Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ 15 Οκτ 2018, 18:47 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ελαστικά και Διαστάσεις
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιουν 2007, 00:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Φεβ 2007, 14:59
Δημοσιεύσεις: 20
Τοποθεσία: Ωρωπος
Καλησπερα, εχω C4 1600 με 16 ζαντες, VTR, 27,000 χλμ

Νομιζω σε λιγο καιρο χρειαζονται αλλαγη τα λαστιχα.

Εχετε να προτεινεται κατι,
μαρκα, μαγαζι, τιμες?

Θα κρατησω τις 16αρες.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαστιχα?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιουν 2007, 10:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 06 Μάιος 2007, 16:57
Δημοσιεύσεις: 257
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
oropos έγραψε:
Καλησπερα, εχω C4 1600 με 16 ζαντες, VTR, 27,000 χλμ

Νομιζω σε λιγο καιρο χρειαζονται αλλαγη τα λαστιχα.

Εχετε να προτεινεται κατι,
μαρκα, μαγαζι, τιμες?

Θα κρατησω τις 16αρες.


Απο τωρα?

_________________
COUPE 1.6 VTR PACK

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιουν 2007, 17:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 09:06
Δημοσιεύσεις: 2650
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
τι σημασία έχει αν θα είναι τώρα ή σε 1-2 μήνα!!!!

εγώ άλλη ερώτηση θέλω να κάνω : Αντί για τα 205/55/16, βάλουμε 205/60/16 8α δουμε καμια διαφορά?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιουν 2007, 18:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
60 γιατι 60 ?


γιατι να ανεβασεις το προφιλ ?

σε ανεση θα κερδίσεις .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιουν 2007, 22:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 09:06
Δημοσιεύσεις: 2650
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
KarlBarks έγραψε:
60 γιατι 60 ?


γιατι να ανεβασεις το προφιλ ?

σε ανεση θα κερδίσεις .


Δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος (εκτός απο κάποια συζήτηση που είχα με έναν φίλο και μου ανέφερε τα ελαστικά του)... αλλα άν η άνεση είναι στα + τότε γιατι να μην το κάνω στην επόμενη αλλαγή ελαστικών? Δεν ξέρω φυσικά τα - που θα έχει μια τέτοια κίνηση...
Πήγα μια βόλτα στο http://www.michelin.gr και κοίταξα τα pilot primacy ( http://www.michelin.gr/gr/auto/pilot_primacy.jsp# ). Τα βγάζει καί στις 2 διαστάσεις. Ενώ για τα Energy που έχω δεν λέει τίποτα :-( Χωρίς να υπάρχει ο "αντίλογος" με έπεισαν (μέχρι στιγμής) να σκέφτομαι τα Pilot Primacy. Tα έχει δοκιμάσει κανείς?

Υ.Γ. Τέλος, τί είναι οι πολύπλευρες επιδόσεις που αναφέρετε στο site?
Y.Γ2 Απο τίμές ξέρει κανεις πόσο πάνε?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιουν 2007, 23:08 
Άβαταρ μέλους
σε πολύ γενικές γραμμές όταν η συνολική διάμετρος του τροχού (ζάντα+λάστιχο) αυξάνεται κερδίζεις σε άνεση και σε τελική ταχύτητα και χάνεις σε επιτάχυνση και look :fsss
πάντως γενικά ο μόνος λόγος να αυξήσεις το προφίλ είναι άμα η μαμά διάσταση είναι ασύμφορη οικονομικά. συνήθως όποιος αλλάζει ηθελημένα διάσταση κοιτάει να βάλει μικρότερο προφίλ ώστε το αμάξι να δείχνει πιο όμορφο και να κερδίσει λίγο σε επιτάχυνση.

Τέλος πριν σε συμβουλέψει κάποιος τι διάσταση ελαστικών να βάλεις και ποιό ελαστικό καλό θα ήταν να αναφέρεις και την χρήση που κάνεις στο αυτοκίνητο. Π.χ. αν το αυτοκίνητο είναι απλά το μέσο μεταφοράς σου εννοείται ότι δε θα βάλεις κάποιο σπορ ελαστικό ούτε θα αλλάξεις την διάσταση. Για τα primacy πάντως χωρίς να τα έχω δοκιμάσει δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα...αντίθετα με τα exalto.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 10:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
ισα ισα για νορμαλ χρηση ειναι πολυ καλυτερο το primasy το exalto ειναι για περισότερα .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 10:57 
Άβαταρ μέλους
KarlBarks έγραψε:
ισα ισα για νορμαλ χρηση ειναι πολυ καλυτερο το primasy το exalto ειναι για περισότερα .


ναι, ίσως να έχω ακούσει τα χειρότερα, από ανθρώπους που είχαν άλλες απαιτήσεις από ένα ελαστικό. για νορμάλ χρήση και απλές μετακινήσεις πιθανότατα να είναι οκ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 15:56 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Φεβ 2007, 12:49
Δημοσιεύσεις: 1227
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
Ρε παιδιά ξέρετε αν η 16άρα ζάντα με 205 μπορεί να δεχτεί φαρδύτερο ελαστικό?

_________________
Εικόνα
VAGOSVTR.Και μην ξεχνάμε...Ο γκαζιάρης φτάνει πρώτος.Ο συνετός φτάνει ΠΑΝΤΑ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Αύγ 2007, 19:10 
Άβαταρ μέλους
Τα energy που φορούσε η μαμά τα άλλαξα στα 11000 γιατί κινούμαι κυρίως εγνατια και με πολύ μεγάλες ταχύτητες και ήθελα κάτι καλύτερο κυρίως στο φρενάρισμα.

έβαλα τα primasy HP. από την πρώτη στιγμή το αμάξι άλλαξε. απίστευτη διαφορά στο φρενάρισμα και καλύτερη απόδοση στις στροφές. κάτι επιπλέον στα συν το ότι είναι απίστευτα γρήγορα, δηλ δεν έχασα καθόλου σε απόδοση και [b]δεν ανέβηκε η κατανάλωση. μέχρι και μια μέρα πριν τα αλλάξω μπορούσα να πιάσω κόφτη με την 5η όποτε ήθελα σε μεγάλες ευθείες. - στα αρνητικά ότι μετά από 34000 km ήθελαν άλλαγμα. "να σημειώσω ότι έχω και esp αρά δεν σπινιαρω." βεβαία ένας φίλος με mazda3 που τα βάλαμε μαζί, έχει κάνει ήδη 45000km και θέλει αρκετά ακόμα για να φτάσουν στο επίπεδο που ήταν τα δικά μου όταν τα άλλαξα, κινούμενος με ταχύτητες λογικές δηλ περίπου 140km/h.

τώρα έβαλα το continental premioumcontact 2. στο φρενάρισμα και στην σταθερότητα δεν μπορώ να πω ότι έχω παράπονο. στις στροφές είναι πολύ μπροστά, έχω 15-20km/h περιθώριο περισσότερα από ότι στα primasy HP ακόμα και τώρα που τα αμορτισέρ μου θέλουν άλλαγμα. μεγάλο όμως αρνητικό ότι η κατανάλωση ανέβηκε περίπου 1lt/100km και ο κινητήρας μου στον δρόμο φτάνουν 3-7 άλογα λιγότερα με επίπτωση στην τελική και σε κάποιες επιταχύνσεις. α! είναι και λίγο πιο θορυβώδη.

απ την εμπειρία αυτή θα έλεγα αν είσαι λογικός οδηγός και στην εθνική καμία φορά το πατάς λίγο παραπάνω σκέψου τα primasy HP, τα αξίζουν τα λεφτά τους. τώρα αν είσαι για αυτόφωρο και πηγαίνεις σα μ@λ@κ@ς στις στροφές, τα continental premioumcontact 2 θα σου δώσουν συμπεριφορά μεγαλύτερου αυτοκινήτου και απο ότι φαίνεται θα κρατήσουν και παραπάνω.
σε κόστος τα continental premioumcontact 2 είναι 50


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Αύγ 2007, 19:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
[quote="gklc4"]Τα energy που φορούσε η μαμά τα άλλαξα στα 11000 γιατί κινούμαι κυρίως εγνατια και με πολύ μεγάλες ταχύτητες και ήθελα κάτι καλύτερο κυρίως στο φρενάρισμα.

έβαλα τα primasy HP. από την πρώτη στιγμή το αμάξι άλλαξε. απίστευτη διαφορά στο φρενάρισμα και καλύτερη απόδοση στις στροφές. κάτι επιπλέον στα συν το ότι είναι απίστευτα γρήγορα, δηλ δεν έχασα καθόλου σε απόδοση και [b]δεν ανέβηκε η κατανάλωση. μέχρι και μια μέρα πριν τα αλλάξω μπορούσα να πιάσω κόφτη με την 5η όποτε ήθελα σε μεγάλες ευθείες. - στα αρνητικά ότι μετά από 34000 km ήθελαν άλλαγμα. "να σημειώσω ότι έχω και esp αρά δεν σπινιαρω." βεβαία ένας φίλος με mazda3 που τα βάλαμε μαζί, έχει κάνει ήδη 45000km και θέλει αρκετά ακόμα για να φτάσουν στο επίπεδο που ήταν τα δικά μου όταν τα άλλαξα, κινούμενος με ταχύτητες λογικές δηλ περίπου 140km/h.

τώρα έβαλα το continental premioumcontact 2. στο φρενάρισμα και στην σταθερότητα δεν μπορώ να πω ότι έχω παράπονο. στις στροφές είναι πολύ μπροστά, έχω 15-20km/h περιθώριο περισσότερα από ότι στα primasy HP ακόμα και τώρα που τα αμορτισέρ μου θέλουν άλλαγμα. μεγάλο όμως αρνητικό ότι η κατανάλωση ανέβηκε περίπου 1lt/100km και ο κινητήρας μου στον δρόμο φτάνουν 3-7 άλογα λιγότερα με επίπτωση στην τελική και σε κάποιες επιταχύνσεις. α! είναι και λίγο πιο θορυβώδη.

απ την εμπειρία αυτή θα έλεγα αν είσαι λογικός οδηγός και στην εθνική καμία φορά το πατάς λίγο παραπάνω σκέψου τα primasy HP, τα αξίζουν τα λεφτά τους. τώρα αν είσαι για αυτόφωρο και πηγαίνεις σα μ@λ@κ@ς στις στροφές, τα continental premioumcontact 2 θα σου δώσουν συμπεριφορά μεγαλύτερου αυτοκινήτου και απο ότι φαίνεται θα κρατήσουν και παραπάνω.
σε κόστος τα continental premioumcontact 2 είναι 50

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Αύγ 2007, 09:09 
Άβαταρ μέλους
Ναι. σχεδόν όλα τα χλμ ήταν εγνατια και όταν λέω με πολλά χλμ, σταθερα πάνω από 170, στροφές και ευθείες.

Τα είχα κάνει αλλαγή μπρος πίσω στις 15000χλμ και όταν τα άλλαξα στισ 34000χλμ δεν είχαν και μεγάλη διαφορά τα μπροστά με τα πίσω. μισό χιλιοστό μέχρι το τακουνάκι τα μπροστά και ένα τα πίσω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Αύγ 2007, 09:18 
Άβαταρ μέλους
Α! τα exalto ένας φίλος με ALFA GT 1.8 τα έλιωσε σε 22000χλμ. Βέβαια όπως είπε το αμάξι του εκείνη την περίοδο είχε την καλύτερη απόδοση σε επιδόσεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Αύγ 2007, 09:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Ιούλ 2007, 15:38
Δημοσιεύσεις: 1761
Τοποθεσία: Λιτόχωρο - Πιερία
Με τις ορέξεις τους αυτές οι Alfa! :schraeg

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Αύγ 2007, 11:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 12:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
αν βαλεις παντως αντι για 205/55/16 195/60/16
θα γινει πολυ ποιο ανετο το αμαξι ,θα ελαφρυνη το τιμονη αλλα θα χασεις κρατηματα

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 105 [ 1561 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 105  Επόμενο



Συναφή θέματα

Μεταχειρισμένα Ελαστικά
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Haris_c4_1.4
Απαντήσεις: 54
Τι πιεση σε ελαστικα 185/60/14;;;;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: GiannisR
Απαντήσεις: 3
Ελαστικά C2 1.1
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: CoMfUcIoS
Απαντήσεις: 25
Χειμερινά Ελαστικά απο θεσσαλονίκη
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: crazywolf
Απαντήσεις: 5
Τι ελαστικά προτείνετε;
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xantia
Συγγραφέας: kostas2123
Απαντήσεις: 20
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron