Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 04 Ιουν 2020, 05:59 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Στάθμη λαδιού σε καινούριο μοτέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 16:08 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1830
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Γεια σας παιδιά!

Είχε δει κανένας την στάθμη του λαδιού στο μοτέρ του, μόλις το παρέλαβε; Για να είμαι ειλικρινής, πέρασαν 4-5 μέρες (και 300km) πριν το κοιτάξω, και είδα ότι είναι 3 "γραμμούλες" κάτω από το max.

Δεν ανησυχώ ιδιαίτερα, γιατί θεωρώ πιθανότερο να μην ήταν γεμάτο μέχρι το max από το εργοστάσιο. Άλλωστε "στεγνό" μοτέρ πάντα θέλει παραπάνω λάδι για να φτάσει στο max απ' ότι όταν το αλλάζεις, και αυτοί μάλλον βάζουν όσο λέει το manual. Αλλά είπα να ρωτήσω αν το παρατήρησε κανένας άλλος. Θα αφήσω να περάσουν άλλα τόσα km και θα το ξαναδώ. Δεν νομίζω να καίει, είναι εξαιρετικά πολύ ακόμα και για μη στρωμένο κινητήρα...

Πάντως τι άκυρη επιλογή χρώματος είναι αυτή στο άκρο του δείκτη, μπεζ; Βάλε ένα κόκκινο, άντε πράσινο να είναι ασορτί με τη λαβή (1.4)! Ίδιο χρώμα με το λάδι είναι, σου βγαίνει το μάτι να δεις τη στάθμη μέρα μεσημέρι! Άσε που έτσι που είναι ο δείκτης από ανοξείδωτο σύρμα σου βγάζει την πίστη να ξαναμπεί, πρέπει να το "βιδώνεις". Χάθηκε να είναι από χοντρή ντίζα (βλ. mercedes), που γλυστράει και μπαίνει σχεδόν μόνο του...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 17:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μάιος 2007, 22:08
Δημοσιεύσεις: 572
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αυτο που λες δεν ειναι το λαδι.. Υπαρχει ολοκληρη συζητηση επ αυτου :)

Το λαδι σαν δεικτης υπαρχει οταν ξεκινας το αυτοκινητο που σου γραφει OIL OK.. Δεν εχει σταθμη μονιμη ;)

_________________
"Τα μεθυσμένα αγγελούδια μου κοίτα
πως φτερουγίζουν στης στροφής τον αέρα
Κι όλοι το ξέρουν πως
απόψε θα έχουμε μια όμορφη νύχτα
κι αύριο θα είναι μια καλύτερη μέρα..."


Scary Greeks


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 18:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
YpNoS έγραψε:
Αυτο που λες δεν ειναι το λαδι.. Υπαρχει ολοκληρη συζητηση επ αυτου :)

Το λαδι σαν δεικτης υπαρχει οταν ξεκινας το αυτοκινητο που σου γραφει OIL OK.. Δεν εχει σταθμη μονιμη ;)


τι του λες βρε .


φυσικα αυτο που λεει ειναι το λαδι .



παντως να πας να σου συμπληρωσουν καλο ειναι να ειναι γεματο

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 20:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μάιος 2007, 22:08
Δημοσιεύσεις: 572
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Νομιζα πως αναφεροταν στο ταμπλο και στον δεικτη εκει ;)

mea culpa :thumbup

_________________
"Τα μεθυσμένα αγγελούδια μου κοίτα
πως φτερουγίζουν στης στροφής τον αέρα
Κι όλοι το ξέρουν πως
απόψε θα έχουμε μια όμορφη νύχτα
κι αύριο θα είναι μια καλύτερη μέρα..."


Scary Greeks


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στάθμη λαδιού σε καινούριο μοτέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 20:31 
Άβαταρ μέλους
gr_diver έγραψε:
Δεν ανησυχώ ιδιαίτερα, γιατί θεωρώ πιθανότερο να μην ήταν γεμάτο μέχρι το max από το εργοστάσιο.

Μισό λίτρο λάδι λιγότερο σε κάθε αυτοκίνητο που πουλά η κάθε εταιρεία, μας κάνει πολλούς τόνους λιγότερου λαδιού κάθε χρόνο για το κάθε εργοστάσιο... Εκεί να δεις οικονομία... :fsss

KarlBarks έγραψε:
τι του λες βρε .

φυσικα αυτο που λεει ειναι το λαδι .

παντως να πας να σου συμπληρωσουν καλο ειναι να ειναι γεματο

:ysteric Συμφωνώ...Πήγαινε να σου συμπληρώσουν... ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 22:01 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1830
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
α πάω από Δευτέρα, κι εμένα δεν μου αρέσει τα υγρά στα αυτοκίνητα να μην είναι στο max τους.

Απλά ήθελα να δω αν και κανενός άλλου δεν ήταν στο max όταν το πρωτοπήρε...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Οκτ 2007, 00:18 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Φεβ 2007, 11:49
Δημοσιεύσεις: 1175
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
Εγώ πάντως δεν είχα παρατηρήσει κάτι τέτοιο στο δικό μου! Δεν θα έπρεπε πριν την παράδωση ή στην προετοιμασία να ελεγχθεί?

_________________
Εικόνα
VAGOSVTR.Και μην ξεχνάμε...Ο γκαζιάρης φτάνει πρώτος.Ο συνετός φτάνει ΠΑΝΤΑ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Οκτ 2007, 09:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 05 Ιαν 2007, 10:47
Δημοσιεύσεις: 232
Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
εμενα παντως τις πρωτες ημερες ηταν οκ. οταν το πηγα για τον πρωτο ελεγχο αν θυμαμαι καλα συμπληρωσανε πολι λιγο λαδι. γυρο στα 150-200 ml

_________________
Εικόνα
ΛΑΜΙΑ BY NIGHT


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Οκτ 2007, 10:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 15 Μάιος 2007, 15:30
Δημοσιεύσεις: 636
Τοποθεσία: Μουδανιά Χαλκιδικής
vagosvtr έγραψε:
Εγώ πάντως δεν είχα παρατηρήσει κάτι τέτοιο στο δικό μου! Δεν θα έπρεπε πριν την παράδοση ή στην προετοιμασία να ελεγχθεί?


Φυσικά και πρέπει να ελεγχθεί..... Άμα γνωρίζεται όλοι ότι μέσα στην τιμή του αυτοκινήτου είναι και ο έλεγχος PDI. Στο PDI αυτά ελέγχονται.


gr_diver έγραψε:
α πάω από Δευτέρα, κι εμένα δεν μου αρέσει τα υγρά στα αυτοκίνητα να μην είναι στο max τους.


Δεν χρειάζεται να πας γιατί μπορεί να σου πούνε καμία βλακεία και να σπαστείς. Κάνε υπομονή μέχρι τα 1500χλμ που θα πας για τον πρώτο έλεγχο και μόλις τον τελειώσουν κάνε ένα τσεκάρισμα και άμα είναι πάλι έτσι τότε κράξτους και με το δίκιο σου

_________________
ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΣΕΒΕΣΤΕ ΘΑ ΜΕ ΦΟΒΑΣΤΕ......
http://www.noiazomai.net/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
YpNoS έγραψε:

mea culpa



Amen

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Οκτ 2007, 15:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
οχι ρε παιδια οταν το αμαξι ειναι καινουργιο υπαρχει περιπτωση να καψει λαδι το ποσο εξαρταται σε αλλους λιγο σε αλλους πολυ!
εγω θυμαμαι οταν το πηρα μετα απο καποια χλμ επεσε μια γραμη κ πηγα στην αντιπρωσοπεια ουρλιαζοντας :rant
ενας μηχανικος που μ'ακουσε παιθανε στα γελια ,καλα μου λεει δεν ξερεις οτι οταν το στρωνεις το αμαξι θα σου καψει λιγο λαδι? :schraeg
μου συμπληρωσε το λαδακι κ απο τοτε δεν μου καει τιποτα!


το λεει κ μεσα στο βιβλιαρακι :rtfm

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Οκτ 2007, 15:43 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1830
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Σίγουρα στο στρώσιμο θα κάψει λίγο λάδι, λογικό είναι αφού τα ελατήρια των πιστονιών δεν σφραγίζουν στο μέγιστο ακόμη...

Απλά επειδή εμένα έλειπαν 3 γραμμές, περίπου 300ml δηλαδή (αφού στα περισσότερα αυτοκίνητα κάθε γραμμή είναι ~100ml), είναι ΠΑΡΑ πολύ για να το έχει κάψει σε 300km. Αν έκαιγε τόσο, σε κάθε επιτάχυνση θα έστελνα σήματα καπνού στην Ταυλάνδη, από την εξάτμιση. Γι' αυτό και λέω ότι μάλλον δεν ήταν καλά γεμάτο...

Από την άλλη όμως, αν μετά από άλλα 300km λείπει άλλο τόσο, κάποιος θα τα ακούσει... :spank:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Οκτ 2007, 16:05 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1830
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μια συμπλήρωση, ο δείκτης στα 1.4 έχει 17 γραμμούλες. Αν λοιπόν υποθέσουμε ότι, όπως στα περισσότερα αυτοκίνητα, από το min στο max είναι περίπου 1lt λάδι, τελικά με "κλέψανε" λιγότερο απ' οσο νόμιζα... :tong:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Οκτ 2007, 13:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μαρ 2007, 20:36
Δημοσιεύσεις: 104
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Στο δικό μου ο δείκτης ήταν στο μαξ και μέχρι τώρα δεν έχει κάψει καθόλου λάδι αν και θα ήταν φυσιολογικό να είχε κάψει λίγο.
Πάντως και να μην το συμπληρώσεις μέχρι το μαξ δεν είναι κακό. Θα σου πρότεινα να το αφήσεις έτσι γιατί μπορεί αυτός που θα στο συμπληρώσει να του ξεφύγει και να βάλει παραπάνω. ΑΥΤΟ είναι πρόβλημα..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Οκτ 2007, 16:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:15
Δημοσιεύσεις: 932
Τοποθεσία: ΚΡΗΤΗ
gRim έγραψε:
Στο δικό μου ο δείκτης ήταν στο μαξ και μέχρι τώρα δεν έχει κάψει καθόλου λάδι αν και θα ήταν φυσιολογικό να είχε κάψει λίγο.
Πάντως και να μην το συμπληρώσεις μέχρι το μαξ δεν είναι κακό. Θα σου πρότεινα να το αφήσεις έτσι γιατί μπορεί αυτός που θα στο συμπληρώσει να του ξεφύγει και να βάλει παραπάνω. ΑΥΤΟ είναι πρόβλημα..


:shock: :shock:
Τι εννοείς; Τι πρόβλημα μπορεί να προκαλέσει;
Οι λεβενταράδες μου είχαν βάλει τουλάχιστον 3 γραμμούλες παραπάνω. Το είχα αναφέρει και παλιότερα και τελικά το άφησα έτσι...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 58 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Βηματικό μοτέρ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: geoxsa
Απαντήσεις: 10
ΣΦΥΡΙΓΜΑ ΑΠΟ ΜΟΤΕΡ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 24
ΜΠΟΥΖΙ,ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: tzo
Απαντήσεις: 16
C2 1100 με μοτερ saxo 1400
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 23
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια