Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 10:45 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: P0599 και P0087 μετα απο cold start
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Ιαν 2020, 22:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Φεβ 2019, 09:44
Δημοσιεύσεις: 33
Προβλημα με cold start το πρωι..
επειτα απο 3500χιλ μετα την ανακατασκευη.. ολα λειτουργουσαν τελεια μεχρι και πριν 2 μερες..
1η αλλαγη λαδιων στα 1000χιλ και 2ρη επειτα απο 2000χιλ..
λοιπον.. 2 μερες τωρα μου εκανε νερα το αμαξι το πρωι οταν το εβαζα μπροστα.. ρεταρε λιγακι ο κινητηρας αλλα μετα απο λιγα δευτερολεπτα εστρωνε και δεν πεταγε καμια βλαβη..
σημερα το πρωι το βαζω μπροστα παλι τα ιδια.. και μου πεταει το γνωστο depollution system faulty.. το συνδεω με το κιν μου και βλεπω αυτους τους 2 κωδικους..
P0599 Βλάβη εντολής ηλεκτρονικά ελεγχόμενου θερμοστάτη : Βραχυκύκλωμα στο θετικό
P0087 Βλάβη ρύθμισης υψηλής πίεσης βενζίνης : Πίεση ράμπας καυσίμου πολύ χαμηλη
με αυτη τη σειρα.. το αμαξι μεσα το δουλευω με 98/100.. μονο την την τελευταια φορα μονο εβαλα 95ρα αλλα σε γενικες γραμμες το εμπιστευομαι το βενζιναδικο καθως βαζω και σε αλλο ενα αμαξι μου απο εκει..
για πειτε βρε παιδια..
τρομπα υψηλης??


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: P0599 και P0087 μετα απο cold start
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Ιαν 2020, 22:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
Welcome to the club...είναι η χρονιά που όλα τα C4 εμφανίζουν ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια συμπτώματα..προσανατολίζομαι προς ασφαλειοθήκη μεριά αλλά φίλος που του έκανε τα ίδια έστρωσε με reset-πέρασμα λογισμικού στον εγκέφαλο..
Για μένα το πιο απλό θα ήταν να ξεκινήσεις από εκεί, το ίδιο θα κάνω και γω με την πρώτη ευκαιρία

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: P0599 και P0087 μετα απο cold start
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Ιαν 2020, 23:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Φεβ 2019, 09:44
Δημοσιεύσεις: 33
GeoC4Madness έγραψε:
Welcome to the club...είναι η χρονιά που όλα τα C4 εμφανίζουν ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια συμπτώματα..προσανατολίζομαι προς ασφαλειοθήκη μεριά αλλά φίλος που του έκανε τα ίδια έστρωσε με reset-πέρασμα λογισμικού στον εγκέφαλο..
Για μένα το πιο απλό θα ήταν να ξεκινήσεις από εκεί, το ίδιο θα κάνω και γω με την πρώτη ευκαιρία


να ξεκινησω δηλαδη απο σβυσημο βλαβων και να βαλω και κανενα γεμισμα με fuel injection cleaner??


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: P0599 και P0087 μετα απο cold start
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Ιαν 2020, 23:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
Tsitourman έγραψε:
να ξεκινησω δηλαδη απο σβυσημο βλαβων και να βαλω και κανενα γεμισμα με fuel injection cleaner??

Οχι μόνο σβήσιμο βλαβών..φλασάρισμα λογισμικού στον εγκέφαλο, να μηδενίσει..για το δεύτερο δεν έχω άποψη αν και υποψιάζομαι ότι δε θα δεις διαφορά, ή θα δεις μετά από πολλά καθαριστικά και πολλά χλμ..

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: P0599 και P0087 μετα απο cold start
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Ιαν 2020, 00:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Φεβ 2019, 09:44
Δημοσιεύσεις: 33
Και απο part number της hpfp τι προτεινουμε για καινουρια ?? γνησια? ημιτασιον?? μαρκα?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: P0599 και P0087 μετα απο cold start
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Ιαν 2020, 14:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
Δε θα μετρήσεις πίεση πρώτα;;Αν είναι οκ ίσως φταίει κάτι άλλο και όχι η αντλία..
Τι εννοείς γνήσια και ιμιτασιόν;;Δεν υπάρχουν αντλίες της σιτροεν..κάποιος τις φτιάχνει, μπορεί να είναι delphi, bosch, magneti, vdo κτλ..

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: P0599 και P0087 μετα απο cold start
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Ιαν 2020, 17:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Φεβ 2019, 09:44
Δημοσιεύσεις: 33
GeoC4Madness έγραψε:
Δε θα μετρήσεις πίεση πρώτα;;Αν είναι οκ ίσως φταίει κάτι άλλο και όχι η αντλία..
Τι εννοείς γνήσια και ιμιτασιόν;;Δεν υπάρχουν αντλίες της σιτροεν..κάποιος τις φτιάχνει, μπορεί να είναι delphi, bosch, magneti, vdo κτλ..

φιλος δεν εχω διαγνωστικο λεξια.. πως μπορω να μετρησω την πιεση της αντλιας?
ενημερωτικα ειχα αλλαξει αισθητηρα πιεσης που ειναι πανω στα μπεκ διοτι με το πρωτο σταρτ ρεταρε και το ξερω οτι εφτεγε ο αισθητηρας διοτι με το που τον αλλαξα το αμαξι ηταν οπως πριν..
περα απο αυτο ειδα οτι εχει ενα βαλβιδακι πανω στο λαστιχο παροχης που μπορει να μπει ενα μανομετρο αλλα λογικα αυτο πρεπει να μετραει την πιεση της πισω αντλιας


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: P0599 και P0087 μετα απο cold start
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Φεβ 2020, 03:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Φεβ 2019, 09:44
Δημοσιεύσεις: 33
καλησπερα και παλι.. μετρησα την αντλία την πισω με μανομετρο πανω στους σωληνες μπροστα στον χωρο της μηχανης και με το που ανοιξω το διακοπτη γραεφει 4,9bar
την αντλια υψηλης τη μετρησα με το obd2 εφαρμογη το Torque pro και μου εδωσε σε ρελαντι 600-750psi και μετα που το εβγαλα στο δρομο και το πατησα λιγακι εγραψε μεχρι 1500psi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: P0599 και P0087 μετα απο cold start
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Φεβ 2020, 21:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
Εδώ είσαι.. https://www.nomaallim.com/replace-the-h ... -pump.html
παρόμοια συμπτώματα βλέπω

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: P0599 και P0087 μετα απο cold start
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Φεβ 2020, 17:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Φεβ 2019, 09:44
Δημοσιεύσεις: 33
χμ... δλδ χρειαζεται αλλαγη η αντλια??
το αμαξι εκτοτε εχει 3.500 χιλιομετρα ολα ειναι καθαρα.. το μονο που ακουω βεβαια ειναι το πορτακι της westgate να τριζει αλλα μετα σταματαει

παντως εχω βρει αντλιες και στο aliexpress απο 120-600ε
αξιζει να παρω μια απο εκει αν εχει καλες κριτικες ο πωλητης??


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

προβλημα μετα απο αλλαγη μπαταριας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: kostasc476
Απαντήσεις: 12
Citroen saxo mk ii ...15 χρόνια μετά! Ας το ξαναθυμηθούμε...
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Saxo
Συγγραφέας: diesoulas
Απαντήσεις: 53
Δεν παιρνει μπρος μετα απο λακουβα - Saxo VTS '3
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
κροτάλισμα μετά από αλλαγή σετ συμπλέκτη
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: vankos
Απαντήσεις: 23
C3 II 1.4 LPG Πρόβλημα cold start
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια