Σελίδα 2 από 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Αύγ 2007, 12:50
από kostasc4
Τα μπροστα τα αλλαξα στα 40,000 χιλ. . Οσο για το σφηριγμα το εκαναν στα τελευταια 5000χιλ πριν την αλλαγη. Τα καινουργια εχουν κανει 10000 χιλ (υποθετω οτι μου βαλανε τα ιδια με τα αρχικα δεν ρωτησα) και δεν σφηρανε ακομα. Θα δουμε

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Αύγ 2007, 09:13
από sotiris14
αν θυμαμαι καλα καποιος ειχε πει εδω μεσα, οτι του αλλαξανε στην αντιπροσωπεια επειδη σφυριζαν με καποια διαφορετκα, στα πλαισια της εγγυησης. δεν ξερω αν ισχυει κατι τετοιο αλλα αν ισχυει και το εχει κανει καποιος ας το πει για να δουμε μηπως κανουμε κατι.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Αύγ 2007, 10:44
από KarlBarks
οντως αλλαζαν τις δαγκανες πισω .


αυτο ομως για το σφυριγμα που εκαναν οταν εκανες οπισθεν .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Αύγ 2007, 08:03
από Louikos
να ρωτησω?τι τακακια φοραμε?bosch?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Αύγ 2007, 08:28
από agiorgitis
Παλιά ήταν bosch. Τώρα ειναι TRW-Lucas.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Αύγ 2007, 10:14
από KarlBarks
τα δικα μου ειναι bosh οπως και οι δανκάνες .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Αύγ 2007, 13:42
από MeddlingMageGR
ωραία, εγω όμως τι να κάνω τώρα που δεν μπορώ να τα ακούω? Να πάω στη Citroen? Γιατί? Για να μου βάλουν τα ίδια? Είμαι εντός εγγύησης αλλα δεν ξέρω αν θα περαστουν στην εγγύηση... λογικά όχι.
Καμια λύση σε καποιο άλλο συνεργείο αυτοκινήτων? Καποια καλή μάρκα απο δίσκους και τακάκια? Plz συμβουλέψτε με...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Αύγ 2007, 11:25
από ΚΩΣΤΑΣ
Εγω αλλαξα τα μπροστα στα 34.000 χλμ σφυριζανε τα τελευταια 3000 χλμ
και τα πίσω τα αλλαξα στα 43000 χλμ τωρα κοντευω τα 60.000χλμ δεν εχω ακουσει σφυριγμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Αύγ 2007, 13:13
από KarlBarks
MeddlingMageGR έγραψε:
ωραία, εγω όμως τι να κάνω τώρα που δεν μπορώ να τα ακούω? Να πάω στη Citroen? Γιατί? Για να μου βάλουν τα ίδια? Είμαι εντός εγγύησης αλλα δεν ξέρω αν θα περαστουν στην εγγύηση... λογικά όχι.
Καμια λύση σε καποιο άλλο συνεργείο αυτοκινήτων? Καποια καλή μάρκα απο δίσκους και τακάκια? Plz συμβουλέψτε με...



ζητα τακακια με αμιαντο απο τα παλια . να μην ειναι οικολογικα .

δεν ειναι αναγκη να πας στην αντυπροσοποια αλλα και στην αντυπροσοποια μπορουν να σου βαλουν οτι μαρκα θελεις εσυ .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Αύγ 2007, 13:56
από agiorgitis
Δεν ειναι μόνο η οικολογία, είναι οτι ο αμίαντος προκαλεί καρκίνο... :rtfm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Αύγ 2007, 17:05
από DELINHO
Και σκέψου φουλ κίνηση μέσα στην πόλη, σε δρόμο με ψηλά κτίρια όπου εγκλωβίζεται ο αέρας και όλα τα αυτοκίνητα με τακάκια αμιάντου (σκέψου ότι άπαξ και εισπνεύσεις αμίαντο δε φεύγει ποτέ από τον οργανισμό σου, μένει καρφωμένος κυριολεκτικά βαθιά στα πνευμόνια και τα πληγώνει προκαλώντας μικροαιμορραγίες και φλεγμονές για όλη σου τη ζωή!!!).
Νομίζω ότι κάποια πράγματα στη ζωή όπως π.χ. η ψωροϋγεία μας αξίζουν λίγη παραπάνω προσοχή...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Αύγ 2007, 10:13
από Apostolos
KarlBarks έγραψε:

ζητα τακακια με αμιαντο απο τα παλια . να μην ειναι οικολογικα .
Karl με απογοητεύεις.. Αποδεδειγμένα άκρως καρκινογόνος ο αμίαντος. Μακριά και χίλιες φορές να σφυρίζει!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Δεκ 2007, 20:10
από axakis
Νεο προβλημα
Θα εχετε παρατηρησει τωρα με τις βροχες πως αν το αυτοκινητο μεινει μια δυο μερες αχρησιμοποιητο οι δυσκοπλακες τεινουν να εμφανιζουν επιφανειακη σκουρια. Απο εκει λοιπον συνηδητοποιησα οτι το πισω αριστερο τακακι δεν παταει σε ολη τη δισκοπλακα, δηλαδη η μιση μενει "σκουριασμενη" ενω οι αλλες δισκοπλακες ειναι καθαρες απο τοα πατηματα των τακακιων.Πηγα στην αντιπροσωπεια οπου εκανα ενα καθαρισμο αλλα σημερα φανηκε οτι το προβλημα δεν λυθηκε. Εχει εμφανιστει σε αλλον κατι τετοιο γιατι με ανησυχει ιδιαιτερα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Δεκ 2007, 20:14
από Someone
εχεις σκεφτει την περιπτωση να εχει στραβωσει η συγκεκριμένη δισκόπλακα???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Δεκ 2007, 20:20
από axakis
η δισκοπλακα ομοιομορφα στη διαμετρο της δειχνει να μην πατιεται και οχι τμηματικα αν και στη Σιτροεν με διαβεβαιωσαν οτι και η δισκοπλακα δεν ειναι στραβη αλλα και η πιεση που ερχεται στο τακακι ειναι η σωστη. Το αυτοκινητο μολις πατησε τις 14000 χλμ. Παντως και φρεναρισμα σωστο εχω και αισθηση στο πενταλ.