,απο το σπειρωμα συγκεκριμενα..το θεμα ειναι η βλαβη που αναβει χωρις καμια αλλγη στη συμπεριφορα του αυτοκινητου αλλα και το οτι θελω να κανω καθαρισμο και μου λενε κατι εξωγηινα πραγματα!!
Παρεπιπτοντως η διαρροη που βρηκα ειναι στο Νο2 μπεκ που συμπτωματικα αναβει και βλαβη!!
Δοκίμασε να το σφίξεις. Όμως ίσως θέλουν αλλαγή πλέον τα seal εκεί.
Το παρακάτω βίντεο μιλάει για το πρόβλημα. Είναι άλλος κινητήρας του γκρούπ, αλλά τα πράγματα είναι παρόμοιας λογικής.
https://youtu.be/jTi3bxWGV6oΑν οι φλάντζες τα χουν φτύσει το κόστος πρέπει να είναι γύρω στο 500αρικο. Βαγγέλη το συζητήσαμε και παλιότερα, γιατί μου είχε πει ο μηχανικός μου να τσεκαρουμε σύσφιξη, γιατί χαλάρωνε το παξιμάδι και με το καιρό χαλούσαν και οι φλάντζες. Τώρα μπορεί σε όλα να κάνω λαθος, αλλά όταν τον δω θα τα πούμε.
azzazel έγραψε:
Εγώ πλήρωσα 60 ευρώ για έλεγχο και καθαρισμό των μπεκ στα Γιαννιτσά. Για εργατικά δεν μπορώ να σου απαντήσω με ακρίβεια μιας και έγινε μαζί με το σέρβις των 150.000km
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φίλε azzazel νομίζω έχεις θα περισσότερα χιλιόμετρα εδώ από όλους μας. Χρήσιμες οι εμπειρίες σου. Τα μπεκ τα καθάρισες προληπτικά;
Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk