YpNoS
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιούλ 2007, 01:51 |
|
Εγγραφή: Πέμ 31 Μάιος 2007, 22:08 Δημοσιεύσεις: 572 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
|
Σημερα πηγα στο Θεατρο Δασους (Μηδεια) και πανω στην αναζητηση θεσης παρκινγκ (ΜΑΡΤΥΡΙΟ) βρεθηκα σε κατι μυστηρια στενα παρα παρα ΠΑΡΑ πολυ ανηφορικα και αντιστοιχα κατηφορικα.
Το κακο ειναι οτι σε καποιες πολυ αποτομες στενες κατηφορες που χρειαζοταν πολυ δυνατο φρενο, το ακουσα να τριζει ελαχιστα και σε συγκεκριμενο βαθμο πατηματος (οχι μονιμο δηλαδη)
Το καλο ειναι οτι η κουκλα των 90 ιππων τα εβγαλε εις περας μια χαρα στις απιστευτες ανηφορες - και γεματη παρακαλω! 5 ατομα
Το επισης καλο ειναι οτι γυρισα σπιτι βραδυ... αν γυρναγα πρωι και κοιταγα ποσο εχουν μαυρισει παλι οι ζαντες... (απο τακακια εννος)
_________________ "Τα μεθυσμένα αγγελούδια μου κοίτα πως φτερουγίζουν στης στροφής τον αέρα Κι όλοι το ξέρουν πως απόψε θα έχουμε μια όμορφη νύχτα κι αύριο θα είναι μια καλύτερη μέρα..."
Scary Greeks
|
|
|
|
|
asxetos007
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Οκτ 2007, 22:16 |
|
|
Και σε μένα ακουγόταν ένας παράξενος ήχος (ιδιαίτερα ενοχλητικός) όταν έκανα όπισθεν κ πατούσα φρένο. Στο συνεργείο μου είπαν οτι είναι η σκόνη που μαζεύεται στα τακάκια. Απλά μου τα χαράξαν -δεν ξέρω αν έκαναν κ κάτι άλλο- τώρα είναι οκ.
|
|
|
|
|
asxetos007
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Οκτ 2007, 22:17 |
|
|
Τελικά δεν κράτησε πολύ η χαρά...
Μετά το χάραγμα στα πίσω τακάκια τα πράγματα χειροτέρεψαν.Τώρα ακούγεται ο ίδιος ήχος όχι μόνο στην όπισθεν αλλά κ στην ευθεία στην ακινητοποίηση του αυτοκινήτου. Στην αντιπροσωπία μου είπαν πως είναι πολύ νωρίς ακόμη κ θα στρώσουν μετά απο κάποια χλμ.
Πάντος προτιμώ το αυτοκίνητο όπως ήταν παλιά.Ο ήχος του φρεναρίσματος στην όπισθεν δεν ήταν τίποτα σε σχέση με την σημερινή κατάσταση.
Όταν μου χάραξαν τα τακάκια ήμουν εντός εγγύησης, εδώ κ 2ημέρες είμαι εκτός. Θα στρώσουν λέτε;; Τελικά δεν έπρεπε να τους αφήσω να μου το πειράξουν....
|
|
|
|
|
dimitris3
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Οκτ 2007, 21:11 |
|
|
εμενα μου αλλαξαν δαγκανες και τακακια αλλα το προβλημα παραμένει ...
ετσι οταν κανω οπισθεν ακουγονται οι φαλαινες - οταν παταω φρενο για να σταματησω ξυπναω ολο τον κοσμο και τωρα νεο προβλημα!!!!!
οταν παταω το πεταλ του φρενου τριζει!!!!
θεικο c4.....απο εδω και περα θα πεταω αγκυρα για να σταματησω μονο φοβαμαι μην χτυπήσω καμια φαλαινα!!!!
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Οκτ 2007, 08:27 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
Για το πετάλ ρίξε λίγο σπρέι λιπαντικό και θα ερθει στα ίσια του
Μου το έκανε και 'μενα....
_________________
|
|
|
|
|
Αντωνόπουλος Παναγιώτης
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 20:19 |
|
Εγγραφή: Τρί 15 Μάιος 2007, 23:29 Δημοσιεύσεις: 79 Τοποθεσία: Aθήνα
|
Να σας ρωτήσω... Το πετάλ του φρένου όταν το πατήσω απότομα μέχρι το τέρμα κάνει ένα θόρυβο σαν κάποια φούσκα να χάνει αέρα η κάτι τέτοιο... ο θόρυβος ακούγεαι στην περιοχή του πεταλιού κι όχι απο τα φρένα... Έχει κανείς ιδέα?
|
|
|
|
|
acpro
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:35 |
|
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2007, 16:08 Δημοσιεύσεις: 1245 Τοποθεσία: Ταύρος
|
Είναι απολύτως φυσιολογικό μην σε αγχώνει.
_________________ Ας προσπαθήσουμε να γίνουμε όλοι λίγο καλύτεροι
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιαν 2008, 21:43 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Φυσιολογικό είναι, είναι η εισροή του αέρα στην πίσω (ατμοσφαιρική) πλευρά της μεμβράνης του σερβόφρενου. Απλά έχει ένα φιλτράκι αέρα εκεί, για να μην μπαίνουν σκόνες στο σερβόφρενο, και σφυρίζει λίγο ο αέρας όπως μπαίνει απότομα... Μάλλον λες δεν το έκανε παλιά, γιατί ακούγεται μόνο αν το σεβόφρενο είναι σε υποπίεση, δηλαδή αν δουλεύει η μηχανή, ή πατώντας το πεντάλ καμμιά δυο φορές αφού την σβήσεις...
Άρχισαν κι εμένα οι φάλαινες στην όπισθεν και έχω και τις Lucas ! Αλλά το κάνει μόνο όταν είναι φορτισμένη η πίσω ανάρτηση, δηλαδή παρκάροντας σε ανηφορικό δρόμο αφήνοντας το να τσουλήσει προς τα πίσω, όταν έχω 2 άτομα στο πίσω κάθισμα, και μετά από την μηνιαία επίσκεψη στο Makro, που το πορτ-μπαγκάζ είναι τίγκα στις εξάδες νερά, μπύρες, κοκα-κόλες κλπ! Κάτι με την αλλαγή του camber λόγω φόρτισης είναι...
|
|
|
|
|
club_cinema
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Ιαν 2008, 14:10 |
|
|
απο επίσημο servise μου είπαν οτι το κάνουν επίτηδες, να βάζουν δηλαδή σκληρά τακάκια, για να χαλάνε οι δίσκοι και να τους αλλάζουμε πιοο γρήγορα
|
|
|
|
|
antonios16v
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Ιαν 2008, 14:45 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08 Δημοσιεύσεις: 1576 Τοποθεσία: ΝΙκαια
|
club_cinema έγραψε: απο επίσημο servise μου είπαν οτι το κάνουν επίτηδες, να βάζουν δηλαδή σκληρά τακάκια, για να χαλάνε οι δίσκοι και να τους αλλάζουμε πιοο γρήγορα
Τα σκληροτερα τακακια αποδιδουν καλητερα στις υψηλες θερμοκρασιες ,διαρκουν περισοτερο και ειναι ακριβοτερα.
_________________
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|