redfever έγραψε:
Lohias^ έγραψε:
redfever έγραψε:
Το ειδα το βιντεο φιλε,ειναι πολυ κατατοπιστικο και οντως πιστευω οτι κατι τετοιο πρεπει να αυμβαινει αλλα ειναι διαφορετικου τυπου τα μπεκ του βιντεο με τα μπεκ που ειναι πανω στο αμαξι..Δευτερη φορα σημερα στο συνεργειο ειδαμε τελικα οτι το πετρελαιο προερχεται απο το σημειο επαφης του μπεκ με το μπλοκ της μηχανης..Τα παιδια στο συνεργειο μου ειπαν να κανουμε αλλαγη μπεκ λογω του οτι το συγκεκριμενο βγαζει και βλαβη,και οτι δεν υπαρχει καποια αλλη λυση!!!εχει κανενας να προτεινει κατι η να κανω αντικατασταση του μπεκ;;
Θα έλεγα όχι αλλαγή μπεκ. Αν έχει πετρέλαιο-βρωμια εκεί γύρω σημαίνει ότι υπάρχει θέμα διαρροής... Νομίζω ότι αλλάζοντας τις φλάντζες το θέμα στρώνει. Θα ρωτήσω αύριο τον δικό μου που είχε φτιάξει κάτι πρόσφατα και θα σου πω μόλις έχω νέα.
Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και εγω δεν τεινω προς αλλαγη μπεκ,θα περιμενω μηνυμα σου!!
Λοιπόν μίλησα και μου είπε τα εξής:
---Καταρχην οι φλάντζες είναι φθηνες, κάνει γύρω στα 5€ εκάστη, οπότε δεν ισχύει το παραπάνω κόστος που είπα σε άλλο ποστ.
---Σε καμία περίπτωση ΔΕΝ αλλάζεις μπεκ(είναι αρκετά ακριβό και χρειάζεται ΣΠΑΝΙΑ). Και κάτι να έχει επισκευάζεται
---Σε όσα του έχουν τύχει μέχρι τωρα, απλά είτε ήθελαν ΜΟΝΟ ΣΦΙΞΙΜΟ Ή ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΝΤΖΩΝ (τα seals που λέμε)
---Αν το μπεκ επιμένει και μετά, τότε ξεκινάτε από "καλιμπραρισμα".
--- Με ρωτούσε τι ακριβώς έλεγε η βλάβη, αν είχε κάποια άλλη λεπτομέρεια.
Όπως μου τα είπε σου τα λέω, οπότε δε μπορώ να περιγράψω κάτι παραπάνω. Ελπίζω να βγάλεις άκρη.
Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk