Σελίδα 1 από 40

Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Ιουν 2007, 22:49
από MeddlingMageGR
Η αντιπροσωπία χρησημοποιεί λάδια ΤΟΤΑL. Ειναι καλύτερα απο τις πιο γνωστές μάρκες λαδιών? πχ της SHELL? Εχει βάλει κανεις άλλα λάδια πλήν ΤΟΤΑL?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Ιουν 2007, 23:46
από YpNoS
Εβαλες τοσα θαυμαστικα που αγχωθηκα με το που ειδα το θεμα... :fsss

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Ιουν 2007, 01:29
από vagosvtr
Πάντως απο της Shell και της ΒΡ σίγουρα καλύτερα(τα τοταλ)!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Ιουν 2007, 09:42
από `GiAnNiS`
vagosvtr έγραψε:
Πάντως απο της Shell και της ΒΡ σίγουρα καλύτερα(τα τοταλ)!

Που το στηρίζεις αυτο?
Εγώ στα 5000κμ έβαλα μέσα Shell και μπορώ να σου πω ότι ήταν πιο ομαλή η λειτουργεία του μοτέρ σε σχέση με τα TOTAL που έχει μέσα τώρα. :-?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Ιουν 2007, 10:53
από KarlBarks
η TOTAL ειναι μια μεγαλη και αξιοπιστη εταιρια στα θεματα λιπανσης .

εχει διαφορους τυπους γιαννη ιδια νουμερα ηταν τα τοταλ και τα shell που εβαλες ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Ιουν 2007, 18:38
από `GiAnNiS`
Ακριβώς τα ίδια νούμερα είχαν τα μπουκάλια στα κιβώτια...
Γιατί η shell ρε παιδιά είναι μικρή?Τόσες εγκαταστάσεις και γνώση έχει πάνω σε τέτοια θέματα.Εργαστήρια της shell,πειράματα τόσα έχουμε δει και διαβάσει τουλαχιστον εγω..Για την total δεν έχω δει κάτι πραγματικά..(δεν σημαίνει ότι δεν κάνει δουλειά και αυτή) :thumbup

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Ιουν 2007, 20:54
από Ατίθαση Ε.
και εγω αγχωθηκα γιατι ειχαακουσει μια φημη οτι το C4 καιει λαδια και τα παιξα ...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Ιούλ 2007, 09:07
από KarlBarks
σταγονα δεν καίει

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Ιούλ 2007, 11:44
από Baphomet
λάδια στο Peugeot μου έβαζα Elf και ήμουν πολύ ευχαριστημένος... επίσης έχω ακούσει τα καλύτερα για τα castrol αλλά δεν έτυχε ποτέ να βάλω. Λάδια βενζινάδικου όχι ευχαριστώ... :mad

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Ιούλ 2007, 11:58
από Petran
+1
εγω βαζω castrol gtx magnatech 10-40w +motorkote
και ειμαι πολυ ευχαριστημενος..

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Σεπ 2008, 18:33
από Bill30f
Motul έχει δοκιμάσει κανείς; Ένας φίλος με Clio Williams και ένα Punto Sporting μου τα συνιστά, αν και πιο ακριβά από τα προαναφερθέντα, λέει πως είναι πολύ ευχαριστημένος.

-- Κυρ Μαρ 08, 2009 2:26 pm --

Έκανα πρoθές το σερβις των 20.000 και έβαλα τα Motul 8100 X-Clean 5W/40. Πρώτες εντυπώσεις στα 100 χιλιόμετρα που έκανα μέχρι στιγμής: πιό ήσυχη λειτουργία του κινητήρα και εμφανώς πιο άνετο στροφάρισμα. Βέβαια τελική απόφαση για το αν θα παραμείνω σε αυτά θα πάρω αφού κάνω πάνω από 6000 χιλ. με αυτά, και δεν ανέβει το επίπεδο θορύβου του κινητήρα. Με τα τοταλ έχω παρατηρήσει πως ακούγεται περισσότερο το μοτερ μετά από 5-6.000 χιλ. και βέβαια, αφού δω την κατάστασή τους στην αλλαγή. Με τα τοταλ δεν εχω κάποιο παράπονο, αν και τα άλλαζα μετά από περίπου 8.000 χιλ. και ήταν σε αρκετά καλή κατάσταση.

Συμπλήρωσα 7000 χιλ. με αυτά τα λάδια και είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος. Ανεξαρτήτως κυκλοφοριακών συνθηκών και σκισίματος πολύ σταθερή λειτουργία του κινητήρα και δεν είδα ποτέ την θερμοκρασία να ανεβαίνει. Η υφή τους παραμένει πάρα πολύ καλή και δεν βλέπω κανένα σημάδι κοπώσεως τους.

Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2010, 15:32
από predy
Καλησπέρα σας, έχω μια C4 1.4 του 2005 με σχεδόν 73000km και πλησιάζει η αλλαγή λαδιών. Επεδή το αυτοκίνητο κινείται κυρίως αστικά και περιαστικά, κάνοντας σχετικά λίγα αξιόλογα ταξίδια όπου και εκεί δεν πιέζεται ιδιαιτερα (120-150 max) και επειδή οι υπόλοιποι χρηστες του αυτοκινητου δεν συμμερίζονται την άποψη μου για καλο ζέσταμα, αλλα είναι ικανοί να βάλουν μποστά και μετά 2 λεπτά να γραφει το ταχύμετρο 120+kmph, σκέφτομαι να βάλω λάδια χαμηλότερου ιξώδες. Σκέφτομαι να κινηθώ από τα total quartz 7000 10w-40 σε total quartz 9000 5w-40 ή quartz energy 9000 0w-30.
Θα έχω πρόβλημα με αυτήν την αλλαγή? Έχει δοκιμάσει κανεις κάτι αντίστοιχο? Επίσης σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω το αντιτριβικό motorkote τόσο στην αλλαγή λαδιών όσο και βαλβολίνης.

Λίγο :ot , επειδή ψυλλιάζομαι ότι η βαλβολίνη δεν έχει αντικατασταθεί αυτά τα 73000km(μεταχειρισμένο το πήρα), θέλω να την αλλάξω μπας και μπούν η 1η/2α λίγο ευκολότερα, έχετε να μου προτείνεται κάποια? Χωρίς να έχω ιδέα, λέω ότι κατέληξα σε total transmission BV 75W-80 και elf nfp 75w-80.

Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2010, 15:41
από MeddlingMageGR
κοιτα να δείς... τα αυτοκίνητα σήμερα, δεν θέλουν ζέσταμα. Ισα ίσα τους κάνει κακό. Βάζεις μπροστά και φεύγεις, αλλα μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας 3 γραμμές, δεν ξεπερνάς τις 3.000 στροφές. Και σε καμια περίπτωση 120+. Αυτο δεν εχει να κάνει με τα λάδια... γενικά στο λέω.
Απο την άλλη, εγω χρησιμοποιώ Shell Helix Ultra 5w-40 και είμαι σούπερ ευχαριστημένος. Είναι φουλ συνθετικά.

Επίσης οι βαλβολίνες αλλάζονται ανα 60.000χλμ. Οχι κ οτι καθε 30 είναι κακό... καλό είναι. Αλλα η Citroen λέει κάθε 60. Αρα αν το πήρες μεταχειρισμένο ΜΕΤΑ τα 60.000, πιθανότατα να στις έχουν αλλάξει. Αυτο βέβαια δεν σημαίνει οτι οι ταχύτητες δεν γρατζουνάνε....γρατζουνάνε και έντονα μάλιστα. Είναι λόγο του υπέροχου κιβωτίου της μαμας εταιρείας.

Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2010, 16:01
από agiorgitis
predy έγραψε:
elf nfp 75w-80.

Ρίξε τις συγκεκριμένες, μαζί με λίγο motorkote (περ. 100ml) και μετά απο μερικά χιλιόμετρα οι αλλαγές ταχυτήτων ούτε που θα ακούγονται :thumb

Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2010, 16:28
από Bill30f
MeddlingMageGR έγραψε:
κοιτα να δείς... τα αυτοκίνητα σήμερα, δεν θέλουν ζέσταμα. Ισα ίσα τους κάνει κακό. Βάζεις μπροστά και φεύγεις, αλλα μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας 3 γραμμές, δεν ξεπερνάς τις 3.000 στροφές. Και σε καμια περίπτωση 120+. Αυτο δεν εχει να κάνει με τα λάδια... γενικά στο λέω.

Εγώ πάντα το ζεσταίνω έως ότου ρίξει ο εγκέφαλος τις στροφές του ρελαντί για 3 λόγους:
1) Αν ξεκινήσεις αμέσως, τρέμει και θέλει πολύ γκάζι για να προχωρήσεις, επίσης σβήνει πιο εύκολα.

2) Δεν λειτουργεί σωστά ο καταλύτης επειδή δεν φτάνει αμέσως την θερμοκρασία βέλτιστης λειτουργίας, και με το ζέσταμα μερικών λεπτών μειώνεις κατά πολύ τις πιθανότητες να πετάξει άκαυτη βενζίνη η οποία κάνει ζημιά στον καταλύτη.

3) Ειδικά εάν έχει μείνει πάνω από 2 μέρες σταματημένο, καλό είναι το ζέσταμα περνώντας όλες τις σχέσεις του κιβωτίου για να κινηθούν οι βαλβοβίνες.

Αυτή είναι προσωπική μου άποψη και τακτική.
Για τα λάδια, εγώ είμαι πολύ ικανοποιημένος με τα μοτούλ, τις βαλβοβίνες της Elf δεν μπορώ να πώ οτι τις συμπάθησα, όποτε θέλει τις παίρνει μαλακά τις ταχύτητες, αλλά τις περισσότερες φορές θέλει παρακαλετό.... (η αλλαγή τους έγινε με την αλλαγή σετ δίσκο πλατώ).