Σελίδα 2 από 3

Re: Αλλαγη καδενας σε 1.6 Thp (fai - swag - bga)???? τιιιι???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2019, 06:57
από ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
:agree Συμφωνω απολύτως με Drakonakis!

Re: Αλλαγη καδενας σε 1.6 Thp (fai - swag - bga)???? τιιιι???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2019, 08:28
από Orestis
Προσωπική μου άποψη:
Oι ατμοσφαιρικοί EP3-ΕΡ6 έχουν πολλά θέματα και θεωρούνται αποτυχία για μένα συγκρίνοντάς τους ακόμα και με ET3J4 και φυσικά TU5JP4.
Δεν πιστεύω το ίδιο και για τον ΤΗΡ

Ψς κάτοχος ΕΡ6 ( ευτυχώς χωρις κανένα πρόβλημα μεχρι σημερα στα 65κχ)με προοπτική διακράτησης του για μια ακομη 5 ετια,δεν με χαροποιεί το παραπανω ,το οποιο ομως άκουσα και απο άλλον τεχνικό.
Αναρρωτιεμαι και αυτο θα ειχε αξία για τους συμμετέχοντες κατα την αποψιν σου ως ειδικός που είσαι ,αυτα τα « πολλα θεματα> μπορει κανεις να τα προλάβει δίνοντας προσοχή στα σερβις του ,σε κατι αλλο η να περιμένει το κισμέτ οταν συμβεί.?

Re: Αλλαγη καδενας σε 1.6 Thp (fai - swag - bga)???? τιιιι???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2019, 11:10
από Drakonakis
Σίγουρα η τακτική συντήρηση χωρίς τσιγκουνιές, το καλό καύσιμο, οι βόλτες σε ανοιχτό δρόμο με το ανάλογο ζέσταμα κλπ βοηθούν στην αξιοπιστία και στην μακροζωία του κινητήρα σε κάποια πράγματα αλλά υπάρχουν κι άλλες βλάβες που καλύτερα μη σε βρουν κι αν σε βρουν δεν υπάρχει λογική εξήγηση..

Re: Αλλαγη καδενας σε 1.6 Thp (fai - swag - bga)???? τιιιι???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2019, 12:33
από tripas
Drakonakis έγραψε:
Προσωπική μου άποψη:
Oι ατμοσφαιρικοί EP3-ΕΡ6 έχουν πολλά θέματα και θεωρούνται αποτυχία για μένα συγκρίνοντάς τους ακόμα και με ET3J4 και φυσικά TU5JP4.
Δεν πιστεύω το ίδιο και για τον ΤΗΡ που είναι ένας ιδιαίτερος και προηγμένος τεχνολογικά τούρμπο κινητήρας ...


Μου ακούγεται λίγο περίεργο οτι ο THP 156HP να είναι πιο αξιόπιστος απο τον EP6 καθώς αρκετά ανταλλακτικά ιδιαίτερα στον χρονισμό είναι κοινά. Επιπλέον και στους δυο κινητήρες τέσσερα ανταλλακτικά που σχετίζονται με τον χρονισμό αντικατασταθηκαν με νέα θεωρητικά πιο αξιόπιστα. Αντίθετα στον THP η τουρμπίνα 1850 Ευρω, οι σωληνώσεις αυτής 140 Ευρω , η αντλία υψηλής 550 Ευρω αντικατασταθηκαν με καινούριους κωδικούς καθώς βγήκαν προβληματικά. Και άλλα πολλά αντικατασταθηκαν με καινούργιους κωδικούς στον THP άλλα δεν έχει νόημα να τα γράψω. Επομένως τον THP σίγουρα δεν τον λες και όχημα για καθημερινή μετακίνηση ή δεν τον παίρνεις αν είναι το ένα και μοναδικό όχημα στην οικογένεια.

Re: Αλλαγη καδενας σε 1.6 Thp (fai - swag - bga)???? τιιιι???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2019, 13:21
από Drakonakis
Ο ένας είναι τούρμπο άμεσου ψεκασμού κι ο άλλος ατμοσφαιρικός έμμεσου άρα δεν υπάρχει σύγκριση..
Ο ΤΗΡ είναι ένας κινητήρας με πολύ τεχνολογία χωρίς ιδιαίτερες ζημιές πέρα από την κατανάλωση λαδιού που σε κάποιες περιπτώσεις ξεφεύγει όντως. Σαν κορμός-κεφαλή δεν έχει στο ιστορικό του τρύπια έμβολα, κομμένες μπιέλες, αρπαγμένα έδρανα κλπ όπως άλλοι πρωτοπόροι..
Στα ατμοσφαιρικά από τον εύκολο σε διαρροές KFU o 8FS σε βάθος χρόνου πιο ζημιάρης
Από NFU σε 5FW δεν μιλάω καν.
Η ίδια η PSA στα 301 και C elysee έβαλε πάλι την εξέλιξη του NFU με κεφαλή παρόμοια του KFU και 115 άτια.
Προφανώς ο THΡ έχοντας δύο αντλίες και τουρμπίνα έχει περισσότερα πράγματα να χαλάνε αλλά αυτός τουλάχιστον πάει και οι τουρμπίνα θέλει προσπάθεια για να την χαλάσεις..
Για τον λόγο αυτό οι ατμοσφαιρικοί ΕΡ είναι στην δύση ενώ ο THΡ όχι..

Re: Αλλαγη καδενας σε 1.6 Thp (fai - swag - bga)???? τιιιι???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2019, 13:44
από NEKTARIOS C5
Τα λες ωραία Νικόλα, ευχαριστούμε.

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Αλλαγη καδενας σε 1.6 Thp (fai - swag - bga)???? τιιιι???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2019, 15:28
από Orestis
Drakonakis έγραψε:
Σίγουρα η τακτική συντήρηση χωρίς τσιγκουνιές, το καλό καύσιμο, οι βόλτες σε ανοιχτό δρόμο με το ανάλογο ζέσταμα κλπ βοηθούν στην αξιοπιστία και στην μακροζωία του κινητήρα σε κάποια πράγματα αλλά υπάρχουν κι άλλες βλάβες που καλύτερα μη σε βρουν κι αν σε βρουν δεν υπάρχει λογική εξήγηση..


Τα είπες σωςτα μιστερ dragon.. :clap Το θεμα εινςι ως προς τις < άλλες> τις χοντρές (που σίγουρα ειναι να μην σου τύχουν οπως τις περιγράφεις πιο κατω του στυλ ..μπιέλα,λαδια κλπ..) εαν
1 οφείλονται όντως σε προβληματικούς Εξ αρχής κινητήρεςς( το πουμε αστοχία υλικού) η σε κακή χρήση και συντήρηση τους
2.Γιατι μετα την επισκευη τους πλεον δεν εχουν κανένα παρομοια προβλημα αφού θα βάλουν τα ιδα με πριν ανταλλακτικα

Το λέω αυτο γιατι στο φουκαρά που υθα του τύχει τέτοια αβαρια η λυση αγορας ενος αλλου μεταχειρισμένου ΙΔΙΟΥ κινητηρα δεν του λύνει το πρόβλημα ,μια και θα κουβαλά και αυτος το..προπατορικό τους αμάρτημα...

Re: Αλλαγη καδενας σε 1.6 Thp (fai - swag - bga)???? τιιιι???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2019, 15:49
από tripas
Orestis έγραψε:
Τα είπες σωςτα μιστερ dragon.. :clap Το θεμα εινςι ως προς τις < άλλες> τις χοντρές (που σίγουρα ειναι να μην σου τύχουν οπως τις περιγράφεις πιο κατω του στυλ ..μπιέλα,λαδια κλπ..) εαν
1 οφείλονται όντως σε προβληματικούς Εξ αρχής κινητήρεςς( το πουμε αστοχία υλικού) η σε κακή χρήση και συντήρηση τους
2.Γιατι μετα την επισκευη τους πλεον δεν εχουν κανένα παρομοια προβλημα αφού θα βάλουν τα ιδα με πριν ανταλλακτικα


Δεν θα βάλουν τα ιδια ανταλλακτικά γυρω στο 2014 τα αλλάξαν μια φορά και στο τέλος του 2018 τα ξανα άλλαξαν τα ανταλλακτικά. Αν βάλλεις τα δευτερα θεωρητικά τα προβληματα θα είναι λυμένα

Re: Αλλαγη καδενας σε 1.6 Thp (fai - swag - bga)???? τιιιι???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2019, 19:39
από Tzakos
Αντίθετα στον THP η τουρμπίνα 1850 Ευρω, οι σωληνώσεις αυτής 140 Ευρω , η αντλία υψηλής 550 Ευρω αντικατασταθηκαν με καινούριους κωδικούς καθώς βγήκαν προβληματικά. Και άλλα πολλά αντικατασταθηκαν με καινούργιους κωδικούς στον THP άλλα δεν έχει νόημα να τα γράψω


Καμιά σχέση οι τιμές που γράφεις με την πραγματικότητα.
Τέλειωνε με το θέμα,δεν τό χεις και διαβάζουν και ξένοι άνθρωποι.

[Διαγράφηκε]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2019, 20:02
από tripas
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω Lohias^ στις Παρ 26 Απρ 2019, 14:54.
Αιτία: off topic, blame, προσβλητικοί χαρακτηρισμοί

Re: Αλλαγη καδενας σε 1.6 Thp (fai - swag - bga)???? τιιιι???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2019, 20:40
από bakevang
Γενικά τον τελευταίο καιρό δεν ασχολούμαι, μόνο διαβάζω, γιατί δεν έχω καθόλου ελεύθερο χρόνο αλλά, θα σκάσω με την απορία μου...

Τι σχέση έχει το γεγονός ότι ο Μάνθος είναι εκπρόσωπος της Valvoline και τη συζήτηση που γίνεται για τον ΤΗΡ, και έχει πάμπολες γνώσεις πάνω σ'αυτόν;

Μάνθο, άρχισες να πουλάς και μοτέρ;

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

[Διαγράφηκε]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2019, 21:06
από nontaskatsaras
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω Lohias^ στις Παρ 26 Απρ 2019, 14:53.
Αιτία: off topic

Re: Αλλαγη καδενας σε 1.6 Thp (fai - swag - bga)???? τιιιι???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2019, 22:21
από Πράκτορας
Ναι, κ ερχονται με Valvoline προτοποθετημενο!! Χαχαχα

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Αλλαγη καδενας σε 1.6 Thp (fai - swag - bga)???? τιιιι???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2019, 22:23
από Tzakos
Κόσμιο είναι όμως οι πωλητές της Valvoline

Έλα τώρα που θα μου πείς εσύ για κόσμια και μη.

Πρώτον δεν είμαι πωλητής της Valvoline.
Εμπορεύομαι τα valvoline και είμαι εισαγωγέας της Yacco.

Για να μαθαίνεις ,γιατί ακόμη μια φορά εκτίθεσαι.

Δεύτερον οι τιμές που αναφέρεις είναι εκτός αγοράς.
Όταν αποκτήσεις τέτοιο αυτοκίνητο και βάλεις το χέρι στην τσέπη για να το πληρώνεις,τότε να το συζητήσουμε.
Μέχρι τότε καφενειακές, καναπεδάτες συζητήσεις ,όπως κάθε φορά άλλωστε.

Μάθε λοιπόν για να ξέρεις τι ισχύει,οτι η τουρμπίνα που φοράει το μοτέρ αυτό,έχει 900 ευρώ,780 η κινέζικη και 350 η ανακατασκευής.
Οι σωληνώσεις έχουν 75 ευρώ και 390 έχει η υψηλής.

Κακώς φυσικά που στα λέω,γιατί θα τα πουλήσεις και παραέξω και θα περνιέσαι και για γνώστης...το κάνω όμως γιατί υπάρχουν και άτομα σοβαρά εδώ μέσα που θέλουν να μάθουν.
Είπαμε κοντά στον βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα.

[Διαγράφηκε]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2019, 22:33
από tripas
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω Lohias^ στις Παρ 26 Απρ 2019, 14:53.
Αιτία: off topic