Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 25 Απρ 2024, 11:11 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 19 Μάιος 2017, 15:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Update: Χθες το βράδυ πήρε την μια, μια χαρά, ούτε μπαμπούρισμα ούτε τίποτα μικρή διαδρομή, στην δεύτερη φορά έκανε λίγο μπαμπούρισμα (20 λεπτά αφού τελείωσε η πρώτη διαδρομή) στο ρελαντί, δίνω λίγο στροφές, του περνάει, άλλο 1 τέταρτο διαδρομή, στάση 10 λεπτά. Τρίτη εκκίνηση οκ χωρίς μπαμπούρισμα, λίγο πιο κάτω δίνω γκάζι, κόμπιασμα - τρέμουλο, check engine- antipollution faulty δεν τράβαγε από τις 2500 και πάνω, μπαμπούριαζε συνέχεια στην διαδρομή, 1 τέταρτο Αττική οδό, με το ζόρι έπιασε 110 αφού πήρα φόρα στις κατηφόρες της περιφερειακής Υμηττού με το check να αναβοσβήνει συνεχεια. Στάση με σβήσιμο, πέρνει αμέσως, antipollution και check σταθερό αλλά τράβαγε χωρίς τρέμουλο κλπ. Σήμερα δεν το κίνησα, ίσως αύριο το κινήσω για να πάω στον Θανάση να το μπριζώσουμε γιατί ο άνθρωπος πολύ σωστά τηλεφωνικά δεν κάνει διάγνωση. Οπότε, όποτε πάω Θανάση θα έχουμε και την διάγνωση, αν και μέχρι στιγμής δείχνει να είναι αυτό που είπε ο Μάνθος.

Update 22/05/2017 Πήγα σήμερα στον Παυλίδη, το μπριζώσαν, misfire στον πρώτο κύλινδρο και δημιούργησε πρόβλημα στον μετβλητό που προσπαθούσε να το διορθώσει. Είδαμε και τα καυσαέρια, και το μενού λέει: μπουζί και πολλαπλασιαστή. Και καλά να είναι τα μπουζί μου είπε ότι το καλύτερο είναι όταν αλλάζει πολλαπλασιαστής να αλλάζουν και τα μπουζί. Σβήσανε τα σφάλματα και από βδομάδα πάω για τετράδα μπουζί και πολλαπλασιαστή. Delphi είναι ο δικός του, από την μάνα του και θα προσπαθήσω να βρω ίδιον.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Μάιος 2017, 15:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
Με απόλυτο σεβασμό στους ειδικούς και την διάγνωση εγώ θα είχα στο μυαλό μου και την ασφαλειοθήκη....αν και ο μόνος τρόπος είναι να δοκιμάσεις αλλο πολλαπασιαστη ή αλλη ασφαλειοθηκη και να δεις τι φταίει...

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Μάιος 2017, 15:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Το θεμα είναι ότι και τα καυσαέρια έδειξαν πρόβλημα στην καύση με τα σφάλματα σβησμένα (από παρασκευή μεσημέρι έως σήμερα που σβήσαμε τα σφάλματα, ειχε και το αμάξι σβήσει το check engine και το antipollution faulty) και δουλεύει χωρίς πρόβλημα. Το αμάξι είναι το 1400 που σπάνια βγάζει πρόβλημα στην ασφαλειοθήκη, τουλάχιστον όχι τόσο εύκολα όπως το 1600. Η ασφαλειοθήκη δεν έβγαλε κάποιο πρόβλημα στο diagbox.

Λέω να πάρω αυτά με τα δεδομένα που έχω έως στιγμής:
μπουζί: ΜΠΟΥΖΙ BOSCH (https://www.onparts.gr/citroen-c4-coupe ... 45187.html)

και πολλαπλασιαστή: DELPHI https://www.onparts.gr/citroen-c4-coupe-la_-1-4-16v-88hp-88hp/antallaktika/trofodosia-anaflexi/pollaplasiastis/pollaplasiastis-delphi-dlgn10239.html

με το σύνολο να βγαίνει στα 115 ευρώ. Δεν με παίρνει καλοκαιριάτικα να με αφήσει σε καμιά εθνική με το μωρό να γκρινιάζει πίσω και την γυναίκα να ξεφυσάει. Οπότε τα παίρνω, μιας και είναι ο πολλαπλασιαστής ο μαμίσιος του με 10 χρονάκια στην πλάτη του και τα μπουζί 5ετίας με σχεδόν 60.000 χλμ πάνω τους.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Μάιος 2017, 16:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Βασίλη, δες μπουζί NGK! :thumb

Ακόμα και στο Ιαπωνικό, το NGK έναντι του Denso, υπερτερεί.

Τώρα φορά Bosch και τα κατατάσσω 2α στη λίστα προτίμησης.

Υ.Γ.: Με τα Denso και μάλιστα ιριδίου μέσα σε 29.000 χλμ., το διάκενο είχε ξεφύγει πάρα πολύ... Και μου είπε ο Βεγλ., καλύτερα NGK ή Bosch. Ο άνθρωπος επαληθεύτηκε.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Μάιος 2017, 16:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Δεν θυμάμαι αν με NGK η Denso είχαν παρατηρηθεί κάποια θεματάκια με το κινητήρα μου, Equem έχω επάνω τώρα.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Μάιος 2017, 16:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Στο Citroen και γω Eyquem φοράω τώρα και τα θεωρώ μια χαρά. Ο Βεγλ. με έπεισε πάλι στο επόμενο να βάλουμε NGK.
Πάντως στο Suzuki που έχει και υγραέριο, σαν τα NGK, δεν έχω ξαναβάλει ποτέ!

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Μάιος 2017, 17:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:02
Δημοσιεύσεις: 482
Τοποθεσία: ΑΛΜΥΡΌΣ ΒΌΛΟΣ
Εικόνες: 0
Ασφαλειοθήκη από την ημέρα που κυκλοφορίας των updated (Οι πειραγμένες) δεν έχουν θέματα...
Μπουζί Eyquem ιριδιου σε κάθε αλλαγή... Λέγοντας αλλαγή, βαριά 30000 χλμ...
Με τρύπιο καταλύτη εσωτερικά, μέχρι να τον αλλάξω και μόνιμο Depolution λάθος αναμενο ποτέ δεν έκανε αρρυθμίες στις στροφές κρύο η ζεστό... Οπότε σε μπουζί η πολλαπλασιαστη είμαι για τη βλάβη...

_________________
400.000 + χλμ - 350.000 + tuned :P


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Μάιος 2017, 17:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Ιριδίου στο 14άρι να βάζει φωτιές στην άσφαλτο, απλά και πολύ του είναι :laugh :laugh

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Μάιος 2017, 08:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 21:49
Δημοσιεύσεις: 601
Τοποθεσία: Athens
Bill30f έγραψε:
Δεν θυμάμαι αν με NGK η Denso είχαν παρατηρηθεί κάποια θεματάκια με το κινητήρα μου, Equem έχω επάνω τώρα.


Εδώ στο forum κάποιος μου είχε αναφέρει σαν προβληματικά τα Denso. Κοντεύουν 2 χρόνια που έχω βάλει Denso πλατίνας ιριδίου σε c4 2007 1.4 και κατα την λειτουργία δεν έχω κάποιο πρόβλημα, εκτός από όταν το βάζω μπροστά κρύο και μερικές φορές στα πρώτα μέτρα δεν τραβάει και κάνει λες και γίνεται σεισμός. Δεν ξέρω όμως αν φταίνε τα μπουζί μιας και δεν θυμάμαι αν μου το έκανε και πριν με τα bosch πλατίνας ιριδίου που είχα.


Bill30f έγραψε:
Ιριδίου στο 14άρι να βάζει φωτιές στην άσφαλτο, απλά και πολύ του είναι :laugh :laugh


Λες και βάζει φωτιά το 16άρι...εδώ το 2λιτρο είναι αργό για τα άλογα που έχει. Τα πλατίνας ιριδίου τα βάζεις γιατί αντέχουν περισσότερα χιλιόμετρα με το υγραέριο.


Τελευταία επεξεργασία από loeb και Τρί 23 Μάιος 2017, 08:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω loeb στις Τρί 23 Μάιος 2017, 08:33.
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Μάιος 2017, 11:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:02
Δημοσιεύσεις: 482
Τοποθεσία: ΑΛΜΥΡΌΣ ΒΌΛΟΣ
Εικόνες: 0
loeb έγραψε:
Λες και βάζει φωτιά το 16άρι...εδώ το 2λιτρο είναι αργό για τα άλογα που έχει. Τα πλατίνας ιριδίου τα βάζεις γιατί αντέχουν περισσότερα χιλιόμετρα με το υγραέριο.


Δεν ξέρω τι κάνει η όχι σε άλλους... Ούτε έχω αέριο ούτε θέλω να ακούω για τέτοια χαζομάρα, για εμένα προσωπικά...
Ξέρω μόνο ότι τα συγκεκριμένα μπουζί ιριδιου πάνε καλύτερα από οτιδήποτε άλλο δοκίμασα στο δικό μου αμάξι... :wrc

_________________
400.000 + χλμ - 350.000 + tuned :P


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Μάιος 2017, 11:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Δεν έχω υγραέριο παιδιά, μην μπερδευόμαστε, μαμά είναι το αμάξι, ούτε πρόγραμμα, ούτε κ&ν τίποτα.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Μάιος 2017, 13:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιουν 2015, 10:55
Δημοσιεύσεις: 249
Ας είχα το 2λιτρο και ας με λέγανε αργό!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Μάιος 2017, 14:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56
Δημοσιεύσεις: 2772
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
C4LA1.4 Manos έγραψε:
Ας είχα το 2λιτρο και ας με λέγανε αργό!

:D

_________________
Εικόνα
C4 Coupe 1.6 16V LPG *253000 km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Μάιος 2017, 14:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 21:49
Δημοσιεύσεις: 601
Τοποθεσία: Athens
Συγγνώμη λάθος μου για το υγραέριο, δεν το πρόσεξα! Όσο για το διλιτρο μακάρι να το είχα κι εγώ αλλά με την κατανάλωση του 1.4!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 4 [ 46 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρόβλημα με το ταχύμετρο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: daskalos
Απαντήσεις: 5
πρόβλημα συστήματος υγραεριοκίνησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: vasilisc5
Απαντήσεις: 49
Θορυβος στο ρελαντί citroen c3 diesel 1400 2014
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Προβλημα με καθρέφτη
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: PCDOCTOR
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 25 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ