Σελίδα 1 από 1

Χαμηλή συμπίεση σε c4 puretech 1.2 130hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Ιουν 2019, 20:57
από tripas
Καλησπέρα φίλος έχει το παραπάνω όχημα μοντέλο μέσα του 2016. Σήμερα έχοντας φτάσει 50.000km διαγνώστηκε με χαμηλή συμπίεση σε έναν κύλινδρο νομίζω 6.4 μου είπε οι άλλοι δυο είναι ΟΚ με 10.6 αν θυμάμαι καλά. Με παρακάλεσε να ρωτήσω αν έχει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα καθώς έχει 2 μήνες που έληξε η εγγύηση. Με καθαρισμό βαλβίδων την σώζει την κατάσταση ή θα βάλλει το χέρι βαθιά στην τσέπη?

Sent from my SM-G390F using Tapatalk

Re: Χαμηλή συμπίεση σε c4 puretech 1.2 130hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Ιουν 2019, 22:41
από nontaskatsaras
Παίζει κ να το ακούω πρώτη φορά αυτό στον 130, χωρίς να έχω κ καμιά μεγάλη εμπειρία βέβαια.

Sent from my JAT-L29 using Tapatalk

Re: Χαμηλή συμπίεση σε c4 puretech 1.2 130hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Ιουν 2019, 22:45
από nik0laus
Από κατανάλωση ελαίου πως πάμε ;

Re: Χαμηλή συμπίεση σε c4 puretech 1.2 130hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Ιουν 2019, 12:24
από tripas
Δεν είναι δικό μου το όχημα φίλος το έχει αλλά από ότι μου εχει πει έχει κατανάλωση λαδιού.

Re: Χαμηλή συμπίεση σε c4 puretech 1.2 130hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Ιουν 2019, 11:31
από tripas
Τελικά το πόρισμα βγήκε . Βουλωμένη αντλία λαδιού από τον ιμάντα χρονισμου καθώς αντιδρά με το λάδι και ξεφτίζει. 20 μέρες το λιγότερο αναμονή και ακινησίας του οχήματος. Αν αλλάξουν αντλία και ιμάντα και πάλι δεν στρώσει θα ψάξουν να βρουν που αλλού έχει βουλώσει. Δυστυχώς όλα εκτώς εγγύησης.


Sent from my SM-G390F using Tapatalk

Re: Χαμηλή συμπίεση σε c4 puretech 1.2 130hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Ιουν 2019, 14:32
από barimagas
Τα λαδι που εβαζε ηταν το συνιστωμενο απο την citroen; Γιατι αν δεν εκανε πειραματα και δεν είχε ευθυνη τοτε αισχος να τα πεταξουν στα σκουπιδια τα βραβεια.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Χαμηλή συμπίεση σε c4 puretech 1.2 130hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Ιουν 2019, 14:58
από tripas
Υπάρχει τεχνική οδηγία από την citroen για το πρόβλημα αυτο και είναι στις διαβουλεύσεις μήπως και καταφέρουν να το βάλλουν εγγύηση.

Sent from my SM-G390F using Tapatalk

Re: Χαμηλή συμπίεση σε c4 puretech 1.2 130hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Ιουν 2019, 15:09
από nbackal
Χαμηλή συμπίεση = γεννητούρια. Κανένα ελατήριο πιστονιού.
Δηλαδή μόνο ο ένας κύλινδρος την άκουσε και αναίμακτα οι υπόλοιποι ;


Εάν σταματήσει η αντλία λαδιού να λειτουργεί ή έχει άλλα θέματα πίεσης, βγάλε ένα ρημάδι warning γιατί άμα συνεχίσει να λειτουργεί το μοτέρ θα την ακούσει γενικώς.

Re: Χαμηλή συμπίεση σε c4 puretech 1.2 130hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Ιούλ 2019, 22:24
από tripas
Τελικά μετα απο 28 μέρες χωρίς αυτοκίνητο ήρθαν τα ανταλλακτικά από Γαλλία και με μια γενναία έκπτωση 50% ο φίλος πλήρωσε 600Euro για αντλία λαδιού ιμάντα τεντοτήρα και εργατικά

Sent from my SM-G390F using Tapatalk

Re: Χαμηλή συμπίεση σε c4 puretech 1.2 130hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Ιούλ 2019, 21:19
από Tzakos
Τα λαδι που εβαζε ηταν το συνιστωμενο απο την citroen;

Διάβασε λίγο την Πανευρωπαική οδηγία και θα καταλάβεις.

Re: Χαμηλή συμπίεση σε c4 puretech 1.2 130hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Φεβ 2020, 16:21
από Koum
Καλησπέρα, μιλάτε για μοντέλο σαν αυτο ?
https://www.car.gr/25608210-citroen-c4-1-2-puretech
Επειδή το ψάχνω λιγο για την αγορά του.
Μπορείτε να μ πείτε κάποια υπέρ και κατά ?
Επίσης, δεν εχω βρει παρόμοιο με 5αρι κιβώτιο.

Re: Χαμηλή συμπίεση σε c4 puretech 1.2 130hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Φεβ 2020, 22:50
από tripas
Ναι. Εμένα θα με προβλημάτιζε το γεγονός που ο άλλος το έδωσε τόσο γρήγορα για να πάρει toyota , μάλλον ψάχνοντας την αξιοπιστία.

Sent from my SM-G390F using Tapatalk

Re: Χαμηλή συμπίεση σε c4 puretech 1.2 130hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Φεβ 2020, 21:33
από Lohias^
Koum έγραψε:
Καλησπέρα, μιλάτε για μοντέλο σαν αυτο ?
https://www.car.gr/25608210-citroen-c4-1-2-puretech
Επειδή το ψάχνω λιγο για την αγορά του.
Μπορείτε να μ πείτε κάποια υπέρ και κατά ?
Επίσης, δεν εχω βρει παρόμοιο με 5αρι κιβώτιο.
Φίλε καλησπέρα. Τα σχόλια περί αξιοπιστίας Toyota, αγνόησε τα, γιατί τέτοια σενάρια τα έκανε μόνο ο Φώσκολος στο καλημέρα Ζωή.

Όσον αφορά το αυτοκίνητο που κοιτάζεις. Ο κινητήρας είναι πολύ ιδιαίτερος. Γενικά οι τούρμπο κινητήρες (ανέκαθεν) θέλουν στοργή και προδερμ. Έτσι είναι ρίσκο να πας σε κάτι τέτοιο, αν δεν είσαι σίγουρος για τον προηγούμενο κάτοχο.

Εγώ θα σου πρότεινα το αντίστοιχο αυτοκίνητο με κινητήρα diesel από την Ωμεγα, η οποία έχει φήμη ότι δίνει εγγυημένα μεταχειρισμένα.

Δες το εδώ https://omegahellas.car.gr/cars/view/25653195/

Sent from my LG-H870 using Tapatalk