Σελίδα 1 από 7

Αλλαγή στα τακάκια : Καθε πότε?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Αύγ 2007, 17:21
από MeddlingMageGR
Εχτές πήγα το αυτοκίνητο για το σέρβις των 20.000 χλμ. Είδα όμως στην απόδειξη οτι δεν μου χρέωσαν τακάκια, αφού μονο τα έλεγξαν χωρίς να τα αλλάξουν. Δυστυχώς δεν θυμάμαι τι εργασίες είχαν γίνει στα 10.000 χλμ ουτε έχω κρατήσει την τότε απόδειξη!!! Λογικά θα τα άλλαξαν....
Εγώ τώρα τι πρέπει να κάνω? Οι τεχνικοί είπαν οτι τα τακάκια δεν χρειαζονται άλλαγμα. Οκ συμφωνώ. Μπορούν όμως να κρατήσουν μέχρι το επόμενο σέρβις των 30.000χλμ? Και αν όχι ποτε πρέπει να τα αλλάξω? Μήπως πρέπει να μυρίσω κ τα νύχια μου μπας κ μου πούν τίποτα? Το αυτοκίνητο το παρέλαβε ο αδερφός μου...εγω δούλευα τέτοιες ώρες και δεν είχα την ευκαιρία να τους ρωτήσω.

Οπότε... θα ήταν καλό να τα αλλάξω τώρα? Πόσο κρατάνε τα τακακια? Α!!! και κάτι άλλο. Παρατήρησα τον τελευταίο μήνα οτι με χαμηλές ταχύτητες (κάτω των 30χλμ) όταν πατάω φρένο, τα φρένα σφυρίζουν πολύ δυνατά. Και με κοιτάνε στα φανάρια. Ελεγα οτι θα μου τα αλλάξουν κ δεν εδωσα σημασία. Είδα όμως οτι συνέχιζαν να σφυρίζουν, κοιταξα την απόδειξη κ είδα οτι δεν μου άλλαξαν τίποτα :-(

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Αύγ 2007, 17:33
από mpompio
Κανονικα θα επρεπε να σου πουν (στον αδελφο σου) ποτε περιπου να ξαναπας για ενα τσεκ. Αναλογα με τη φθορα που εχουν. Πριν τα 30 k. Στο περιπου γιατι και αυτοι ΔΕΝ ξερουν πώς οδηγεις, ποσο συχνα πατας φρενο...
Σε ενα Μεγκαν που πουλησα 78.500 χλμ και τα τακακια ηταν σαν καινουργια ;)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Αύγ 2007, 17:58
από MeddlingMageGR
mpompio έγραψε:
Κανονικα θα επρεπε να σου πουν (στον αδελφο σου) ποτε περιπου να ξαναπας για ενα τσεκ. Αναλογα με τη φθορα που εχουν. Πριν τα 30 k. Στο περιπου γιατι και αυτοι ΔΕΝ ξερουν πώς οδηγεις, ποσο συχνα πατας φρενο...
Σε ενα Μεγκαν που πουλησα 78.500 χλμ και τα τακακια ηταν σαν καινουργια ;)


χωρις να έχουν αλλαχτεί ποτέ πριν? :-O

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Αύγ 2007, 18:06
από DELINHO
Κούλαρε και άσε τους μηχανικούς να σου πουν εκείνοι πότε χρειάζονται άλλαγμα τα τακάκια σου (μην ξεχνάς, και αυτοί να πουλήσουν θέλουν).
Για όνομα του Θεού! "20000", "πριν τα 30000", μα καλά με το πόδι στο φρένο οδηγάτε; Με λογική (όχι καγκούρικη) οδήγηση, εγώ θα έλεγα ότι θα αντέξουν τουλάχιστον 35000 - 40000 χιλιόμετρα (ίσα και με 50000 χλμ...άσε με να σε πείσω, τα πρώτα μου στο προηγούμενο αυτοκίνητο τόσο άντεξαν και ενώ εγώ γκρίνιαζα στην αντιπροσωπεία σαν εσένα). Και μιλάμε πάντα για τα εμπρός, έτσι; Τα πίσω θα αντέξουν αρκετά παραπάνω...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Αύγ 2007, 18:14
από mpompio
MeddlingMageGR έγραψε:
mpompio έγραψε:
Κανονικα θα επρεπε να σου πουν (στον αδελφο σου) ποτε περιπου να ξαναπας για ενα τσεκ. Αναλογα με τη φθορα που εχουν. Πριν τα 30 k. Στο περιπου γιατι και αυτοι ΔΕΝ ξερουν πώς οδηγεις, ποσο συχνα πατας φρενο...
Σε ενα Μεγκαν που πουλησα 78.500 χλμ και τα τακακια ηταν σαν καινουργια ;)


χωρις να έχουν αλλαχτεί ποτέ πριν? :-O

Ναι. :fsss Τα ελεγχαμε τα ξαναελεγχαμε... Σαν καινουργια... :yhoo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Αύγ 2007, 18:17
από KarlBarks
εγω που τα ειδα τωρα στα 30Κ ηταν περιπου στην μεση με νορμαλ οδήγηση

οποτε καπου στα 60 βλεπω για αλλαγη .


μην ανχονεσαι νομιζω οτι εχει και αιθητηρα στα τελευταια του θα σου βγαλει μυνημα οτι θελουν αλλαγη .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Αύγ 2007, 18:48
από MeddlingMageGR
KarlBarks έγραψε:
εγω που τα ειδα τωρα στα 30Κ ηταν περιπου στην μεση με νορμαλ οδήγηση

οποτε καπου στα 60 βλεπω για αλλαγη .


μην ανχονεσαι νομιζω οτι εχει και αιθητηρα στα τελευταια του θα σου βγαλει μυνημα οτι θελουν αλλαγη .


ναι αλλα σφυριζουν ρε συ :-( τι κανουμε σε αυτην την περίπτωση?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Αύγ 2007, 18:54
από `GiAnNiS`
Τα πλακώνεις με το πλυστικό στο νερό και είσαι ήσυχος το πολύ για 2 ώρες...Κάτι άλλο δεν γίνετια δυστηχώς...Ντρέπεσαι να πατήσεις φρένο γμτ και σε μένα έτσι είναι :rant :rant :rant :rant :rant :rant :rant :rant Όυτε με τζίμπημα του χειροφρένου γίνεται κάτι δυστυχώς :s
Αντί να καταργήσουν κανά φουγάρο εργοστασίου και ΔΕΗ άρχισαν από τον αμίαντο στα τακάκια τα λαμόγια :rant

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Αύγ 2007, 19:13
από Someone
MeddlingMageGR έγραψε:
ναι αλλα σφυριζουν ρε συ :-( τι κανουμε σε αυτην την περίπτωση?



αλλάζεις δίσκους και τακάκια και είσαι αρχοντας!!!

τα δικά μου τσιριζαν στην κυριολεξία από την πρώτη στιγμή που το πήρα!!!!! αφου μου είχαν σπάσει τα νευρα, ε και κάπου στα 30.000 χλμ μου έκαναν δώρο οι κολητοί μου για τα γενέθλια μου, ενα σετακι δσκοπλακες zimermman και ενα σετακι ferodo premier, από τοτε που τα εβαλα επάνω δεν τα ξανακουσα, μόνο τώρα τελευταια κάτι έχει αρχίσει να ακούγετε αλλά μόνο όταν ζεσταίνονται πολυ!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Αύγ 2007, 19:17
από `GiAnNiS`
Someone έγραψε:
μόνο τώρα τελευταια κάτι έχει αρχίσει να ακούγετε αλλά μόνο όταν ζεσταίνονται πολυ!!!

Και μένα το κάνει αυτό του οδηγου...Ακού ένα "θρό'ι'σμα" :tong: όταν γυρνάει σε χαμηλές :-?
Πάμε για πλάκες-τακάκια-δαγκάνες από 2lt?! hmmm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Αύγ 2007, 19:19
από Someone
`GiAnNiS` έγραψε:
Someone έγραψε:
μόνο τώρα τελευταια κάτι έχει αρχίσει να ακούγετε αλλά μόνο όταν ζεσταίνονται πολυ!!!

Και μένα το κάνει αυτό του οδηγου...Ακού ένα "θρό'ι'σμα" :tong: όταν γυρνάει σε χαμηλές :-?
Πάμε για πλάκες-τακάκια-δαγκάνες από 2lt?! hmmm


όχι, πάμε για 2,0 :tong:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Αύγ 2007, 19:28
από KarlBarks
εγω λεω απλα οταν ερθει η ωρα να παρω αλλαξω τακακια θα παρω φουλ στον αμίαντο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Αύγ 2007, 22:06
από MeddlingMageGR
Someone έγραψε:
MeddlingMageGR έγραψε:
ναι αλλα σφυριζουν ρε συ :-( τι κανουμε σε αυτην την περίπτωση?



αλλάζεις δίσκους και τακάκια και είσαι αρχοντας!!!

τα δικά μου τσιριζαν στην κυριολεξία από την πρώτη στιγμή που το πήρα!!!!! αφου μου είχαν σπάσει τα νευρα, ε και κάπου στα 30.000 χλμ μου έκαναν δώρο οι κολητοί μου για τα γενέθλια μου, ενα σετακι δσκοπλακες zimermman και ενα σετακι ferodo premier, από τοτε που τα εβαλα επάνω δεν τα ξανακουσα, μόνο τώρα τελευταια κάτι έχει αρχίσει να ακούγετε αλλά μόνο όταν ζεσταίνονται πολυ!!!


σε εμένα το κάνει κ απο την αρχή... όταν είναι κρύα. Δλδ η μόνη λύση είναι η αλλαγή δισκόπλακες-τακάκια? Ειδάλλως θα τα ακούω για όλη μου τη ζωή? Το service της Citroen μπορεί να κάνει τίποτα? Πόσο στοιχίζει γενικά μια τέτοια αλλαγή?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Αύγ 2007, 09:45
από sotiris14
Someone έγραψε:
MeddlingMageGR έγραψε:
ναι αλλα σφυριζουν ρε συ :-( τι κανουμε σε αυτην την περίπτωση?



αλλάζεις δίσκους και τακάκια και είσαι αρχοντας!!!

τα δικά μου τσιριζαν στην κυριολεξία από την πρώτη στιγμή που το πήρα!!!!! αφου μου είχαν σπάσει τα νευρα, ε και κάπου στα 30.000 χλμ μου έκαναν δώρο οι κολητοί μου για τα γενέθλια μου, ενα σετακι δσκοπλακες zimermman και ενα σετακι ferodo premier, από τοτε που τα εβαλα επάνω δεν τα ξανακουσα, μόνο τώρα τελευταια κάτι έχει αρχίσει να ακούγετε αλλά μόνο όταν ζεσταίνονται πολυ!!!


αυτο το συνδυασμο δισκο-τακακια ειχα στο punto που ειχα πριν και ειχα βρει την υγεια μου. πολυ καλο φρεναρισμα και αισθηση στο πενταλ (κατι που δεν ειχε το αυτοκινητο). και απο σφυριγμα καθολου!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Αύγ 2007, 09:59
από Someone
MeddlingMageGR έγραψε:
Πόσο στοιχίζει γενικά μια τέτοια αλλαγή?


φίλε μου όπως σόυ απάντησα και στο Π.Μ. ήταν δώρο από τους κολλητούς μου και δεν ξέρω ακριβώς πόσο έκαναν, πάντως δεν νομίζω να ξεπερνούσαν τα 120 ευρω, βέβαια από το μαγαζί που μου τα πήραν είχαμε και ένα γνωστό τότε και μας έκανε καλές εκπτώσεις.


sotiris14 έγραψε:
αυτο το συνδυασμο δισκο-τακακια ειχα στο punto που ειχα πριν και ειχα βρει την υγεια μου. πολυ καλο φρεναρισμα και αισθηση στο πενταλ (κατι που δεν ειχε το αυτοκινητο). και απο σφυριγμα καθολου!!!



έτσι ακριβώς :thumbup