enginekiller
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Σεπ 2006, 12:52 |
|
Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03 Δημοσιεύσεις: 1939 Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη Εικόνες: 86
|
lefos έγραψε: επισης παιδια
οσο πιο καθαρα ειναι τα τζαμια απο μεσα τοσο πιο δυσκολα θαμπωνουν κουφο αλλα τοχω τσεκαρει
οντως ετσι ειναι...
_________________ e-mail: enginekiller@gmail.com
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 22 Σεπ 2006, 20:03 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
με ποσα ατομα μεσα στο αυτοκινητο σου κανει τοσο πολυ θολωμα ?
ασε τον αερα να βαραει στο τζαμι και καθαρισες .
ααααααααα δοκιμασε και ενα αζαχ απο μεσα .
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
boulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Οκτ 2006, 11:27 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 07:56 Δημοσιεύσεις: 103 Τοποθεσία: ΠΕΡΑΜΑ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
το καθαρισα με αζαx, μονο με ultrex δεν το εκανα. Ως την επομενη φορα βλεπουμε. Παντως οσα περισσοτερα ειναι τα ατομα εντος καμπινας τοσο πιο γρηγορα θαμπωνουν.
Παντως εχω ακομα μια υποψια οτι φταινε οι αεραγωγοι. Ξερω σας ειχα πριξει στο παρελθον αλλα μονιμα βγαινει αερας προς το παρμπριζ ακομα και αν το βαζεις μονο στα ποδια. Δεν εχω παει ακομα στην αντιπροσωπεια γιατι απλα δεν προλαβαινω.
Εκει πρεπει πρωτα να κλεισεις ραντεβου, μετα να χασεις μια μερα να πας, να σου πουν αν μπορουν να το φτιαξουν αυθημερον και αν δεν προλαβουν οπως μου εχει συμβει να κλεισεις ραντεβου για αλλη μερα.
Παντως σε επιστολη που τους ειχα αποστειλει για καποια προβληματα που λιγο πολυ τα εχουν οι περισσοτεροι απο εμας φυσικα και δεν εχουν απαντησει.
Στην επομενη μινι αδεια μου απο την δουλεια θα παω σε αλλη αντιπροσωπεια. Σε καποιον Απεργη στην Κηφισια που ειναι και πελατης μου στην εταιρια που δουλευω. Εκει θα διασταυρωσω καποιες απαντησεις που μου εχουν δωσει στον Χανιαδακη.
_________________ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ
|
|
|
|
|
elteo
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Οκτ 2006, 19:24 |
|
|
σε εμένα έχει ένα κουμπάκι που ξεθαμπώνει και το μπροστά.
όσοι έχουν a/c δεν το έχετε?
|
|
|
|
|
georgep800
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Οκτ 2006, 23:21 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:15 Δημοσιεύσεις: 932 Τοποθεσία: ΚΡΗΤΗ
|
LGAT έγραψε: πιο κουμπακι εννοεις φιλε elteo???!!!κ γω Α/C εχω αλλα δεν καταλαβαινω πιο λες???!!!
Ο elteo αναφέρετε στον κλιματισμό, όπου έχει ξεχωριστό κουμπάκι για το μπροστά...
_________________
|
|
|
|
|
lefos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Οκτ 2006, 12:22 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:44 Δημοσιεύσεις: 214 Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΘΗΝΑ
|
αυτο που λεει ο boulis για τους αεραγωγους (οτι βγανει συνεχεια αερας απο τους αεραγωγους στα τζαμια σε οποιαδηποτε θεση το εχεις βαλει ) ειναι αληθεια μου συμβαινει και σε μενα.
το να βαζεις κλιματισμο η a/c δεν βγαζει παντα κρυο αερα ....το εχω παρατηρησει βασικα το ειχα ξεχασει τον κλιματισμο και δουλευε συνεχεια και το καταλαβα γιατι αρχισε να κανει ζεστη μεσα στο αυτοκινητο χωρις να θαμπωσουν, ενω στην αρχη που το εβαλα να ξεθαμπωσουν τα τζαμια οντως εβγαλε εναν ψυχρο αερα
_________________ C4 VTS 2.0
|
|
|
|
|
krisefor
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Οκτ 2006, 01:29 |
|
|
Ο κλιματισμος και το aircondition δεν διαφερουν σε αυτο. Στον κλιματισμο απλα ρυθμιζεις τη θερμοκρασια και στο aircondition απλα γυριζεις το διακοπτη στη μερια του ζεστου. Δεν χρειαζεται να το εχεις στο κρυο για να ξεθαμπωνουν τα τζαμια, απλα να λειτουργει σε οποιαδηποτε θερμοκρασια.
|
|
|
|
|
DGB
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Οκτ 2006, 04:11 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 20:25 Δημοσιεύσεις: 355 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Ο Κλιματισμός θα δουλέψει μέχρι να φέρει την εσωτερική θερμοκρασία στη ρύθμιση που έχει επιλεγεί και μετά θα σταματήσει, για να ξανακινήσει όταν η θερμοκρασία αλλάξει. Γι' αυτό και βγάζει ή ζεστό ή κρύο αέρα ανάλογα την αλλαγή. Οπότε και έχει ο tony ο κομπρέσσορας λειτουργεί ασταμάτητα.Το aircondition απλα...βγάζει ή ζεστό ή κρύο αέρα, ανάλογα με τι του πεις χωρις να ασκεί έλεγχο περιβάλλοντος όπως ο κλιματισμός Βέβαια αν θες μπορείς να έχεις a/c ανοικτό και γυρισμένο στο ζεστό, απλά δεν έχει ιδιαίτερο νόημα. Το φρέον όταν αποσυμπιέζεται στον εξατμιστή δίνει θερμοκρασία 0. Για να πάρει το εσωτερικό ψύξη στους 18 βαθμούς ο αέρας που ψύχεται περνά από ένα μικτη, ο οποίος τραβάει αέρα από τη μηχανή με ένα bypass. Aν γυρίσεις το διακόπτη στο ζεστό και βάλεις και a/c φέρνεις κρύο αέρα που αναμειγνύεται με περισσότερο ζεστό με μάλλον...περίεργα αποτελέσματα!! Όσο για το θόλωμα, εγώ τριτοδεσμίτης ήμουνα, αλλά αν θυμάμαι από φυσική έχει να κάνει με την διαφορά θερμοκρασίας εσωτερικού εξωτερικού.Αν πέσει η θερμοκρασία έξω, η αναπνοή και ο ζεστός αέρα από την θέρμανση προκαλούν υδρατμούς που εξατμίζονται στις γυάλινες επιφάνειες, με αποτέλεσμα το θάμπωμα. Ο κρύος αέρας είναι η καλύτερη λύση γιατί επαναφερει τα εσωτερικά επίπεδα σε αντιστοιχία με τα εξωτερικά οπότε μειώνεται η εξάτμιση υδρατμών και goobye θάμπωμα...!
Πάω για καφέ, το ξενύχτι με δουλειά τελικά με χαλάει πολύ!!!
_________________ C4 Coupe 1.4 VTR Black + Αεροτομή/Jan 2006
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|