Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 12:11 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Απρ 2017, 20:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Όταν βάζεις μπροστά ούτως ή άλλως ανάβει το check και σβήνει μετά από λίγο. Αν δεν προκύψει μόνιμο πρόβλημα έως τον Οκτώμβρη που θα κάνω το σέρβις θα ψαχτώ περρισσότερο διεξοδικά, αλλά είναι δύσκολη η διερεύνηση περιστασιακού προβλήματος που ούτε ως misfire δεν καταγράφηκε.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Απρ 2017, 20:15 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Ναι εννοω να μενει το check :)

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Απρ 2017, 20:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
vil έγραψε:
γι αυτό είμαστε εδώ μέσα για να διαφωνούμε και να μαθαίνουμε...αν συμφωνούσαμε θα ήμασταν προβληματικοί!!!!
για πες λοιπόν....


Λογικά κρύο δουλεύει στα 220 και ζεστό στα 0,70.Για μιλιβόλτ μιλάω.
Αν είναι ο δεύτερος,περνάει μετά τον εγκέφαλο η ένδειξη,όχι πρίν.
Σε λίγο θα ανάψει και τσέκ.
Πως το βλέπεις bro?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Απρ 2017, 21:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
στο κρυο τα mV ειναι κουκουρουκου .... παιζουν απο 0-1000, για τον λογο αυτο οι "λ" που χρησιμοποιουν στην PSA και οχι μονο, ειναι 4 wire
με αντισταση. Οσο το αυτοκινητο ειναι κρυο το αφηνει να κανει οτι θελει ο βασικος χαρτης κρυας εκκινησης χωρις PID control, εχοντας ομως για γρηγοροτερη θερμανση, του αισθητηρα "λ", την αντισταση ενεργοποιημενη, ωστε οταν η τιμη της θερμοκρασιας του κινητηρα που διαβαζει ο εγκεφαλος περασει το set point για αλλαγη του control σε PID ο αισθητηρας (λ) να ειναι σε θερμοκρασια που να μπορει να κανει αυτο για το οποιο ειναι φτιαγμενος και τοποθετημενος στο σημειο.
Υ.Γ. "P.I.D." : proportional–integral–derivative.
κοινος, αναλογικος ελεγχος με αναδραση, κλειστου βρογχου.

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Απρ 2017, 22:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56
Δημοσιεύσεις: 2772
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
vil έγραψε:
στο κρυο τα mV ειναι κουκουρουκου .... παιζουν απο 0-1000, για τον λογο αυτο οι "λ" που χρησιμοποιουν στην PSA και οχι μονο, ειναι 4 wire
με αντισταση. Οσο το αυτοκινητο ειναι κρυο το αφηνει να κανει οτι θελει ο βασικος χαρτης κρυας εκκινησης χωρις PID control, εχοντας ομως για γρηγοροτερη θερμανση, του αισθητηρα "λ", την αντισταση ενεργοποιημενη, ωστε οταν η τιμη της θερμοκρασιας του κινητηρα που διαβαζει ο εγκεφαλος περασει το set point για αλλαγη του control σε PID ο αισθητηρας (λ) να ειναι σε θερμοκρασια που να μπορει να κανει αυτο για το οποιο ειναι φτιαγμενος και τοποθετημενος στο σημειο.
Υ.Γ. "P.I.D." : proportional–integral–derivative.
κοινος, αναλογικος ελεγχος με αναδραση, κλειστου βρογχου.

Ε ; :D
Κοντεψα να καψω εγκεφαλο Βασιλη :D

_________________
Εικόνα
C4 Coupe 1.6 16V LPG *253000 km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Απρ 2017, 22:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
σαν εξωδικο ανυποστατης κατηγοριας ειναι... :D

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Απρ 2017, 23:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56
Δημοσιεύσεις: 2772
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
barracuda έγραψε:
σαν εξωδικο ανυποστατης κατηγοριας ειναι... :D

:laugh

_________________
Εικόνα
C4 Coupe 1.6 16V LPG *253000 km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Απρ 2017, 23:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
αυτο ειναι και σ οποιον αρεσει.... :laugh :laugh :laugh

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Απρ 2017, 23:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
αφου και ο Μανθος μολις το διαβασε πηγε καπακι για υπνο.. :D

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Απρ 2017, 23:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56
Δημοσιεύσεις: 2772
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
barracuda έγραψε:
αφου και ο Μανθος μολις το διαβασε πηγε καπακι για υπνο.. :D

:laugh :laugh :laugh ...σταματαααα... :laugh :laugh :laugh

_________________
Εικόνα
C4 Coupe 1.6 16V LPG *253000 km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Απρ 2017, 23:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
vil έγραψε:
στο κρυο τα mV ειναι κουκουρουκου .... παιζουν απο 0-1000, για τον λογο αυτο οι "λ" που χρησιμοποιουν στην PSA και οχι μονο, ειναι 4 wire
με αντισταση. Οσο το αυτοκινητο ειναι κρυο το αφηνει να κανει οτι θελει ο βασικος χαρτης κρυας εκκινησης χωρις PID control, εχοντας ομως για γρηγοροτερη θερμανση, του αισθητηρα "λ", την αντισταση ενεργοποιημενη, ωστε οταν η τιμη της θερμοκρασιας του κινητηρα που διαβαζει ο εγκεφαλος περασει το set point για αλλαγη του control σε PID ο αισθητηρας (λ) να ειναι σε θερμοκρασια που να μπορει να κανει αυτο για το οποιο ειναι φτιαγμενος και τοποθετημενος στο σημειο.
Υ.Γ. "P.I.D." : proportional–integral–derivative.
κοινος, αναλογικος ελεγχος με αναδραση, κλειστου βρογχου.



Διαφωνώ bro.

Μην ξεχνάς το "cross count",δλδ την τάση που έχει ο σωστός αισθητήρας να πηγαινοέρχεται απο το φτωχό στο πλούσιο και αντίστροφα.
Μια φορά το δευτερόλεπτο όμως,Εδώ είναι η διαφωνία μας.
Του Μπίλλυ πηγαίνει παραπάνω γι αυτό συμπεριφέρεται έτσι.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Τελευταία επεξεργασία από Tzakos και Τρί 25 Απρ 2017, 23:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Απρ 2017, 23:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
που ακριβως αδερφε?

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Απρ 2017, 08:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Αδερφουλη ο "λ" ειναι αισθητηρας και δινει τιμες συνεχως...το "cross count" (δειγματολυπτικος ελεγχος) ειναι θεμα εγκεφαλου (καθε ποτε θελω να διαβαζω και να συγκρινω αναλογα με τον κυκλο εργασιας του επεξεργαστη).... εχει CPU που εχουν κυκλο 25ms και αλλες που εχουν κυκλο εργασιας 1000ms
εχω την εντυπωση οτι ο κυκλος εργασιας των CPU του C4 ειναι πολυ μικροτερος των 1000ms.
αν η μετρηση δεν ειναι στο ευρος τιμων που εχει οριστει στην CPU τοτε το αποτελεσμα ειναι "CHECK ENGINE".
Αλλα ολα αυτα αφου το μοτερ εχει ερθει σε θερμοκρασια λειτουργιας που ενεργοποιηται ο ελεγχος κλειστου βρόγχου (PID).
στα 1-2 λεπτα απο την στιγμη που θα εκκινησεις τον κινητηρα δεν εχει φτασει σε θερμοκρασια τετοια ακομη και αν η θερμοκρασια περιβάλλοντος ειναι 40 oC.
ειμαι σιγουρος οτι τον πρωτο "λ" τον αγνοεί ο εγκεφαλος οταν ειναι κρυο το μοτερ.

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Απρ 2017, 13:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Αδερφούλη εγώ λέω για τον δεύτερο.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Απρ 2017, 21:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
τα ίδια ισχύουν και για τον δεύτερο bro!!! ακομη μεγαλυτερος χρονος για να φτασει την θερμοκρασια σωστης λειτουργειας,
και μάλιστα με ακόμη μεγαλύτερες ανοχές στις τιμές του λόγο παρεμβολής του τριοδικού καταλυτικού μετατροπέα!!!

και για να μην λεω -λες και μπερδευομάστε ας αλλαξει μια τετραδα μπουζακια ο μπιλ (που ειναι και τζαμπα σε σχεση με οτιδηποτε αλλο) και ας μας πει τι εγινε!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 4 [ 46 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρόβλημα με Τηλεχειρισμό σε Xsara 2004 1.4
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: nadin
Απαντήσεις: 5
προβλημα με το C2 ΜΟΥ!!!!!!!!
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: lefki
Απαντήσεις: 124
προβλημα εκκινησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: gius
Απαντήσεις: 2
Citroen C4 (2005) Πρόβλημα: ΠΟΛΥ νερό στη μοκέτα του οδηγού!
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Kostas75
Απαντήσεις: 22
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια