Σελίδα 1 από 4

Στάθμη λαδιού σε καινούριο μοτέρ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 16:08
από gr_diver
Γεια σας παιδιά!

Είχε δει κανένας την στάθμη του λαδιού στο μοτέρ του, μόλις το παρέλαβε; Για να είμαι ειλικρινής, πέρασαν 4-5 μέρες (και 300km) πριν το κοιτάξω, και είδα ότι είναι 3 "γραμμούλες" κάτω από το max.

Δεν ανησυχώ ιδιαίτερα, γιατί θεωρώ πιθανότερο να μην ήταν γεμάτο μέχρι το max από το εργοστάσιο. Άλλωστε "στεγνό" μοτέρ πάντα θέλει παραπάνω λάδι για να φτάσει στο max απ' ότι όταν το αλλάζεις, και αυτοί μάλλον βάζουν όσο λέει το manual. Αλλά είπα να ρωτήσω αν το παρατήρησε κανένας άλλος. Θα αφήσω να περάσουν άλλα τόσα km και θα το ξαναδώ. Δεν νομίζω να καίει, είναι εξαιρετικά πολύ ακόμα και για μη στρωμένο κινητήρα...

Πάντως τι άκυρη επιλογή χρώματος είναι αυτή στο άκρο του δείκτη, μπεζ; Βάλε ένα κόκκινο, άντε πράσινο να είναι ασορτί με τη λαβή (1.4)! Ίδιο χρώμα με το λάδι είναι, σου βγαίνει το μάτι να δεις τη στάθμη μέρα μεσημέρι! Άσε που έτσι που είναι ο δείκτης από ανοξείδωτο σύρμα σου βγάζει την πίστη να ξαναμπεί, πρέπει να το "βιδώνεις". Χάθηκε να είναι από χοντρή ντίζα (βλ. mercedes), που γλυστράει και μπαίνει σχεδόν μόνο του...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 17:31
από YpNoS
Αυτο που λες δεν ειναι το λαδι.. Υπαρχει ολοκληρη συζητηση επ αυτου :)

Το λαδι σαν δεικτης υπαρχει οταν ξεκινας το αυτοκινητο που σου γραφει OIL OK.. Δεν εχει σταθμη μονιμη ;)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 18:21
από KarlBarks
YpNoS έγραψε:
Αυτο που λες δεν ειναι το λαδι.. Υπαρχει ολοκληρη συζητηση επ αυτου :)

Το λαδι σαν δεικτης υπαρχει οταν ξεκινας το αυτοκινητο που σου γραφει OIL OK.. Δεν εχει σταθμη μονιμη ;)


τι του λες βρε .


φυσικα αυτο που λεει ειναι το λαδι .



παντως να πας να σου συμπληρωσουν καλο ειναι να ειναι γεματο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 20:09
από YpNoS
Νομιζα πως αναφεροταν στο ταμπλο και στον δεικτη εκει ;)

mea culpa :thumbup

Re: Στάθμη λαδιού σε καινούριο μοτέρ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 20:31
από -Cisko-
gr_diver έγραψε:
Δεν ανησυχώ ιδιαίτερα, γιατί θεωρώ πιθανότερο να μην ήταν γεμάτο μέχρι το max από το εργοστάσιο.

Μισό λίτρο λάδι λιγότερο σε κάθε αυτοκίνητο που πουλά η κάθε εταιρεία, μας κάνει πολλούς τόνους λιγότερου λαδιού κάθε χρόνο για το κάθε εργοστάσιο... Εκεί να δεις οικονομία... :fsss

KarlBarks έγραψε:
τι του λες βρε .

φυσικα αυτο που λεει ειναι το λαδι .

παντως να πας να σου συμπληρωσουν καλο ειναι να ειναι γεματο

:ysteric Συμφωνώ...Πήγαινε να σου συμπληρώσουν... ;)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 22:01
από gr_diver
α πάω από Δευτέρα, κι εμένα δεν μου αρέσει τα υγρά στα αυτοκίνητα να μην είναι στο max τους.

Απλά ήθελα να δω αν και κανενός άλλου δεν ήταν στο max όταν το πρωτοπήρε...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Οκτ 2007, 00:18
από vagosvtr
Εγώ πάντως δεν είχα παρατηρήσει κάτι τέτοιο στο δικό μου! Δεν θα έπρεπε πριν την παράδωση ή στην προετοιμασία να ελεγχθεί?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Οκτ 2007, 09:19
από sof
εμενα παντως τις πρωτες ημερες ηταν οκ. οταν το πηγα για τον πρωτο ελεγχο αν θυμαμαι καλα συμπληρωσανε πολι λιγο λαδι. γυρο στα 150-200 ml

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Οκτ 2007, 10:28
από SportBilly
vagosvtr έγραψε:
Εγώ πάντως δεν είχα παρατηρήσει κάτι τέτοιο στο δικό μου! Δεν θα έπρεπε πριν την παράδοση ή στην προετοιμασία να ελεγχθεί?


Φυσικά και πρέπει να ελεγχθεί..... Άμα γνωρίζεται όλοι ότι μέσα στην τιμή του αυτοκινήτου είναι και ο έλεγχος PDI. Στο PDI αυτά ελέγχονται.


gr_diver έγραψε:
α πάω από Δευτέρα, κι εμένα δεν μου αρέσει τα υγρά στα αυτοκίνητα να μην είναι στο max τους.


Δεν χρειάζεται να πας γιατί μπορεί να σου πούνε καμία βλακεία και να σπαστείς. Κάνε υπομονή μέχρι τα 1500χλμ που θα πας για τον πρώτο έλεγχο και μόλις τον τελειώσουν κάνε ένα τσεκάρισμα και άμα είναι πάλι έτσι τότε κράξτους και με το δίκιο σου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:29
από KarlBarks
YpNoS έγραψε:

mea culpa



Amen

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Οκτ 2007, 15:07
από Σερραίος
οχι ρε παιδια οταν το αμαξι ειναι καινουργιο υπαρχει περιπτωση να καψει λαδι το ποσο εξαρταται σε αλλους λιγο σε αλλους πολυ!
εγω θυμαμαι οταν το πηρα μετα απο καποια χλμ επεσε μια γραμη κ πηγα στην αντιπρωσοπεια ουρλιαζοντας :rant
ενας μηχανικος που μ'ακουσε παιθανε στα γελια ,καλα μου λεει δεν ξερεις οτι οταν το στρωνεις το αμαξι θα σου καψει λιγο λαδι? :schraeg
μου συμπληρωσε το λαδακι κ απο τοτε δεν μου καει τιποτα!


το λεει κ μεσα στο βιβλιαρακι :rtfm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Οκτ 2007, 15:43
από gr_diver
Σίγουρα στο στρώσιμο θα κάψει λίγο λάδι, λογικό είναι αφού τα ελατήρια των πιστονιών δεν σφραγίζουν στο μέγιστο ακόμη...

Απλά επειδή εμένα έλειπαν 3 γραμμές, περίπου 300ml δηλαδή (αφού στα περισσότερα αυτοκίνητα κάθε γραμμή είναι ~100ml), είναι ΠΑΡΑ πολύ για να το έχει κάψει σε 300km. Αν έκαιγε τόσο, σε κάθε επιτάχυνση θα έστελνα σήματα καπνού στην Ταυλάνδη, από την εξάτμιση. Γι' αυτό και λέω ότι μάλλον δεν ήταν καλά γεμάτο...

Από την άλλη όμως, αν μετά από άλλα 300km λείπει άλλο τόσο, κάποιος θα τα ακούσει... :spank:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Οκτ 2007, 16:05
από gr_diver
Μια συμπλήρωση, ο δείκτης στα 1.4 έχει 17 γραμμούλες. Αν λοιπόν υποθέσουμε ότι, όπως στα περισσότερα αυτοκίνητα, από το min στο max είναι περίπου 1lt λάδι, τελικά με "κλέψανε" λιγότερο απ' οσο νόμιζα... :tong:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Οκτ 2007, 13:26
από gRim
Στο δικό μου ο δείκτης ήταν στο μαξ και μέχρι τώρα δεν έχει κάψει καθόλου λάδι αν και θα ήταν φυσιολογικό να είχε κάψει λίγο.
Πάντως και να μην το συμπληρώσεις μέχρι το μαξ δεν είναι κακό. Θα σου πρότεινα να το αφήσεις έτσι γιατί μπορεί αυτός που θα στο συμπληρώσει να του ξεφύγει και να βάλει παραπάνω. ΑΥΤΟ είναι πρόβλημα..

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Οκτ 2007, 16:51
από georgep800
gRim έγραψε:
Στο δικό μου ο δείκτης ήταν στο μαξ και μέχρι τώρα δεν έχει κάψει καθόλου λάδι αν και θα ήταν φυσιολογικό να είχε κάψει λίγο.
Πάντως και να μην το συμπληρώσεις μέχρι το μαξ δεν είναι κακό. Θα σου πρότεινα να το αφήσεις έτσι γιατί μπορεί αυτός που θα στο συμπληρώσει να του ξεφύγει και να βάλει παραπάνω. ΑΥΤΟ είναι πρόβλημα..


:shock: :shock:
Τι εννοείς; Τι πρόβλημα μπορεί να προκαλέσει;
Οι λεβενταράδες μου είχαν βάλει τουλάχιστον 3 γραμμούλες παραπάνω. Το είχα αναφέρει και παλιότερα και τελικά το άφησα έτσι...