Συγγραφέας |
Μήνυμα |
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Σεπ 2006, 14:46 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
crazywolf έγραψε: ή πολυ απλα, προπονισουλα. Το παιρνεις και δοκιμαζεις τι ξερει...
Όταν έχω όρεξη και τυχαίνει να περάσω εναν συγκεκριμένο δρόμο εκτός τρίπολης (που για να δείς άλλο αυτοκίνητο πρέπει να ψάχνεις με τα κυάλια), το δοκιμάζω... Άλλωτε με πολλά χιλιόμετρα φρενάροντας σε ενα συγκεκριμένο σημείο και μετρώντας την απόσταση φρεναρίσματος (με κανονικές συνθήκες, σε βροχή κλπ), είτε με λίγα και στρίβωντας το τιμόνι σα να θέλω να αποφύγω κάτι. (στην τελευταία περίπτωση μπαίνει και το ESP ).
Το περίεργο είναι οτι ούτε εγώ έχω δεί τα αλάρμ να ανάβουν, παρολο που έρχομαι φρεναριστός απο τα 140 και σταματάω πλήρως...
_________________
|
|
|
|
|
xsaravts
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Σεπ 2006, 15:33 |
|
|
Εγώ θα κάνω σε λίγο καιρό μέτρηση απόστασης φρεναρίσματος με το GTECH με τους καινούργιους δίσκους - τακάκια [BREMBO - FERODO PREMIUM ) και θα συγκρίνω με μετρήσεις που είχα με τους παλιούς και θα ενημερώσω....
Οι μετρήσεις με GTECH στην ευθεία της ΣΙΝΔΟΥ ... πάντα.[/b]
|
|
|
|
|
enginekiller
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Σεπ 2006, 16:38 |
|
Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03 Δημοσιεύσεις: 1942 Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη Εικόνες: 86
|
panc4 έγραψε: Ε τοτε Γιαννη Υποκλινομαι.....αν ειναι για δοκιμες συμπεριφορας τοτε ΟΚ!!!! ε μα κι εγω ρε συ ξερεις ποσες φορες το κανω; crazywolf έγραψε: ... Με το πατα ασε, εχεις περισοτερες πιθανοτιτες να σταματισεις εντελος, ή καθολου... ... Σε παλια αυτοκινητα που δεν ειχαν abs αυτο που λες προφανως και ισχυε αλλιως δε θα σταματαγες πριν το εμποδιο και προφανως ολοι το περασαμε αρκετες φορες αυτο το πατα-ασε η το να συγκρατησεις το ποδι σου για οριακο πατημα του φρενου λιγο πριν κοκκαλωσει(δεν εχω κλεισει 2 χρονια χρησης abs ακομα...) αλλα στα καινουργια οπως λεει κι ο antonios16v antonios16v έγραψε: Τα περιοδικα οταν κανουν τεστ επιβρανδυνσης το μονο που κανει ο οδηγος ειναι να ανεβει ολοκληρος πανω στο φρενο,το ABS κανει τα υπολοιπα.Αν αφηνεις το φρενο λιγο οπως ειπαν μερικοι απλα τα μετρα ακινητοποιησης γινονται περισοτερα.
αν αφησεις το φρενο απλως θα σταματησεις αργοτερα... Αυτο οφειλεται και γιατι το abs προσπαθει να βρει μια βελτιστη περιοχη φρεναρισματος αλλα και λογω του Brake Assist που εχουν. Συγκεκριμενα το Brake Assist αν αντιληφθει οτι πατας ακαριαια το φρενο με ολη σου τη δυναμη δινει στην ουσια μεγιστη δυναμη στα φρενα καθς παρακαμπτει τη βαλβιδα διαφυγης πραγμα που δε θα το εκανε αν παταγες πιο ηρεμα το φρενο η εκανες πατα-ασε που θεωρει οτι δεν ειναι ακαριαιο(αφου αφηνεις...) οποτε και χανεις απο αυτη τη μεγιστη δυναμη στα φρενα που θα ειχες αν δεν εκανες το πατα-ασε... Η διαφορα που ειχα διαβασει οτι μπορει να επιφερει η χρηση του bas ειναι μέτρα (ενα μετρο να ειχα οταν τρακαρα δε θα τρακαρα...)!!! Οποτε στην περιπτωση αυτοκινητου με abs και bas μονο σε περιπτωση που εχει προβλημα η τα δεδομενα του αλλαξουν στο φρεναρισμα(απο χωμα σε ασφαλτο πχ οπως προειπα) θα ηταν χρησιμη η χρηση του πατα-ασε αλλιως σε αλλη περιπτωση οχι απλως δεν κερδιζεις αλλα χανεις κιολας(δες BAS...).
_________________ e-mail: enginekiller@gmail.com
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Σεπ 2006, 14:04 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
lefos έγραψε: και σε μενα οταν μπανει το abs αναβοσβηνει το λαμπακι esp αναβει μονο μαλλον το abs λαμπακι θα ααναψει μονο οταν υπαρχει βλαβη
οντος το abs οταν μπενει δεν αναβει λαμπακι .
σε εσενα προφανος οταν μπαινει το abs καπου βοηθαει και το ESP για βελτιστη προσφριση και φρεναρισμα . οποτε γ'αυτο βλεπεις το λαμπακι του ESP αναβει
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
lefos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Σεπ 2006, 15:55 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:44 Δημοσιεύσεις: 214 Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΘΗΝΑ
|
παιδια την 1ηφορα που μπηκε το ABS σε αποτομο φρεναρισμα ειχα απενεργοποιησει το ESP και ομολογω οτι ψιλοτρομαξα (ημουν σε στροφη) ειχα την αισθηση οτι δεν προκειτε να σταματησει ποτε το C μου
την 2η φορα που μου εκατσε στραβη με εναν τυπο δεν ειχα απενεργοποιησει το ESP μπηκε κανονικα το ΑΒS αλλα ενιωσα οτι ειχα τον πληρη ελεγχο 100%(τελειος διαφορετικη αισθηση ........ μεχρι και μανουβρα εκανα για να τον αποφυγω
ειχε διαφορα!
_________________ C4 VTS 2.0
|
|
|
|
|
tony78
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Σεπ 2006, 16:07 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:58 Δημοσιεύσεις: 1146 Τοποθεσία: Αμφιάλη
|
lefos έγραψε: και σε μενα οταν μπανει το abs αναβοσβηνει το λαμπακι esp αναβει μονο μαλλον το abs λαμπακι θα ααναψει μονο οταν υπαρχει βλαβη και η απάντηση... KarlBarks έγραψε: σε εσενα προφανος οταν μπαινει το abs καπου βοηθαει και το ESP για βελτιστη προσφριση και φρεναρισμα . οποτε γ'αυτο βλεπεις το λαμπακι του ESP αναβει
Πως συνεννοήθηκαν μεταξύ τους, ένας Θεός ξέρει...
Φιλικά
_________________
|
|
|
|
|
sparu_c4
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Σεπ 2006, 16:30 |
|
Εγγραφή: Τετ 13 Σεπ 2006, 08:17 Δημοσιεύσεις: 110 Τοποθεσία: Larisa
|
τα αλαρμ εμενα αναψανε μια βροχερι μερα στο πρωτο φαναρι της ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ πατοντας αποτομα φρενω γιατι δεν εβλεπα ενω μια μερα με 180 φρεναρισα σταθερα ως 110 και ξανα ως το 0 δεν αναψανε αλαρμ......το ESP Πως το εβγαλες αφου στα 52 ενεργοποιητε ξανα μονο του lefos.?????????
_________________ 1.6vts Nos
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|