Σελίδα 1 από 110

Ελαστικά και Διαστάσεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιουν 2007, 23:43
από oropos
Καλησπερα, εχω C4 1600 με 16 ζαντες, VTR, 27,000 χλμ

Νομιζω σε λιγο καιρο χρειαζονται αλλαγη τα λαστιχα.

Εχετε να προτεινεται κατι,
μαρκα, μαγαζι, τιμες?

Θα κρατησω τις 16αρες.

Re: Λαστιχα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιουν 2007, 09:27
από kostasc4
oropos έγραψε:
Καλησπερα, εχω C4 1600 με 16 ζαντες, VTR, 27,000 χλμ

Νομιζω σε λιγο καιρο χρειαζονται αλλαγη τα λαστιχα.

Εχετε να προτεινεται κατι,
μαρκα, μαγαζι, τιμες?

Θα κρατησω τις 16αρες.


Απο τωρα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιουν 2007, 16:31
από MeddlingMageGR
τι σημασία έχει αν θα είναι τώρα ή σε 1-2 μήνα!!!!

εγώ άλλη ερώτηση θέλω να κάνω : Αντί για τα 205/55/16, βάλουμε 205/60/16 8α δουμε καμια διαφορά?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιουν 2007, 17:06
από KarlBarks
60 γιατι 60 ?


γιατι να ανεβασεις το προφιλ ?

σε ανεση θα κερδίσεις .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιουν 2007, 21:06
από MeddlingMageGR
KarlBarks έγραψε:
60 γιατι 60 ?


γιατι να ανεβασεις το προφιλ ?

σε ανεση θα κερδίσεις .


Δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος (εκτός απο κάποια συζήτηση που είχα με έναν φίλο και μου ανέφερε τα ελαστικά του)... αλλα άν η άνεση είναι στα + τότε γιατι να μην το κάνω στην επόμενη αλλαγή ελαστικών? Δεν ξέρω φυσικά τα - που θα έχει μια τέτοια κίνηση...
Πήγα μια βόλτα στο http://www.michelin.gr και κοίταξα τα pilot primacy ( http://www.michelin.gr/gr/auto/pilot_primacy.jsp# ). Τα βγάζει καί στις 2 διαστάσεις. Ενώ για τα Energy που έχω δεν λέει τίποτα :-( Χωρίς να υπάρχει ο "αντίλογος" με έπεισαν (μέχρι στιγμής) να σκέφτομαι τα Pilot Primacy. Tα έχει δοκιμάσει κανείς?

Υ.Γ. Τέλος, τί είναι οι πολύπλευρες επιδόσεις που αναφέρετε στο site?
Y.Γ2 Απο τίμές ξέρει κανεις πόσο πάνε?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιουν 2007, 22:08
από Baphomet
σε πολύ γενικές γραμμές όταν η συνολική διάμετρος του τροχού (ζάντα+λάστιχο) αυξάνεται κερδίζεις σε άνεση και σε τελική ταχύτητα και χάνεις σε επιτάχυνση και look :fsss
πάντως γενικά ο μόνος λόγος να αυξήσεις το προφίλ είναι άμα η μαμά διάσταση είναι ασύμφορη οικονομικά. συνήθως όποιος αλλάζει ηθελημένα διάσταση κοιτάει να βάλει μικρότερο προφίλ ώστε το αμάξι να δείχνει πιο όμορφο και να κερδίσει λίγο σε επιτάχυνση.

Τέλος πριν σε συμβουλέψει κάποιος τι διάσταση ελαστικών να βάλεις και ποιό ελαστικό καλό θα ήταν να αναφέρεις και την χρήση που κάνεις στο αυτοκίνητο. Π.χ. αν το αυτοκίνητο είναι απλά το μέσο μεταφοράς σου εννοείται ότι δε θα βάλεις κάποιο σπορ ελαστικό ούτε θα αλλάξεις την διάσταση. Για τα primacy πάντως χωρίς να τα έχω δοκιμάσει δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα...αντίθετα με τα exalto.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 09:53
από KarlBarks
ισα ισα για νορμαλ χρηση ειναι πολυ καλυτερο το primasy το exalto ειναι για περισότερα .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 09:57
από Baphomet
KarlBarks έγραψε:
ισα ισα για νορμαλ χρηση ειναι πολυ καλυτερο το primasy το exalto ειναι για περισότερα .


ναι, ίσως να έχω ακούσει τα χειρότερα, από ανθρώπους που είχαν άλλες απαιτήσεις από ένα ελαστικό. για νορμάλ χρήση και απλές μετακινήσεις πιθανότατα να είναι οκ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 14:56
από vagosvtr
Ρε παιδιά ξέρετε αν η 16άρα ζάντα με 205 μπορεί να δεχτεί φαρδύτερο ελαστικό?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Αύγ 2007, 18:10
από gklc4
Τα energy που φορούσε η μαμά τα άλλαξα στα 11000 γιατί κινούμαι κυρίως εγνατια και με πολύ μεγάλες ταχύτητες και ήθελα κάτι καλύτερο κυρίως στο φρενάρισμα.

έβαλα τα primasy HP. από την πρώτη στιγμή το αμάξι άλλαξε. απίστευτη διαφορά στο φρενάρισμα και καλύτερη απόδοση στις στροφές. κάτι επιπλέον στα συν το ότι είναι απίστευτα γρήγορα, δηλ δεν έχασα καθόλου σε απόδοση και [b]δεν ανέβηκε η κατανάλωση. μέχρι και μια μέρα πριν τα αλλάξω μπορούσα να πιάσω κόφτη με την 5η όποτε ήθελα σε μεγάλες ευθείες. - στα αρνητικά ότι μετά από 34000 km ήθελαν άλλαγμα. "να σημειώσω ότι έχω και esp αρά δεν σπινιαρω." βεβαία ένας φίλος με mazda3 που τα βάλαμε μαζί, έχει κάνει ήδη 45000km και θέλει αρκετά ακόμα για να φτάσουν στο επίπεδο που ήταν τα δικά μου όταν τα άλλαξα, κινούμενος με ταχύτητες λογικές δηλ περίπου 140km/h.

τώρα έβαλα το continental premioumcontact 2. στο φρενάρισμα και στην σταθερότητα δεν μπορώ να πω ότι έχω παράπονο. στις στροφές είναι πολύ μπροστά, έχω 15-20km/h περιθώριο περισσότερα από ότι στα primasy HP ακόμα και τώρα που τα αμορτισέρ μου θέλουν άλλαγμα. μεγάλο όμως αρνητικό ότι η κατανάλωση ανέβηκε περίπου 1lt/100km και ο κινητήρας μου στον δρόμο φτάνουν 3-7 άλογα λιγότερα με επίπτωση στην τελική και σε κάποιες επιταχύνσεις. α! είναι και λίγο πιο θορυβώδη.

απ την εμπειρία αυτή θα έλεγα αν είσαι λογικός οδηγός και στην εθνική καμία φορά το πατάς λίγο παραπάνω σκέψου τα primasy HP, τα αξίζουν τα λεφτά τους. τώρα αν είσαι για αυτόφωρο και πηγαίνεις σα μ@λ@κ@ς στις στροφές, τα continental premioumcontact 2 θα σου δώσουν συμπεριφορά μεγαλύτερου αυτοκινήτου και απο ότι φαίνεται θα κρατήσουν και παραπάνω.
σε κόστος τα continental premioumcontact 2 είναι 50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Αύγ 2007, 18:36
από KarlBarks
[quote="gklc4"]Τα energy που φορούσε η μαμά τα άλλαξα στα 11000 γιατί κινούμαι κυρίως εγνατια και με πολύ μεγάλες ταχύτητες και ήθελα κάτι καλύτερο κυρίως στο φρενάρισμα.

έβαλα τα primasy HP. από την πρώτη στιγμή το αμάξι άλλαξε. απίστευτη διαφορά στο φρενάρισμα και καλύτερη απόδοση στις στροφές. κάτι επιπλέον στα συν το ότι είναι απίστευτα γρήγορα, δηλ δεν έχασα καθόλου σε απόδοση και [b]δεν ανέβηκε η κατανάλωση. μέχρι και μια μέρα πριν τα αλλάξω μπορούσα να πιάσω κόφτη με την 5η όποτε ήθελα σε μεγάλες ευθείες. - στα αρνητικά ότι μετά από 34000 km ήθελαν άλλαγμα. "να σημειώσω ότι έχω και esp αρά δεν σπινιαρω." βεβαία ένας φίλος με mazda3 που τα βάλαμε μαζί, έχει κάνει ήδη 45000km και θέλει αρκετά ακόμα για να φτάσουν στο επίπεδο που ήταν τα δικά μου όταν τα άλλαξα, κινούμενος με ταχύτητες λογικές δηλ περίπου 140km/h.

τώρα έβαλα το continental premioumcontact 2. στο φρενάρισμα και στην σταθερότητα δεν μπορώ να πω ότι έχω παράπονο. στις στροφές είναι πολύ μπροστά, έχω 15-20km/h περιθώριο περισσότερα από ότι στα primasy HP ακόμα και τώρα που τα αμορτισέρ μου θέλουν άλλαγμα. μεγάλο όμως αρνητικό ότι η κατανάλωση ανέβηκε περίπου 1lt/100km και ο κινητήρας μου στον δρόμο φτάνουν 3-7 άλογα λιγότερα με επίπτωση στην τελική και σε κάποιες επιταχύνσεις. α! είναι και λίγο πιο θορυβώδη.

απ την εμπειρία αυτή θα έλεγα αν είσαι λογικός οδηγός και στην εθνική καμία φορά το πατάς λίγο παραπάνω σκέψου τα primasy HP, τα αξίζουν τα λεφτά τους. τώρα αν είσαι για αυτόφωρο και πηγαίνεις σα μ@λ@κ@ς στις στροφές, τα continental premioumcontact 2 θα σου δώσουν συμπεριφορά μεγαλύτερου αυτοκινήτου και απο ότι φαίνεται θα κρατήσουν και παραπάνω.
σε κόστος τα continental premioumcontact 2 είναι 50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Αύγ 2007, 08:09
από gklc4
Ναι. σχεδόν όλα τα χλμ ήταν εγνατια και όταν λέω με πολλά χλμ, σταθερα πάνω από 170, στροφές και ευθείες.

Τα είχα κάνει αλλαγή μπρος πίσω στις 15000χλμ και όταν τα άλλαξα στισ 34000χλμ δεν είχαν και μεγάλη διαφορά τα μπροστά με τα πίσω. μισό χιλιοστό μέχρι το τακουνάκι τα μπροστά και ένα τα πίσω.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Αύγ 2007, 08:18
από gklc4
Α! τα exalto ένας φίλος με ALFA GT 1.8 τα έλιωσε σε 22000χλμ. Βέβαια όπως είπε το αμάξι του εκείνη την περίοδο είχε την καλύτερη απόδοση σε επιδόσεις...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Αύγ 2007, 08:29
από Niphrentil
Με τις ορέξεις τους αυτές οι Alfa! :schraeg

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Αύγ 2007, 10:49
από Σερραίος
αν βαλεις παντως αντι για 205/55/16 195/60/16
θα γινει πολυ ποιο ανετο το αμαξι ,θα ελαφρυνη το τιμονη αλλα θα χασεις κρατηματα