Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 12:05 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 12:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Πόσο στοιχίζουν τα τακάκια ? Εγώ πάω για το σέρβις των 30.000 χλμ σε κανα 2μηνο, και σκέφτομαι να τους πω να μου αλλάζουν όλα τα τακάκια, ανεξαρτήτως αν χριεάζεται ή όχι!! Θα τα πληρώσω κανονικά. Επειδή και εμένα τρίζουν τα μπροστινά, και πολλές φορές όταν κάνω όπισθεν τα πίσω κάνουν σαν να σφάζουν ελέφαντα ή σαν το ερωτικό κάλεσμα των φαλαινών που είχα γράψει και παλιότερα. Γι αυτό θα τους πω να μου τα αλλάξουν.

θα θελα όμως να μάθω μια τιμή.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 12:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
MeddlingMageGR έγραψε:
Πόσο στοιχίζουν τα τακάκια ? Εγώ πάω για το σέρβις των 30.000 χλμ σε κανα 2μηνο, και σκέφτομαι να τους πω να μου αλλάζουν όλα τα τακάκια, ανεξαρτήτως αν χριεάζεται ή όχι!! Θα τα πληρώσω κανονικά. Επειδή και εμένα τρίζουν τα μπροστινά, και πολλές φορές όταν κάνω όπισθεν τα πίσω κάνουν σαν να σφάζουν ελέφαντα ή σαν το ερωτικό κάλεσμα των φαλαινών που είχα γράψει και παλιότερα. Γι αυτό θα τους πω να μου τα αλλάξουν.

θα θελα όμως να μάθω μια τιμή.


:ysteric :ysteric :ysteric

ειναι αυτο που λεμε για τον αμιαντο ειναι οποτε δεν θα αλλαξει κατι. ποσα κυβικα εισαι για να σου πω.

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 12:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
50-60 ευρω μπροστα τακακια

με περαστικα .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 12:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
γνησια;

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 12:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
KarlBarks έγραψε:
50-60 ευρω μπροστα τακακια

με περαστικα .


ναι δικιο εχεις το τσεκαρα. :thumbup (γνησια)

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 14:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
KarlBarks έγραψε:
50-60 ευρω μπροστα τακακια

με περαστικα .



Και για τα πίσω? Γιατι εκείνα ακούγονται πολύ.....


Υ.Γ Α!! θελω και μια τιμούλα για βαλβολίνες όποιος ξέρει :-D :-D


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 17:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
ο θορυβος στην πεδηση κατα την οπισθια κινηση δε διορθωνεται με τιποτα. εγω προσωπικα εχω δοκιμασει τα παντα.

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Αύγ 2008, 18:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18
Δημοσιεύσεις: 1311
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
λοιπόν διάβασα πολλά και πολλά ήταν ανακρίβειες....
Τα δισκόφρενα σκουριάζουν σε 3-4 μέρες ακόμα και με την υγρασία της ατμόσφαιρας.
Είναι απολύτως φυσιολογικό!!!
Εάν σφυρίζουν είναι επειδή πατάτε πολύ χαλαρά το φρένο και παρατεταμένα μέσα στην κίνηση. Το ίδιο έπαθε και του αδερφού μου!
Πατήστε το καμια 10 φορες να μπει το ΑΒS από τα 120 χαω και θα με θυμηθείτε... Τα δικά΄μου δεν σφύριξαν ποτέ.
ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΟΤΑΝ ΚΑΠΝΙΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΖΟΡΙ!!!!
Με την οδήγηση που έκανα (4 φορές σε πίστα κτλ κτλ) έχω κάνει 35.000 χλμ και ακόμα έχουν πάστα (τα τακάκια) για ακόμα τόσο.
Οι δίσκοι μου παρόλα αυτά πλησιάζουν στα τελευταία 20.000 χλμ της ζωής τους (τώρα έχουν 65000χλμ)

Και το κυριότερο από όλα τα τακάκια έχουν προειδοποιητικό λαμπάκι!!!!!
Είναι ένας πορτοκαλί κύκλος με 2 τόξα δεξιά και αριστερά του.
Το ένα τακάκι από το κάθε ζευγάρι έχει ένα καλώδιο το οποίο συνδέεται στο απέναντι του. Μόλις τελειώσει η πάστα και ακουμπίσει η μεταλλική βάση στον δίσκο ανάβει το προαναφερθέν λαμπάκι!!!

Η αλλαγή πριν ανάψει το λαμπάκι είναι προλειπτική γιατί η επαφή της βάσης με τον δίσκο προκαλεί πολύ μεγάλη φθορά στον τελευταίο.

Τα εμπρος τακάκια για το 1.6 VTS κοστίζουν 67€ με φπα και οι δίσκοι 170+

_________________
C4 VTS 1.6+αεροτομή+αισθητήρες εμπρός+συναγιαρμό+JBL παλιά!!
Τώρα C4 VTS 2.0+πανοραμική+δερμα+JBL
Έχω γίνει Μίτς Μπιουκάνον... Παλιά!
Τώρα είμαι Μαΐκλ Νάιτ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Αύγ 2008, 19:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2098
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
[quote="Daravigos Andreas"]λοιπόν διάβασα πολλά και πολλά ήταν ανακρίβειες....
Τα δισκόφρενα σκουριάζουν σε 3-4 μέρες ακόμα και με την υγρασία της ατμόσφαιρας.
Είναι απολύτως φυσιολογικό!!!
Εάν σφυρίζουν είναι επειδή πατάτε πολύ χαλαρά το φρένο και παρατεταμένα μέσα στην κίνηση. Το ίδιο έπαθε και του αδερφού μου!
Πατήστε το καμια 10 φορες να μπει το ΑΒS από τα 120 χαω και θα με θυμηθείτε... Τα δικά΄μου δεν σφύριξαν ποτέ.
ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΟΤΑΝ ΚΑΠΝΙΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΖΟΡΙ!!!!
Με την οδήγηση που έκανα (4 φορές σε πίστα κτλ κτλ) έχω κάνει 35.000 χλμ και ακόμα έχουν πάστα (τα τακάκια) για ακόμα τόσο.
Οι δίσκοι μου παρόλα αυτά πλησιάζουν στα τελευταία 20.000 χλμ της ζωής τους (τώρα έχουν 65000χλμ)

Και το κυριότερο από όλα τα τακάκια έχουν προειδοποιητικό λαμπάκι!!!!!
Είναι ένας πορτοκαλί κύκλος με 2 τόξα δεξιά και αριστερά του.
Το ένα τακάκι από το κάθε ζευγάρι έχει ένα καλώδιο το οποίο συνδέεται στο απέναντι του. Μόλις τελειώσει η πάστα και ακουμπίσει η μεταλλική βάση στον δίσκο ανάβει το προαναφερθέν λαμπάκι!!!

Η αλλαγή πριν ανάψει το λαμπάκι είναι προλειπτική γιατί η επαφή της βάσης με τον δίσκο προκαλεί πολύ μεγάλη φθορά στον τελευταίο.

Τα εμπρος τακάκια για το 1.6 VTS κοστίζουν 67

_________________
Εικόνα
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Αύγ 2008, 19:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
τα δικα μου νομίζω δεν ειχαν κανένα καλοδιο .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Αύγ 2008, 19:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
εγω εχω 67000χλμ και δεν εχω αλλαξει ουτε και χρειαζεται! :yhoo

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Αύγ 2008, 19:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 14 Δεκ 2006, 12:19
Δημοσιεύσεις: 717
Τοποθεσία: Άγονη γραμμή
67000χλμ?!?! :-? εσυ εισαι χειροτερος απο εμενα που τα αλλαξα στις 52000χλμ! :schraeg

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Αύγ 2008, 19:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2098
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
ΕΠΙΣΗΜΟΣ έγραψε:
εγω εχω 67000χλμ και δεν εχω αλλαξει ουτε και χρειαζεται! :yhoo

Το κινεις ρε το αμαξι? Αμα ειναι να ερχομαι εκει να το κουναω εγω :cop :thumbup

_________________
Εικόνα
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Αύγ 2008, 19:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
c4 2.0 μ 223hp λες να μην το χρισημοπειω;

στα ορια του το εχω συνεχεια...

πριν 2 εβδομαδες να φανταστεις εσπασα τις 2 δεξιες ζαντες...

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Αύγ 2008, 19:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2098
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Σιδεροφαγεεεεεεεεεεεεε :tong:

_________________
Εικόνα
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 4 από 7 [ 92 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αλλαγή αμορτισερ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: Persi
Απαντήσεις: 0
Αλλαγη βαση μηχανης saxo vts 1400
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: zeon44
Απαντήσεις: 6
Ρύθμιση βαλβίδων saxo vts 1400 κάθε πόσα χιλιόμετρα κάνεις?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: zeon44
Απαντήσεις: 3
αλλαγη εργοστασιακου ραδιοcd
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια