Σελίδα 4 από 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 12:11
από MeddlingMageGR
Πόσο στοιχίζουν τα τακάκια ? Εγώ πάω για το σέρβις των 30.000 χλμ σε κανα 2μηνο, και σκέφτομαι να τους πω να μου αλλάζουν όλα τα τακάκια, ανεξαρτήτως αν χριεάζεται ή όχι!! Θα τα πληρώσω κανονικά. Επειδή και εμένα τρίζουν τα μπροστινά, και πολλές φορές όταν κάνω όπισθεν τα πίσω κάνουν σαν να σφάζουν ελέφαντα ή σαν το ερωτικό κάλεσμα των φαλαινών που είχα γράψει και παλιότερα. Γι αυτό θα τους πω να μου τα αλλάξουν.

θα θελα όμως να μάθω μια τιμή.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 12:17
από ΕΠΙΣΗΜΟΣ
MeddlingMageGR έγραψε:
Πόσο στοιχίζουν τα τακάκια ? Εγώ πάω για το σέρβις των 30.000 χλμ σε κανα 2μηνο, και σκέφτομαι να τους πω να μου αλλάζουν όλα τα τακάκια, ανεξαρτήτως αν χριεάζεται ή όχι!! Θα τα πληρώσω κανονικά. Επειδή και εμένα τρίζουν τα μπροστινά, και πολλές φορές όταν κάνω όπισθεν τα πίσω κάνουν σαν να σφάζουν ελέφαντα ή σαν το ερωτικό κάλεσμα των φαλαινών που είχα γράψει και παλιότερα. Γι αυτό θα τους πω να μου τα αλλάξουν.

θα θελα όμως να μάθω μια τιμή.


:ysteric :ysteric :ysteric

ειναι αυτο που λεμε για τον αμιαντο ειναι οποτε δεν θα αλλαξει κατι. ποσα κυβικα εισαι για να σου πω.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 12:26
από KarlBarks
50-60 ευρω μπροστα τακακια

με περαστικα .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 12:46
από ΕΠΙΣΗΜΟΣ
γνησια;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 12:47
από ΕΠΙΣΗΜΟΣ
KarlBarks έγραψε:
50-60 ευρω μπροστα τακακια

με περαστικα .


ναι δικιο εχεις το τσεκαρα. :thumbup (γνησια)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 14:22
από MeddlingMageGR
KarlBarks έγραψε:
50-60 ευρω μπροστα τακακια

με περαστικα .



Και για τα πίσω? Γιατι εκείνα ακούγονται πολύ.....


Υ.Γ Α!! θελω και μια τιμούλα για βαλβολίνες όποιος ξέρει :-D :-D

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 17:29
από ΕΠΙΣΗΜΟΣ
ο θορυβος στην πεδηση κατα την οπισθια κινηση δε διορθωνεται με τιποτα. εγω προσωπικα εχω δοκιμασει τα παντα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Αύγ 2008, 18:57
από Daravigos Andreas
λοιπόν διάβασα πολλά και πολλά ήταν ανακρίβειες....
Τα δισκόφρενα σκουριάζουν σε 3-4 μέρες ακόμα και με την υγρασία της ατμόσφαιρας.
Είναι απολύτως φυσιολογικό!!!
Εάν σφυρίζουν είναι επειδή πατάτε πολύ χαλαρά το φρένο και παρατεταμένα μέσα στην κίνηση. Το ίδιο έπαθε και του αδερφού μου!
Πατήστε το καμια 10 φορες να μπει το ΑΒS από τα 120 χαω και θα με θυμηθείτε... Τα δικά΄μου δεν σφύριξαν ποτέ.
ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΟΤΑΝ ΚΑΠΝΙΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΖΟΡΙ!!!!
Με την οδήγηση που έκανα (4 φορές σε πίστα κτλ κτλ) έχω κάνει 35.000 χλμ και ακόμα έχουν πάστα (τα τακάκια) για ακόμα τόσο.
Οι δίσκοι μου παρόλα αυτά πλησιάζουν στα τελευταία 20.000 χλμ της ζωής τους (τώρα έχουν 65000χλμ)

Και το κυριότερο από όλα τα τακάκια έχουν προειδοποιητικό λαμπάκι!!!!!
Είναι ένας πορτοκαλί κύκλος με 2 τόξα δεξιά και αριστερά του.
Το ένα τακάκι από το κάθε ζευγάρι έχει ένα καλώδιο το οποίο συνδέεται στο απέναντι του. Μόλις τελειώσει η πάστα και ακουμπίσει η μεταλλική βάση στον δίσκο ανάβει το προαναφερθέν λαμπάκι!!!

Η αλλαγή πριν ανάψει το λαμπάκι είναι προλειπτική γιατί η επαφή της βάσης με τον δίσκο προκαλεί πολύ μεγάλη φθορά στον τελευταίο.

Τα εμπρος τακάκια για το 1.6 VTS κοστίζουν 67€ με φπα και οι δίσκοι 170+

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Αύγ 2008, 19:05
από `GiAnNiS`
[quote="Daravigos Andreas"]λοιπόν διάβασα πολλά και πολλά ήταν ανακρίβειες....
Τα δισκόφρενα σκουριάζουν σε 3-4 μέρες ακόμα και με την υγρασία της ατμόσφαιρας.
Είναι απολύτως φυσιολογικό!!!
Εάν σφυρίζουν είναι επειδή πατάτε πολύ χαλαρά το φρένο και παρατεταμένα μέσα στην κίνηση. Το ίδιο έπαθε και του αδερφού μου!
Πατήστε το καμια 10 φορες να μπει το ΑΒS από τα 120 χαω και θα με θυμηθείτε... Τα δικά΄μου δεν σφύριξαν ποτέ.
ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΟΤΑΝ ΚΑΠΝΙΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΖΟΡΙ!!!!
Με την οδήγηση που έκανα (4 φορές σε πίστα κτλ κτλ) έχω κάνει 35.000 χλμ και ακόμα έχουν πάστα (τα τακάκια) για ακόμα τόσο.
Οι δίσκοι μου παρόλα αυτά πλησιάζουν στα τελευταία 20.000 χλμ της ζωής τους (τώρα έχουν 65000χλμ)

Και το κυριότερο από όλα τα τακάκια έχουν προειδοποιητικό λαμπάκι!!!!!
Είναι ένας πορτοκαλί κύκλος με 2 τόξα δεξιά και αριστερά του.
Το ένα τακάκι από το κάθε ζευγάρι έχει ένα καλώδιο το οποίο συνδέεται στο απέναντι του. Μόλις τελειώσει η πάστα και ακουμπίσει η μεταλλική βάση στον δίσκο ανάβει το προαναφερθέν λαμπάκι!!!

Η αλλαγή πριν ανάψει το λαμπάκι είναι προλειπτική γιατί η επαφή της βάσης με τον δίσκο προκαλεί πολύ μεγάλη φθορά στον τελευταίο.

Τα εμπρος τακάκια για το 1.6 VTS κοστίζουν 67

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Αύγ 2008, 19:17
από KarlBarks
τα δικα μου νομίζω δεν ειχαν κανένα καλοδιο .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Αύγ 2008, 19:20
από ΕΠΙΣΗΜΟΣ
εγω εχω 67000χλμ και δεν εχω αλλαξει ουτε και χρειαζεται! :yhoo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Αύγ 2008, 19:21
από c2vtsssss
67000χλμ?!?! :-? εσυ εισαι χειροτερος απο εμενα που τα αλλαξα στις 52000χλμ! :schraeg

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Αύγ 2008, 19:22
από `GiAnNiS`
ΕΠΙΣΗΜΟΣ έγραψε:
εγω εχω 67000χλμ και δεν εχω αλλαξει ουτε και χρειαζεται! :yhoo

Το κινεις ρε το αμαξι? Αμα ειναι να ερχομαι εκει να το κουναω εγω :cop :thumbup

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Αύγ 2008, 19:31
από ΕΠΙΣΗΜΟΣ
c4 2.0 μ 223hp λες να μην το χρισημοπειω;

στα ορια του το εχω συνεχεια...

πριν 2 εβδομαδες να φανταστεις εσπασα τις 2 δεξιες ζαντες...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Αύγ 2008, 19:36
από `GiAnNiS`
Σιδεροφαγεεεεεεεεεεεεε :tong: