Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Bill30f
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι.. Δημοσιεύτηκε: Τρί 25 Απρ 2017, 20:14 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53 Δημοσιεύσεις: 3229
|
Όταν βάζεις μπροστά ούτως ή άλλως ανάβει το check και σβήνει μετά από λίγο. Αν δεν προκύψει μόνιμο πρόβλημα έως τον Οκτώμβρη που θα κάνω το σέρβις θα ψαχτώ περρισσότερο διεξοδικά, αλλά είναι δύσκολη η διερεύνηση περιστασιακού προβλήματος που ούτε ως misfire δεν καταγράφηκε.
_________________ Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι.. Δημοσιεύτηκε: Τρί 25 Απρ 2017, 20:15 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Ναι εννοω να μενει το check
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι.. Δημοσιεύτηκε: Τρί 25 Απρ 2017, 20:40 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
vil έγραψε: γι αυτό είμαστε εδώ μέσα για να διαφωνούμε και να μαθαίνουμε...αν συμφωνούσαμε θα ήμασταν προβληματικοί!!!! για πες λοιπόν.... Λογικά κρύο δουλεύει στα 220 και ζεστό στα 0,70.Για μιλιβόλτ μιλάω. Αν είναι ο δεύτερος,περνάει μετά τον εγκέφαλο η ένδειξη,όχι πρίν. Σε λίγο θα ανάψει και τσέκ. Πως το βλέπεις bro?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι.. Δημοσιεύτηκε: Τρί 25 Απρ 2017, 21:08 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
στο κρυο τα mV ειναι κουκουρουκου .... παιζουν απο 0-1000, για τον λογο αυτο οι "λ" που χρησιμοποιουν στην PSA και οχι μονο, ειναι 4 wire με αντισταση. Οσο το αυτοκινητο ειναι κρυο το αφηνει να κανει οτι θελει ο βασικος χαρτης κρυας εκκινησης χωρις PID control, εχοντας ομως για γρηγοροτερη θερμανση, του αισθητηρα "λ", την αντισταση ενεργοποιημενη, ωστε οταν η τιμη της θερμοκρασιας του κινητηρα που διαβαζει ο εγκεφαλος περασει το set point για αλλαγη του control σε PID ο αισθητηρας (λ) να ειναι σε θερμοκρασια που να μπορει να κανει αυτο για το οποιο ειναι φτιαγμενος και τοποθετημενος στο σημειο. Υ.Γ. "P.I.D." : proportional–integral–derivative. κοινος, αναλογικος ελεγχος με αναδραση, κλειστου βρογχου.
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
Θάνος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι.. Δημοσιεύτηκε: Τρί 25 Απρ 2017, 22:20 |
|
Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56 Δημοσιεύσεις: 2772 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 0
|
vil έγραψε: στο κρυο τα mV ειναι κουκουρουκου .... παιζουν απο 0-1000, για τον λογο αυτο οι "λ" που χρησιμοποιουν στην PSA και οχι μονο, ειναι 4 wire με αντισταση. Οσο το αυτοκινητο ειναι κρυο το αφηνει να κανει οτι θελει ο βασικος χαρτης κρυας εκκινησης χωρις PID control, εχοντας ομως για γρηγοροτερη θερμανση, του αισθητηρα "λ", την αντισταση ενεργοποιημενη, ωστε οταν η τιμη της θερμοκρασιας του κινητηρα που διαβαζει ο εγκεφαλος περασει το set point για αλλαγη του control σε PID ο αισθητηρας (λ) να ειναι σε θερμοκρασια που να μπορει να κανει αυτο για το οποιο ειναι φτιαγμενος και τοποθετημενος στο σημειο. Υ.Γ. "P.I.D." : proportional–integral–derivative. κοινος, αναλογικος ελεγχος με αναδραση, κλειστου βρογχου. Ε ; Κοντεψα να καψω εγκεφαλο Βασιλη
_________________
C4 Coupe 1.6 16V LPG *253000 km
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι.. Δημοσιεύτηκε: Τρί 25 Απρ 2017, 23:22 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
vil έγραψε: στο κρυο τα mV ειναι κουκουρουκου .... παιζουν απο 0-1000, για τον λογο αυτο οι "λ" που χρησιμοποιουν στην PSA και οχι μονο, ειναι 4 wire με αντισταση. Οσο το αυτοκινητο ειναι κρυο το αφηνει να κανει οτι θελει ο βασικος χαρτης κρυας εκκινησης χωρις PID control, εχοντας ομως για γρηγοροτερη θερμανση, του αισθητηρα "λ", την αντισταση ενεργοποιημενη, ωστε οταν η τιμη της θερμοκρασιας του κινητηρα που διαβαζει ο εγκεφαλος περασει το set point για αλλαγη του control σε PID ο αισθητηρας (λ) να ειναι σε θερμοκρασια που να μπορει να κανει αυτο για το οποιο ειναι φτιαγμενος και τοποθετημενος στο σημειο. Υ.Γ. "P.I.D." : proportional–integral–derivative. κοινος, αναλογικος ελεγχος με αναδραση, κλειστου βρογχου. Διαφωνώ bro. Μην ξεχνάς το "cross count",δλδ την τάση που έχει ο σωστός αισθητήρας να πηγαινοέρχεται απο το φτωχό στο πλούσιο και αντίστροφα. Μια φορά το δευτερόλεπτο όμως,Εδώ είναι η διαφωνία μας. Του Μπίλλυ πηγαίνει παραπάνω γι αυτό συμπεριφέρεται έτσι.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
Τελευταία επεξεργασία από Tzakos και Τρί 25 Απρ 2017, 23:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι.. Δημοσιεύτηκε: Τρί 25 Απρ 2017, 23:28 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
που ακριβως αδερφε?
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι.. Δημοσιεύτηκε: Τετ 26 Απρ 2017, 08:52 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
Αδερφουλη ο "λ" ειναι αισθητηρας και δινει τιμες συνεχως...το "cross count" (δειγματολυπτικος ελεγχος) ειναι θεμα εγκεφαλου (καθε ποτε θελω να διαβαζω και να συγκρινω αναλογα με τον κυκλο εργασιας του επεξεργαστη).... εχει CPU που εχουν κυκλο 25ms και αλλες που εχουν κυκλο εργασιας 1000ms εχω την εντυπωση οτι ο κυκλος εργασιας των CPU του C4 ειναι πολυ μικροτερος των 1000ms. αν η μετρηση δεν ειναι στο ευρος τιμων που εχει οριστει στην CPU τοτε το αποτελεσμα ειναι "CHECK ENGINE". Αλλα ολα αυτα αφου το μοτερ εχει ερθει σε θερμοκρασια λειτουργιας που ενεργοποιηται ο ελεγχος κλειστου βρόγχου (PID). στα 1-2 λεπτα απο την στιγμη που θα εκκινησεις τον κινητηρα δεν εχει φτασει σε θερμοκρασια τετοια ακομη και αν η θερμοκρασια περιβάλλοντος ειναι 40 oC. ειμαι σιγουρος οτι τον πρωτο "λ" τον αγνοεί ο εγκεφαλος οταν ειναι κρυο το μοτερ.
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι.. Δημοσιεύτηκε: Τετ 26 Απρ 2017, 13:48 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Αδερφούλη εγώ λέω για τον δεύτερο.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα στο ρελαντι.. Δημοσιεύτηκε: Τετ 26 Απρ 2017, 21:40 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
τα ίδια ισχύουν και για τον δεύτερο bro!!! ακομη μεγαλυτερος χρονος για να φτασει την θερμοκρασια σωστης λειτουργειας, και μάλιστα με ακόμη μεγαλύτερες ανοχές στις τιμές του λόγο παρεμβολής του τριοδικού καταλυτικού μετατροπέα!!!
και για να μην λεω -λες και μπερδευομάστε ας αλλαξει μια τετραδα μπουζακια ο μπιλ (που ειναι και τζαμπα σε σχεση με οτιδηποτε αλλο) και ας μας πει τι εγινε!!!
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|