Πρόσφατα αγόρασα το C4 1.4 ΧΤ και ακόμα δεν έχει τελειώσει η περίοδος στρωσίματος. Ωστόσο παρατηρω μία διαφορα στην συμπεριφορα του κινητήρα πριν και μετά το ζέσταμα που δεν νομίζω να σχετίζεται με το στρώσιμο. Σε αντίθεση με το παλιό μου 106 στο C4 ο κινητήρας αποδίδει καλυτερα με 1η ταχυτητα κρύος παρα όταν ζεσταθεί. Ανεβαζει δηλαδή γρηγοροτερα στροφες όταν είναι κρυος. ΣΤο 106 γινόταν ακριβως το αντίθετο που μοιαζει και πιο λογικό. Έχει κανείς καμία παρόμοια εμπειρία? ΤΙ πρέπει να κάνω?
δεν πρεπει να κανεις τιποτα.την διαφορα αυτη την παρατηρεις γιατι οταν το αμαξι ειναι κρυο ο εγκεφαλος κανει εμπλουτισμο του μιγματος με λιγο παραπανω βενζινη γιαυτο και η καλυτερη αποδοση.
_________________ ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!
Κι εγώ αυτό σκέφτηκα όμως με παραξένεψε το γεγονός ότι στο 106 γινόταν ακριβώς το αντίθετο και σκέφτηκα ότι το λογικό ειναι να μην πίεζεται ο κινητήρας όσο είναι κρύος. Κι έτσι αυτό που συμβαίνει μου φάνηκε παράλογο. Πρέπει πάντως να ειναι θεμα εγκεφάλου απλά φοβάμαι μην εχει γίνει κάποιος λάθος προγραμματισμός...
Κι εγώ αυτό σκέφτηκα όμως με παραξένεψε το γεγονός ότι στο 106 γινόταν ακριβώς το αντίθετο και σκέφτηκα ότι το λογικό ειναι να μην πίεζεται ο κινητήρας όσο είναι κρύος. Κι έτσι αυτό που συμβαίνει μου φάνηκε παράλογο. Πρέπει πάντως να ειναι θεμα εγκεφάλου απλά φοβάμαι μην εχει γίνει κάποιος λάθος προγραμματισμός...
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση