Συγγραφέας |
Μήνυμα |
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Στάθμη λαδιού σε καινούριο μοτέρ Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 16:08 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Γεια σας παιδιά!
Είχε δει κανένας την στάθμη του λαδιού στο μοτέρ του, μόλις το παρέλαβε; Για να είμαι ειλικρινής, πέρασαν 4-5 μέρες (και 300km) πριν το κοιτάξω, και είδα ότι είναι 3 "γραμμούλες" κάτω από το max.
Δεν ανησυχώ ιδιαίτερα, γιατί θεωρώ πιθανότερο να μην ήταν γεμάτο μέχρι το max από το εργοστάσιο. Άλλωστε "στεγνό" μοτέρ πάντα θέλει παραπάνω λάδι για να φτάσει στο max απ' ότι όταν το αλλάζεις, και αυτοί μάλλον βάζουν όσο λέει το manual. Αλλά είπα να ρωτήσω αν το παρατήρησε κανένας άλλος. Θα αφήσω να περάσουν άλλα τόσα km και θα το ξαναδώ. Δεν νομίζω να καίει, είναι εξαιρετικά πολύ ακόμα και για μη στρωμένο κινητήρα...
Πάντως τι άκυρη επιλογή χρώματος είναι αυτή στο άκρο του δείκτη, μπεζ; Βάλε ένα κόκκινο, άντε πράσινο να είναι ασορτί με τη λαβή (1.4)! Ίδιο χρώμα με το λάδι είναι, σου βγαίνει το μάτι να δεις τη στάθμη μέρα μεσημέρι! Άσε που έτσι που είναι ο δείκτης από ανοξείδωτο σύρμα σου βγάζει την πίστη να ξαναμπεί, πρέπει να το "βιδώνεις". Χάθηκε να είναι από χοντρή ντίζα (βλ. mercedes), που γλυστράει και μπαίνει σχεδόν μόνο του...
|
|
|
|
|
YpNoS
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 17:31 |
|
Εγγραφή: Πέμ 31 Μάιος 2007, 22:08 Δημοσιεύσεις: 572 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
|
Αυτο που λες δεν ειναι το λαδι.. Υπαρχει ολοκληρη συζητηση επ αυτου
Το λαδι σαν δεικτης υπαρχει οταν ξεκινας το αυτοκινητο που σου γραφει OIL OK.. Δεν εχει σταθμη μονιμη
_________________ "Τα μεθυσμένα αγγελούδια μου κοίτα πως φτερουγίζουν στης στροφής τον αέρα Κι όλοι το ξέρουν πως απόψε θα έχουμε μια όμορφη νύχτα κι αύριο θα είναι μια καλύτερη μέρα..."
Scary Greeks
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 18:21 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
YpNoS έγραψε: Αυτο που λες δεν ειναι το λαδι.. Υπαρχει ολοκληρη συζητηση επ αυτου Το λαδι σαν δεικτης υπαρχει οταν ξεκινας το αυτοκινητο που σου γραφει OIL OK.. Δεν εχει σταθμη μονιμη
τι του λες βρε .
φυσικα αυτο που λεει ειναι το λαδι .
παντως να πας να σου συμπληρωσουν καλο ειναι να ειναι γεματο
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
YpNoS
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 20:09 |
|
Εγγραφή: Πέμ 31 Μάιος 2007, 22:08 Δημοσιεύσεις: 572 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
|
Νομιζα πως αναφεροταν στο ταμπλο και στον δεικτη εκει
mea culpa
_________________ "Τα μεθυσμένα αγγελούδια μου κοίτα πως φτερουγίζουν στης στροφής τον αέρα Κι όλοι το ξέρουν πως απόψε θα έχουμε μια όμορφη νύχτα κι αύριο θα είναι μια καλύτερη μέρα..."
Scary Greeks
|
|
|
|
|
-Cisko-
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στάθμη λαδιού σε καινούριο μοτέρ Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 20:31 |
|
|
gr_diver έγραψε: Δεν ανησυχώ ιδιαίτερα, γιατί θεωρώ πιθανότερο να μην ήταν γεμάτο μέχρι το max από το εργοστάσιο. Μισό λίτρο λάδι λιγότερο σε κάθε αυτοκίνητο που πουλά η κάθε εταιρεία, μας κάνει πολλούς τόνους λιγότερου λαδιού κάθε χρόνο για το κάθε εργοστάσιο... Εκεί να δεις οικονομία... KarlBarks έγραψε: τι του λες βρε .
φυσικα αυτο που λεει ειναι το λαδι .
παντως να πας να σου συμπληρωσουν καλο ειναι να ειναι γεματο
Συμφωνώ...Πήγαινε να σου συμπληρώσουν...
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 22:01 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
α πάω από Δευτέρα, κι εμένα δεν μου αρέσει τα υγρά στα αυτοκίνητα να μην είναι στο max τους.
Απλά ήθελα να δω αν και κανενός άλλου δεν ήταν στο max όταν το πρωτοπήρε...
|
|
|
|
|
SportBilly
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Οκτ 2007, 10:28 |
|
Εγγραφή: Τρί 15 Μάιος 2007, 15:30 Δημοσιεύσεις: 636 Τοποθεσία: Μουδανιά Χαλκιδικής
|
vagosvtr έγραψε: Εγώ πάντως δεν είχα παρατηρήσει κάτι τέτοιο στο δικό μου! Δεν θα έπρεπε πριν την παράδοση ή στην προετοιμασία να ελεγχθεί? Φυσικά και πρέπει να ελεγχθεί..... Άμα γνωρίζεται όλοι ότι μέσα στην τιμή του αυτοκινήτου είναι και ο έλεγχος PDI. Στο PDI αυτά ελέγχονται. gr_diver έγραψε: α πάω από Δευτέρα, κι εμένα δεν μου αρέσει τα υγρά στα αυτοκίνητα να μην είναι στο max τους.
Δεν χρειάζεται να πας γιατί μπορεί να σου πούνε καμία βλακεία και να σπαστείς. Κάνε υπομονή μέχρι τα 1500χλμ που θα πας για τον πρώτο έλεγχο και μόλις τον τελειώσουν κάνε ένα τσεκάρισμα και άμα είναι πάλι έτσι τότε κράξτους και με το δίκιο σου
_________________ ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΣΕΒΕΣΤΕ ΘΑ ΜΕ ΦΟΒΑΣΤΕ......
http://www.noiazomai.net/
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:29 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
YpNoS έγραψε: mea culpa
Amen
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
Σερραίος
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Οκτ 2007, 15:07 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41 Δημοσιεύσεις: 3783 Τοποθεσία: serres
|
οχι ρε παιδια οταν το αμαξι ειναι καινουργιο υπαρχει περιπτωση να καψει λαδι το ποσο εξαρταται σε αλλους λιγο σε αλλους πολυ!
εγω θυμαμαι οταν το πηρα μετα απο καποια χλμ επεσε μια γραμη κ πηγα στην αντιπρωσοπεια ουρλιαζοντας
ενας μηχανικος που μ'ακουσε παιθανε στα γελια ,καλα μου λεει δεν ξερεις οτι οταν το στρωνεις το αμαξι θα σου καψει λιγο λαδι?
μου συμπληρωσε το λαδακι κ απο τοτε δεν μου καει τιποτα!
το λεει κ μεσα στο βιβλιαρακι
_________________
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Οκτ 2007, 15:43 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Σίγουρα στο στρώσιμο θα κάψει λίγο λάδι, λογικό είναι αφού τα ελατήρια των πιστονιών δεν σφραγίζουν στο μέγιστο ακόμη...
Απλά επειδή εμένα έλειπαν 3 γραμμές, περίπου 300ml δηλαδή (αφού στα περισσότερα αυτοκίνητα κάθε γραμμή είναι ~100ml), είναι ΠΑΡΑ πολύ για να το έχει κάψει σε 300km. Αν έκαιγε τόσο, σε κάθε επιτάχυνση θα έστελνα σήματα καπνού στην Ταυλάνδη, από την εξάτμιση. Γι' αυτό και λέω ότι μάλλον δεν ήταν καλά γεμάτο...
Από την άλλη όμως, αν μετά από άλλα 300km λείπει άλλο τόσο, κάποιος θα τα ακούσει...
|
|
|
|
|
gRim
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Οκτ 2007, 13:26 |
|
Εγγραφή: Τρί 06 Μαρ 2007, 20:36 Δημοσιεύσεις: 104 Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
|
Στο δικό μου ο δείκτης ήταν στο μαξ και μέχρι τώρα δεν έχει κάψει καθόλου λάδι αν και θα ήταν φυσιολογικό να είχε κάψει λίγο.
Πάντως και να μην το συμπληρώσεις μέχρι το μαξ δεν είναι κακό. Θα σου πρότεινα να το αφήσεις έτσι γιατί μπορεί αυτός που θα στο συμπληρώσει να του ξεφύγει και να βάλει παραπάνω. ΑΥΤΟ είναι πρόβλημα..
|
|
|
|
|
georgep800
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Οκτ 2007, 16:51 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:15 Δημοσιεύσεις: 932 Τοποθεσία: ΚΡΗΤΗ
|
gRim έγραψε: Στο δικό μου ο δείκτης ήταν στο μαξ και μέχρι τώρα δεν έχει κάψει καθόλου λάδι αν και θα ήταν φυσιολογικό να είχε κάψει λίγο. Πάντως και να μην το συμπληρώσεις μέχρι το μαξ δεν είναι κακό. Θα σου πρότεινα να το αφήσεις έτσι γιατί μπορεί αυτός που θα στο συμπληρώσει να του ξεφύγει και να βάλει παραπάνω. ΑΥΤΟ είναι πρόβλημα..
Τι εννοείς; Τι πρόβλημα μπορεί να προκαλέσει;
Οι λεβενταράδες μου είχαν βάλει τουλάχιστον 3 γραμμούλες παραπάνω. Το είχα αναφέρει και παλιότερα και τελικά το άφησα έτσι...
_________________
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|