Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 07:06 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 6 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Διαφορά πριν και μετά το ζέσταμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Μάιος 2007, 23:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 15 Μάιος 2007, 23:29
Δημοσιεύσεις: 79
Τοποθεσία: Aθήνα
Πρόσφατα αγόρασα το C4 1.4 ΧΤ και ακόμα δεν έχει τελειώσει η περίοδος στρωσίματος. Ωστόσο παρατηρω μία διαφορα στην συμπεριφορα του κινητήρα πριν και μετά το ζέσταμα που δεν νομίζω να σχετίζεται με το στρώσιμο. Σε αντίθεση με το παλιό μου 106 στο C4 ο κινητήρας αποδίδει καλυτερα με 1η ταχυτητα κρύος παρα όταν ζεσταθεί. Ανεβαζει δηλαδή γρηγοροτερα στροφες όταν είναι κρυος. ΣΤο 106 γινόταν ακριβως το αντίθετο που μοιαζει και πιο λογικό. Έχει κανείς καμία παρόμοια εμπειρία? ΤΙ πρέπει να κάνω?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Μάιος 2007, 23:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:58
Δημοσιεύσεις: 273
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
δεν πρεπει να κανεις τιποτα.την διαφορα αυτη την παρατηρεις γιατι οταν το αμαξι ειναι κρυο ο εγκεφαλος κανει εμπλουτισμο του μιγματος με λιγο παραπανω βενζινη γιαυτο και η καλυτερη αποδοση.

_________________
ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Μάιος 2007, 00:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 15 Μάιος 2007, 23:29
Δημοσιεύσεις: 79
Τοποθεσία: Aθήνα
Κι εγώ αυτό σκέφτηκα όμως με παραξένεψε το γεγονός ότι στο 106 γινόταν ακριβώς το αντίθετο και σκέφτηκα ότι το λογικό ειναι να μην πίεζεται ο κινητήρας όσο είναι κρύος. Κι έτσι αυτό που συμβαίνει μου φάνηκε παράλογο. Πρέπει πάντως να ειναι θεμα εγκεφάλου απλά φοβάμαι μην εχει γίνει κάποιος λάθος προγραμματισμός...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Μάιος 2007, 00:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:58
Δημοσιεύσεις: 273
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
δεν εχει γινει τιποτα απλα ο ενας κινητηρας με τον αλλον εχουν τελειος διαφορετικη χαρτογραφιση.

_________________
ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Μάιος 2007, 09:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
ναι βρε δεν ειναι να ανησυχείς


βέβαια καλο θα ηταν να μην το ζορίζεις οσο ειναι ακομα κρυο .

περίμενε να ζεσταθει και μετα πιες του το αίμα !!

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Μάιος 2007, 11:39 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Αντωνόπουλος Παναγιώτης έγραψε:
Κι εγώ αυτό σκέφτηκα όμως με παραξένεψε το γεγονός ότι στο 106 γινόταν ακριβώς το αντίθετο και σκέφτηκα ότι το λογικό ειναι να μην πίεζεται ο κινητήρας όσο είναι κρύος. Κι έτσι αυτό που συμβαίνει μου φάνηκε παράλογο. Πρέπει πάντως να ειναι θεμα εγκεφάλου απλά φοβάμαι μην εχει γίνει κάποιος λάθος προγραμματισμός...


Παναγιωτη περνα απο εδω http://www.greekcitroenclub.gr/forum/vi ... &start=780 για να γνωριστουμε καλυτερα :thumbup

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 6 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Καλημερα (μια δεκαετια μετα)!
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: krupy
Απαντήσεις: 8
Αγορα c3 II 1.4 με TU3 η 1.4 Vti 95hp του 2010 και μετα
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: tripas
Απαντήσεις: 3
Citroën C2 Διαφορά VTS - VTR
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 31
προβλημα μετα απο αλλαγη μπαταριας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: kostasc476
Απαντήσεις: 12
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ