Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 24 Ιαν 2020, 13:25 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Ιουν 2007, 22:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2834
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Η αντιπροσωπία χρησημοποιεί λάδια ΤΟΤΑL. Ειναι καλύτερα απο τις πιο γνωστές μάρκες λαδιών? πχ της SHELL? Εχει βάλει κανεις άλλα λάδια πλήν ΤΟΤΑL?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Ιουν 2007, 23:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μάιος 2007, 22:08
Δημοσιεύσεις: 572
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Εβαλες τοσα θαυμαστικα που αγχωθηκα με το που ειδα το θεμα... :fsss

_________________
"Τα μεθυσμένα αγγελούδια μου κοίτα
πως φτερουγίζουν στης στροφής τον αέρα
Κι όλοι το ξέρουν πως
απόψε θα έχουμε μια όμορφη νύχτα
κι αύριο θα είναι μια καλύτερη μέρα..."


Scary Greeks


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Ιουν 2007, 01:29 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Φεβ 2007, 11:49
Δημοσιεύσεις: 1175
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
Πάντως απο της Shell και της ΒΡ σίγουρα καλύτερα(τα τοταλ)!

_________________
Εικόνα
VAGOSVTR.Και μην ξεχνάμε...Ο γκαζιάρης φτάνει πρώτος.Ο συνετός φτάνει ΠΑΝΤΑ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Ιουν 2007, 09:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2102
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
vagosvtr έγραψε:
Πάντως απο της Shell και της ΒΡ σίγουρα καλύτερα(τα τοταλ)!

Που το στηρίζεις αυτο?
Εγώ στα 5000κμ έβαλα μέσα Shell και μπορώ να σου πω ότι ήταν πιο ομαλή η λειτουργεία του μοτέρ σε σχέση με τα TOTAL που έχει μέσα τώρα. :-?

_________________
Εικόνα
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Ιουν 2007, 10:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
η TOTAL ειναι μια μεγαλη και αξιοπιστη εταιρια στα θεματα λιπανσης .

εχει διαφορους τυπους γιαννη ιδια νουμερα ηταν τα τοταλ και τα shell που εβαλες ?

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Ιουν 2007, 18:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2102
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Ακριβώς τα ίδια νούμερα είχαν τα μπουκάλια στα κιβώτια...
Γιατί η shell ρε παιδιά είναι μικρή?Τόσες εγκαταστάσεις και γνώση έχει πάνω σε τέτοια θέματα.Εργαστήρια της shell,πειράματα τόσα έχουμε δει και διαβάσει τουλαχιστον εγω..Για την total δεν έχω δει κάτι πραγματικά..(δεν σημαίνει ότι δεν κάνει δουλειά και αυτή) :thumbup

_________________
Εικόνα
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Ιουν 2007, 20:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 23:00
Δημοσιεύσεις: 798
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΣΑΛΟΝΙΚΗ- Αλεξανδρούπολη
και εγω αγχωθηκα γιατι ειχαακουσει μια φημη οτι το C4 καιει λαδια και τα παιξα ...

_________________
Χαμογέλα ειναι η ζωη μια τρελλα ....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Ιούλ 2007, 09:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
σταγονα δεν καίει

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Ιούλ 2007, 11:44 
Άβαταρ μέλους
λάδια στο Peugeot μου έβαζα Elf και ήμουν πολύ ευχαριστημένος... επίσης έχω ακούσει τα καλύτερα για τα castrol αλλά δεν έτυχε ποτέ να βάλω. Λάδια βενζινάδικου όχι ευχαριστώ... :mad


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Ιούλ 2007, 11:58 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35
Δημοσιεύσεις: 1404
Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
+1
εγω βαζω castrol gtx magnatech 10-40w +motorkote
και ειμαι πολυ ευχαριστημενος..

_________________
Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Σεπ 2008, 18:33 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 2981
Motul έχει δοκιμάσει κανείς; Ένας φίλος με Clio Williams και ένα Punto Sporting μου τα συνιστά, αν και πιο ακριβά από τα προαναφερθέντα, λέει πως είναι πολύ ευχαριστημένος.

-- Κυρ Μαρ 08, 2009 2:26 pm --

Έκανα πρoθές το σερβις των 20.000 και έβαλα τα Motul 8100 X-Clean 5W/40. Πρώτες εντυπώσεις στα 100 χιλιόμετρα που έκανα μέχρι στιγμής: πιό ήσυχη λειτουργία του κινητήρα και εμφανώς πιο άνετο στροφάρισμα. Βέβαια τελική απόφαση για το αν θα παραμείνω σε αυτά θα πάρω αφού κάνω πάνω από 6000 χιλ. με αυτά, και δεν ανέβει το επίπεδο θορύβου του κινητήρα. Με τα τοταλ έχω παρατηρήσει πως ακούγεται περισσότερο το μοτερ μετά από 5-6.000 χιλ. και βέβαια, αφού δω την κατάστασή τους στην αλλαγή. Με τα τοταλ δεν εχω κάποιο παράπονο, αν και τα άλλαζα μετά από περίπου 8.000 χιλ. και ήταν σε αρκετά καλή κατάσταση.

Συμπλήρωσα 7000 χιλ. με αυτά τα λάδια και είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος. Ανεξαρτήτως κυκλοφοριακών συνθηκών και σκισίματος πολύ σταθερή λειτουργία του κινητήρα και δεν είδα ποτέ την θερμοκρασία να ανεβαίνει. Η υφή τους παραμένει πάρα πολύ καλή και δεν βλέπω κανένα σημάδι κοπώσεως τους.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2010, 15:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 17 Φεβ 2010, 00:19
Δημοσιεύσεις: 21
Καλησπέρα σας, έχω μια C4 1.4 του 2005 με σχεδόν 73000km και πλησιάζει η αλλαγή λαδιών. Επεδή το αυτοκίνητο κινείται κυρίως αστικά και περιαστικά, κάνοντας σχετικά λίγα αξιόλογα ταξίδια όπου και εκεί δεν πιέζεται ιδιαιτερα (120-150 max) και επειδή οι υπόλοιποι χρηστες του αυτοκινητου δεν συμμερίζονται την άποψη μου για καλο ζέσταμα, αλλα είναι ικανοί να βάλουν μποστά και μετά 2 λεπτά να γραφει το ταχύμετρο 120+kmph, σκέφτομαι να βάλω λάδια χαμηλότερου ιξώδες. Σκέφτομαι να κινηθώ από τα total quartz 7000 10w-40 σε total quartz 9000 5w-40 ή quartz energy 9000 0w-30.
Θα έχω πρόβλημα με αυτήν την αλλαγή? Έχει δοκιμάσει κανεις κάτι αντίστοιχο? Επίσης σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω το αντιτριβικό motorkote τόσο στην αλλαγή λαδιών όσο και βαλβολίνης.

Λίγο :ot , επειδή ψυλλιάζομαι ότι η βαλβολίνη δεν έχει αντικατασταθεί αυτά τα 73000km(μεταχειρισμένο το πήρα), θέλω να την αλλάξω μπας και μπούν η 1η/2α λίγο ευκολότερα, έχετε να μου προτείνεται κάποια? Χωρίς να έχω ιδέα, λέω ότι κατέληξα σε total transmission BV 75W-80 και elf nfp 75w-80.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2010, 15:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2834
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
κοιτα να δείς... τα αυτοκίνητα σήμερα, δεν θέλουν ζέσταμα. Ισα ίσα τους κάνει κακό. Βάζεις μπροστά και φεύγεις, αλλα μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας 3 γραμμές, δεν ξεπερνάς τις 3.000 στροφές. Και σε καμια περίπτωση 120+. Αυτο δεν εχει να κάνει με τα λάδια... γενικά στο λέω.
Απο την άλλη, εγω χρησιμοποιώ Shell Helix Ultra 5w-40 και είμαι σούπερ ευχαριστημένος. Είναι φουλ συνθετικά.

Επίσης οι βαλβολίνες αλλάζονται ανα 60.000χλμ. Οχι κ οτι καθε 30 είναι κακό... καλό είναι. Αλλα η Citroen λέει κάθε 60. Αρα αν το πήρες μεταχειρισμένο ΜΕΤΑ τα 60.000, πιθανότατα να στις έχουν αλλάξει. Αυτο βέβαια δεν σημαίνει οτι οι ταχύτητες δεν γρατζουνάνε....γρατζουνάνε και έντονα μάλιστα. Είναι λόγο του υπέροχου κιβωτίου της μαμας εταιρείας.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2010, 16:01 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5584
Τοποθεσία: Τρίπολη
predy έγραψε:
elf nfp 75w-80.

Ρίξε τις συγκεκριμένες, μαζί με λίγο motorkote (περ. 100ml) και μετά απο μερικά χιλιόμετρα οι αλλαγές ταχυτήτων ούτε που θα ακούγονται :thumb

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2010, 16:28 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 2981
MeddlingMageGR έγραψε:
κοιτα να δείς... τα αυτοκίνητα σήμερα, δεν θέλουν ζέσταμα. Ισα ίσα τους κάνει κακό. Βάζεις μπροστά και φεύγεις, αλλα μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας 3 γραμμές, δεν ξεπερνάς τις 3.000 στροφές. Και σε καμια περίπτωση 120+. Αυτο δεν εχει να κάνει με τα λάδια... γενικά στο λέω.

Εγώ πάντα το ζεσταίνω έως ότου ρίξει ο εγκέφαλος τις στροφές του ρελαντί για 3 λόγους:
1) Αν ξεκινήσεις αμέσως, τρέμει και θέλει πολύ γκάζι για να προχωρήσεις, επίσης σβήνει πιο εύκολα.

2) Δεν λειτουργεί σωστά ο καταλύτης επειδή δεν φτάνει αμέσως την θερμοκρασία βέλτιστης λειτουργίας, και με το ζέσταμα μερικών λεπτών μειώνεις κατά πολύ τις πιθανότητες να πετάξει άκαυτη βενζίνη η οποία κάνει ζημιά στον καταλύτη.

3) Ειδικά εάν έχει μείνει πάνω από 2 μέρες σταματημένο, καλό είναι το ζέσταμα περνώντας όλες τις σχέσεις του κιβωτίου για να κινηθούν οι βαλβοβίνες.

Αυτή είναι προσωπική μου άποψη και τακτική.
Για τα λάδια, εγώ είμαι πολύ ικανοποιημένος με τα μοτούλ, τις βαλβοβίνες της Elf δεν μπορώ να πώ οτι τις συμπάθησα, όποτε θέλει τις παίρνει μαλακά τις ταχύτητες, αλλά τις περισσότερες φορές θέλει παρακαλετό.... (η αλλαγή τους έγινε με την αλλαγή σετ δίσκο πλατώ).


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 39 [ 571 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Επόμενο



Συναφή θέματα

Απορία με χαρακτηριστικά λαδιών ..
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Περί Υπολογιστών (hardware, software, νέα, videos κτλ. )
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: ΖήσηςXsara
Απαντήσεις: 28
Γενική Συζήτηση C4 Facelift
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Jm000VTS
Απαντήσεις: 704
Περί αναρτήσεων
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: OffTopic
Απαντήσεις: 127
Περί χρονοδιαγράμματος
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron