Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 15 Μάιος 2024, 09:45 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Μάιος 2008, 17:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
ετσι ακριβως. βλεπω πληρη ενημερωση... χαιρομαι.

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Μάιος 2008, 19:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
ΕΠΙΣΗΜΟΣ έγραψε:
ετσι ακριβως. βλεπω πληρη ενημερωση... χαιρομαι.


ε μετά τα 3 εγκεφαλικά που μας ήρθαν όταν το πρωτοείδαμε...

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Μάιος 2008, 19:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
ναι ναι... εργοστασιακο σφαλμα. ακομα ενα δηλαδη...

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Μάιος 2008, 20:29 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1820
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Για την ακρίβεια, το σφάλμα δεν αφορά τον ίδιο τον νεροχύτη, αλλά την πλαστική γέφυρα πάνω στην οποία σταθεροποιείται ο νεροχύτητης με ένα κλιπσάκι στο κέντρο.

Η γέφυρα στα αριστερά είναι στερεωμένη με ένα κλιπ, και στα δεξιά με μπουλονάκι. Δεν έχει καμμιάς μορφής υποστήριξη στο μέσον, και υπό το βάρος των ηχομονώσεων, του νεροχύτη και του δοχείου υγρών φρένων υποχωρεί. Φυσικά εδώ βάζει το χεράκι της και η υψηλή θερμοκρασία που αναπτύσει η μηχανή, που κάνει την παραμόρφωση ευκολότερη αλλά και μόνιμη. Η υποχώρηση της γέφυρας συμπαρασύρει και τον νεροχύτη.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Μάιος 2008, 13:28 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1820
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Σήμερα είδα τον νεροχύτη πεσμένο για 3η φορά :rant (δεν το είχα κολλήσει, απλά το ξαναέβαζα στη θέση του). Έχασα 2 ώρες από τη ζωή μου, πόνεσε η μέση μου, γρατσουνίστηκαν τα χέρια μου, αλλά τελικά κατάφερα να το βγάλω και να το ξαναβάλω (με κόλλα αυτή τη φορά) χωρίς να πειράξω τα μαύρα κολωνάκια:yhoo . Ελπίζω να μην χρειστεί να ξανασχοληθώ με αυτή την σαχλαμάρα. :spank:

Πλάκα έχει με τα τσιρότα :tong: Δικαιούται 24ωρη αναρρωτική άδεια!

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Μάιος 2008, 08:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
εγω που το εκανα μονος μου του εβαλα μπαρμπριζοκολα. δεν εχει παθει κατι απο τοτε.

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Μάιος 2008, 11:03 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1820
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ΕΠΙΣΗΜΟΣ έγραψε:
εγω που το εκανα μονος μου του εβαλα μπαρμπριζοκολα. δεν εχει παθει κατι απο τοτε.


Χρησιμοποίησα συγκολλητική πολυουρεθάνη Sikaflex. Μονίμως ελαστική, ανθεκτική σε δονήσεις/κραδασμούς, απρόσβλητη από υγρασία, και δεν παρουσιάζει πρόβλημα σε θερμοκρασίες από -40 έως 130.

Άντε να δουμε...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Μάιος 2008, 15:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
δε νομιζω να εχεις προβλημα...

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Μάιος 2008, 16:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 27 Δεκ 2007, 17:57
Δημοσιεύσεις: 721
gr_diver έγραψε:
Σήμερα είδα τον νεροχύτη πεσμένο για 3η φορά :rant (δεν το είχα κολλήσει, απλά το ξαναέβαζα στη θέση του). Έχασα 2 ώρες από τη ζωή μου, πόνεσε η μέση μου, γρατσουνίστηκαν τα χέρια μου, αλλά τελικά κατάφερα να το βγάλω και να το ξαναβάλω (με κόλλα αυτή τη φορά) χωρίς να πειράξω τα μαύρα κολωνάκια:yhoo . Ελπίζω να μην χρειστεί να ξανασχοληθώ με αυτή την σαχλαμάρα. :spank:

Πλάκα έχει με τα τσιρότα :tong: Δικαιούται 24ωρη αναρρωτική άδεια!

Εικόνα


πωπω καθαριότητα το μοτέρ... :shock: :ysteric

όλη μέρα το ξεσκονίζεις; :ysteric


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Μάιος 2008, 16:57 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1820
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Nio έγραψε:
πωπω καθαριότητα το μοτέρ... :shock: :ysteric

όλη μέρα το ξεσκονίζεις; :ysteric

Μια φορά τον μήνα περνάω τα πλαστικά με βρεγμένο δέρμα, και τέλος. Είναι πολύ καλά "σφραγισμένο" το μηχανοστάσιο, και δεν λερώνεται πολύ...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Μάιος 2008, 08:36 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Μπράβο ρε Αντώνη. Αναλαμβάνεις να το κάνεις και στα δικά μας μέσω ταχυδρομείου ? :-? :-? :-?

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Μάιος 2008, 22:59 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1820
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
prokopas έγραψε:
Μπράβο ρε Αντώνη. Αναλαμβάνεις να το κάνεις και στα δικά μας μέσω ταχυδρομείου ? :-? :-? :-?


Στείλε μου όλο το αμάξι με φορτωτική!!!! Αλλά αν σου το στείλω πίσω χωρίς αεροτομή, πειράζει; :tong: :fsss :inno: :ysteric


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Μάιος 2008, 23:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Οκτ 2007, 13:17
Δημοσιεύσεις: 2730
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
:ysteric :ysteric :ysteric ωραία ξηγιέσε

_________________
CITROEN C4 Coupe 1.6i VTS
Εικόνα
μαρέσει η άστατη ζωή
γεννήθηκα αλάνι,
μαδυναμία σταυτοκίνητο
στόπλο και στο φουστάνι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιούλ 2008, 06:29 
Άβαταρ μέλους
παιδια καλημερα βρηκα την λυση στο προβλημα σας, δεν ειναι τιποτα απλα μια ντιζα βαζει ο μαστορας απο την βαση της μπαταριας μεχρι εκει που υπαρχει ενα ποτηρακι και το κραταει κοντρα αυτο ειναι και με τρελενεσαι οσο το αλλαζεις τοσο θα πεφτει!! :yhoo :yhoo :yhoo


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιούλ 2008, 10:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
για ξανα εξηγησε αυτο που ειπες τωρα γιατι δεν καταλαβα.

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 4 από 7 [ 91 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο



Συναφή θέματα

Χτυπηματάκια στο παρμπριζ
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: Skotis
Απαντήσεις: 2
Ερώτηση για τα πλαστικά δεξιά και αριστερά του παρμπριζ
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 16
Λάστιχο κάτω από το παρμπρίζ
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: Lemarchand
Απαντήσεις: 5
Μπλέ φωτισμός κάτω απο το αυτοκίνητο
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 50
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron