Σελίδα 3 από 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Δεκ 2007, 20:24
από Someone
axakis έγραψε:
αν και στη Σιτροεν με διαβεβαιωσαν οτι και η δισκοπλακα δεν ειναι στραβη αλλα και η πιεση που ερχεται στο τακακι ειναι η σωστη.


αυτο δεν γίνεται,
κάτι τρέχει για να συμβαίνει αυτο!!!!
αυτοι δεν ειδαν το τακακι ότι δεν παταει σε ολη τη δισκοπλακα????
ή το ειδαν και συκώνουν τα χέρια ψηλα???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Δεκ 2007, 20:33
από axakis
Το ειδαν και με ρωτησαν αν ειχα κανει καποιο καθαρισμο σε προηγουμενο σερβις. Τους ειπα οχι, τον εκαναν εκεινοι και μου ειπαν πως θα λυθει το προβλημα αλλα ματαια. Τις πρωτες μια δυο μερες δεν μπορουσα να διακρινω αν ειναι οκ η οχι γιατι ολη ηταν καθαρη ολη η δισκοπλακα. Τωρα ομως φανηκε παλι.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Δεκ 2007, 20:41
από Someone
ρίξε νερο στη δισκόπλακα να ξανασκουριάσει κανε μερικά χιλιομετρα και πανε ξανα στην αντιπροσωπεία και τριψτους το στη μουρη.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Δεκ 2007, 20:42
από axakis
Αυριο εκε θα μαι και θα εχω νεοτερα.Ευχαριστω για το ενδιαφερον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιαν 2008, 21:21
από ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Εγώ το πήγα 31/12/07 για το service των 40000χλμ και μου άλλαξαν τα μπροστινά τακάκια.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Μάιος 2008, 00:42
από heartless
Ο φιλος απο πανω με τις σκουριες στις δισκοπλακες τι εκανε τελικα? Ειναι εντος εγγυησης οταν σκουριαζουν?

edit: Καποιος να απαντησει αν υφισταται εγγυηση στην σκουρια? hmmm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Ιουν 2008, 00:27
από andymourtz
Ρε παιδια δεν υπαρχει δισκοπλακα που να πεσει νερο και να μην σκουριασει
Ετσι ειναι,ολο μεταλλο χωρις αντιδιαβρωτικη προστασια.
Pure metal :rtfm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Ιουν 2008, 00:31
από mpompio
Ναι έχω δει πολλές δισκόπλακες σκουριασμένες... Λογικά καθαρίζουν με μερικά φρεναρίσματα. Τις δικές μου μόνο δεν τις έχω δει ποτέ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Ιουν 2008, 00:36
από andymourtz
mpompio έγραψε:
Λογικά καθαρίζουν με μερικά φρεναρίσματα.


Σωστος :thumbup :thumbup :thumbup

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Αύγ 2008, 23:20
από krisefor
Ηθελα και εγω να κανω μια ερωτηση σχετικα με τα τακακια. Χωρις να τριζουν και με κανονικη χρηση εχω φτασει 50000 χμ. Αναρωτιομουν αν τελικα υπαρχουν αισθητηρες που να μου πουν οτι θελουν αλλαγμα η μονο αν τα κοιταξει καποιος στο συνεργειο;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Αύγ 2008, 12:15
από Niphrentil
Από όσο ξέρω, δεν υπάρχουν αισθητήρες για τα τακάκια... Απλά, όταν διαπιστώνεις κάποιο πρόβλημα, πας και τα κοιτάς. Εσύ τώρα στα 50.000km αν δεν έχεις ακόμα πρόβλημα, αν θες κοίταξέ τα προληπτικά... (εγώ πάντως στο service των 30.000 θα τα κοιτάξω γιατί τρίζουν υπερβολικά πολύ τελευταία...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Αύγ 2008, 19:42
από andymourtz
Καλή ερώτηση.
Υπάρχει ενδεικτική λυχνία ή όχι τελικά hmmm ????

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Αύγ 2008, 20:18
από Prokopas
Μπα, απίθανο μου φαίνεται

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Αύγ 2008, 23:26
από mpompio
Δεν υπάρχει. Η μόνη λυχνία για τα φρένα είναι αυτή του χειρόφρενου. Αν συνεχίσει να ανάβει (αφού κατεβάσεις το χειρόφρενο) σημαίνει ότι έχεις πρόβλημα με το σύστημα των φρένων, ή χαμηλή στάθμη των υγρών.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Αύγ 2008, 20:12
από ΕΠΙΣΗΜΟΣ
mpompio έγραψε:
Δεν υπάρχει. Η μόνη λυχνία για τα φρένα είναι αυτή του χειρόφρενου. Αν συνεχίσει να ανάβει (αφού κατεβάσεις το χειρόφρενο) σημαίνει ότι έχεις πρόβλημα με το σύστημα των φρένων, ή χαμηλή στάθμη των υγρών.


+1