Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 16 Απρ 2024, 18:05 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Ιουν 2010, 21:41 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
isi έγραψε:
αυτο προτεινει η αντιπροσωπεια για τα μοντελα 1.6 16v με τα 115hp,ειναι του 2006 και ο προηγουμενος τα ιδια εβαζε

Ναι και τα 1,4 8ν και τα 1,6 8ν και τα 1,6 16ν και τα 1,8 16ν. Ειδικα τωρα που ειναι και καλοκαιρι καλα ειναι. Χειμονα μπορει και να βαλεις ελαφρως λεπτοτερο λαδι.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Ιουν 2010, 21:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 23:23
Δημοσιεύσεις: 297
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Εικόνες: 0
μιλησα με μηχανικο στην citroen στην ιερα οδο,στην citroen πατρας οπου το πηγαινε ο προηγουμενος,με τον μηχανικο μου μηχανικος στην peugeot πειραια,με τον πουλακη στην πειραιως που αγορασα τα λαδια,και ολοι μου ειπαν 10-40,αυτα φοραει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Ιουν 2010, 21:53 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Οχι ο τυπος ειναι καλος, δεν υπονοω κατι!
Απλα στα συγχρωνα μοτερ πολλοι κατασκευαστες προτεινουν και τα 5W-40, τα οποια λογο του μεγαλου ευρους θερμοκρασιων ειναι και λιγο πιο ακριβα! Anyway...
Συνεχισε να βαζεις αυτα που βαζεις λοιπον και επελεγε στη Citroen σου καλυτερα Total λαδια! :thumb

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Ιουν 2010, 22:14 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
isi έγραψε:
και ολοι μου ειπαν 10-40,αυτα φοραει

Αυτά που σου λένε είναι γενικότητες.

Δες λίγο τι λέει η citroen
Εικόνα

1.4 = ΕΤ3
1.6 = ΤU5

Όπως βλέπεις παίρνει απο 0W30 μέχρι και 10W40 ;)

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Ιουν 2010, 22:18 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Ωραιο το εγραφο Γιαννη!
Αρα η Citroen δε λεει οχι στο 5W-40, για το οποιο ειμαι πιο θετικος, ειδικα σε νεα μοτερ με λιγα χιλιομετρα και αλλη τεχνολογια απο τα παλια που ξερουμε!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Ιουν 2010, 23:00 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Κι εγώ βασίλη 5W40 χρησιμοποιώ (της amsoil όμως), το θεωρώ πιο προηγμένο/ανεπτυγμένο σε σχέση με το 10W40...

Εικόνα

YΓ: Και το γέλιο είναι για τους EP6 (τους νέους turbo) που δεν προτείνεται κάν το 10W40. Απορώ...!
Εικόνα

Ή τα έγγραφα που βγάζει η citroen έχουν ανακρίβειες, ή γενικά στα συνεργεία βάζουν "ότι να 'ναι"! :D

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Ιουν 2010, 23:10 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Αν ενα μοτερ δεν εχει "πολυπλοκους" μηχανισμους οπως μεταβλητο χρονισμο με μηχανισμο στον εκκεντροφορο πανω ή υδραυλικο τεντωτηρα αλυσιδας, συστηματα μεταβλητης βυθυσης ή χρονισμου (συστηματα τυπου V-tec ή Vti/VVti) τοτε συνηθως μπορει να παρει χειμωνα καλοκαιρι λαδια απο 0W30 μέχρι και 10W40 ακομα και 15W50 ή 20W50. Αλλα αν εχει υδραυλικους πολυπλοκους μηχανισμους που πρεπει να εισχωρει σωνει και καλα το λαδι μεσα τους ωστε να υπαρχει σωστη λειτουργια ακομα και σε θερμοκρασιες εκκινησης ή κρυου, τοτε παιρνουν μονο "ψιλα" λαδια 0W30-5W30 κτλ. Ειναι απαγορευτικα τα πιο "χοντρα" λαδια.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Ιουν 2010, 21:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 23:23
Δημοσιεύσεις: 297
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Εικόνες: 0
λοιπον πηγα σημερα σε βενζιναδικο στην πειραιως και μου αλλαξαν τα λαδια και το φιλτρο λαδιου,παρων ημουν ολη την ωρα απο το ξεβιδωμα της ταπας μεχρι την συμπληρωση 3,5λιτρα χωρεσαι μαζι με το φιλτρο,το ξαναελεξα αφου το βαλαμε μπροστα τον κινητηρα,αριστη δουλεια,ευχαριστημενος,και αυριο θα παω βολτα να δω συμπεριφορα κινητηρα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Ιουν 2010, 22:03 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Ποια εβαλες τελικα?

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Ιουν 2010, 22:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 23:23
Δημοσιεύσεις: 297
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Εικόνες: 0
εχω γραψει οτι εχω αγορασει τα 10-40quartz της total και τα εβαλα σημερα ,οτι προτεινει ο κατασκευαστης μονο


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Ιουν 2010, 22:04 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Αντε καλα χιλιομετρα τωρα :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Ιουν 2010, 01:30 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Επίσης, προσέξτε τη σημείωση της citroen που εχω βάλει στο κόκκινο πλαίσιο.
Εικόνα

Και τώρα πείτε μου σε ποιό συνεργείο σας το έχουν πεί αυτο... :lol

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Ιουν 2010, 01:48 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Γιαννη εισαι και ο πρωτος! :thumb Η λεπτομερεια κανει τη διαφορα!
Προφανως λιγοι μηχανικοι καθονται να ασχοληθουν με τους πελατες και να τους πουν και τις τελευταιες λεπτομερειες...και γι αυτο (ειναι ενας απο τους λογους) βρισκομαστε σε αυτην εδω την κοινοτητα!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:02
Δημοσιεύσεις: 482
Τοποθεσία: ΑΛΜΥΡΌΣ ΒΌΛΟΣ
Εικόνες: 0
Μετα απο αταιλειωτα χιλιομετρα με τα μαμα λαδια,εδω κ 30000 χλμ κ εχοντας κανει τις 3 αλλαγές για να μπορω να μιλησω,το αμαξι φοραει MOTUL 8100 Ester E-Tech 0W-40...εντυπωσεις?πολυ πιο αερατος ο κινητήρας...μου φενετε οτι βασικα παει καλητερα το αμαξι...παρολο το φοβο μου οτι θα τσιμπησει,οτι μπαινει βγαινει μετρημενα κ τις 3 αλλαγες...κ ως γνωστο εχω 205000 χλμ στο κοντερ πλεον... :cool

_________________
400.000 + χλμ - 350.000 + tuned :P


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:21 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Ωπα, δε μας τα πες αυτα Κωτσο! :roll
Παιζει να σαι και ο μοναδικος που το "φορα" απο δω μεσα...ποσα € σου κοστιζει?

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 5 από 40 [ 587 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 40  Επόμενο



Συναφή θέματα

Aλλαγη λαδιων σε κινητηρα DV6TED4 απο C4 GP
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: zetor
Απαντήσεις: 9
Μείωση λαδιών
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Απορία με χαρακτηριστικά λαδιών ..
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Αλλες μάρκες και μοντέλα
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήσεις: 6
Περί αναρτήσεων
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: OffTopic
Απαντήσεις: 127
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ