Σελίδα 36 από 40

Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Οκτ 2018, 13:36
από nicolas
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Θα συνεχίσω με yacco μάλλον που είμαι σίγουρος ότι τουλάχιστον λειτουργούσε πιο ομαλά ο κινητήρας. Το θέμα είναι αν θα αλλάξω άμεσα τα total ή θα περιμένω να συμπληρώσω 10000km. Να πω ότι βρέθηκε λύση με τον Μάνθο.

Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Οκτ 2018, 21:12
από Lohias^
nicolas έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Θα συνεχίσω με yacco μάλλον που είμαι σίγουρος ότι τουλάχιστον λειτουργούσε πιο ομαλά ο κινητήρας. Το θέμα είναι αν θα αλλάξω άμεσα τα total ή θα περιμένω να συμπληρώσω 10000km. Να πω ότι βρέθηκε λύση με τον Μάνθο.
Αν έχεις κόλλημα με τον θόρυβο (όπως κι εγώ), τα Valvoline είναι θα έλεγα 2 κλάσεις πάνω από ότι έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής. Κι εγώ Yacco έβαζα.

Προσωπικά θα έλεγα κράτα τα μέχρι 10.000 τα Total, δε θα πάθει τίποτα το αμάξι.

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Οκτ 2018, 21:37
από Πράκτορας
Αν ειναι τα προ 2016 θα τα ειχα πεταξει ηδη!

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 19 Οκτ 2018, 16:47
από nicolas
Σήμερα τα πέταξα και έβαλα πάλι τα yacco. Χωρίς ίχνος υπερβολής ο κινητήρας ακούγεται σα ραπτομηχανή singer και ανεβάζει πολύ πιο άνετα στροφές. Πραγματικά καμία σχέση με τα total.

Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 19 Οκτ 2018, 19:21
από Πράκτορας
Σωστος! Καλοδουλευτα.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Μαρ 2019, 18:38
από C4VTRS
Χαιρετω σας!
Ειμαι ο Βασιλης και εχω ενα C4 1.6 nfu του 2008 με lpg BRC, 74000 συνολικα χλμ εκ των οποιων 48000χλμ με αεριο. Εως τωρα εβαζα Castrol Magnatec 5W40 C3 και τα αλλαζα καθε 15000χλμ (κανω 23000χλμ το χρονο περιπου) αλλα διαβαζοντας παραπανω μαλλον τσαμπα ημουν ησυχος τοσον καιρο. Επισης δοκιμασα και motorkote σε σαζμαν και κινητηρα με εντυπωσιακα ομολογουμενως αποτελεσματα, με αλλαγμενες βαλβολινες στα 50000χλμ Motylgear 75W80. Μου καιει κανα λιτρο λαδι καθε 12-15000χλμ
Ποια θα ηταν καταλληλοτερα λαδια για το μοτερ μου?

Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Μαρ 2019, 20:17
από Πράκτορας
Nfu κ λιτρο λαδι σε αυτα τα χιλιομετρα δεν ταιριαζει. Δεν πιστευω πως ευθυνεται το λαδι για την αυξημενη καταναλωση του αλλα κατι αλλο οπως κακη εγκατασταση/προγραμματισμος που οδηγησε πχ σε γηρανση/καταστροφη του καταλυτη με αποτελεσμα να πιεζεται το μοτερ.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Μαρ 2019, 20:43
από bakevang
Και το λαδάκι που βάζει, προσωπικά δεν μου αρέσει.
Όπως επίσης, αυτό που χρησιμοποιεί, είναι για μοτέρ VAG (προδιαγραφή C3).
Δοκίμασε κάτι με προδιαγραφή PSA B71 2290 σε ιξώδες 5W30 ή και PSA B71 2312 σε ιξώδες 0W30. Αυτά έχουν προδιαγραφή ACEA C2 ή και C1/C2.

Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Μαρ 2019, 22:58
από Πράκτορας
Παλι θα το καιει Βαγγελη. Κανεις δεν ασχολειται με το καλυτερο λαδι βασει πιστοποιησης κ θεωρουν οτι βαχουν το καλυτερο βασει ιξωδους.
Ναι μεν λαθος αλλα οχι για λιτρο ανα αλλαγη λαδιων.

Για σωστη αλλαγη σε ιξωδες παντως θελει καθαριστικο κ ρουφηγμα σε 2 απανωτα σερβις. Αν σταματησει να καιει, καλως.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Μαρ 2019, 16:52
από C4VTRS
Σε 5w40 καποιο πιστοποιημενο; Θα ηθελα να δοκιμασω καποιο που να μου κανει το μοτερ πιο ησυχο...και να μην θελω 50€ το 4λιτρο

Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Μαρ 2019, 17:10
από Πράκτορας
Εβαζα Gulf 10w40 κ Yacco 5w40, κ με τα 2 πολυ ευχαριστημενος σε nfu. Σε αλλο μοτερ PSA τωρα βαζω Valvoline. Ολα με πιστοποιηση.

Ισως θα επρεπε να δοκιμασεις να κανεις αλλαγη λαδιων οπως σου ειπα παραπανω κ να επελεγες ενα 10w40 για αρχη με αλλαγη ανα 10000χλμ.

Εκτος αν οπως προειπα συντρεχει (και;) αλλος λογος για τη καταναλωση λαδιου σου.



Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Μαρ 2019, 17:21
από bakevang
Επιμένω στο 0W30 - 5W30 με τις προδιαγραφές που προανέφερα.

Και αν δεν δει κάποια διαφορά, τότε βλέπουμε τι θα κάνουμε.

50 ευρώ λάδια, με προδιαγραφές και για 15Κ, είναι φθηνά και όχι ακριβά! Άποψή μου, βεβαίως.

Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Μαρ 2019, 19:42
από Πράκτορας
Δεν ειχα δοκιμασει ποτε αυτα τα ιξωδη σε nfu διοτι αυτα που εβαζα εκαναν το μοτερ να γυαλιζει εσωτερικα. Πχ στο Xsara με 165000 χλμ το μοτερ τραβουσε απιστευτα καλα χωρις να καιει τπτ, περιπου 100-200ml ανα 10000χλμ.

Δε χανει κατι να δοκιμασει αυτα που προτειναμε παντως.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Μαρ 2019, 20:22
από Tzakos
C4VTRS έγραψε:
Σε 5w40 καποιο πιστοποιημενο; Θα ηθελα να δοκιμασω καποιο που να μου κανει το μοτερ πιο ησυχο...και να μην θελω 50€ το 4λιτρο



Για να πάς με την Μόνικα ρε φίλε,δεν φτάνει μόνο η ομορφιά.

Θα βάλεις ένα πιστοποιημένο 5w40 C3,θα το πληρώσεις 13 ευρώ το λίτρο,αφού έχεις βάλει πρίν ένα καθαριστικό μοτέρ και τελείωσες.

Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Μαρ 2019, 20:52
από grekoulis
Tzakos έγραψε:
[

Θα βάλεις ένα πιστοποιημένο 5w40 C3,θα το πληρώσεις 13 ευρώ το λίτρο.


Και μετά λέει απορούν γιατί ακρίβυνε το σαρακοστιανο τραπέζι :P