MeddlingMageGR έγραψε:
κοιτα να δείς... τα αυτοκίνητα σήμερα, δεν θέλουν ζέσταμα. Ισα ίσα τους κάνει κακό. Βάζεις μπροστά και φεύγεις, αλλα μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας 3 γραμμές, δεν ξεπερνάς τις 3.000 στροφές. Και σε καμια περίπτωση 120+. Αυτο δεν εχει να κάνει με τα λάδια... γενικά στο λέω.
Εγώ πάντα το ζεσταίνω έως ότου ρίξει ο εγκέφαλος τις στροφές του ρελαντί για 3 λόγους:
1) Αν ξεκινήσεις αμέσως, τρέμει και θέλει πολύ γκάζι για να προχωρήσεις, επίσης σβήνει πιο εύκολα.
2) Δεν λειτουργεί σωστά ο καταλύτης επειδή δεν φτάνει αμέσως την θερμοκρασία βέλτιστης λειτουργίας, και με το ζέσταμα μερικών λεπτών μειώνεις κατά πολύ τις πιθανότητες να πετάξει άκαυτη βενζίνη η οποία κάνει ζημιά στον καταλύτη.
3) Ειδικά εάν έχει μείνει πάνω από 2 μέρες σταματημένο, καλό είναι το ζέσταμα περνώντας όλες τις σχέσεις του κιβωτίου για να κινηθούν οι βαλβοβίνες.
Αυτή είναι προσωπική μου άποψη και τακτική.
Για τα λάδια, εγώ είμαι πολύ ικανοποιημένος με τα μοτούλ, τις βαλβοβίνες της Elf δεν μπορώ να πώ οτι τις συμπάθησα, όποτε θέλει τις παίρνει μαλακά τις ταχύτητες, αλλά τις περισσότερες φορές θέλει παρακαλετό.... (η αλλαγή τους έγινε με την αλλαγή σετ δίσκο πλατώ).