Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 24 Απρ 2024, 18:34 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Σεπ 2006, 14:46 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
crazywolf έγραψε:
ή πολυ απλα, προπονισουλα. Το παιρνεις και δοκιμαζεις τι ξερει... :thumbup

:thumbup
Όταν έχω όρεξη και τυχαίνει να περάσω εναν συγκεκριμένο δρόμο εκτός τρίπολης (που για να δείς άλλο αυτοκίνητο πρέπει να ψάχνεις με τα κυάλια), το δοκιμάζω... :iconcool Άλλωτε με πολλά χιλιόμετρα φρενάροντας σε ενα συγκεκριμένο σημείο και μετρώντας την απόσταση φρεναρίσματος (με κανονικές συνθήκες, σε βροχή κλπ), είτε με λίγα και στρίβωντας το τιμόνι σα να θέλω να αποφύγω κάτι. (στην τελευταία περίπτωση μπαίνει και το ESP :iconcool ).

Το περίεργο είναι οτι ούτε εγώ έχω δεί τα αλάρμ να ανάβουν, παρολο που έρχομαι φρεναριστός απο τα 140 και σταματάω πλήρως... hmmm

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Σεπ 2006, 15:04 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:22
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: Αθήνα. Seat Leon 1.8 TSi
Ρε σεις γιατι ταλαιπωρειτε ετσι τα αυτοκινητακια σας?????
Κριμα δεν ειναι....
Ετσι εχετε μεγαλυτερη φθορα στα λαστιχα-τακακια-δισκους μονο και μονο για να τα τεσταρετε.
Αν ειχαν προβλημα τα ηλεκτρονικα σας (βλεπε ABS-ESP-BrakeAssist) θα σας ειχε αναψει η αντοιστοιχη λυχνια βλαβης.
Φιλικα
panc4

_________________
http://www.dgp.gr
http://panc4.blogspot.com
http://i40.servimg.com/u/f40/11/60/90/66/ps110.jpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Σεπ 2006, 15:10 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Δεν το κάνουμε για τα ηλεκτρονικά (εγώ τουλάχιστον...). Το κάνω για να ξέρω πως συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο, σε τί αποσταση σταματάει σε βρεγμένο δρόμο, τί γίνεται αν ενώ έρχομαι φρεναριστός τρίψω το τιμόνι για να μπώ στην άλλη λωρίδα + πόσο πρέπει να το στρίψω, κλπ...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Σεπ 2006, 15:19 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:22
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: Αθήνα. Seat Leon 1.8 TSi
Ε τοτε Γιαννη :noworthy:

Υποκλινομαι.....αν ειναι για δοκιμες συμπεριφορας τοτε ΟΚ!!!!

_________________
http://www.dgp.gr
http://panc4.blogspot.com
http://i40.servimg.com/u/f40/11/60/90/66/ps110.jpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Σεπ 2006, 15:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Τα περιοδικα οταν κανουν τεστ επιβρανδυνσης το μονο που κανει ο οδηγος ειναι να ανεβει ολοκληρος πανω στο φρενο,το ABS κανει τα υπολοιπα.Αν αφηνεις το φρενο λιγο οπως ειπαν μερικοι απλα τα μετρα ακινητοποιησης γινονται περισοτερα.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Σεπ 2006, 15:33 
Άβαταρ μέλους
Εγώ θα κάνω σε λίγο καιρό μέτρηση απόστασης φρεναρίσματος με το GTECH με τους καινούργιους δίσκους - τακάκια [BREMBO - FERODO PREMIUM ) και θα συγκρίνω με μετρήσεις που είχα με τους παλιούς και θα ενημερώσω....

Οι μετρήσεις με GTECH στην ευθεία της ΣΙΝΔΟΥ ... πάντα.[/b]


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Σεπ 2006, 16:38 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03
Δημοσιεύσεις: 1942
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Εικόνες: 86
panc4 έγραψε:
Ε τοτε Γιαννη :noworthy:

Υποκλινομαι.....αν ειναι για δοκιμες συμπεριφορας τοτε ΟΚ!!!!

ε μα κι εγω ρε συ ξερεις ποσες φορες το κανω; :yhoo

crazywolf έγραψε:
...
Με το πατα ασε, εχεις περισοτερες πιθανοτιτες να σταματισεις εντελος, ή καθολου... hmmm
...


Σε παλια αυτοκινητα που δεν ειχαν abs αυτο που λες προφανως και ισχυε αλλιως δε θα σταματαγες πριν το εμποδιο και προφανως ολοι το περασαμε αρκετες φορες αυτο το πατα-ασε η το να συγκρατησεις το ποδι σου για οριακο πατημα του φρενου λιγο πριν κοκκαλωσει(δεν εχω κλεισει 2 χρονια χρησης abs ακομα...) αλλα στα καινουργια οπως λεει κι ο antonios16v

antonios16v έγραψε:
Τα περιοδικα οταν κανουν τεστ επιβρανδυνσης το μονο που κανει ο οδηγος ειναι να ανεβει ολοκληρος πανω στο φρενο,το ABS κανει τα υπολοιπα.Αν αφηνεις το φρενο λιγο οπως ειπαν μερικοι απλα τα μετρα ακινητοποιησης γινονται περισοτερα.


αν αφησεις το φρενο απλως θα σταματησεις αργοτερα... Αυτο οφειλεται και γιατι το abs προσπαθει να βρει μια βελτιστη περιοχη φρεναρισματος αλλα και λογω του Brake Assist που εχουν. Συγκεκριμενα το Brake Assist αν αντιληφθει οτι πατας ακαριαια το φρενο με ολη σου τη δυναμη δινει στην ουσια μεγιστη δυναμη στα φρενα καθς παρακαμπτει τη βαλβιδα διαφυγης πραγμα που δε θα το εκανε αν παταγες πιο ηρεμα το φρενο η εκανες πατα-ασε που θεωρει οτι δεν ειναι ακαριαιο(αφου αφηνεις...) οποτε και χανεις απο αυτη τη μεγιστη δυναμη στα φρενα που θα ειχες αν δεν εκανες το πατα-ασε... Η διαφορα που ειχα διαβασει οτι μπορει να επιφερει η χρηση του bas ειναι μέτρα (ενα μετρο να ειχα οταν τρακαρα δε θα τρακαρα...)!!! Οποτε στην περιπτωση αυτοκινητου με abs και bas μονο σε περιπτωση που εχει προβλημα η τα δεδομενα του αλλαξουν στο φρεναρισμα(απο χωμα σε ασφαλτο πχ οπως προειπα) θα ηταν χρησιμη η χρηση του πατα-ασε αλλιως σε αλλη περιπτωση οχι απλως δεν κερδιζεις αλλα χανεις κιολας(δες BAS...). ;)

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Σεπ 2006, 03:16 
Άβαταρ μέλους
Αυτο με τα alarm εχω παρατηρησει και εγω οτι ΔΕΝ αναβουν. Απο 100 σε σταση φρεναρισμα και τιποτα δεν εγινε. Επιπλεον, εχω φρεναρει και σε δρομο-γυαλι επιτηδες για να δω τις αντιδρασεις και το μονο που εγινε ειναι να μου αναψει το λαμπακι του ESP ενω φρεναρα σε ευθεια γραμμη! (Εκει παραξενευτικα λιγο μηπως το ιδιο λαμπακι χρησιμοποιειται και για το ABS αλλα δεν νομιζω). Και φυσικα λογο του δρομου το αυτοκινητο απλα δεν σταματουσε. Δυστυχως πριν να καταλαβω οτι το ESP δεν ειναι πανακεια, πηγα και το στουκαρα λογω παγου στην Αραχωβα περισυ! :s


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Σεπ 2006, 13:08 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:15
Δημοσιεύσεις: 932
Τοποθεσία: ΚΡΗΤΗ
Ούτε και εμένα έχουν ανάψει ποτέ τα alarm. Για παράδειγμα σε απότομο φρενάρισμα απο 140 σε 20, δεν άναψε τίποτα...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Σεπ 2006, 13:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:44
Δημοσιεύσεις: 214
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΘΗΝΑ
και σε μενα
οταν μπανει το abs αναβοσβηνει το λαμπακι esp αναβει μονο
μαλλον το abs λαμπακι θα ααναψει μονο οταν υπαρχει βλαβη

_________________
C4 VTS 2.0
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Σεπ 2006, 13:41 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:22
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: Αθήνα. Seat Leon 1.8 TSi
Ρε συ lefos με μπερδεψες!!!!!!

_________________
http://www.dgp.gr
http://panc4.blogspot.com
http://i40.servimg.com/u/f40/11/60/90/66/ps110.jpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Σεπ 2006, 14:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
lefos έγραψε:
και σε μενα
οταν μπανει το abs αναβοσβηνει το λαμπακι esp αναβει μονο
μαλλον το abs λαμπακι θα ααναψει μονο οταν υπαρχει βλαβη



οντος το abs οταν μπενει δεν αναβει λαμπακι .


σε εσενα προφανος οταν μπαινει το abs καπου βοηθαει και το ESP για βελτιστη προσφριση και φρεναρισμα . οποτε γ'αυτο βλεπεις το λαμπακι του ESP αναβει

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Σεπ 2006, 15:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:44
Δημοσιεύσεις: 214
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΘΗΝΑ
παιδια την 1ηφορα που μπηκε το ABS σε αποτομο φρεναρισμα ειχα απενεργοποιησει το ESP και ομολογω οτι ψιλοτρομαξα (ημουν σε στροφη) ειχα την αισθηση οτι δεν προκειτε να σταματησει ποτε το C μου :shock:

την 2η φορα που μου εκατσε στραβη με εναν τυπο δεν ειχα απενεργοποιησει το ESP μπηκε κανονικα το ΑΒS αλλα ενιωσα οτι ειχα τον πληρη ελεγχο 100%(τελειος διαφορετικη αισθηση ........ μεχρι και μανουβρα εκανα για να τον αποφυγω :iconcool

ειχε διαφορα!

_________________
C4 VTS 2.0
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Σεπ 2006, 16:07 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:58
Δημοσιεύσεις: 1146
Τοποθεσία: Αμφιάλη
lefos έγραψε:
και σε μενα
οταν μπανει το abs αναβοσβηνει το λαμπακι esp αναβει μονο
μαλλον το abs λαμπακι θα ααναψει μονο οταν υπαρχει βλαβη


και η απάντηση...

KarlBarks έγραψε:
σε εσενα προφανος οταν μπαινει το abs καπου βοηθαει και το ESP για βελτιστη προσφριση και φρεναρισμα . οποτε γ'αυτο βλεπεις το λαμπακι του ESP αναβει


Πως συνεννοήθηκαν μεταξύ τους, ένας Θεός ξέρει... :-? :-?


Φιλικά :D

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Σεπ 2006, 16:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 13 Σεπ 2006, 08:17
Δημοσιεύσεις: 110
Τοποθεσία: Larisa
τα αλαρμ εμενα αναψανε μια βροχερι μερα στο πρωτο φαναρι της ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ πατοντας αποτομα φρενω γιατι δεν εβλεπα ενω μια μερα με 180 φρεναρισα σταθερα ως 110 και ξανα ως το 0 δεν αναψανε αλαρμ......το ESP Πως το εβγαλες αφου στα 52 ενεργοποιητε ξανα μονο του lefos.?????????

_________________
1.6vts Nos


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 44 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Σφυριγμα στο φρεναρισμα
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: wishmaster
Απαντήσεις: 10
Θόρυβος στο φρενάρισμα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Αστάθεια στο Φρενάρισμα
Δ. Συζήτηση: AX
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 95
Περίεργο βουητό σε φρενάρισμα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Jimisballjohn
Απαντήσεις: 20
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ