Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 20 Απρ 2024, 02:22 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στάθμη λαδιού σε καινούριο μοτέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Φεβ 2010, 02:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
Blanc Ange έγραψε:
dimitrisc4vts έγραψε:
πως γινεται βρε παιδια στο μαχ να δουλευει τελεια ο κινητηρας και λιγο πιο πανω απο το μαξ να μην δουλευει σωστα. για μενα η σταθμη στο μαξ ειναι λαθος.

Γιατι για καποιο λογο ειναι εκει το max ρε Δημητρη! ;)

απλα το μαξ σου δειχνει το οριο οπως και το min γιατι να ειναι κοντα στα ορια?

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στάθμη λαδιού σε καινούριο μοτέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Φεβ 2010, 09:10 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
dimitrisc4vts έγραψε:
απλα το μαξ σου δειχνει το οριο οπως και το min γιατι να ειναι κοντα στα ορια?

Γιατι ειμαστε οριακοι οδηγοι Μητσαρα! :shift :lol

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στάθμη λαδιού σε καινούριο μοτέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Φεβ 2010, 12:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
Blanc Ange έγραψε:
dimitrisc4vts έγραψε:
απλα το μαξ σου δειχνει το οριο οπως και το min γιατι να ειναι κοντα στα ορια?

Γιατι ειμαστε οριακοι οδηγοι Μητσαρα! :shift :lol
αν το θετεις ετσι συμφωνω

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στάθμη λαδιού σε καινούριο μοτέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Φεβ 2010, 12:25 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Δεν πρεπει ποτε καποιος να ξεπερνα την ενδειξη max ουτε και να κατεβαινει την ενδειξη Min στον δεικτη λαδιου.
Για το min δεν πρεπει να κατεβαινει πιο κατω, γιατι ο κινητηρας (το καρτερ του λαδιου) οταν λειτουργει δεν εχει την σταθμη που δειχνει στην βεργα, αλλα πολυ λιγοτερη, αφου ποσοτητα λαδιου χρησιμοποιειται απο το συστημα λιπανσης του κινητηρα (τρομπα λαδιου) και μεταφερεται σε ζωτικα σημεια του για την λιπανση τους και την ψυξη τους. Ετσι αν σε μια στροφη ή σε μια ανηφορικη διαδρομη με μεγαλη κληση, υπαρχει περιπτωση η "προβοσκιδα" της τρομας λαδιου να μην ρουφηξει λαδι, αφου το λαδι μετακινειται μεσα στο καρτερ (παρολο που εχει χωρο οπου μαζευεται καποια ποσοτητα εκει στην προβοκιδα, οπως και με τις τρομπες βενζινης) και ετσι μπορει να αναρροφησει αερα, αρα δεν θα στειλει για καποιο χρονικο διαστημα λαδι στα σημεια που πρεπει. Αρα κινδυνευεις να κολλησεις το μοτερ ή να ανεβασεις θερμοκρασια ή γενικα να του κανεις φθορες στα μεταλλα λογω αυξημενης τριβης. Εκτος αυτου οταν εχεις λιγοτερη ποσοτητα λαδιου στο μοτερ ταλαιπορεις αυτην την λιγοτερη ποσοτητα περισσοτερο, ενω αν ειχες μεγαλυτερη τοτε ταλαιπορειται συνολικα λιγοτερο το λαδι. Επισης σταθμη λαδιου κατω απο το κανονικο, οδηγει σε μη σωστη λιπανση των εδρανων του στροφαλλου, αφου δεν φτανει το λαδι στο σημειο αυτο.
Αν καποιος μετα ξεπερασει την ενδειξη max τοτε βαζει λαδι πολυ περισσοτερο απ' ότι πρεπει, και ετσι π.χ. τα αντιβαρα του στροφαλλου που μπαινουν με καποιον ρυθμο στο λαδι του καρτερ (το χτυπουν και το πετουν προς τα πανω, προς τους πειρους των εμβολων, οπου υπαρχει οπη για την λιπανση τους) που αν ο ρυθμος αυτος γινει πιο "βαρβαρος" λογω της πολυ μεγαλυτερης σταθμης μπορει να προκαλεσει ζημια στον στροφαλλο ή τα εδρανα του, γιατι τοτε ουσιαστικα υπαρχει κατι σαν κρουστικη λειτουργια του στροφαλλου κατα το περασμα του μεσα στο λαδι. Δοκιμαστε να "σκισετε" με φορα το νερο στην θαλασσα με την παλαμη του χεριου σας κλειστη καθετα προς την επιφανεια του νερου, πρωτα με μικρη ταχυτητα και επειτα με μεγαλη. Θα δειτε οτι με μεγαλη ταχυτητα θα νιωσετε πονο, αρα η δυναμηυ της προσκρουσης ειναι μεγαλη. Σκευτειτε οτι το ιδιο γινεται και μεσα στο λαδι του κινητηρα και ειδικα με ενα κλικ ρευστο παχυτερο απο το νερο (γιατι σε θερμοκρασια λειτουργιας ειναι ππιο ευρευστο το λαδι, αλλα οχι σαν το νερο). Ετσι με μεγαλυτερη σταθμη (αφου ο στροφαλλος εν αλλαζει θεση....) χτυπαει με μεγαλυτερη δυναμη μεσα στο λαδι. Εχω ακουσει (αλλα δεν ξερω αν ειναι αλληθεια) οτι η μεγαλυτερη σταθμη προκαλει ζημια και στα πιστονια και τις μπιελες αλλα δεν ειμαι σιγουρος, αλλα ειναι πολυ πιθανο. Παντος με μεγαλυτερη σταθμη λαδιου απο το κανονικο επιταχυνεται κατα πολυ η καυση λαδιου στον κινητηρα μεχρι να πεσει παλι στο max και μετα απο εκει και κατω θα πευτει με τον αρχικο ρυθμο ή και καθολου (αν το μοτερ ειναι καινουριο σχετικα ή δεν καιει λαδι).
Αρα ειτε βαζετε περισσοτερο ειτε οχι (εκτος του οτι κανετε κακο...... που αργοτερα θα το πληρωσετε ακριβα και θα κατηγορειτε την citroen οτι φταιει για αυτο...... και οχι οτι κανετε ο,τι κατεβασει η κουτρα σας) θα το καιει και θα το κατεβαζει στο max και παλι θα συμπληρωνετε νομιζωντας οτι "φτου το μοτερ μου καιει λαδι, αντε να το συμπληρωσω....." και παλι θα το καιει. ΤΙ να πω... Ειπαμε οι κατασκευαστες μερικες φορες γραφουν διαφορα, αλλλα καποια πο αυτα πρεπει να τα τηρουμε αυστηρα και ευλαβικα, ειδικα για πραγματα που δεν ξερουμε πως λειτουργουν και συμπεριφερονται.
Γενικα καλο ειναι να ειναι σιγουρα το λαδι στην μεση μεταξυ min-max και το πολυ λιγο πριν το max. Ποτε στα ορια της βεργας ή μετα απο αυτα.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στάθμη λαδιού σε καινούριο μοτέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Φεβ 2010, 12:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
γεια στο στομα σου

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε dimitrisc4vts για την δημοσίευση του/της: billaras
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στάθμη λαδιού σε καινούριο μοτέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Απρ 2010, 14:49 
Άβαταρ μέλους
εχω κανει 6.700khm και μου εβγαλε ενδειξη oil level. ειχε φτασει στο min. το πηγα απευθειας για συμπληρωμα στη citroen και
μου ειπε επειδη ειναι καινουργιο καιει λιγο λαδι. (μου φαινεται υπερβολικα πολυ). το ειχα παει για ελεγχο στα 3000khm
για ενα τριξιμο που εκανε στο ταμπλο και να δουν και λαδια. τα λαδια τοτε ηταν στην μεση και μου ειπε οτι ειναι οκ. συμπληρωσε υγρα για το συστημα ψυξης. τωρα παλι ειχε μειωθει το αντιψυκτικο στο min και ξανασυμπληρωσε (το πηγε λιγο πανω απο το max γαιτι θα πεσει οταν κρυωσει) . θα τα δουν στο πρωτο servisε
στα 10000khm. Ειναι φυσιολογικα ολα αυτα η πρεπει να ανυσηχω!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στάθμη λαδιού σε καινούριο μοτέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Απρ 2010, 22:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Απρ 2009, 21:19
Δημοσιεύσεις: 848
Τοποθεσία: Κορινθος
just beware! :thumb

_________________
Τι και αν δεν βάζω φώτα τα βράδια.Αφού τρέχω με ταχύτητα φωτός!!


Εικόνα
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στάθμη λαδιού σε καινούριο μοτέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Απρ 2010, 14:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Δεν μου φαίνονται φυσιολογικά αυτά. Καίει πολύ ... Πόσο συμπλήρωσες; Η διαφορά min - max νομίζω είναι πάνω απο λίτρο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στάθμη λαδιού σε καινούριο μοτέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Απρ 2010, 23:29 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
stefanoszxc4 έγραψε:
εχω κανει 6.700khm και μου εβγαλε ενδειξη oil level. ειχε φτασει στο min. το πηγα απευθειας για συμπληρωμα στη citroen και
μου ειπε επειδη ειναι καινουργιο καιει λιγο λαδι. (μου φαινεται υπερβολικα πολυ). το ειχα παει για ελεγχο στα 3000khm
για ενα τριξιμο που εκανε στο ταμπλο και να δουν και λαδια. τα λαδια τοτε ηταν στην μεση και μου ειπε οτι ειναι οκ. συμπληρωσε υγρα για το συστημα ψυξης. τωρα παλι ειχε μειωθει το αντιψυκτικο στο min και ξανασυμπληρωσε (το πηγε λιγο πανω απο το max γαιτι θα πεσει οταν κρυωσει) . θα τα δουν στο πρωτο servisε
στα 10000khm. Ειναι φυσιολογικα ολα αυτα η πρεπει να ανυσηχω!!!!!

Λυπαμαι που θα στο πω, αλλα ειναι ανυσχητικο!
Ειδικα σε νεο αμαξι δε μου ρχετε κατι να πω, δηλαδη καποια βλαβη...
Οκ, ολα πινουν λιγο λαδακι κατα το στρωσιμο, αλλα λιγο...εσενα παρα ηπιε! :s
Βασικα οταν το αγορασες ειδες που ηταν η σταθμη του? (πρεπει να τα ελεγχουμε αυτα οταν παραλαμβανουμε νεο αμαξι!)

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στάθμη λαδιού σε καινούριο μοτέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Μάιος 2010, 00:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
για το κάψιμο του λαδιού ίσως κ να είναι φυσιολογικό αν σκεφτούμε ότι υπάρχει η περίπτωση όταν πήρες το αμάξι η στάθμη να ήταν λίγο πάνω από την μέση κ με το στρώσιμο να έκαψε 400ml~ στο περίπου ,αυτό θα το δεις στην πορεία.
για το άλλο μάλλον αντλία νερού!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στάθμη λαδιού σε καινούριο μοτέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Μάιος 2010, 08:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Απρ 2010, 08:36
Δημοσιεύσεις: 121
Παντως ο κατασκευαστης δικαιολογη 1,5 κιλο λαδι απο αλλαγη σε αλλαγη 10.000. Εγω εχω 6200 απο τον φεβρουαριο κανει χωρις στρωσιμο ολα στο πατωμα και μου εχει καψει μισο κιλο. Τωρα ψαξτο και λιγο γιατι παραειναι το ποσο καει.. ααα Και ενημερωτικα καλυτερα να εχεις λιγο πιο κατω απο το max του δεικτη λαδι παρα λιγο πιο πανω και ο λογος ειναι γιατι αν εχεις παραπανω λαδι απο το κανονικο 1ον θα πεταξει τις τσιμουχες λαδιου και 2ον δν θα εχεις αποδοση.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στάθμη λαδιού σε καινούριο μοτέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Μάιος 2010, 14:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Φυσιολογικό 1,5 lt λάδι στα 10.000; Golf είναι;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στάθμη λαδιού σε καινούριο μοτέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Μάιος 2010, 21:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
φυσιολογικό δεν είναι αλλά είναι τα μικρά γραμματάκια που βάζει η κάθε εταιρία στο κάτω κάτω μέρος.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 4 από 4 [ 58 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4



Συναφή θέματα

Τι μοτερ να βαλω 1.6 16v saxo vts ή 1.6 16v xsara vts
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Frenchy
Απαντήσεις: 17
Προβλημα στην αντλια λαδιου!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Tolis
Απαντήσεις: 4
παραξενος ηχος σε μοτερ THP
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: padelisxsara
Απαντήσεις: 17
Μοτέρ από c4 σε xsara2 vts 1.6
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Μοτερ C4 VTS
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια