Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 16 Απρ 2024, 08:34 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: INDUCTION KIT για κινητήρες THP κ σκάστρα ανοιχτού τύπου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Νοέμ 2009, 14:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
σε λίγο καιρό οι τουρμπάτοι σιτροενάδες θα ψάχνεται αριστερά για μια σκάστρα ανοιχτού τύπου κ ένα σύστημα εισαγωγής!

λοιπόν στο θέμα τις σκάστρας είναι δύσκολα τα πράγματα γιατί η θέση τις μαμάς σκάστρας μας περιορίζει πολύ στην αντικατάσταση τις .
στο εμπόριο κυκλοφορεί εδώ κ πολύ καιρό ένας αντάπτορας τις forge για του κινητήρες ΤΗΡ
Εικόνα
ο αντάπορας αυτός μπαίνει ανάμεσα στην μαμά σκάστρα κ στην τουρμπίνα κ ο αέρας αντί να γυρνάει μπροστά στην είσοδο τις τουρμπίνας βγαίνει έξω,με λίγα λόγια μετατρέπει την μαμά σκάστρα από κλειστού τύπου σε ανοιχτού τύπου .
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΗΔΙΑ
όσοι την έχουν δοκιμάσει λένε ότι με αυτό το τακάκι χάνει πίεση η τουρμπίνα ,ο ήχος τις είναι απλά άθλιος σαν χύτρα ακούγεται http://www.youtube.com/watch?v=AQM8IjcB-tU
μπορούμε να βάλουμε μια άφτερμάρκετ σκάστρα αλλά θα χρειαστεί να τρυπήσουμε κάποιο σωλήνα για να τοποθετήσουμε την σκάστρα αγοράσουμε ένα αντάπτορα για τον αισθητήρα μαφ ώστε να πάρουμε από εκεί υποπίεση κ φυσικά να καταργήσουμε την μαμά σκάστρα, στην θέση τις να βάλουμε μια ειδική τάπα ,θα μας εμφανιστεί το ωραιότατο λαμπάκι μηχανής φυσικά κ θα χρειαστεί κάποιος προγραμματιστείς για να σβήσει το λαμπάκι!

το καλύτερο κ οικονομικότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να αλλάξουμε το σύστημα εισαγωγής αέρα ! 2 σε 1 κ καλύτερη τροφοδοσία αέρα από την μειωμένη διαδρομή του σωλήνα κ τις πολύ λιγότερες γωνίες .

η διάμετρος εισαγωγής τις τουρμπίνας είναι 45μμ αλλά με ο κατασκευαστείς χρησιμοποιεί ένα λαστιχένιο μικρό κολάρο για να φέρει την διάμετρο εισαγωγής από 45μμ σε 50μμ από εκεί κ μετά ο σωλήνας σταδιακά μεγαλώνει κ καταλήγει σε διάμετρο 70μμ.
αυτό που χρειαζόμαστε είναι ένα reducer 50-70mm, ένα κολάρο αλουμινίου Τ για να κουμπώσουμε πάνω τις αναθυμιάσεις κ μια χοάνη!
κάτι σαν αυτό!
Εικόνα Εικόνα

όσο πιο ομαλά μεγαλώνει η διάμετρος τόσο το καλύτερο.
από ήχο το όλο σύστημα είναι αλλού :angry ακούς κανονικά το σπουλάρισμα τις τουρμπίνας κ επειδή η σκάστρα βρίσκεται στην είσοδο τις τουρμπίνας ακούς κανονικότατα κ την σκάστρα !όσο πιο κοντά βάζουμε στην τουρμπίνα τοποθετήσουμε την χοάνη τόσο πιο πολύ ακούμε την τουρμπίνα κ την σκάστρα .
από επιδόσεις μην περιμένετε τρελά πράγματα γιατί οι κινητήρες ΤΗΡ έχουν στόχο ροπής,ο εγκέφαλος κάνει τα πάντα για να σηκώσει την ροπή μέχρι εκεί δηλώνει ο κατασκευαστείς δηλαδή η ροπή θα είναι ίδια όπως κ η ιπποδύναμη ,αυτό που μπορούμε να κερδίσουμε όμως είναι το αμάξι να πιάνει την ροπή πιο γρήγορα κ να κρατάει την ίδια δύναμη σε πιο ψηλές στροφές ,άρα πάλι κερδίζουμε αφού έχουμε καλύτερη απόκριση κ την ίδια δύναμη σε λίγο μεγαλύτερο εύρος στροφών.

το μεγάλο πλεονέκτημα που έχουν τα c4 σε σχέση με τα 207 είναι ο περισσότερος χώρος μέσα στο μηχανοστάσιο αλλά αυτά θα τα πουμε το βράδυ τώρα φεύγω για δουλειά :cry

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: INDUCTION KIT για κινητήρες THP κ σκάστρα ανοιχτού τύπου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Νοέμ 2009, 14:38 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Γιάννη περιμένουμε video από τη δικιά σου εισαγωγή ;)

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: INDUCTION KIT για κινητήρες THP κ σκάστρα ανοιχτού τύπου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Νοέμ 2009, 14:54 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Παντως δεν ειναι ασχημος ο ηχος της ανοιχτου τυπου, απλα επειδη ειναι η σκαστρα ουσιαστικα ηλεκτροβαλβιδα, και οχι μηχανικου τυπου (που κανει πολυ πιο βαρβατο ηχο....) καθυστερει να αδειασει το κυκλωμα, και ακουγεται πιο παρατεταμενα. Μοιαζει λιγο σαν να θες να φουσκωσεις το λαστηχο σου..... Αλλα αυτο μονο στο τελειως αφημενο γκαζι, οταν φτασει ρελαντι. Λογικα στις συνεχομενες αλλαγες θα ειναι αρκετα καλος ο ηχος.
Αλλα φυσικα αλλη φαση η νεα εισαγωγη, αλλα μπαινει κανεις σε αλλο τρυπακι.
Θα μου πεις για τον Timman, δεν ειναι τιποτα, αφου το πρωτο πραγμα που εκανε χωρις να περασει η εγγυηση ειναι turbo timer και ελευθερο καζανακι..... Παει ο επομενος μισθος...... :lol :lol

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: INDUCTION KIT για κινητήρες THP κ σκάστρα ανοιχτού τύπου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Δεκ 2009, 01:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
βασίλη πίστεψε με με χοάνη ο ήχος τις σκάστρας είναι τελείως διαφορετικός ,καταρχήν ακούγεται σαν σκάστρα κ όχι σαν χύτρα !



στο θέμα μας τώρα.
η τουρμπίνα όπως είπα πιο πάνω έχει εξωτερική διάμετρο 45μμ κ όμως ο σωλήνας εισαγωγής ξεκινάει κατευθείαν από 50μμ για να αντισταθμιστεί αυτή η διαφορά που υπάρχει (5μμ)ο σωλήνας έχει στο χείλος του ένα φλαντζάκι το οποίο βγαίνει κ μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε στο δικό μας χειροποίητο σύστημα εισαγωγής!
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα

το πιο απλό που μπορούμε να κάνουμε είναι παίρνουμε ένα reducer 70-50mm Εικόνα
ένα σωλήνα Τ αλουμινίου 70μμ ο σωλήνας κ 25μμ το σωληνάκι του Εικόνα
κ μια χοάνη τις αρεσκείας μας με 70άρι κολάρο
κ ένα μικρό σωληνάκι 25μμ για να κουμπώσουμε στον σωλήνα αλουμινίου τις αναθυμιάσεις.
κ είμαστε έτοιμοι !
το πλεονέκτημα του c4 όπως είπα στο προηγούμενο ποστ είναι ότι έχει μπόλικο χώρο εκεί γύρω από την τουρμπίνα (καμία σχέση με το 207 που με το ζόρι χωράει μια χοάνη τις προκοπής) έτσι μπορούμε πολύ άνετα να απομονώσουμε τον ζεστό αέρα τις μηχανής από την χοάνη κ ταυτόχρονα να δώσουμε στην χοάνη κρύο αέρα .
από το λίγα c4 τουρμπάτα που έχω δει παρατήρησα ότι υπάρχει ήδη ένα ψευτόκουτο το οποίο είναι σκούπα κ τροφοδοτεί με εξωτερικό αέρα το μαμά σύστημα εισαγωγής οπότε το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να κρατήσουμε εκείνο το κουτί κ μέσα σε αυτό να μεταφέρουμε την χοάνη ,με αυτόν τον τρόπο παίρνουμε αέρα ακριβώς από εκεί που έπαιρνε το μαμά σύστημα εισαγωγής αλλά χωρίς να έχουμε την τεράστια διαδρομή γεμάτη γωνίες που έχει το μαμά σύστημα !
μια άλλη σκέψη που έχω κ θα την πραγματοποιήσω σε λίγο καιρό είναι να πάω σε ένα τόρνο κ να κάνω ένα σωλήνα αλουμινίου ο οποίος από την μία πλευρά του θα είναι 50μμ κ πολύ ομαλά θα τελειώνει σε 70μμ διάμετρο,πάνω σε αυτό τον σωλήνα θα κολλήσω ένα 25άρι σωληνάκι για τις αναθυμιάσεις ο σωλήνας θα κουμπώνει στην τουρμπίνα με ένα μικρό κομμάτι σιλικονούχο κολάρο κ στην άλλη μεριά θα κουμπώνει η χοάνη κάτι σαν αυτό εδώ στο περίπου
Εικόνα

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: INDUCTION KIT για κινητήρες THP κ σκάστρα ανοιχτού τύπου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Δεκ 2009, 22:04 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35
Δημοσιεύσεις: 1404
Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
οντως στα c4 εχει απλετο χωρο για σκαλισμα... :twisted: :twisted:

_________________
Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: INDUCTION KIT για κινητήρες THP κ σκάστρα ανοιχτού τύπου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19
Δημοσιεύσεις: 178
Τοποθεσία: Αθήνα
Petran έγραψε:
οντως στα c4 εχει απλετο χωρο για σκαλισμα... :twisted: :twisted:


Υπερβολικά πολύ χώρο για κιτ εισαγωγής και άλλο τόσο για intercooler! :tongue

_________________
http://www.etuners.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: INDUCTION KIT για κινητήρες THP κ σκάστρα ανοιχτού τύπου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2009, 11:54 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Ψυγειο λαδιου εχει βαλει κανεις???
Χρειαζεται ή ειναι κατι too much??? :suspi

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: INDUCTION KIT για κινητήρες THP κ σκάστρα ανοιχτού τύπου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2009, 22:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19
Δημοσιεύσεις: 178
Τοποθεσία: Αθήνα
Blanc Ange έγραψε:
Ψυγειο λαδιου εχει βαλει κανεις???
Χρειαζεται ή ειναι κατι too much??? :suspi


Oι κινητήρες THP έχουν ήδη εναλλάκτη νερού/λαδιού. Για αυτό το λόγο, ακόμη και σε ρυθμούς πίστας, δεν ανεβάζουν θερμοκρασία λαδιού.
Δεν γνωρίζω αν έχει νόημα να βάλουμε και εξωτερικό ψυγείο, φαντάζομαι πως ναι σε περιπτώσεις extreme αναβαθμίσεων για απαιτητικούς οδηγούς!

_________________
http://www.etuners.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: INDUCTION KIT για κινητήρες THP κ σκάστρα ανοιχτού τύπου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2009, 23:14 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Σωστο :agree
Μαλιστα το σωμα της τουρμπινας χρησιμευει και σαν εναλλακτης νερου-λαδιου. Γι' αυτο δεν εχουν "καθαρα" ενα κλασικο ψυγειο λαδιου. :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Γνωμες για σκαστρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: thanos339
Απαντήσεις: 8
Επιλογη σκαστρας: ανοιχτου ή κλειστου τυπου;
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις DS3
Συγγραφέας: ds3_ncl
Απαντήσεις: 10
Κινητήρες THP.
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: Tzakos
Απαντήσεις: 4
Κινητηρες DIESEL αξιοπιστια.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες 1.600 κ.εκ. από το 2011
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ