Σελίδα 1 από 1 [ 11 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
crezino
|
Θέμα δημοσίευσης: περί service ο λόγος Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Αύγ 2021, 22:35 |
|
|
Καλησπέρα Ήρθε η ώρα να γίνει το service στα 150000 χλμ και θέλω να ρωτήσω κάτι στους γνώστες . Στα τελευταία 50000χλμ που το έχω αλλάξει 4 φορές λάδι βλέπω μια μικρή πτώση του λαδιού από αλλαγή σε αλλαγή γύρω στα 300-400 γρ , δηλαδή μου καίει 300-400 γραμμάρια ανά 12000 χλμ . το λάδι που βάζω είναι το Total Quartz Ineo First 0W-30 και το αμάξι είναι citroën c4 diesel '14 . Τι λέτε να συνεχίσω με το ίδιο και ας μου καίει αυτή την ποσότητα λαδιού ? Να πάω σε κάτι άλλο ? Σε τι? Τα φώτα σας. Ευχαριστώ
|
|
|
|
|
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: περί service ο λόγος Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Αύγ 2021, 10:17 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
crezino έγραψε: Καλησπέρα Ήρθε η ώρα να γίνει το service στα 150000 χλμ και θέλω να ρωτήσω κάτι στους γνώστες . Στα τελευταία 50000χλμ που το έχω αλλάξει 4 φορές λάδι βλέπω μια μικρή πτώση του λαδιού από αλλαγή σε αλλαγή γύρω στα 300-400 γρ , δηλαδή μου καίει 300-400 γραμμάρια ανά 12000 χλμ . το λάδι που βάζω είναι το Total Quartz Ineo First 0W-30 και το αμάξι είναι citroën c4 diesel '14 . Τι λέτε να συνεχίσω με το ίδιο και ας μου καίει αυτή την ποσότητα λαδιού ? Να πάω σε κάτι άλλο ? Σε τι? Τα φώτα σας. Ευχαριστώ Καλή σου μέρα. Με προβληματίζει το ότι σου κατεβάζει λάδι. Από την αρχή που είχες το αμάξι δούλευες 0-30? Το ρωτάω αυτό γιατί οι αντιπροσωπείες μετά το 2016 άρχισαν να προτείνουν και να δουλεύουν το 0-30 για τον εν λόγω κινητήρα. Φίλος και σοβαρός γνώστης στο θέμα λίπανσης, που δε γράφει πια εδώ δυστυχώς, μου είχε προτείνει να μη γυρίσω από 5-30 σε 0-30 γιατί οι δημιουργημένες ανοχές για το 5-30 θα προκαλούν απώλεια στο άλλο. Δοκίμασε βάλεις κάτι σε 5-30. Εγώ βάζω Valvoline ENV C2 5-30. Είναι εξαιρετικό. Πράματα που πρέπει να αλλάξεις στο αμάξι αν δεν έχουν γίνει. --ΣΕΤ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΛΊΑ --Ολα τα φίλτρα --Βαλβολινες κιβωτίου -- μαζι με το σετ χρονισμού θα αλλάξεις και υγρά ψύξης, να βάλεις οργανικό G12. Sent from my LG V40 using Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Lohias^ για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
|
|
|
|
|
kostask
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: περί service ο λόγος Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Αύγ 2021, 10:33 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58 Δημοσιεύσεις: 2437 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 0
|
Δεν νομίζω ότι η έλλειψη 300-400 ml είναι σημαντική αλλά γιατί σου βάζουν 0-30 αντί για 5-30. Έχω το ίδιο μοντέλο και από την αρχή βάζω μόνο 5-30. Και όπως είπε ο Λοχίας άλλαξε και τα υπόλοιπα αν δεν το έχεις κάνει ήδη. Ειδικά στον ιμάντα παρότι λένε ότι αντέχει 9 χρόνια ή 180κ εγώ τον άλλαξα στα 6 και 140κ και σε πάχος είχε μείνει ο μισός. Η αντλία ήταν μια χαρά.
_________________ C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε kostask για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: περί service ο λόγος Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Αύγ 2021, 11:06 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Εγώ θα διαφωνήσω και με τους δύο σας, παραπάνω. Έχω το ίδιο αυτοκίνητο, είμαι στις 251.000 χλμ., ξεκίνησα να το δουλεύω με 0W30 από τις ~100.000 χλμ., δεν θυμάμαι ακριβώς (να δω βιβλίο σέρβις αν θέλετε!) και δεν έχω καμία κατανάλωση λιπαντικού.
Η Γαλλία, προτείνει σαν 1η επιλογή το 0W30 και μετά το 5W30. Αλλά επειδή η Ελλάδα, κλασικά κοιτάει το κόστος του σέρβις και όχι το τι είναι σωστό για ένα αυτοκίνητο, πετάνε μέσα ένα 5W30, των 30 ευρώ στα 4 λίτρα και όλα μέλι - γάλα. Δεν υπάρχει 5W30 σε γαλλική κάθετη. Σε όλα βάζουν 0W30.
Τα 300ml, δεν είναι σημαντικό ποσό κατανάλωσης λιπαντικού.
Μήπως έχει γίνει κάποια άλλη εργασία στο αμάξι και τώρα "καίει" λίγο λάδι;
Υ.Γ.: Ο DV6C, ειδικά ο συγκεκριμένος, δεν έχει κανένα θέμα με τις ανοχές του. Είναι αλεξίσφαιρος. Σε αντίθεση με τους DV6FD, τους Euro 6, που είναι πιο επιλεκτικοί στην επιλογή λαδιού. Και το λέω εκ πείρας, μετά από προσωπικές δοκιμές.
Στάλθηκε από το AC2003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε bakevang για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
|
|
|
|
|
crezino
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: περί service ο λόγος Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Αύγ 2021, 14:33 |
|
|
Δεν έχω αλλάξει ακόμη ιμάντες κτλ , το αμάξι το πήρα από χέρι με 100000 χλμ και είχε κάνει 6 service στην αντιπροσωπεία και έβαζε λάδι 5-30 της total . Όταν το πήρα ήθελε service σε 1000 χλμ , ελέγχοντας το λάδι έλειπε το γνωστό 400ml και είπα να το αλλάξω σε 0-30 μιας και διάβασα ότι είναι πιο καινούριας τεχνολογίας μήπως γίνει καμιά αλλαγή αλλά τίποτα , τα ίδια. Γενικά το αμάξι δεν έχει πάει στο συνεργείο εκτός από το προγραμματισμένο service .
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: περί service ο λόγος Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Αύγ 2021, 14:44 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Άποψή μου, να συνεχίσεις με 0W30, η κατανάλωση είναι φυσιολογική.
Το 0W30, υπερτερεί παντού σε σχέση με το 5W30, πόσο μάλλον το συγκεκριμένο της Total, που είναι από τα χειρότερα, αν όχι το χειρότερο, λιπαντικό με πιστοποίηση PSA B71 2290.
Στάλθηκε από το AC2003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε bakevang για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
|
|
|
|
|
crezino
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: περί service ο λόγος Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Αύγ 2021, 14:59 |
|
|
bakevang έγραψε: Άποψή μου, να συνεχίσεις με 0W30, η κατανάλωση είναι φυσιολογική.
Το 0W30, υπερτερεί παντού σε σχέση με το 5W30, πόσο μάλλον το συγκεκριμένο της Total, που είναι από τα χειρότερα, αν όχι το χειρότερο, λιπαντικό με πιστοποίηση PSA B71 2290.
Στάλθηκε από το AC2003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Έχεις κάτι να μου προτείνεις ?
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: περί service ο λόγος Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Αύγ 2021, 16:56 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Σε 0W30 που προτείνω ή σε 5W30;
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
crezino
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: περί service ο λόγος Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Αύγ 2021, 17:39 |
|
|
bakevang έγραψε: Σε 0W30 που προτείνω ή σε 5W30; σε 0-30
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: περί service ο λόγος Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Αύγ 2021, 18:17 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
crezino έγραψε: σε 0-30 Από προσωπική εμπειρία, θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις Yacco Lube P 0W30. Είναι πιο "σκληρό" σε σχέση με το Total που χρησιμοποιείς. Θα χρειαστεί όμως τουλάχιστον 2 αλλαγές ώστε ο κινητήρας να προσαρμοστεί στο νέο λιπαντικό και να δεις αποτελέσματα. Γενικά, και στα δύο μου C4 έχω χρησιμοποιήσει τα εξής λάδια: 1) Yacco Lube P 0W30. 2) Valvoline SynPower ENV C2 0W30. 3) Total Ineo First 0W30. Στον DV6C (euro 5), δεν είχα κανένα θέμα όποιο λιπαντικό και να έχω δοκιμάσει. Παρόλα αυτά, ακουστικά, δουλεύει καλύτερα με το Total. Στον DV6FD (euro 6), ο οποίος όπως έγραψα και παραπάνω είναι επιλεκτικός στο θέμα λιπαντικού είχα τις εξής παρατηρήσεις: Ανεξάρτητα από όλα αυτά, θέλω να γράψω την εμπειρία μου με τον DV6FD, euro 6 κινητήρα... Αλλαγές λαδιών κάθε 20.000 χλμ. - Έβαζα από καινούριο το Yacco. Σε κάθε αλλαγή έλλειπαν 300-600ml. - Στις 80.000 χλμ., μπήκαν τα Valvoline. Σε κάθε αλλαγή έλλειπαν 500-800ml. - Στις 140.000 χλμ., μπήκαν τα Total. Στην 1η αλλαγή έλλειπαν 200ml. Η επόμενη αλλαγή είναι σε 8.000 χλμ (δλδ το αμάξι τώρα έχει 172Κ) και όπως είδα το δείκτη δεν λείπει ούτε σταγόνα. Έτσι, κατάλαβα ότι το Total, ταιριάζει γάντι στον δικό μου DV6FD και μάλλον αυτό ζητάει. Στον Παναγιώτη (Azan Gorde), που χρησιμοποίησε κι'άλλες μάρκες λιπαντικών, δεν είχε ποτέ θέμα με κατανάλωση λιπαντικού. Μάλλον έτυχε σε μένα!
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε bakevang για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 11 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|