Εντύπωση μου έκανε η οδηγική συμπριφορά του Citroen C5. Προσφατα είχα τη δυνατότητα να οδηγήσω το C5 του πατέρα μου (οικογένεια Citroen... ο αδερφός μου έχει Saxo
) To αυτοκίνητο δεν νιώθει τίποτα. Ούτε σαμαράκια, ούτε λακουβίτσες, ουτε χαλασμένους δρόμους. Το πήγαινα επίτηδες απο τέτοια σημεία και χαιρόμουνα πραγματικά που απορροφούσε τους κραδασμούς.
Είναι αλήθεια οτι το C4 κοπανάει πολύ στις λακούβες, λόγω του ημιάκαμπτου άξονα (αν μπορούσε κάποιος να εξηγήσει τι είναι αυτός ο άξονας μιας κ δεν έχω γνώσης μηχανολογικές.... δυστυχώς).
Aναφέρω κάποια στοιχεία απο το site της Citroen για τις διαφορές μεταξύ των 2 μοντέλων
Citroen C4
Ανάρτηση
Μπροστά : Ανεξάρτητη με γόνατα τύπου Mac Pherson, τριγωνικά ψαλίδια βάσης, ελικοειδή ελατήρια υδραυλικά αμορτισέρ και αντιστρεπτική δοκό
Πίσω :
Ημιάκαμπτος άξονας με ελικοειδή ελατήρια, υδραυλικά αμορτισέρ και αντιστρεπτική δοκό.
Citroen C5
Αξονες Μπροστά : Ανάρτηση τύπου Mac Pherson με τριγωνικά ψαλίδια και αντιστρεπτική δοκό
Πίσω: 'Αξονας με υστερούντες βραχίονες και αντιστρεπτική δοκό
Ανάρτηση Υδροενεργητική Ανάρτηση ΙΙΙ , απόσταση από το έδαφος ανεξάρτητη από το φορτίο και μεταβαλλόμενη σύμφωνα με τις συνθήκες ταχύτητας και δρόμου Υδροενεργητική Ανάρτηση ΙΙΙ Plus, απόσταση από το έδαφος ανεξάρτητη από το φορτίο και μεταβαλλόμενη σύμφωνα με τις συνθήκες ταχύτητας και δρόμου. Μεταβαλλόμενη σκληρότητα και απόσβεση ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης.
Λογικά αυτός πρέπει να είναι ο λόγος που το ένα κοπανάει και το άλλο όχι. Αν δεν μπορούμε να αλλάξουμε αυτά τα στοιχεία, τι μπορούμε να κάνουμε ωστε τουλάχιστον να μειωθεί το κοπάνημα? Το C5 φοράει λάστιχα 215/55 και το δικό μου το C4 205/55. Αν ανεβάσουμε το προφίλ σε 205/60/16 μήπως λόγω της "άνεσης" που μου απαντήσατε σε προηγούμενο πόστ μου, μειωθούν κάπως οι κραδασμοί και τα κοπανήματα? Για τις αναρτήσεις είστε σίγουροι έτσι? Δεν οφελεί καμια αλλαγή τους...... :-(