Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 18:01 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ενδειξη depollution
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Μάιος 2021, 23:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Lohias^ έγραψε:
Ναι η ουσία είναι πως δύο μυνήματα παραπάνω λες "περιμένουμε τον μάστορα αν πιάσει το Τζακ Ποτ". Ενώ στην πραγματικότητα ο άνθρωπος λειτουργεί κατά τα μάτια μου επαγγελματικά.

Και θέλω να πω πως αν δεν έχει κάποιος εμπειρία από ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΒΛΑΒΩΝ δεν είναι κακό. Μπορεί να μην είναι η δουλειά του. Μην κριτικάρουμε επαγγελματίες όμως χωρίς να έχουμε τις απαραίτητες γνώσεις -που δεν αποκτούνται μέσω ίντερνετ, αλλά μέσω τριβής με το αντικείμενο-.

Όσο για το "τζάκποτ". Πάμπολλες φορές δίνουμε αεροσκάφη "released to service" ή για δοκιμαστικές πτήσεις, όταν βλάβες επιμένουν, περιμένοντας το "Τζακ Ποτ", ή κάποια παρατήρηση του πιλότου για τα χαρακτηριστικά της πτήσης στη φάση που "πέταξε" την βλάβη (ύψος, ταχύτητα, στοιχεία κινητήρα κλπ). Δεν είναι όλα τόσο απλά λοιπόν. Ακόμη και ένα depollution.

Ξέρω όμως, πάρα πολύ καλά, και λόγω της παιδιόθεν τεράστιας τρέλας μου και ενασχόλησης με την αεροπορία, και λόγω πολύ δικού μου ανθρώπου που υπηρετεί όπως εσύ στην Π.Α., ότι τα δικά σας "τζακ-ποτ" είναι όσο δεν πάει ξεψαχνισμένα και με γνώση και με υπευθυνότητα, και είναι πολύ διαφορετικά στα πάντα τους λόγω της φύσης του αντικειμένου σας.

Και σε καμία περίπτωση, αυτά που έχετε εσείς να επιλύσετε, δεν αντιμετωπίζονται με τέτοιου είδους "εύκολη" ξερολίστικη άποψη που αποκλείει αξιωματικά κάτι. Ακριβώς επειδή και για να προλάβεις και για να θεραπεύσεις δεν χωράνε πολλά-πολλά αξιώματα, χωράνε και θεωρήματα που τα επεξεργάζονται εύστροφοι ευέλικτοι άνθρωποι που νοούν τα πάντα πιθανά, και μπορούν να κάνουν και "θαύματα" ακόμη κι εκεί που θα κολλήσει η βαριάντα βάσει εγχειριδίου.

Για τα δικά σας, αυτά που λες, δεν θα 'λεγα ποτέ σε μια αντίστοιχη συζήτηση "τζακ-ποτ" με το πνεύμα που το είπα για την εδώ περίπτωση.

Εδώ, το πολλών GB διαγνωστικό συνεχίζει να "το σκέφτεται" μη δίνοντας (κατά πως υποθέτουμε από τα λεγόμενα) στάνταρ βλάβη...
...και αυτός δουλεύοντας με αξιώματα μπετόν, αποκλείει να δοκιμαστεί και το πιο ανώδυνο όσο αναμένει το διαγνωστικό να μιλήσει!

nikos2k7b έγραψε:
Την ποιότητα βενζίνης ή την έλλειψη καθαριστικού βενζίνης την απέκλεισε για το συγκεκριμένο σύμπτωμα

Πάλι το πλατιάσαμε, και τι είπαν ακριβώς μηχανικός και ιδιοκτήτης δεν είμαστε σίγουροι, και αυτοί που προτείνουν δοκιμή 100άρας από πρατήριο εμπιστοσύνης ή/και καθαριστικό υπάρχουν, και το "δεν βγάζει στάνταρ βλάβη το διαγνωστικό, κυκλοφόρησέ το και ξαναπέρνα να το ξαναδούμε όταν το ξανακάνει" (...για το Σιτροενάκι που δεν είναι LM F-16) μοιάζει κάπως περίεργο εδώ που τα λέμε.
Εγώ θα δοκίμαζα και καλή βενζίνη με καθαριστικό, και θα πήγαινα να πάρω και μια διάγνωση κι από ένα άλλο συνεργείο Citroen... :hmm

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ενδειξη depollution
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Μάιος 2021, 07:06 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Παρακολουθώντας τη συζήτηση, κατάλαβα από γνώστες ότι η διάγνωση του Lexia δεν είναι πανάκεια.
Διαπίστωσα επίσης άλλη μια φορά αυτο που με ενοχλει γενικά στα ιντερνετικά φορουμ και ειδικα τα τεχνικα οπως το GCC.
Είναι η ανωνυμία , τα ψευδώνυμα και η άγνοια του ποιός κρύβεται πίσω απο ένα αβαταρ.
Προσωπικά αν γνώριζα εστω την επαγγελματική ιδιότητα του καθενός θα δεχόμουν πιο πειστικά τη γνωμη των ειδικών (οπως εδω προκύπτει απο τη συζήτηση μεταξύ Λοχία και Γιάννη) και θα περίσσευαν διάφορες διαφωνίες κατα καιρούς.
Φυσικά είναι δικαίωμα του καθενός να παραμένει στις σκιές. Βγαίνω πρώτος λοιπόν στο ξέφωτο και αναφέρω τις δικες μου γνώσεις. Σπουδές προγραμματισμού Η/Υ τα παλια χρόνια (δεκαετία 80) σε ιδιωτική τεχνική σχολή (Basic, Cobol, Fortran, Pascal) αλλά και ενασχόληση παράλληλα με το ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο για Αρχιτεκτονική που τελικά δεν μπήκα. Στην πορεία με κέρδισε ο χώρος του CAD και απο το 1987 εργάζομαι σε τεχνικές εταιρείες μελετών κτιριακών εγκαταστάσεων. Απο το χωρο των υπολογιστών μου έμεινε η "λογική" σκέψη και απο το χώρο του σχεδίου η "αφαιρετική" λογική που σε βοηθάει να αναλύεις τα σχήματα και τις μορφές σε βασική γεωμετρία. Παρακολουθώ σαν χόμπυ τα αυτοκινητα και την τεχνολογια τους απο την εφηβεία μου και οι τεχνικες μου γνώσεις βασιζονται σε αυτα που διαβαζω σε περιοδικα κλπ και οχι σε επαγγελματική κατάρτιση. Συστήθηκα. Sorry για το offtopic.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ενδειξη depollution
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Μάιος 2021, 13:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Λένε ότι όποιος την σήμερον γνωρίζει Cobol μπορεί να βγάλει λεφτά!

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ενδειξη depollution
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Μάιος 2021, 14:03 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
grekoulis έγραψε:
Λένε ότι όποιος την σήμερον γνωρίζει Cobol μπορεί να βγάλει λεφτά!


:laugh :laugh :laugh

Tα λεφτά βγαίνουν με άλλους τρόπους, οχι με δουλειά... :laugh

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ενδειξη depollution
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Μάιος 2021, 14:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Νίκο, αυτό που επισημαίνεις για την ανωνυμία και το κρυφτό πίσω από ένα άβαταρ, είναι σωστό κατά ένα μέρος, αφού πάντα θα βρίσκονται και κάποιοι που έτσι θα βολεύονται για να δράσουν από επιπόλαια έως κακοπροαίρετα.
Αλλά, ούτε είναι αυτός ο κανόνας, ούτε είναι πάντα εφικτό για πολλούς και διάφορους λόγους (...ιδίως στο Ελλάντα που ακόμη στην "πραγματική" ζωή τα εθιμικά δίκαια υπερισχύουν των νομικά κατοχυρωμένων!) να μπαίνουν όλοι παντού στα φόρουμ με το ονοματεπώνυμό τους και την ιδιότητά τους φόρα παρτίδα.

Και, επειδή τα φόρουμ όπως το GCC είναι πρωτίστως μια παρέα ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα γύρω από ένα συγκεκριμένο αντικείμενο, και έχει πολύ μεγάλη σημασία, και το πόσο και με τι τρόπο ασχολείται ο καθένας με αυτό το αντικείμενο, και πόσα είναι τα τα βιώματά του από αυτό...
...πάντα θα υπάρχουν και σωστοί άνθρωποι κατώτερης εκπαίδευσης που μπορεί οι εμπειρίες τους να είναι πολύ περισσότερες από τον οποιονδήποτε σπουδαγμένο και με βάση αυτές να βοηθήσουν όποιον συμφορουμίτη ζητήσει βοήθεια.

Ότι εγώ είμαι 55άρης σπουδαγμένος με εμπειρία στις κατασκευές, και έχω "πετριά" με τα αυτοκίνητα και τα αεροπλάνα και την τεχνολογία, και έχω και μια βιβλιοθήκη συγγράμματα και της δουλειάς μου και των χόμπυ μου, δεν με κάνει ανώτερο ή ειδικότερο από τον καθένα εδώ μέσα.
Μπορεί κάποιος να είναι βιοπαλαιστής και νεότερος, και να έχει περάσει τόσα ως ιδιοκτήτης Citroen, και να έχει νοιαστεί τόσο να κεφαλαιοποιήσει τις εμπειρίες του, και να μπορεί και να θέλει να τις μεταδώσει με σωστό τρόπο στους άλλους, που να συμβάλλει περισσότερο από μένα κατά περίπτωση.

Ας μείνουμε λοιπόν στην αξία της παρέας και στην καλοπροαίρετη ενεργή συμμετοχή, φροντίζοντας, και να μη καβαλάμε καλάμια, και να ελέγχουμε τους εαυτούς μας όποτε ανεβαίνουν οι τόνοι, που εντάξει, αυτό είναι μέσα στο "παιχνίδι" όπως και στην εκτός διαδικτύου ζωή και συναναστροφή.

Από εκεί και πέρα, όταν κάποιος ζητάει βοήθεια πάνω σε κάτι που αντιμετωπίζει, δυό είναι τα ενδεχόμενα, ή είναι κάτι που αν πιάνουν τα χέρια του μπορεί με την κατάλληλη καθοδήγηση να το αντιμετωπίσει, ή είναι κάτι που απαιτεί αντιμετώπιση από εξειδικευμένους τεχνικούς και στην καλύτερη περίπτωση θα βρεθεί συμφορουμίτης που του έχει τύχει ακριβώς το ίδιο και θα τον καθοδηγήσει ακριβώς στο τι-πως-που θα βρει λύση.

Οπότε, νομίζω θα συμφωνήσουμε πως τα "βιογραφικά" μας, καλό είναι να πάνε περίπατο σε ότι έχει να κάνει με την ιδιότητά μας ως μέλη του GCC, ας αφήσουμε χώρο να το βρίσκει κάποιος και αισθανόμενος άνετα ως ίσος μεταξύ ίσων να θέλει να συμμετέχει, όσο "επώνυμα" ή "ανώνυμα" θέλει.
Ότι μεγαλύτερη σημασία έχει να λείπει το "δε βαριέσαι", και να συμμετέχει κάποιος ουσιαστικά όταν ανοίγει ή όταν συνεχίζει μια συζήτηση.
Να μην ανοίγει μια συζήτηση και μετά να εξαφανίζεται, να μη μπαίνει όποτε του καπνίσει ή να αδιαφορεί όταν βλέπει να γεννιούνται ερωτήματα, να μπαίνει δίνοντας τις απαραίτητες απαντήσεις και διευκρινήσεις. Και επίσης, να μη περιμένει, ούτε ότι εδώ από μηχανής θεοί θα του δώσουν έτοιμες λύσεις, ούτε ότι μπορούν να δοθούν λύσεις με πληκτρολογήσεις σ' ένα φόρουμ για όλα όσα προκύψουν.

Άλλωστε, αν ήταν της προκοπής η γενικότερη νοοτροπία, θα φρόντιζαν αυτοί που έχουν άμεση επαγγελματική σχέση με το αντικείμενο, είτε είναι ιδιώτες μηχανικοί, είτε η Citroen Ελλάδας που το κοινό της έχει δημιουργήσει χώρο συναναστροφής, να συμμετέχουν ενεργά και ουσιαστικά, έστω στο βαθμό που θεωρούν πρόσφορο.
Πράγμα συνηθισμένο στο εξωτερικό, τουλάχιστον ως προς τους ιδιώτες επαγγελματίες, γιατί οι εταιρίες μέσες-άκρες τα ίδια μούτρα διατηρούν παντού κι άντε το πολύ-πολύ να κινούνται στα βασικά της εταιρικής ευθύνης. Εδώ, είναι Ελλάδα, αυτά είναι για πολλούς ψιλά γράμματα. Και δε νομίζω ότι χρειάζεται να το αναλύσουμε περισσότερο.
Το βλέπεις κι εσύ που είσαι πιο παλιό μέλος, πόσοι επαγγελματίες του χώρου ενδιαφέρονται και συμμετέχουν έστω κατά το ανθρωπίνως δυνατό.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε jalbanis για την δημοσίευση του/της: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ενδειξη depollution
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Μάιος 2021, 17:28 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Συμφωνώ απολύτως Γιάννη. Απλά με την κουβέντα σας και κατανοώντας απο τα λεγομενά σας οτι εχω να κάνω με γνώστες και ψαγμένους ανθρώπους, βγήκα και εγω απο την πλάνη που ειχα μέσα στο μυαλό μου , οτι το Lexia κάνει απολυτη διάγνωση.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ενδειξη depollution
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιουν 2021, 09:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 251
Μου το ξανάκανε και δεν παίρνει μπροστά καθόλου

Το πήρε η οδική και το πάει στο συνεργείο

Για να δούμε τι θα μου πουν...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ενδειξη depollution
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιουν 2021, 16:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 251
Βγήκε η ετυμηγορία, είναι η ασφαλειοθήκη

Μου είπαν ότι είναι ακριβή, €200-€300 και ότι ως ανταλλακτικό είναι αμφίβολο αν υπάρχει και ελλάδα

Θα προσπαθήσουν να την επισκευάσουν με ένα κόστος περί τα €130


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ενδειξη depollution
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιουν 2021, 17:52 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Nikos2k7b εμενα μου ειχε βγάλει βλάβη η ασφαλειοθήκη στο προηγούμενο C4 1.6 5θυρο επάνω στην 5ετία. Αλλάχθηκε με καινουργια τοτε 280 ευρώ στον Χανιαδάκη. Ειχε απλά ανάψει πορτοκαλι λαμπακι κινητηρα και πηγα μεχρι το συνεργειο κανονικά ηταν Σαββατο θυμαμαι και τοτε δουλευαν και Σαββατα τα επισημα. Μολις εφτασε το αμαξι εμεινε εκει, δεν ξαναπηρε μπροστα...Καλή επισκευή και να μεινει αλώβητη η καινουργια για πολλά χρόνια.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ενδειξη depollution
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Ιουν 2021, 16:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 251
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Nikos2k7b εμενα μου ειχε βγάλει βλάβη η ασφαλειοθήκη στο προηγούμενο C4 1.6 5θυρο επάνω στην 5ετία. Αλλάχθηκε με καινουργια τοτε 280 ευρώ στον Χανιαδάκη. Ειχε απλά ανάψει πορτοκαλι λαμπακι κινητηρα και πηγα μεχρι το συνεργειο κανονικά ηταν Σαββατο θυμαμαι και τοτε δουλευαν και Σαββατα τα επισημα. Μολις εφτασε το αμαξι εμεινε εκει, δεν ξαναπηρε μπροστα...Καλή επισκευή και να μεινει αλώβητη η καινουργια για πολλά χρόνια.


Ευχαριστώ
Στοίχισε €145
Την έκαναν κολλητή μου είπαν, και ότι έτσι δεν χαλάει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ενδειξη depollution
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Ιουν 2021, 17:15 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
:clap :clap :clap

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ενδειξη depollution
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Ιουν 2021, 21:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Σας παρακαλω κάντε μια ουρα και μην σπρώχνεστε για να μου δίνετε τα συγχαρητηρια. Διοτι κύριοι δεν είμεθα χτεσινοι. Ειμεθα μετριοφρονες.
Και εαν ηρωτουν ημας θα σας το επισκευαζαν με 70ηκοντα ευρώ.
Προς γνωσιν και δια τα νομιμους.
:P :P :P :P :P :P :P :P

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ενδειξη depollution
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Ιουν 2021, 21:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 399
grekoulis έγραψε:
Σας παρακαλω κάντε μια ουρα και μην σπρώχνεστε για να μου δίνετε τα συγχαρητηρια. Διοτι κύριοι δεν είμεθα χτεσινοι. Ειμεθα μετριοφρονες.
Και εαν ηρωτουν ημας θα σας το επισκευαζαν με 70ηκοντα ευρώ.
Προς γνωσιν και δια τα νομιμους.
:P :P :P :P :P :P :P :P


Γιωργο δεν καταλαβα χριστό , για πια ασφαλειωθηκη μιλατε;

Οσο αφορα το diagbox τι αλεξια λετε μωρε , εχω προβλημα και εχω ενα ωραιο λαπυτοπι με ενα ωραιο diagbox μονο μεσα , ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
Ο ωραιος μας μηχανικος λεει να κατεβω στην αθηνα και να του κανω καθαρισμο υδρογονου και ολα θα λυθουν μαγικα .
Εμεινα ενεος που λεμε οι αρχαιοι .
Πιασ ταυγο και κουρευτο , παλι με τα χερακια μου . Α ρε και να ειχα ενα ανεβατορι να μπορω να δουλεψω απο κατω .

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ενδειξη depollution
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιουν 2021, 14:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Mπαμπη διαβασε ολο το θεμα και θα καταλάβεις.
Ξανα εγκατέστησε το diagbox με προσοχη και θα δουλεψουν ολα.Αλλα το μοντελλο σου και με λεξια μια χαρα το βλεπεις

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ενδειξη depollution
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιουν 2021, 15:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
jalbanis έγραψε:
Νίκο, αυτό που επισημαίνεις για την ανωνυμία και το κρυφτό πίσω από ένα άβαταρ, είναι σωστό κατά ένα μέρος, αφού πάντα θα βρίσκονται και κάποιοι που έτσι θα βολεύονται για να δράσουν από επιπόλαια έως κακοπροαίρετα.
Αλλά, ούτε είναι αυτός ο κανόνας, ούτε είναι πάντα εφικτό για πολλούς και διάφορους λόγους (...ιδίως στο Ελλάντα που ακόμη στην "πραγματική" ζωή τα εθιμικά δίκαια υπερισχύουν των νομικά κατοχυρωμένων!) να μπαίνουν όλοι παντού στα φόρουμ με το ονοματεπώνυμό τους και την ιδιότητά τους φόρα παρτίδα.

Και, επειδή τα φόρουμ όπως το GCC είναι πρωτίστως μια παρέα ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα γύρω από ένα συγκεκριμένο αντικείμενο, και έχει πολύ μεγάλη σημασία, και το πόσο και με τι τρόπο ασχολείται ο καθένας με αυτό το αντικείμενο, και πόσα είναι τα τα βιώματά του από αυτό...
...πάντα θα υπάρχουν και σωστοί άνθρωποι κατώτερης εκπαίδευσης που μπορεί οι εμπειρίες τους να είναι πολύ περισσότερες από τον οποιονδήποτε σπουδαγμένο και με βάση αυτές να βοηθήσουν όποιον συμφορουμίτη ζητήσει βοήθεια.

Ότι εγώ είμαι 55άρης σπουδαγμένος με εμπειρία στις κατασκευές, και έχω "πετριά" με τα αυτοκίνητα και τα αεροπλάνα και την τεχνολογία, και έχω και μια βιβλιοθήκη συγγράμματα και της δουλειάς μου και των χόμπυ μου, δεν με κάνει ανώτερο ή ειδικότερο από τον καθένα εδώ μέσα.
Μπορεί κάποιος να είναι βιοπαλαιστής και νεότερος, και να έχει περάσει τόσα ως ιδιοκτήτης Citroen, και να έχει νοιαστεί τόσο να κεφαλαιοποιήσει τις εμπειρίες του, και να μπορεί και να θέλει να τις μεταδώσει με σωστό τρόπο στους άλλους, που να συμβάλλει περισσότερο από μένα κατά περίπτωση.

Ας μείνουμε λοιπόν στην αξία της παρέας και στην καλοπροαίρετη ενεργή συμμετοχή, φροντίζοντας, και να μη καβαλάμε καλάμια, και να ελέγχουμε τους εαυτούς μας όποτε ανεβαίνουν οι τόνοι, που εντάξει, αυτό είναι μέσα στο "παιχνίδι" όπως και στην εκτός διαδικτύου ζωή και συναναστροφή.

Από εκεί και πέρα, όταν κάποιος ζητάει βοήθεια πάνω σε κάτι που αντιμετωπίζει, δυό είναι τα ενδεχόμενα, ή είναι κάτι που αν πιάνουν τα χέρια του μπορεί με την κατάλληλη καθοδήγηση να το αντιμετωπίσει, ή είναι κάτι που απαιτεί αντιμετώπιση από εξειδικευμένους τεχνικούς και στην καλύτερη περίπτωση θα βρεθεί συμφορουμίτης που του έχει τύχει ακριβώς το ίδιο και θα τον καθοδηγήσει ακριβώς στο τι-πως-που θα βρει λύση.

Οπότε, νομίζω θα συμφωνήσουμε πως τα "βιογραφικά" μας, καλό είναι να πάνε περίπατο σε ότι έχει να κάνει με την ιδιότητά μας ως μέλη του GCC, ας αφήσουμε χώρο να το βρίσκει κάποιος και αισθανόμενος άνετα ως ίσος μεταξύ ίσων να θέλει να συμμετέχει, όσο "επώνυμα" ή "ανώνυμα" θέλει.
Ότι μεγαλύτερη σημασία έχει να λείπει το "δε βαριέσαι", και να συμμετέχει κάποιος ουσιαστικά όταν ανοίγει ή όταν συνεχίζει μια συζήτηση.
Να μην ανοίγει μια συζήτηση και μετά να εξαφανίζεται, να μη μπαίνει όποτε του καπνίσει ή να αδιαφορεί όταν βλέπει να γεννιούνται ερωτήματα, να μπαίνει δίνοντας τις απαραίτητες απαντήσεις και διευκρινήσεις. Και επίσης, να μη περιμένει, ούτε ότι εδώ από μηχανής θεοί θα του δώσουν έτοιμες λύσεις, ούτε ότι μπορούν να δοθούν λύσεις με πληκτρολογήσεις σ' ένα φόρουμ για όλα όσα προκύψουν.

Άλλωστε, αν ήταν της προκοπής η γενικότερη νοοτροπία, θα φρόντιζαν αυτοί που έχουν άμεση επαγγελματική σχέση με το αντικείμενο, είτε είναι ιδιώτες μηχανικοί, είτε η Citroen Ελλάδας που το κοινό της έχει δημιουργήσει χώρο συναναστροφής, να συμμετέχουν ενεργά και ουσιαστικά, έστω στο βαθμό που θεωρούν πρόσφορο.
Πράγμα συνηθισμένο στο εξωτερικό, τουλάχιστον ως προς τους ιδιώτες επαγγελματίες, γιατί οι εταιρίες μέσες-άκρες τα ίδια μούτρα διατηρούν παντού κι άντε το πολύ-πολύ να κινούνται στα βασικά της εταιρικής ευθύνης. Εδώ, είναι Ελλάδα, αυτά είναι για πολλούς ψιλά γράμματα. Και δε νομίζω ότι χρειάζεται να το αναλύσουμε περισσότερο.
Το βλέπεις κι εσύ που είσαι πιο παλιό μέλος, πόσοι επαγγελματίες του χώρου ενδιαφέρονται και συμμετέχουν έστω κατά το ανθρωπίνως δυνατό.

παλαια λοιπον οταν το κλαμπ ηταν στα φορτε του εμπαιναν διαφοροι ρωτουσαν καιη πλειοψηφια παρεμενε ενεργη μεσα στο φορουμ....τωρα απλα μπαινουν ρωτανε και τελος λυνουν το προβλημα και δεν μπαινουν καν στο κοπο να γραψουν την λυση.....γιατι γιατι λενε εκανα την δουλεια μου δε γαμιετε.....βαριεμε τωρα....και μενει ετσι...
σημαντικος παραγοντας ειναι οτι πολλα απο τα μελη που εμπαιναν η δε μπαινουν καθολου η μαπινουν πολυ αραια....η παρακολουθουν απλα θεατες...και πιστευω οτι το φορουμ εχει χασει αυτο που ηταν παλια...
τωρα οι επαγγελματιες πραγματι δεν συμετεχουν και το θεωρω λογικο.......διοτι στην αναδουλεια που υπαρχει να σου δωσει και την λυση απο το πληκτρολογιο και να μην πατησεις στο μαγαζι του καθολου ουτε για μια αλλαγη λαδιου....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 5 [ 63 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

Ένδειξη θερμοκρασίας νερού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: c3.driver2
Απαντήσεις: 5
ΕΝΔΕΙΞΗ ESP ΚΑΙ ΚΟΒΕΙ Η ΜΗΧΑΝΗ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: pasha
Απαντήσεις: 4
Σχετικά με το φλοτέρ και την ένδειξη αποθεμάτων καυσίμου
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: Edmond Dantès
Απαντήσεις: 20
Ένδειξη Πίεσης λαδιού κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: GiannisA
Απαντήσεις: 11
Gearbox faulty, depollution system faulty, αλλά όλα καλά
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: karas
Απαντήσεις: 43
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ